Het Groote Genoegen in Den Bosch

Laat u eens lekker verwennen bij het “Groote Genoegen”.

Deal Relax en geniet van een 2-gangenlunch bestaande uit verse Vlaamsche ingrediënten, nu voor maar 11,50!

Kom nu genieten van een heerlijke 2-gangenlunch bij Het Groote Genoegen in het centrum van Den Bosch. De 2-gangenlunch bestaat uit een keuze uit 2 soepen en een malse Hamburger met uiteraard Vlaamsche friet en mayonaise. Nu voor maar 11,50!

Het Groote Genoegen is een gezellig restaurant in hartje Den Bosch waar je kunt genieten van heerlijke verse en authentiek Vlaamsche gerechten. Hier wordt je op en top verwend. Daarnaast is het gezellig zitten, zowel binnen in het restaurant als in de zomer buiten op het dakterras.

15,50 11,50 -25%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-02-2018

Parkeergarage Wolvenhoek 100 meter.

di lunch 12:00 - 17:00 diner 12:00 - 21:30

Goed nieuws! Naast ons sfeervolle restaurant kunt u met lekker weer ook gezellig buiten lunchen en dineren. Ons dakterras is er weer helemaal klaar voor. We heten u van harte welkom om van het zonnetje te komen genieten.

Vlaamsch eetcafé het Groote Genoegen, gelegen in het hartje van Den Bosch, is een mooie en gezellige gelegenheid voor een heerlijk avondje uit.

Onze keuken biedt u een ruime menukaart eetcafe het groote genoegenmet heerlijke verse producten uit de regio. Uiteraard ontbreken de typische Vlaamsche gerechten ook niet op onze kaart.

Laat u verrassen door de karakteristieke Vlaamsche ambiance van ons restaurant. En geniet van onze Vlaamsche gerechten.

Graag tot ziens in het Groote Genoegen.

4. Betalen Master Card Visa pin

di lunch 12:00 - 17:00 diner 12:00 - 21:30

1241961257 88
1247692004 87
1282076486 67
1322191715 72
1419614415 67
1471191138 70

1. We hebben hier zaterdagavond gegeten. Wat een slechte ervaring hebben we hier gehad. Het eten is niet al te best, bijna slecht te noemen. Het is met weinig liefde op het bord gesmeten en sausjes komen uit pakjes.
    Het personeel loopt er gedemotiveerd rond, vragen niet of we nog iets willen drinken en als we dat zelf vragen, wordt er gezucht en gesteund. Jammer!
    Het restaurant (ahum) zelf ziet er wel sfeervol uit, maar de mensen maken de sfeer dus niet compleet.
    We hebben aangegeven dat we niet onder de indruk waren van ons eten, maar daar werd verder niets mee gedaan. Wij komen hier in ieder geval niet meer terug.

2. Dit Vlaamsche eetcafe staat al jaren bovenaan ons lijstje. Vijfsterren? Nee. Originele kaart en gezellige sfeer, vlotte bediening? Ja.

Aanrader: entree Groot Genoegen, en het stoofpotje

3. Gisteren gegeten. Het eten was prima, maar de bediening minder. We hadden een verrassingsmenu. De eerste twee gangen kwamen redelijk vlot, maar op het hoofdgerecht hebben we ongeveer 1 uur moeten wachten. De serveerster zei, dat het wat druk was en omdat wij toch 4 gangen had, hadden ze besloten dat wij wel wat langer konden wachten! Belachelijk. Als doekje voor het bloeden kregen we een kopje koffie gratis. De serveerster had ook echt een houding van: ik heb sorry gezegd, dus moeten we niet blijven zeuren. Om ons heen zaten nog meer klager over de wachttijden, terwijl het restaurant niet helemaal vol zat.

4. Afgelopen weekend gegeten bij Het Groote Genoegen.

Om een lang verhaal kort te maken, erg lekker gegeten, iedereen (6 pers.) had wel iets anders en iedereen was zeer tevreden over het eten. Je zit erg gezellig, wij zaten aan de voorkant van het restaurant.

Het was wel erg druk en we hadden niet gereserveerd, dus moesten een klein kwartiertje wachten, maar konden aan de bar wat drinken.

Wat ook erg lekker was, waren de bon bons bij de koffie. Niet zelfgemaakt, maar van de bonbon winkel een paar deuren verder.

