gratis parkeren voor de deur

Lijn 8 en Lijn 9. Halte 'Eimeren'

1419388963 91
1441993595 92
1487202860 92

1. P. Hessing

2. Eten word altijd goed bereid en is erg lekker. We komen hier al jaren als vaste klant. Nooit klachten over ze gehad. Top restaurant!

3. Jean-Paul

zeer compleet buffet. goede kwaliteit. gastheer let goed op of alles naar tevredenheid loopt.
    tapas ook zeer uitgebreid, grote porties. met deze lage prijs kan men alleen nog op de drankjes marge maken

4. Jean Paul

Vandaag geen zin om te koken, maar wel zin in 'wat anders'... dus de online afhaal menukaart verder doorgespit en lamsvlees met gembersaus gevonden. Aanrader! Erg lekker gerecht dat een plekje in mijn favorieten lijstje krijgt. (nr 181)

5. Lekker eten, veel keus, goede sfeer.

6. Familie Welters

Heerlijk gegeten en genoten van de goede service. Toen wij aankwamen was er nog geen plek, maar met ruim een half uur zaten wij toch aan tafel.

Zeker een aanrader en bij ons één van de favoriete restaurants om na de vakantie te gaan eten.

7. Andre de Borst

8. a. de graaf

Via de site de vele goede recensies gelezen en besloten in dit restaurant te gaan eten. Een vriendelijke ober attendeerde ons op het lopend buffet. De moeite waard! We hebben heerlijk gegeten en zijn uitermate vriendelijk behandeld. We raden dit restaurant aan en hopen snel weer terug te komen!

9. Eefje van Iersel

Wij zijn zéér enthousiast over dit Chinese restaurant!

Hebben hier vanavond gebruik gemaakt van het lopend buffet. Je kunt hier echt verrukkelijk eten voor een hele lage prijs. Alle gerechtjes zijn heel smaakvol en super vers!

Het vlees is lekker mals en veel verse groenten. Veel keus en alles smaakt even lekker. Je krijgt vooraf zelfs een lekker soepje en er is ook vers fruit en gebakken banaan als toetje.

Wij zijn enorm kritisch met uit eten gaan maar wij vinden dit de lekkerste Chinees van Den Bosch! Verder is de sfeer rustig en prettig. Ook ongedwongen en vriendelijke bediening.

Aanrader dus!

10. Kom hier al jaren. Eigenaar Robert van der Fange, ja een Nederlander, staat al 24 jaar in de zaak. In die 24 jaar weet hij regelmatig te verrassen met nieuwe elementen zoals het lopend buffet, maar ook met het buffet aan tafel (een aanrader).
    Sinds kort heeft hij weer iets nieuws toegevoegd en wat voor iets: Chinees Indische Tapas. Een absolute aanwinst voor Den Bosch. Zelden zo lekker, gevarieerd en toch luchtig gegeten bij een Chinees. Zonder meer topklasse! Neemt niet weg, dat de kwaliteit van Kwai-Wan ook met betrekking tot de à la carte gerechten meer dan bovengemiddeld is. Het buffet op zaterdag en zondag vind ik iets minder. Niet vanwege de kwaliteit, maar wel mbt de inhaligheid, lompigheid en opdringerigheid van veel gasten in de veel te kleine buffetruimte. Heb al eens gezien dat iemand voor me de salade met zijn handen in de bak goed mixte en vervolgens op het bord legde. Maar dat heeft niks met Kwai-Wan te maken. Dat kan je overal meemaken.
    De eigenaar staat permanent in het restaurant en is een perfecte gastheer. Geen brug gaat te ver. Het is er goed toeven. Waarom dan toch 'maar' een 8 voor sfeer? Het interieur doet wat 20e eeuw aan. Maar het is er zuiver en schoon en er is airco. Ook al een plus.
    Voor mij met afstand het beste Chinese restaurant in verre omgeving.

11. Wij hebben vandaag met vier personen bij Kwai Wan gegeten. Wij hadden gekozen voor Tapas. Heerlijk om onbeperkt kleine gerechtjes te bestellen. Alle gerechten waren heerlijk en de bediening uitstekend en vriendelijk. Kwai Wan een echte aanrader!!

12. Gewoon een heerlijke lekkere cinees en betaalbaar.

13. Wij zijn vanaf de start in 1984 vaste klant en de kwaliteit is onverminderd goed. O.a. Babi pangang is mager en erg goed, ook kippensoep is al jaren favoriet. Buffet is een echte aanrader en niet duur. Vaste vriendelijke eigenaar die al jaren zelf in de zaak staat.

