ff Swanjéé in Den Bosch

In de straat zijn parkeer gelegenheden.
    Om de hoek is parkeergarage St. Josephstraat.

ma lunch 12:00 - 16:00 diner 16:00 - 22:00

di lunch 12:00 - 16:00 diner 16:00 - 22:00

1306190342 77
1397201868 86
1542820310 86

1. Gastvrijheid en kwaliteit! Wat een leuke plek. We komen terug! Met speciale dank aan onze serveerder.

2. Martine en Peter

Uitmuntend heerlijke chateau briand met een (aan de tafel geprepareerde) stroganofsaus gegeten die ook nog geflambeerd werd met scheutje Vodka. Zó genoten van ‘t eten! Dank en lof!
    Blij dat we later op de avond kwamen want de kakafonie aan geluiden door de drukte vanwege de (terechte) populariteit nam geleidelijk af en (maar dat ligt aan mij) daar kan ik niet goed tegen. Volgende keer weer en zo laat mogelijk op de avond.

3. Vd Oord

Top avond gehad. Ontzettend leuk personeel die ervoor zorgen dat je een onvergetelijke avond krijgt.
    Eten was vers en lekker!

4. Priscilla van der Weerden

Wederom een topavond gehad! Heeeerlijk gegeten, gedronken weer vriendelijk “bediend”. Bij het bestellen van de eerste gang duurde het wel enorm lang. Vandaar de service nu iiieeetsss minder, maar goed wat wil je met de drukte in de zaak! Voor iedereen een aanrader!

5. Theo van Wijk

Inmiddels al drie keer gegeven gegeten bij ff Swanjéé. Leuke sfeer, vriendelijk, behulpzaam personeel en héérlijk eten. Wat wil je nog meer?! Wat ons betreft een dikke tien!

6. Silvia van Gimst

7. Een prachtig, rustig plekje bij het raam, heerlijk eten en erg aardige bediening zorgde ervoor dat wij hier een super avond hebben gehad.

8. Gwen Nooij

Laatste plekje aan de grilbar, maar wat een leuke ervaring en zo heerlijk gegeten en een verrassende kaart. Ons weekend Den Bosch had niet beter afgesloten kunnen worden.

9. Het eten is meer dan prima. Het enige minpuntje is dat het lang wachten is voordat de bestelling wordt opgenomen en voordat ze komen vragen of je wat wil drinken.

10. Laatst hier gegeten. Verrassende gerechtjes en zeer smaakvol bereid. Sommige gerechtjes worden aan tafel (gedeeltelijk) bereid. Mooi en gezellig ingericht. Als ik dan een minpuntje zou moeten noemen dan vind ik sommige gerechtjes wel heel klein ten opzichte van de prijs (zoals gamba's en coquilles).

11. Al een aantal keer lekker bij Swanjéé gegeten en het is eigenlijk altijd goed: lunch, diner, of alleen maar cocktails, altijd lekker!

Vriendelijk en bekwaam personeel, open grillbar waar de kok voor je neus je favoriete stukje vlees bereidt van het gewicht van jouw keuze, echt fantastisch! Prijs kwaliteit is ook goed, je ziet en proeft dat er alleen kwaliteits-ingrediënten worden gebruikt en je betaald er een eerlijke prijs voor.

Ik wilde schrijven dat het het een aanrader is maar het is eigenlijk een must!

12. Hip restaurant, steken in op eco (glutenvrij eten, geen E-nummers!) maar schieten niet door. Lekkere banken om op te zitten met een ouderwetse theedoek als servet. Bediening erg vriendelijk en weten veel over de producten, komen met een dienblad vol vlees uitleggen en aanwijzen wat voor vlees op de kaart staat. Drank mag wel wat sneller komen. Wel is de prijs voor het vlees (€ 38 voor 300 gram voor dry aged meat) iets over de top, de toetjes (vooral de cheesecake, aanrader) maakt het gelukkig weer goed.

13. Eten, sfeer en bediening waren prima. Ik ben alleen van mening dat een stuk vlees niet van een gebruikte houten plaat gegeten wordt. Kan nooit hygiënisch zijn. In mijn keuken gebruik ik ook geen snijplanken met groeven i.c.m. besmettelijke gerechten. Maar misschien ben ik raar. Heb door de drukte geen ervaring op kunnen doen met de toiletruimte, iets waar ik normaliter altijd even ga checken.

