- Parkeergarage Wolvenhoek, lopen via Keizerstraat, rechtsaf Sint Jorisstraat in, linksaf Vughterstraat in.
    -Kruisbroedershof, lopen via Kuipertjeswal rechtsaf Vughterstraatin

1456207517 81
1481720229 85
1519989296 84
1545502007 82

1. Bijzonder slecht, het betrof een 4-gangen diner t.w.v. € 40, --. 1Ste gang een kleins glaasje kreeftsoep met een plakje vlees; 2e gang zelfde soep maar in een groter glaasje; reactie van de ober "OH normaal houdt de keuken daar wel rekening mee"; 3e gang 5 ongepelde garnalen (zonder bakje water/doekje) en 5 reepjes vlees, gang 4 glaasje tiramisu maar dat hebben we laten staan vanwege tijdnood. Het heeft meer dan 2 uur geduurd, wat een tegenvaller als je dan met een hongerig gevoel de rekening gepresenteerd krijgt; weliswaar met korting vanwege boeking via Diningcity maar hoeveelheid/prijs/kwaliteit is in géén verhouding.
    Prijs voor een glas wijn € 5,50! Kan dit restaurant alleen maar AFRADEN.

2. Dankelschijn

Prima restaurant, wij kozen voor het menu. Erg lekker met veel zorg klaargemaakt. Bord was een plaatje. Top!

3. Oudewortel

Fantastisch gegeten. Service prima, inclusief valet parking. Een aanrader!

4. Erwin de Vries

5. Heerlijk gegeten! Kreeft was voortreffelijk! Fijne plek!

6. Pam Stolvis

7. Gezellig restaurant met heerlijk vlees. Voor de 2e keer gegeten. Ervaring vandaag minder goed. Vlees was super, garnalen te glazig. Verder prima eten. Paar minpuntjes, die beoordeling naar beneden brengt:

- Verkeerd glas bij Hoegaarden
    - Kruimels op de tafel
    - Garnalen glazig
    - Wc niet schoon, vieze spiegel
    - Oude smerige afval emmer
    - Koffie speciaal wordt erg sober geserveerd.

Erg jammer. Wanneer bovenstaande okay zou zijn, zou dit restaurant een dikke tien verdienen!

8. Martine Keur

9. Martine Keur

10. Op een woensdagavond hier gegeten met 10 collega's. En wat een smaakfestijn is het geweest. Bij binnenkomst kregen we vers van de heup gesneden Patta Negra. We zaten aan een lange tafel en de helft keek uit op de 3 'levende' schilderijen van koeien in een weiland. Erg leuk gedaan en het past ook perfect in dit sfeervol uitgedost restaurant. Het restaurant bestaat ook uit meerdere delen. Hierdoor was het mogelijk om nieuwe gasten eerst naar een andere deel te brengen, zodat zij geen 'last' van onze grote groep zouden hebben. Nu waren wij zeker niet luidruchtig, maar ik vond het erg attent van de bediening. De bedienining verdient sowieso een compliment. Ondanks dat het relatief rustig was (dus geen stress), was de bediening attent, netjes en werd er geen fout gemaakt. En dan het eten: het voorgerecht bestond uit verschillende kleine hapjes; tempura garnalen, krab-bitterbal, kreeftsoepje en zo... Heerlijk gewoon. Precies op smaak, zonder te zout of ander te overheersende smaak. Alles werd ook opgediend op een groot plateau waar je men een man of 4 gewoon kon afpakken. De rode huis Merlot was ook goed op temperatuur en weer vanuit de fles, zoals ik het graag zie, bijgeschonken. En dan het hoofdgerecht: mooie halve kreeften per persoon en overheerlijke en super malse entrecôte daarnaast. Dit werd ook opgediend op een groot plateau, waar bij de kreeft op een bed van goed gegaarde groenten lag. De huisgemaakte Franse frietjes waren misschien wat klein en iets te vettig, maar het smaakte geweldig allemaal. Wellicht een tip om de friet niet vooraf te zouten, maar laat de mensen dit zelf doen. Al met al een zeer smaakvolle ervaring in een erg gezellig uitziend restaurant, dat ik graag zou aanbevelen. Ik kom er in ieder geval zeker terug om deze ervaring met anderen te delen. Aangezien het op uitnodiging was heb ik geen beeld van de financiële consequenties van bovenstaande culinaire ervaring, maar ik ben er van overtuigd dat de prijs kwaliteit positief uitvalt.