14. Prettig ontvangst bij aankomst. Zeer vriendelijk en attent personeel bij bestelling en tijdens eten.

De sfeer is er rustgevend en de zaak is leuk ingericht. De prijs/ kwaliteit verhouding bij het lopend buffet is zeer goed met een grote diversiteit aan gerechten.

Dit restaurant is aanbevelingswaardig bij vrienden en bekenden.

15. Wij hebben voor ruim 40 euro afgehaald. Het viel ons wel wat tegen. Vooral de rundersate was vies en de ongare uien eronder leek nergens op. Babi pangang was wel goed en het deeg van de kulu yuk ballen niet gaar. De springrolls waren ook niet lekker. Het hoort knapperig te zijn, niet meer zoals we gewend waren.
    We halen niet meer bij jullie na deze maaltijd.

16. claudia van deursen

Een heel goed chinees restaurant. Zeker het lopend buffet. Alles is lekker vers en word regelmatig aangevuld. Zeker de moeite waard.

17. Een restaurant waar je nog altijd op je gemak je maaltijd kunt nuttigen zonder dat men je naar buiten staat te kijken en je als mens word behandeld, hoogwaardig kwaliteit en diversiteit aan eten wat bereid word met dagverse ingredienten en bereid en geserveerd word met liefde voor het vak.

18. Fam. Luites

Het eten is er altijd heerlijk de buffeten op zaterdag en zondag en feestdagen zijn een koopje. Personeel is vriendelijk maken een praatje. Kinderen krijgen een kleurplaat met kleurpotloden als ze zich beginnen te vervelen. Ook de afhaal bevalt ons prima

19. Mijn man en ik komen al jaren lekker genieten van het lopend buffet bij Kwai Wan.
    Het eten is er erg goed. De keuze is goed en alles is goed op smaak en goed op temperatuur.
    Wat ook fijn is, is dat hij bordjes op tafel heeft waarop je kan laten weten of je nog iets nodig hebt van drinken, ijs, etc. Een dikke pluim voor Kwai Wan.

20. Roman Druszecki

Een zeer grote keuze aan specialiteiten, dus voor iedereen wel wat heerlijks bij.

Zelf kook ik zeer graag maar in het weekend laat ik zeer regelmatig de keuken onbenut. Zo een keuze en goede kwaliteit voor zo een prijs! Dan ga ik in het weekend niet zelf staan koken, maar lekker uitgebreid van het lopend buffet genieten.

Vooral van de heerlijke garnalen en gepaneerde vis in zoetzure saus kan ik eindeloos genieten!

De bediening is altijd vriendelijk en aan elke vraag of verzoek wordt graag aan voldaan. Niets is teveel gevraagd.

Ook aan de kinderen wordt gedacht. Zo zie ik vaak ouders zorgeloos genieten, terwijl de kinderen ook volop keuze hebben aan gerechten. De ongedwongen sfeer helpt daar ook nog eens aan mee.

Dus of je alleen komt (zoals ik regelmatig, zonder mij daarbij alleen of raar te voelen, want je voelt je welkom en niet raar bekeken), met je vriendenclub of familie met kinderen, iedereen kan ook in deze tijd van crisis hier heerlijk uit zonder meteen met een schuldgevoel naar huis te gaan. Juist het tegenovergestelde is het geval!

Nu ik dit schrijf....krijg ik alweer trek....ik weet wat ik dit weekend ga doen! 1x raden wat.

Groet aan alle smikkelaars, Roman

21. Angelique en Walter

Op onze 25 jarige huwelijksdag hebben wij met ons gezin en ouders gegeten bij Kwai-Wan. Het was een succes. Het eten was heerlijk, enkele hapjes vooraf (soort tapas), daarna hoofd- en nagerechten. Ook de bediening was perfect: veel humor. Uit eten wordt zo een feest: lekker en leuk. Dat wij wat uitliepen in de tijd, was gelukkig niet echt een probleem. Kortom: gastvrij, laagdrempelig, royaal en vooral lekker. Wat ons betreft: een goed adres voor de viering van ons huwelijksdag, maar ook voor zomaar, lekker uit eten. Kwai Wan, tot de volgende keer!
    Groetjes van Angelique en Walter.