Kortom, leuke avond gehad voor niet al te veel geld. Prijs kwaliteit was goed, zeker in hartje Den Bosch.
    Komen zeker nog eens terug.

5. We moesten even wachten aan de bar voor een plekje, maar het was het wachten zeker waard geweest. We hebben de pruuverij besteld. Heerlijk gegeten en gedronken! 5 leuke gerechten en 5 heerlijke biertjes. Ook seisoens bieren, zoals de Kriek Max en de La Chouffe. Alles werd goed uitgelegd door de bediening. Van de chocolade-taart gaan we volgende keer proberen het recept te krijgen.
    En de Vlaamse frieten, echt geweldig. Zeker een aanrader en wij gaan nog eens terug!

6. marlies van hout

Vanavond na een heerlijk dagje in Den Bosch gaan eten! De mosselen waren goed maar het weekmenu wat bestond uit gehaktbrood was erg smerig!! Het gehaktbrood smaakte alsof hij in een maggi bouillionblokje was gevallen!! Iek die smaak zo overheersend en de saus erbij ook zo uit een maggi pakje! De serveerster er op aan gesproken en gevraagd of ze het zelf wou proeven! Dat wou ze niet wat ze had het vorige week gegeten en er was niets op de smaak aan te merken maar ze zou het met de kok overleggen!! Nou de kok vond de smaak precies zoals hij bedoeld had!! Overspiced op smaak gebracht!! Nou ook mooi! Veel plezier maar wij komen niet meer!

7. Wij hadden bonnen van social deal twv € 35,00 per stuk.
    Wij kregen een 3 gangen menu, alleen keus vlees of vis, en een spoom tussendoor. Dit alles was absoluut geen € 35,00 waard. Gewoon 'n kop soep, niet eens 'n beetje aangekleed. Het hoofdgerecht was kip aan spies of tongfilet, deze was te droog en de sausjes combineerden niet met de vis, de frites was oud, leek wel 4x opnieuw gebakken, zo taai. De bediening was verder goed en heel vriendelijk. Heb nog 2 bonnen, maar hoop dat 't dan verbeterd is.(we hebben ter compensatie wel 2 drankjes gratis gehad) We hadden al vaker in dit restaurant gegeten(voor de normale prijs) en toen was het wel goed. Tip; laat gasten gewoon van de kaart iets uitzoeken!!!

8. Na een dagje in Den Bosch heb ik hier samen met mijn vriend heerlijk gegeten. We hadden van te voren gereserveerd en toen mijn dieet wensen doorgegeven. Hier was allemaal rekening mee gehouden en ik kon alles eten. Het eten was lekker, niet al te standaard(verrassingsmenu) en we hoefden tussen de gangen door niet zo lang te wachten. Aardige bediening. Zeker een tweede bezoekje waard!

9. Lekker een dagje in Den Bosch en kwamen geheel onverwachts in het grote genoegen terecht. We hebben hier een geweldige avond gehad, lekker gegeten, gezeten en leuke bediening. Toen we weg gingen en kenbaar maakte dat wij een topavond hadden gehad, vroeg die leuke barman (Rick) nou dames als het echt zo leuk was schrijf dan een referentie dus Rick bij deze bedankt voor de geweldige avond!!!

10. Vorige week gegeten bij dit restaurant,
    Het was een dinsdagavond en het was niet druk in het restaurant. Nu was het in de rest van den bosch ook niet druk en ik denk dat dinsdag avond misschien geen populaire avond is maar goed, ik ben met mijn vrouw en 2 kinderen gaan eten en ik vond het erg lekker, de kids zijn over het algemeen snel tevreden, wat ik leuk vond is dat er voor hun naast de "gebruikelijke" kindermenus bijv. knakworst kroketje ook lekkere spareribs geserveerd werden.
    Zelf heb ik varkenslende gegeten en mijn vrouw het vispotje.
    Het was geen culinair hoogstandje maar voor de prijzen die ze hier rekenen toch wel goed. De sfeer was niet helemaal top maar dat komt misschien ook wel doordat het niet zo druk was, het eten was er snel en de bediening was erg vriedelijk en ook leuk tegen de kinderen.
    Al met al kan ik dit restaurant wel aanraden, wij komen nog een keer terug!!