14. chiel

15. Mark Hendriks

16. Gordon

17. frank en jeannette

Gisteravond weer bij Swanjee gegeten. Binnen buiten... Prachtige voorgerechten ibericoham carpaccio en kaas... Mmm! Daarna.. Daar was ie weer: 3 soorten bief; housesteak chateaubriand staartstuk.. Fantastisch!! Dan de huiswijn.. Kaart gewoon overslaan. Mathieu bedankt en tot vlug

Eén vorige recensie
  18. Sanne Jansen

19. Heerlijk gegeten. Wij zaten in de lounge stoelen. Deze ogen laag, maar je kunt er perfect eten. Goede wijn. We komen zeker terug.

20. Hier met mijn ouders wezen eten i.v.m huwelijks jubileum in een woord geweldig. De bediening, eten, service alles. Er word verteld waar het vlees vandaan komt zeer leuke bijkomstigheid. Ik wou een cocktail maar wist niet goed welke ik moest kiezen ober hierbij zeer goed geholpen door te vragen waar ik van hield en op basis daarvan een super cocktail gekregen. Het eten is heerlijk. En wij komen hier zeker snel terug

21. Ondertussen durven we na een stuk of 12 bezoeken wel te zeggen dat hij tot onze favorieten behoort. We hebben er elke keer gewoon uitstekend gegeten. Het concept spreekt tot de verbeelding, de kwaliteit van de producten is uitmuntend en als je al lachend met de chef door een tongstrelende avond geloodst wordt terwijl hij en het personeel ook nog de tijd neemt om je bij elke vraag geduldig uitleg te geven, is succes gegarandeerd. In mijn ogen mogen veel restaurants in dit segment een voorbeeld nemen aan FF Swanjee en haar team - Chapeau!

22. Een doordeweekse avond met vieren gegeten. Hoewel de tent vol zat liep alles redelijk gestroomlijnd. Gerechten zijn goed op smaak en op ludieke wijze gepresenteerd, well done! Bediening liet hier en daar een steekje/professionaliteit vallen. Maar goed, daar houden we in Den Bosch wel van! Qua prijs vond ik de grootte van de gerechtjes hier en daar tegenvallen. Serveer er iets extra's bij en het oogt een stuk beter! Maar al met al een prima tent waar je lekker en gezellig kunt vertoeven!

23. Kom hier regelmatig met mijn vriend eten! Super gezellig en lekker en vriendelijk personeel! Echt een aanrader!

24. Leuke sfeer en super ligging, midden in het centrum.
    De gastheer kwam chaotisch over, voor de rest was het personeel behulpzaam maar waren concept en de prijzen een beetje verwarrend.

Mijn grootste tegenvaller was dat ik de prijsindicatie van deze site niet terug heb kunnen vinden. Het was lekker eten maar niet genoeg voor wat je betaalde. Helaas zal het altijd tegenvallen als je er vanuit gaat dat 3-gangen 18 euro kosten wat hier totaal niet het geval is, het was vrij prijzig.

25. Wat een geweldige avond!! Heerlijk gegeten en gedronken!! Alles klopte; een echte aanrader. Kaart is onderscheidend en biedt keus voor iedereen. Zo wil ik wel elke dag 30 worden!

26. Gezellig restaurant, waar je rust en gezellig kan eten!! Goede en attente bediening. Verder hebben we genoten van allerlei kleine gerechtjes die je kan kiezen, waardoor je veel verschillende dingen kan proeven (zeker een aanrader als je niet kan kiezen). Verder ontzettend lekkere gerechtjes, die goed op smaak waren en zeker ook positief verrassend van smaak. Echt een aanrader om nog veel vaker terug te gaan!!

27. Joep van Vugt

Uitstekend restaurant met prima concept waar Matthieu het geweldig doet. Komen er graag en te weinig omdat het vaak al vol zit (en reserveren niet onze sterkste kant is).

28. Voorgerecht in bovengenoemd restaurant was een wat tegenvallende binnenkomer.
    Naar mijn mening kwamen de ingrediënten uit een potje/flesje en dan is meer dan tien euro redelijk veel.
    Hoofdgerecht was goed en redelijk geprijsd, echter, flauw dat je weer voor alle bijgerechten apart moet betalen.
    Men krijgt een goed wijnadvies en die is alleszins smakelijk te noemen.
    Personeel en ambiance vormen tezamen een pluspunt.