22. henriette van de laar

Een heerlijk buffet, lekker ijs en vriendelijke bediening en lekker dicht bij huis. Het was weer heerlijk en de familie die voor de eerste keer mee kwamen waren ook erg tevreden. Tot de volgende keer.

23. Hoi, ik wilde even laten weten dat wij weer heerlijk hebben gegeten ook opa en oma vonden het lekker en dat wil wat zeggen. Ook het personeel is altijd super vriendelijk en attent, dus bij deze tot de volgende keer maar weer.

Houdoe!

Groetjes marion

24. esther baartmans

Woonzorgcetrum Noorderkroon heeft nu voor de 2de keer eten bezorgt gekregen op tweede paasdag. Het eten is lekker, en er wordt rekening gehouden met onze wensen. Zo wordt voor onze bewoners speciaal het stokje uit de sate weg gelaten! Bedankt weer voor de goede service, het lekkere eten en de bezorging van het eten. Tot de volgende keer!

25. Gerry Brienen

Wij hebben met vrienden bij u gegeten en het was heerlijk. Er was voldoende en alles lekker warm. Erg vriendelijke bediening en als klapper het gebakken ijs. Zeker voor herhaling vatbaar.

26. j.v.d.Bosch

Altijd wel weer gezellig een avondje Kwai Wan met de kinderen en kleinkinderen. Ook erg vertrouwd en de persoonlijke aandacht is attent.

Voor de prijs die je betaald is het goed eten en drinken.

Tot een volgende keer.

27. Olof de Bekker

Dag mensen van Kwai Wan,

Uitgenodigd door meneer Janssen
    Gingen wij gisteren Kwai Wansen

Erg gezellig en als altijd vertrouwd
    De prima ambiance is wat je onthoudt

Chinees/Indisch met een Bossche tint
    dat verdient een kleurig lint

Het eten en drinken op smaak en temperatuur
    Voordat we het wisten, zaten we een paar uur

Personeel niet opdringerig en bijzonder attent
    En dan de baas, wat een fijnbesnaarde vent

Mooie zondagskorting, niets teveel betaald
    Een prachtig gevarieerde dis, ook nog in NL vertaald

Mooie sfeer maak je samen, wat valt er dan nog te wensen
    Een heerlijk avondje gehad.. bedankt fijne mensen

28. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Jammer is dat waar het buffet staat een klein "hok" is waar je niet met meer dan 4 man kan staan. Eten is kwalitatief goed, jammer dat er weinig variatie is. Personeel is heel vriendelijk!

29. K. van Beurden

Vorige week zondag heb ik met een gezelschap genoten van een heerlijk lopend buffet bij Chinees Indisch Restaurant Kwai Wan in Den Bosch!
    Voor € 11,50 p.p. hebben we heerlijk zitten smullen van al het lekkers. Ook tussendoor nog een praatje gemaakt met de eigenaar, wat het geheel erg persoonlijk en gezellig maakte.
    Fantastische formule om in deze (crisis) tijden tóch te kunnen genieten van een lekker etentje/avondje uit!

Geweldig, ga zo door!!

30. Zaterdag weer heerlijk gegeten bij Kwai-Wan, voor de 70e verjaardag van mijn broer Kees. Wij waren met 24 personen, dus er is wat gelopen. Iedereen, die nog nooit was geweest, was laaiend enthousiast. Wat heb ik weer genoten van de Gamba's en kippetjes (mijn favoriet). Voor herhaling vatbaar zo'n feestje. Groetjes en tot snel, Bep van Hemert

31. Dana Schopf

Voor de prijs zeer goed gegeten. Voldoende keuze aangaande het buffet tevens is de kwaliteit erg goed. Erg gastvrijheid ontvangen. Een aanrader als je zelf niet wilt koken en er even tussen uit wilt.

32. Heerlijk gegeten. Goede service.

33. Jan en Corrie Toonssen

Met carnaval heel lekker wezen eten(buffet) , goed glas bier erbij , goede sfeer, en wat belangrijk is in deze crisis tijd tenminste een betaalbaar uitje. Laten we eerlijk zijn, waar kun je voor € 11,50 zo goed eten. Wij komen in ieder geval terug ook al is het geen carnaval, dan hebben we toch een goed weekend.

34. Ronald den Teuling

We hebben gisteren deelgenomen aan het buffet, wat goed was verzorgd. Het is niet super uitgebreid, maar er is toch ruime en genoeg keus. Vooraf kun je een soep nemen, en tussendoor kun je ook friet krijgen, voor de kinderen. We zijn erg gastvrij ontvangen en behandeld, we gaan er zeker terug.