11. Afgelopen zaterdag hebben mijn vrouw en ik hier gegeten. De sfeer in het restaurant beloofde veel goeds. Helaas bleek het eten niet heel bijzonder, zeker niet voor de gevraagde prijzen. Het was niet heel warm en vrij smaakloos. Daarbij moesten wij ook 2 keer zelf naar de bar lopen om wat drinken te bestellen; wat wij vreemd vonden.
    De wc mag ook een opknapbeurt gebruiken. De tegels liggen los en het komt niet fris over.
    Helaas geen geslaagde culinaire avond.

Danny

12. Gisteravond wezen eten bij het Groote Genoegen, het was opmerkelijk druk voor een dinsdag, maar de sfeer was goed en gezellig.

We begonnen met het droog molentje; een klein was molentje met verschillende soorten gedroogde hammen eraan..! Het was erg lekker en door de salade die onder de molen stond was het toch een goed voorgerecht.

Hoofdgerecht was ook lekker, mijn vriendin had spare ribs en bevielen goed en ik ging voor de tournedos met gebakken ganzenlever. Vlees was erg mals alleen kreeg je een sausje erbij die ik er niet bij had hoeven hebben, de ganzenlever was genoeg geweest.

Als dessert een kaasplankje en chocolade fondue... hier kon weinig fout aan gaan maar was toch erg lekker.. dat fondue zie je bijna nooit in een restaurant en is eigelijk iets wat je thuis doet. Fijn dat we nu de rotzooi die het normaal maakt niet op hoefden te ruimen.

Conclusie: erg lekker gegeten en vriendelijke bediening, we komen zeker terug

13. Eten had over het algemeen te weinig smaak...
    Lange wachttijden voor de gerechten.
    Leuke sfeer, we zaten op dakterras.
    Toetje was goed.
    Personeel was vriendelijk.

14. Ben een heerlijk avondje naar Den Bosch geweest. Ik moest naar de film en vroeg of ik 3 gangen binnen 2 uur kon eten. Ik heb me verbaasd over de kwaliteit ondanks de snelheid. De sfeer was geweldig, jammer voor ons dat het druk was. Maar dat begrijp ik wel. Het was super lekker. Langs deze weg nog bedankt.

Groetjes John.

15. Wij waren met 4 personen, 3 personen hebben lekker gegeten.

Alleen de 4 de persoon heeft tot 3 keer toe een uitsmijter terug gestuurd, boven op rauw, onderkant verbrand.

Ik had verwacht dat een kok op zijn minst een uitsmijter kan maken. Wij komen niet terug ondanks de vriendelijkheid van de bediening, daar mijn complimenten voor.

16. Ik heb deze week gebruik gemaakt van het nieuwe arrangement de Pruuverij. Was echt superlekker. We waren met 4 personen en kregen dus 5 gangen met dezelfde gerechten en biertjes. We zaten in het nieuwe gedeelte van het restaurant. Heel sfeervol en heel gezellig. Ik heb in ieder geval een gezellige avond gehad. Gr rene.

17. Afgelopen vrijdag na lange tijd weer eens bij 't Groote Genoegen geweest. Helaas waren ik en mijn tafelgenoten ditmaal minder tevreden. Mijn entrecote met Trappistenkaas was een taai stuk vlees dat veels te lang gegaard had. De hoeveelheid pezen maakte het er niet beter op. Helaas hadden mijn tafelgenoten (nog 1x Entrecote en 1 x Hertebiefstuk) niet veel betere ervaringen. Daarnaast was de bediening letterlijk ver te zoeken. Weliswaar een verbaal vaardige dame maar wanneer je minder tevreden bent, zit je daar niet echt op te wachten. Daarnaast hadden we de indruk dat de tafels om ons heen ook niet bijster gelukkig waren met de gang van zaken. Al met al een wat teleurstellend etentje en voor mij niet voor herhaling vatbaar.

18. Zeer smakelijke, Vlaamse/Nederlandse, gerechten. Als je eens iets nieuws wil proberen, is het Groote Genoegen een goede optie.

Voorin zit je vrij donker, wat het lezen van de kaart wel wat bemoeilijkt. Echter is het restaurant veel groter dan op het eerste oog lijkt.

De service is vriendelijk en mooi op tijd.

19. Ik ben al een aantal keer hier gaan eten. Ondanks vaak drukte altijd erg smakelijk, tegen een goede prijs met een lekker biertje erbij!