29. We hebben op de avond zelf, nog laat gereserveerd. "Echter waren er geen tafeltjes vrij, maar als wij aan de bar wilden plaats nemen, was het eerste tafeltje wat vrij kwam voor ons", zo vertelde de gastheer ons. De bediening is erg attent, vriendelijk, gastvrij en grappig. Eten is prima. Lekkere kaas; Munster was niet helemaal op smaak. Al met al een heel gezellige avond.

30. Een gezellige avond uit met een vriendin. Leuk concept! Gezellig wat borrelen en bestellen vanaf de kaart totdat we voldoende gegeten hadden. Een aanrader om een avondje door te brengen in een mooie ambiance, gastvrije bediening en heerlijke hapjes (klein en groot).

31. Erg lekker gegeten, geweldige service en een zeer gezellige sfeer! Hier kom ik zeker vaker!

32. Wij zijn al twee keer bij ff swanjee geweest en beide keren was het genieten! De pata negra bij de borrel was voortreffelijk. Maar ook de rouleaux van eend, de Swanjée Burger en de Château Briand (met heerlijke saus) waren heerlijk.
    Bediening is zeer vriendelijk en attent.
    We gaan snel weer....

33. Geslaagde versie van de "nieuwe" horeca. Prachtige gerechten voor leuke prijsjes. Voor als het je om de smaak gaat en niet om de hoeveelheid. Bediening absoluut OK alhoewel sommigen onervaren. Ruime keuze aan wijnen per glas die echter wel erg aan de prijs zijn (geldt niet voor de huiswijnen). Al met al is deze mooie zaak een echte aanrader.

34. Gisteren met mijn vrouw een dagje den bosch gepland en bij toeval bij dit leuke restaurantje op het terras beland na een uitgebreide bezichtiging van de Sint Jans Kathedraal. We hebben genoten. Ik aan de cocktail want mijn vrouw was de bob. De krokant gebakken zwezerik was echt krokant! Een aanrader, ook de burger werd zeer goed ontvangen. Het was druk, dus de serveerster had het zwaar, maar bleef lachen en professioneel, chapeau. Bij ons volgende bezoek naar deze leuke stad gaan we zeker weer bij dit restaurant langs.

35. Martijn Embrechts

Vandaag voor het eerst gegeten bij ff Swanjee.

Wat een heerlijke sfeer hangt hier!

Locatie is warm aangekleed als of je thuis lekker aan her dineren bent.

De tijd vloog deze avond en het eten was buitengewoon lekker!

Wij zaten aan de grill-bar, en naast de goede sfeer was er een zelfs een beetje spraken van entertainment om deze kok bezig te zien!

36. Prijs kwaliteit, bij lange na niet in verhouding. We aten "Chateaubriand" gewoon niet warm. Eten was niet op temperatuur. Binnenkant vlees was zelfs lauw.

Gebakken aardappeltjes waren aangebrand en lagen in een bodempje van vet in een schaalje. Keek op het bord van de buren en zag daar wat verschrompelde donkerbruine frietjes liggen. Bijgerechten zoals groenten en aardappels moeten allemaal appart besteld en betaald worden. Maak ik bijna nooit ergens mee. Geen aanrader.

37. Leuke aankleding en ook redelijk professionele bediening. De kaart is minder dan wat je verwacht als je hier binnenkomt. Sommige gerechten zijn ruimschoots "overpriced" Wij namen een menu van 3 gangen verrassingsgerechten. Toen de rekening kwam bleek dat ze " "toevallig" de 3 duurste gerechten hadden genomen. Dat was wat je noemt nog eens een verrassing. Wat dat betreft geslaagd maar wij gaan hier niet meer terug. Verder was de bediening ook redelijk schuchter wat natuurlijk niet kan in zo'n soort restaurant.

38. Het was weer super.

Leuk om weer bij de kok te mogen zitten en zo een kijkje in de keuken te hebben. Goed advies bij alles.

39. Een verrassend avondje uit.

Bijzondere gerechten met bijzondere smaken, echt heel apart.

Mooi verzorgd, mooie aankleding, leuke details maar vooral heel lekker eten!

40. Niet ff maar gewoon heerlijk gegeten. Wat een verwennerij. Er heerst een ontspannen sfeer. Er is zeer goed nagedacht over de inrichting die wij super mooi vinden. Wij voelen ons er zeker thuis en komen snel terug.

41. Nieuw concept voor Den Bosch. Prettige sfeer en of je nu wilt loungen, uitgebreid, of alleen wat kleine hapjes wilt eten, alles is mogelijk. Leuke wijnen en goede bediening.