35. Trees Giebels

Heerlijk driegangenmenu gegeten.
    Keuze uit veel menu's.
    Gevarieerde, kleine porties en daar hou ik van!
    En dat allemaal voor een zacht prijsje!
    Waardering een 9
    Vriendelijke groet,
    Trees Giebels

36. Zoals gewoonlijk weer van het lekkere buffet genoten.
    Dit voor een leuke prijs.

GR Ton en Annelies

37. Afgelopen zondag heerlijk gegeten. Zeer ruime keuze gerechten. Alles met verse ingrediënten. Zeer gastvrije ontvangst. Prijs/kwaliteit verhouding is top! Lekker met het gezin uit eten voor hetzelfde bedrag als bij de "grote M" of cafetaria!

38. Zéér lekker gegeten voor een leuke prijs met 4 pers waaronder 2 kinderen.
    Goede bediening, kindvriendelijk en met humor.
    Voor dat geld zeker voor herhaling vatbaar!

Naar de snackbar met 4 man kost meer.

39. mirjamchamuleau

Uitgenodigt door fam.coster hebben we een heerlijke buffetavond aan de ronde tafel doorgebracht!
    Ook oma(89)heeft van dit lekkere uitje genoten! Doen we nog eens!

40. anja bakkenes

Hallo,

wij hebben zondagavond een heerlijk buffet bij jullie gegeten. Het eten smaakte prima, de bediening was super en vriendelijk. Kortom, het was een gezellige avond. En zeker voor herhaling vatbaar.
    We wonen in de buurt, kunnen lekker zonder auto komen. Een heel gezellig avondje uit dus, voor een goeie prijs. Ja, kwaliteit prijsverhouding is prima.

41. Henk Bosch

Ondanks dat we gisteravond de enigste gasten waren was het eten voortreffelijk en de bediening en service uitstekend.
    We hebben genoten van het diner voor 2.
    We komen zeker terug !!

42. Hubert van Hauwe

De kok heeft nooit eens "niet z'n dag"
    Vijfentwintig jaar lang mogen we met regelmaat van zijn kunsten genieten.
    Door hun gastvrijheid zijn de gastvrouw en gastheer zijn telkens de "oorzaak" van een aangename, ontspannen diner. Never change that winning team!

43. Elke keer weer lekker eten en vriendelijke gastheer en personeel. Het uitgebreide zaterdag/zondagbuffet bevalt ons ook steeds goed. Raden vrienden aan er te gaan eten.

44. Jan en Corrie Toonssen

Wij komen met enige regelmaat gebruik maken van het buffet,vooral om dat ik niet alles lust, kan ik aan het buffet eten alleen datgene wat ik wil. De prijs/ kwaliteit is uitstekend, goede vriendelijke bediening. Kortom een uitstekende plaats om in het weekend lekker uit eten te gaan.

45. Christ en Marike de Gier

Voor de 50 jarige verjaardag van mijn man het buffet laten verzorgen door Kwai Wan. Zowel het eten alsook de service waren helemaal TOP. Niets op aan te merken. Het eten werd keurig op het afgesproken tijdstip bezorgd. Wij hadden de buffettafel klaar staan, de medewerker van Kwai Wan zorgde ervoor dat alles keurig werd uitgestald met alles erop en eraan. Onze gasten hebben heerlijk gegeten. Complimenten alom. Iedereen was bijzonder tevreden. Het was ook ruim voldoende. Wij gaan hier zeker vaker gebruik van maken!

46. Vera Roze

Ik ben al een paar keer met mijn man, en soms met kennissen erbij gaan eten bij Kwai Wan, het is er gezellig, en het eten is TOP, we zijn voor het lopend buffet gegaan voor 11,50, het ziet er netjes en verzorgd uit, en het eten is heerlijk, voor elk wat wils, en het is goed betaalbaar
    De bediening en service krijgen van mij ook een 10, vriendelijk personeel.
    Echt een aanrader!!!

47. Wij komen regelmatig bij u eten ook al toen wij in de Maaspoort woonden, maar nu ook nog vanuit Lith en zijn tevreden over de gastvrijheid en de voorgeschotelde chinese maaltijden.

De maaltijden zijn zowel op het gebied van kwaliteit dan kwantiteit zeer goed.