11. annemarie van lochem

Wij hebben op 21 december 2013 bij Koe en Kreeft gegeten. Het was niet druk. Mijn partner kreeg een onvolledig voorgerecht, vlees wat gemarineerd had moeten zijn. Het vlees was niet vers en niet gemarineerd. Wij plaatsten daar een opmerking over. De serveerster deed daar niks mee, ze zei: "oh". Aan het eind van de avond kwam de eigenaar of de leidinggevende nog even heel amicaal vragen of ze wel een beetje goed voor ons gezorgd hadden? Ik vind dat geen aanrader!

12. Zo, dat was genieten! Genieten van het heerlijke eten, de relaxte sfeer, de mooie aankleding van het restaurant, het enthousiasme van het personeel, kortom een TOPavond!!
    Als starter de pata negra, met prima uitleg over dit heerlijk, smaakvolle vlees. Wij konden niet kiezen uit de voorgerechten, dus kregen we van alles een kleine versie, smullen! Zeker de kreeftenbitterballen waren heerlijk, maar ook de steak tartaar, en de vitello, je proeft dat het "echt" is. Hoofdgerecht (entrecote en kreeft, en biefstuk uit het pannetje) was puur en heerlijk. Personeel is deskundig en vriendelijk, en neemt de tijd voor je, je voelt je als gast ook echt welkom! Als nagerecht de zelfgemaakte ijskoffie, mmmm prima afsluiting van een heerlijke avond.

Ga zo door KEK!!! Tot de volgende keer!

13. In deze recensie zal je niet zo veel dingen vinden die niet in eerdere recensies zijn gezegd.
    Maar ze verdienen wel een goede recensie en daarom plaats ik hem.

De keuze in de hoofdmenu's is niet zo heel groot. Dat hoeft ook niet. Je kunt hier namelijk alleen het beste van het beste krijgen. Waarom zou je dan iets anders willen?
    Inderdaad, vegetariërs hebben hier niets te zoeken. Ook niet als vijfde wiel aan de wagen.

We hebben onszelf om te beginnen laten verwennen met oesters. Daar kan je ons midden in de nacht wakker voor maken. Hoeveel restaurants zijn er in Den Bosch eigenlijk waar men oesters kan bestellen? Bij ons in het dorp in elk geval niet -:)

Een vrolijke verrassing was de steak tartaar. Die wordt aan tafel op maat voor je gemaakt. Het leuke daarvan is dat het even duurt en je een extra contactmoment met het aardige personeel hebt.
    De vitello heeft s m a a k! Er is niets bij KEK wat je gedachteloos naar binnen werkt.

Als hoofdgerecht een combinatie van entrecote en kreeft. Het beste dat je bestellen kunt. Rare was rare. Medium is medium. Dat hebben we wel eens anders gezien. De kreeft viel bijna wrijvingsloos uit zijn harde pantser.

Het terras laat je in het centrum van Den Bosch nog even nagenieten van de avondzon.

Het enthousiasme en ondernemerschap zijn voelbaar. KEK verdient een kekke toekomst!

14. Gisteravond heerlijk met zijn 2tjes wezen eten. Lekker bordje Pata negra en als voorgerecht lekkere vitello op. Toen kwam het moment, we mochten zelf een kreeft uitkiezen die ze gingen bereiden. Nog leuker, we mochten hem zelf gaan vangen. Ongeveer een halfuurtje later lag er een heerlijke kreeft op ons bord. Daarna was het tijd voor het Dessert wederom heerlijk! In een word super, wat hebben we genoten.