20. Afgelopen week ben ik bij het groote genoegen wezen eten. Dit was op een woensdag en het was verrassend druk. We hebben even gewacht op een tafeltje maar toen we eenmaal zaten hadden we ook een heerlijke talel op het dakterras. Zelf ben ik ook werkzaam in de horeaca. Ik moet mijn complimenten geven aan de bediening die er werkzaam was. Zij moesten door het hete weer erg hard werken. Ondanks de drukte was t eten ook prima in orde, niks op aan te merken. Mijn respect hiervoor. Vandaar dat ik dit even wilde schrijven.

Groetjes Josje.

21. Hier gegeten met 8 personen.

Niet heel bijzonder, wel oké. Niet een plek die ik anderen zou aanraden, zo speciaal was het niet.

Voelden ons soms niet gezien en moesten dan zelf naar de bar lopen om te vragen of we nog drinken konden bestellen.

Verder was niet al het personeel hetzelfde en even netjes gekleed, een dame serveerde wat gerechten uit in een laaghangende spijkerbroek met zicht op een mooie roze boxershort....

Varkenshaasje (weekschotel) was deels droog en een beetje smakeloos.

Wat wel goed was, was dat één van ons gezelschap bepaalde wensen had en daar werd netjes aan voldaan (pesto ipv basilicumsaus).

Zoals ik al schreef, niet heel erg bijzonder en toch nog behoorlijk aan de prijs.

22. De soep was ok, maar het stoofpotje had meer weg van gaargekookt vlees in jus dan een Belgische stoofpot. Alle smaak was eruit gekookt.

Het dieptepunt was het toetje, chococladetaart met een bolletje ijs. De chocolade was hard, massief en smaakte als een mars. De erbij geserveerde slagroom was erg waterig, net als het ijs.

Daarnaast was de bediening erg traag.

23. Afgelopen dinsdag zijn wij wezen eten in het Groote Genoegen.

Dit is ons prima bevallen. Ze hebben een mooi dakterras wat erg gezellig is om te zitten.
    Wij hebben heerlijk gegeten, niets op aan te merken.
    Ze zullen ons er zeker vaker terug zien.
    We hadden ook nog een kaartje met korting, dus dat was helemaal leuk.

24. Ben er zaterdag wezen eten met enkele vrienden tijdens een dagje Den Bosch.
    Bediening was zeer vriendelijk ondanks de drukte.
    Het eten was zonder meer in orde.
    Zowel voor- als hoofdgerecht goed op smaak en zeker niet te weinig.
    Heerlijke rode wijn en rose.
    Kan niets bedenken wat niet goed was.
    Zeker een aanrader. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

25. Ik heb afgelopen weekend gegeten bij het vlaams Genoegen....
    Nou een genoegen was het niet.

Kwaliteit/prijs verhouding is verre van goed afgestemd.
    Het eten is niets bijzonders. Gamba's in look op een bedje van groenten. De gamba's dreven in een chili saus uit fles. De groenten waren gesneden ui en prei.
    Diegene die de kaart heeft geschreven moet een 10 krijgen voor zijn creativiteit.
    Als je kok daar nu ook nog van leert is het vlaams genoegen wel een genoegen.

2,1
  26. Wij zijn gisteren vanwege de positieve recensies op deze site gaan eten bij het Groot Genoegen.
    Wat een tegenvaller!

De gerechten waren verre van vers, groente ontbraken en de vlees/vis gerechten waren of gefrituurd of verborgen onder een vette saus.

Als je buiten de deur gaat eten, verwacht je toch wat extra's en dat kan dit restaurant zeker niet bieden.

Enige lichtpuntje was de vriendelijke bediening.

27. Aan het grote genoegen gekomen via deze website en ik moet zeggen het is prima bevallen. Het eten was lekker en de sfeer was ook goed. Heb heerlijk gegeten en het was helemaal niet zo duur. Zeker de moeite waard.

28. Komen zeker zeker terug we hebben ijs uit de frituur op klinkt gek, maar was super lekker. Tot snel.

29. In een woord geweldig.

30. Ondanks dat we even moesten wachten tot er een tafeltje vrij kwam, hebben we heerlijk gegeten. Vooral het nagerecht de chocoladetaart was fantastisch! Wie weet tot een volgende keer. Groetjes Gonnie en gezelschap

31. ik ben vegetarisch maar daar werd goed voor gezorgt. De vis met een dakje is een echte aanrader :-) Tot de volgende keer. X Carla

32. was super jonges bedankt voor de geweldige avond!! en tot snel