Ga zo door en tot de volgende keer,

48. Zeer goed en heerlijk gegeten met 7 personen.
    Komen zeer zeker nog eens terug .
    Snel bediening, voor iedereen keuze genoeg.

49. wil en jose everling

aan chinees indisch restaurant kwai wan

wat hebben we weer lekker gegeten bij jullie

lief personeel en erg gastvrij
    volop keuze en ook veel gelachen

robert je ben een toppertje

jose en wil everling

50. Emmeke Roos

Kom hier regelmatig eten halen. Altijd heerlijk. Restaurant heeft ook een uitgebreide kantonese specialiteitenkaart die het aanraden waard is. Zeer gevarieerde keuzemogelijkheden en altijd lekker met uitschieters naar boven! Beste Chinese restaurant in de wijde omtrek.

51. Sanne van Strien

Heerlijk gegeten voor een lage prijs. Bediening was erg vriendelijk en gemoedelijk. Ondanks de late reservering (zaterdag om 18.00u) was het nog mogelijk om met 5 personen deel te kunnen nemen aan het buffet, dankzij een wissel van tafel. Buffet werd goed aangevuld. Ook voor vegetariërs was er voldoende variatie. Erg prettig dat je via een kaartje op tafel aan kunt geven of je nog wat wilt bestellen. Hier gaan we nog wel eens vaker naar toe!

52. Heerlijke speciaal Pekingeend menu gehad, zalige smaaksensaties, wat je al niet kan met een eend......genieten.

53. Heerlijk, zo'n restaurant waar je gewoon lekker en goed kan eten voor een prima prijs. Een ongedwongen sfeer en vriendelijk personeel dat voor je klaar staat, wanneer jij dat graag wilt.
    Je krijgt wat je ziet, geen addertjes onder het gras.
    Hier kom ik graag nog eens terug!

54. Vandaag weer eens gezellig uit eten, en dan natuurlijk bij Kwai-Wan!
    Het eten hier is ronduit geweldig; zij hebben werkelijk een formidabele kok in de keuken die weet waar hij mee bezig is!
    Ongemerkt hebben wij hier een beetje een stamtafeltje gecreeerd; aangezien ik slecht ter been ben kan ik rekenen op een fantastische gastheer en zijn overige personeel dat je geweldig goed weet te begeleiden naar een prima tafeltje!
    Het is iedere keer weer een warm bad als wij hier neerstrijken om vervolgens van het heerlijke buffet te gaan genieten.
    De gezellige knusse aankleding, de zachte achtergrondmuziek en de prachtige orchideen doen de rest.
    Kortom: een duidelijke aanrader voor iedereen!!

55. Ad de Koning

Een prima babi pangang. Een topper. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

56. Edwin Menge

Ga regelmatig met mijn baas , na afloop van het werken speciaal naar kwai wan in den bosch.
    Een heerlijk buffet, speciaal de gegrilde garnalen vind ik super !!!!! de service laat niets te wensen over en ik hoop dat ik nog regelmatig hier culinair mag genieten

57. Zondag 16-9-2012 weer heerlijk gegeten bij Kwai wan.
    iets duurder geworden , maar voor € 11.50 zou ik deze service niet kunnen leveren. Volop keus, nette leuke bediening. Komen zeker weer terug.

Groetjes

Desiree en Henk

Fam legemaat
    Jekerstraat 53
    5215 GS Den Bosch

58. Heerlijk gegeten, klein maar gezellig en meer dan genoeg verschillende gerechten te kiezen. Zeker een aanrader voor die klein beetje centen

59. Meestal haal ik het eten af en ik moet zeggen keer op keer, zijn wij echt zeer tevreden de kwaliteit is byzonder goed mooi mager vlees bij de babi panggang en de smaak fantastichen dit is bij alle gerechten zo voor ons alleen nog kwai-wan en grote porsies je eet er 2 dagen van voor een eerlijke prijs!

60. Frans Brouns

Gisterenavond hebben we - voor de 2e keer in korte tijd - gebruik gemaakt van het lopend buffet.
    Dit keer met de kids.
    Opnieuw is ons dat uitstekend bevallen!

Heerlijk gegeten, leuke en enthousiaste bediening, voldoende keus & variatie, kosten en kwaliteit verhouding is prima.
    Lekker sfeervol dineren. We voelen ons thuis.

Hier gaan we in de nabije toekomst zeker meer gebruik van maken.

Een aanrader.