15. Vorige week ben ik met een gezelschap bij restaurant Kek wezen eten. Top avond van begin tot eind! We hadden van te voren gereserveerd en dezelfde middag werden we gebeld dat het restaurant een Valet Parking service heeft. Uiteraard hebben we hier gebruik van gemaakt. We hebben de sleutels ingeleverd en werden hartelijk ontvangen. Heerlijk een drankje aan de bar gedronken met een bordje pata negra en wat oesters. Een echte aanrader is de steak tartaar, deze werd aan tafel bereid door iemand van de bediening. Echt super gegeten en gedronken. Wij komen zeker terug! Ga zo door!

16. Wat een leuk, gezellig en vooral goed restaurant!!
    Ik hoorde dat het veranderd was en was heel benieuwd.
    Eenmaal aangekomen zag het er super mooi uit. Alleen de hal naar binnen is al prachtig!! In het restuarant hangt een hele fijne, relaxte sfeer! We kregen een mooi tafeltje en genoten van het interieur! Wat een leuk idee die beeldschermen aan de muur!

Er staan enthousiaste jonge mensen in de bediening, die zelf lol hebben en ook echt lol maken met de gasten! We voelden ons echt welkom! De jonge eigenaar lijkt zijn enthousiasme goed over te kunnen brengen naar zijn personeel!!

Het eten was heerlijk. Je hebt niet heel veel keuze, maar wel genoeg! En nog belangrijker is dat alles goed smaakt! Liever weinig keuze, maar lekker, dan andersom!

Wij hebben enorm genoten en komen zeker nog eens terug!
    Voor iedereen echt een aanrader om naar toe te gaan!!

17. Wat een geweldig restaurant!
    Ik wilde er eens gaan kijken om te zien wat het was maar kon het niet vinden. Op de gevel staat nog De 4 Azen dus ik wist niet dat ik daar moest zijn. Na even vragen (aan de eigenaar bleek later) moesten we toch echt daar zijn.

Eenmaal binnen kregen we een fijn tafeltje voor 2. Het staat er niet te vol en de sfeer voelt goed. De kaart is niet al te groot maar toch heb je voldoende keuze. Je kunt kiezen uit gerechten met Koe of met Kreeft (vandaar de naam KEK).

Elk gerecht dat we kregen werd aan tafel afgemaakt. Ze hebben speciale gerechten die voor het grootste gedeelte aan tafel bereid worden (was een special denk ik) en een koeienpoot om vers het vlees vanaf te snijden. De kreeften mag je zelf uitzoeken.
    We kregen een net wijnadvies en mochten proeven. Aangezien mijn vriendin de wijn niet zo lekker vond ben ik toch maar voor een glas huiswijn gegaan. Perfecte service!

Aan het einde van de maaltijd kwam bij onze thee nog een extra verrassing. Echt een goed idee! Super lekker en veel beter dan het eeuwige koekje.

Het eten was wel aan de prijs naar mijn idee maar ik had het er zeker voor over. Ik heb zulk goed vlees op dat ik voor altijd verpest ben bij andere restaurants, zelfs de echte Argentijnse restaurants.

Een tip: Ben je vegetariër? Kijk dan snel ergens anders. Ze hebben geen vegetarische gerechten.

18. Ervaring bij KEK, voorheen de Vier Azen in Den Bosch.
    Via Vakantieveilingen een reservering gemaakt ( en betaald ) bij dit restaurant.
    Bij aankomst op de gereserveerde tijd, bleek er een besloten feest te zijn en was er voor ons geen mogelijkheid om te dineren.
    Vooraf geen bericht per telefoon of mail ontvangen dat de reservering geannuleerd was.
    Wij zijn speciaal uit Geldermalsen en Utrecht naar Den Bosch gegaan om te dineren, een grote teleurstelling dus.
    Na thuiskomst een mail gestuurd met de vraag om uitleg, helaas geen bericht terug, ook op mijn tweede mail geen reactie.
    Het is jammer van de € 60,00 die wij kwijt zijn aan de reservering en reiskosten, wat eigenlijk nog erger is is de wijze van handelen door de eigenaren van dit restaurant,