Hart van Brabant in Den Bosch

do lunch vanaf 09:00
vr lunch vanaf 09:00
za lunch vanaf 09:00
zo lunch vanaf 09:00

1. Waardeloos. Voor onze bruiloft hadden wij een luch voor onze familie gereserveerd, eerst aan de bar en daarna ook nog via de website/mail en 2 maal telefonisch onze wensen besproken. Vervolgens bij binnenkomst blijkt er geen reservering geplaatst te zijn en werden we amper door de bediening te woord gestaan, geen excuses niets. Wij waren er meteen klaar mee en zijn heeerlijk ergens anders gaan eten! Nooit meer Hart van Brabant!

2. Rob Diebermann

Met het gezinnetje na bezoeken van de Sint Jan een hapje gaan eten. Dat was de eerste en ook de laatste keer. Slechte service en onbeschoft personeel. Met twee jonge kids moet je af en toe een beetje flexibel zijn met het eten, dus we hadden twee kleine verzoekjes voor het eten. Beide waren 'vergeten'. Pin automaat was stuk, dus ik moest maar een bank opzoeken (dat kan natuurlijk gebeuren). Vervolgens wordt mijn zoontje van 2 letterlijk door een bediende aan de kant geduwd, omdat hij even niet snel genoeg uit de weg gaat en worden zowat de deur uitgekeken als hij begint te huilen.