Dikkie en Frans

61. Het was erg goed en lekker!

62. Bert Berens

Lekker gegeten, buffet werd goed aangevuld.
    Voor herhaling vatbaar.

63. jannydekker

lekker gegeten
    goede prijs
    vriendelijk

64. Door de vakantieperiode, was het al een aantal weken geleden, dat wij waren geweest.
    Het was dan ook weer overheerlijk. Dit krijg je nergens. De garnalen vind ik het lekkerst. ook de kippetjes zijn erg lekker.
    Alles is gewoon lekker.
    Complimenten weer en tot snel, groetjes Jan en Bep van Hemert

65. Willy van Esch

Zondag 19 augustus zijn we met drie personen wezen eten.

Het was geweldig lekker en de bediening was erg goed en vriendelijk gr W van Esch Zeker voor herhaling vatbaar.

66. Na vele malen afhalen eindelijk besloten om een keer in het restaurant te eten. Een goede keuze!
    Heerlijk gegeten met z'n 4-en (waarvan 2 met stokjes!) en een goede bediening. Zeker voor herhaling vatbaar, een aanrader!

67. Stichting Hertogpost

We hebben goed en lekker gegeten na de fantastische beurs daar in de buurt. De service was perfect en de bediening was goed. Er werd gevraagd en ingespeeld naar onze wensen, ondanks de grote groep mensen. Zeker een Chinees waar men klantvriendelijk behandeld wordt.

68. S.Schreurs

Heerlijk gegeten voor een goede prijs! Zeer vriendelijke bediening. Aanrader!

69. I. Mulders

Wij gaan graag eten bij KwaiWan omdat het zeer voordelig is en je hebt ruime keus in gerechten. De bediening is goed en vriendelijk. Een pluspunt is de kaart die op tafel staat. Als je iets wil vragen of bestellen draai je de kaart om en de bediening komt meteen naar je toe. Zo heb je geen opdringerige bediening aan je tafel.
    Kortom, een goed en gezellig chinees restaurant voor een zeer goede prijs.

70. Ik vindt het super om hier voor zo weinig geld en zo'n goede service (bediening) te gaan eten.
    Ook is de sfeer bij jullie super, en de kwaliteit van het eten
    is 100 % lekker mals en vers.
    Het gehele restaurant ziet er fris uit, en uitdagend.
    ik raad het iedereen aan om hier te gaan eten.

71. Bert en Jose Pullen

Een goede ontvangst bij binnenkomst. Het eten en drinken is er goed. Personeel is vriendelijk, komt een praatje maken met de klanten. Dit alles is voor herhaling vatbaar. Bedankt!

72. Mw. A. Grielis

Wij gaan geregeld in het weekend met de kinderen, vrienden of familie eten bij dit restaurant. Het personeel is altijd vriendelijk en vlot. Het eten is gevarieerd en lekker, voor ieder wat wils! De sfeer is echt de Brabantse gezelligheid ten top, maar dan met een oosters sfeertje. In plaats van Chinees halen is dit een betaalbaar en lekker alternatief!
    Het enige minpuntje is dat ze alleen casave kroepoek hebben in plaats van gewone kroepoek, maar ja, dat is een detail.. Verder heerlijk smikkelen! Parkeren kan voor de deur. Je voelt je altijd erg welkom, de eigenaar "kent" zijn gasten. Complimenten!

73. Nette ontvangst, gezellige sfeer en goede bediening. Het eten was uitstekend. Genoeg keus en variatie. Men hield goed in de gaten of de bakken met eten bijgevuld werden. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!

74. Vandaag al weer voor de 4e keer hier gegeten en wederom was het erg lekker. Prijs / kwaliteit verhouding is erg goed. Zeker het lopend buffet op zaterdag en zondag is aan te raden

75. inez roelofs

Als veganisten die ook geen suiker eten, zijn we fantastisch geholpen. Niets is te moeilijk en alle mogelijke moeite werd er voor ons gedaan. We hebben al veel restaurants bezocht, maar met stip staat Kwai Wan als Chinees/Indisch restaurant bovenaan.
    Tot ziens,
    Inez Roelofs

76. Familie Janssen

Onze vrienden zijn kind aan huis bij Kwai-wan en zijn vol lof over dit restaurant en het bekende lopende buffet. In eerste instantie viel het ons tegen omdat het allemaal klein leek en weinig maar schijn bedriegt. Het is juist allemaal in kleine bakken zodat je altijd vers hebt, de bediening houdt de bakken goed in de gaten en de keuze is reuze!

We hadden iets te vieren en tot onze verrassing konden we dit een uurtje later samen met onze vrienden samen doen want ook zij kwamen wederom het restaurant binnen gelopen.

Wat een vriendelijke en snelle service!!!

77. Yvonne Liebregts

Een Chinees waar we vaak al jaren lekker eten halen.
    Het buffet doen we zo af en toe.
    We zijn erg tevreden over het buffet. Veel keuze en het wordt regelmatig bijgevuld, zodat alles lekker vers is en blijft.
    De ruimte is ook knus en gezellig ingericht.
    Zeker een aanrader en voor die prijs kan je tegenwoordig nergens eten. Dus gewoon doen.

78. Wij hebben op vaderdag gegeten bij Kwai Wan. We hebben gebruik gemaakt van het Buffet, waar ze ons op attent maakten i.p.v. van de kaart te eten.
    Wij zijn al vaker geweest maar nooit gebruik gemaakt van het Buffet.
    Het was geweldig. Veel keus, lekker en tegen een super prijs kwaliteit verhouding. Goed initiatief!
    Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
    Ook een compliment voor de vriendelijke bediening en de binding met klanten door de eigenaar.
    Gauw tot ziens

Mvgr.,
    Annemie Schuurmans-Holten

79. Onze ervaring is erg goed, we snappen er niets van dat er voor de prijs van € 10.75 zoveel kan eten als ik wil.
    Ook nog soep vooraf.
    Een vette hap in een snackbar is als je genoeg wil nog duurder. Ook het systeem van de dinercard omdraaien bij vragen of bestellen van een consumptie werkt prima.
    Net personeel, gratis parkeren en leuk en schone in inboedel.
    Kortom een gezellig restaurant waar je met een smalle beurs goed en gezellig kan eten.

80. Jolanda van den Berg

Even dacht ik dat ze weinig vegetarisch hadden, maar toen bleek dat ze daar een aparte kaart voor hebben. Meer dan voldoende keuze dus. Ik heb ze nog niet allemaal geprobeerd, maar degene die ik wel gehad heb, zijn lekker.

81. Het is altijd gezellig en heerlijk eten het maakt niet op welk tijdstip, je voelt je zeer welkom, een beetje thuis.
    De service en het personeel is goed.

Marianne Suiskens.

82. Beste Robert en Honglan,

Het is altijd weer "thuiskomen" als we bij jullie aan tafel mogen komen eten, want zo voelt het!
    Onze gezinnen nodigen elkaar regelmatig uit om bij jullie te gaan eten, en zijn dus al jaren gast aan jullie tafel(s).
    We weten dat we altijd goed ontvangen worden en dat de bediening heel galant en attent is.
    Het eten is heerlijk en de prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend te noemen.
    Ga zo door, en tot spoedig weerziens.
    Fam. Kemme
    Fam. van Haren

83. ella dijkstra

Zeer vriendelijke gastheer die ruimte maakte voor rolstoel en regelmatig informeerde of alles naar wens was, heerlijk gegeten en ruim voldoende van alles.
    Op aanraden het gebakken ijs geprobeerd en wij die eigenlijk van de dame blanche zijn, zijn omgeturnd. Wat een traktatie! Komen er zeker nog een keer terug hoewel we niet bepaald uit de buurt komen. Maar zijn we in de omgeving, zeker het omrijden meer dan waard!

84. Beste mensen, Zondag j.l. voor de eerste keerbij Kwai Wan geweest. Wat een sfeervol restaurant met vriendelijk personeel en een galante gastheer. Het buffet was uitstekend. Er was ruim voldoende. Wij komen zeker nog eens terug. Een echte aanrader. Groeten Riky Heerkens

85. Ad van Werde

Hallo
    Wij zijn regelmatig klant bij het restaurant er is altijd plaats en ruim voldoende eten.
    De bediening is ook aardig en het rood groen bakje op de tafel is ook een slim idee wat goed werkt ze zijn er meteen.

Maar nu het mooiste van alles!!

Gebakken ijs!!
    Nog nooit gehad gehoord of gezien en een zekere aanrader.
    Je zit er wel vol van na zón buffet maar het is echt iets aparts!!
    Volgende keer is hij weer voor mij!!

86. Esmiralda van Overbeek

Een heerlijk restaurant om lekker te eten voor een leuke prijs. Zo kun je je ouders ook nog eens mee uit eten nemen zonder gelijk falliet te gaan. Genoeg keuze, lekkere smaken en een goede bediening. Het gebakken ijs is zeker een aanrader! Wij komen hier meerdere keren per jaar en zullen ook nog heel lang blijven komen. Ga zo door!!

87. Wij hebben tijdens de Empack 2012 twee dagen hier gegeten. Een goede ontvangst, snelle service. En wat nog belangrijker is het eten smaakte voortreffelijk. Daardoor prijs/kwaliteit verhouding een 10.
    En als surprise nog het gebakken ijs. Een aanrader voor diegene die besluit om hier eens een vorkje te prikken.

Misschien tot 2013 tijdens de Empack.

Wil Wijnhoven

88. Ed van Overbeek

Dit is echt een topper.

Op uitnodiging van onze dochter daar gegeten. Super.
    En dan het gebakken ijs als dessert. Geweldig.
    En wat erg fijn was, de interesse van de eigenaar richting gasten. Dus,voor een nieuwe uitdaging ...... op naar den Bosch.

89. Gisteren (zondag) genoten van het eten en de sfeer.
    Meestal gaan we hier naar de afhaalcounter

90. Wij komen uit Apeldoorn, en waren een weekendje weg in Den Bosch. We hebben hier echt heerlijk gegeten. Lekker buffet, en ruim voldoende keus, het werd ook goed in de gaten gehouden en wanneer iets op was werd het gelijk aan gevuld! De bediening was ook erg vriendelijk, en er hangt een ongedwongen sfeer dat erg prettig is. Als we weer een keer in Den Bosch zijn komen we hier zeker weer terug. Een echte aanrader!

91. van den dungen

We komen net terug van deze chinees !

Echt fris, heerlijk gegeten van het buffet en een zeer aangename prijs-kwaliteit-verhouding.

Knap werk van deze eigenaar !!!

92. We halen regelmatig Chinees (afhaal), maar waren nog nooit in het restaurant geweest. In principe waren alle tafeltjes bezet of gereserveerd, maar het personeel deed alle moeite om ook voor ons een tafeltje te regelen. Erg fijn! We hebben gebruik gemaakt van het buffet en heerlijk gegeten.
    We waren zeer verrast (prijs, kwaliteit, bediening), dus we komen zeker nog een keer terug!

93. Super lekker gegeten voor weinig geld! goede prijs kwaliteit verhouding. Ook de service was erg goed. vriendelijk personeel.

94. Fam van Litsenburg

Wij komen regelmatig met ons gezin en vrienden in dit restaurant en het is super,eten is goed,sfeer is goed,personeel is goed,en helemaal niet duur.Wat wil je nog meer.De beste chinees van den bosch.

95. Goede prijs kwaliteit verhouding.
    Er hangt een rustige, gezellige, sfeer.
    De service/bediening is er uitstekend.
    Jammer is wel dat de tafels dicht tegen elkaar aan staan waardoor het soms lastig is om op te staan en naar het buffet te lopen.

96. Wat heb ik lekker gegeten in dat restaurant. Ik heb samen met mijn man voor het lopend buffet gekozen. Er was keus genoeg en het eten werd meteen bijgevuld wanneer er bijna niets meer was. Het personeel was er vriendelijk. Ondanks de drukte bleven zij beleefd en waren zij erg attent. Het buffet kostte slechts € 10,75 per persoon.
    We komen zeker weer heel snel terug.

97. Fam. Snellen

Als mijn vrouw geen zin heeft in te koken,dan gaan wij meestal bij Kwai- Wan eten. Gezellig met zijn tweetjes. De sfeer is er goed en mijn wensen worden ook altijd vervuld met het pannetje rijst zonder groente. Dat is voor Kwai-Wan helemaal geen probleem om mijn wensen en dat van andere te vervullen, klant is koning zegt ie dan.
    Door dit tegen de Familie te vertellen gaan we ook regelmatig met hun uit eten. Dit is weer voor herhaling vatbaar.

98. Wij komen al ruim 20 jaar bij Kwai Wan, in de loop van de jaren is de kwaliteit en service met de tijd mee gegaan. Dat betekend goed eten voor een betaalbare prijs en een fijne ambiance met een hoge mate van klant vriendelijkheid. Onze vrienden, familie en kinderen vinden het altijd fijn om hier een hapje te eten.

Volgende pagina