Vrij parkeren voor de deur

Bus 61 stopt voor de deur

Bezorgrestaurants in de buurt van Delphi

1382199834 92
1408619406 85
1420361437 88
1452652025 92
1473200580 83
1482007104 84
1499620152 86

1. Wat vreselijk dat jullie nu weg zijn! Het eten was er heerlijk en de service was prima. Ik zal het missen...

2. Meesterkok in de keuken en fijne mensen in de bediening.

3. pieter van vliet

super restaurant lekker gegeten en VEUL!! super bediening totaal niet vervelend en heel aardig

4. Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar 👍

5. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten in dit restaurant. Ondanks de drukte, optimale service! Goede bediening Vriendelijk en correct. En het stoofpotje was heerlijk! Genoten in een fijne ambiance! Zeker en vast komen wij hier weer terug!

6. Heerlijk gegeten met 4 personen. Hadden een mooi plekje aan het raam. Het eten was heerlijk en de bediening heel vriendelijk. Al met al voor herhaling vatbaar.

7. Wij zijn er al een aantal keren geweest. Het is een top restaurant met een vriendelijke bediening en echt heerlijk eten voor een goeie prijs, maar helaas heb ik moeten anuleren vanwege ziekte, maar we gaan er snel weer een keer naar toe.

Groetjes Wim en Henny Huiskes

8. henriette

We hebben een gezellige avond gehad met "veel"eten, vriendelijke ober. Het eten was lekker. Wij vinden het een aanrader.

9. Ik ben niet onder de indruk. Allereerst was het eten niet heel erg goed en qua hoeveelheid gemiddeld.

Gedurende de tijd dat wij (een groep van 7 personen) er hebben gegeten, hebben we zeker 5x verse sigarettenrook geroken. Wij zaten achterin de zaak en in de buurt van de bar/keuken en daar kwam ook de stank vandaan. Heel vervelend als je aan het eten bent en al helemaal als het van de eigenaar en/of het personeel afkomt.

Tenslotte hebben wij van de eigenaar niet gehoord/begrepen dat je aan de saladebar voorin de zaak je eigen salade kon opscheppen; wij hadden het wel erg prettig gevonden als ons dat gemeld zou zijn. Nu betalen we voor iets dat we niet krijgen.

10. Niet goed! We zijn gewoon ouderwets opgelicht! Eigenaar zou een nieuwe menu kaart hier op deze site posten, maar is nog niet over de brug gekomen. Wat ook niet gaat gebeuren, want dat was alleen maar een excuus om ons te kunnen beledigen. En om niet toe te hoeven geven dat hij ons had opgelicht. Eten was trouwens prima, maar opgelicht worden is dan toch wel zuur op het einde van de avond!

11. Ger Nijholt

Het eten was buitengewoon goed van smaak, en op de bediening is ook niks aan te merken, gewoon goed.

12. Onze ervaring is helaas niet goed!
    Wij kregen aan het einde van de avond een rekening die 30 euro meer was. Met als smoesje dat de kaart nog aangepast moest worden... ja ja, zeg dat dan aan het begin van de avond, dat alles wat op de kaart staat met een 1 euro of anderhalf euro is verhoogd! Zeer onprofessioneel en onbeschoft. En mijn broer had een vis besteld waar eigenlijk aardappeltjes bij zou zitten, maar de aardappels waren op? Haha gewoon te lachwekkend voor woorden, maar dan ook niet eens iets anders voor in de plaats erbij serveren... Nee, voor ons geen volgende keer bij dit flutrestaurant. En mocht je wel gaan wil ik je deze tip meegeven; vooral als je met een grote groep bent; kijk je rekening goed na, want ze naaien je een oor aan!

13. Lisa

14. Paar weken geleden zijn we hier met 5 meiden met een vrijgezellenavond letterlijk beland. Via eet.nu gezocht naar een Grieks restaurant in den Bosch. Er vanuit gaande dat het in de stad zou zijn. Niets is minder waar. Het zit in een wijk waar je als buitenstaander en niet eet.nu bezoeker nooit terecht zou komen.

Beetje afwachtend zijn we naar binnen gegaan en vanaf de eerste minuut voelden we ons welkom. En vanaf daar werd het nóg beter en beter. Wat een avond!!

Het eten was heerlijk en lekkere grote maaltijden. De ontzettend aardige serveerster vertelde ons: wij geven onze gasten wat wij zelf zouden eten. Lekker en veel!! De kok heeft mét onze "vrijgel" de sirtaki gedanst en als verrassing kregen wij een prachtig nagerecht met 5 lepels en vuurwerk.

Ik heb er een nieuw favoriet restaurant bij!!

15. Het is een geweldig restaurant, vriendelijk personeel, alles gaat lekker op je gemak. Het eten is perfect en ook niet duur goed betaalbaar. Echt een aanrader. Wij zijn er regelmatig te vinden bij Delphi. Wil je goed eten ga naar Delphi.
    familie huiskes

16. Waren met drie personen. Voorgerecht en hoofdgerecht waren super, alleen misschien frietjes standaard erbij. Een persoon had ze wel. Vooraf was wel groot maar super lekker allemaal. Hebben geen nagerecht op, zaten vol. Goede wijn erbij en klein salade buffet waar je onbeperkt kunt gaan. Een aanrader.

17. We komen regelmatig bij dit restaurant, het is geweldig goed eten, wat je ook probeert. Het is zo smakelijk en het personeel is zo ontzettend vriendelijk, kom je niet vaak meer tegen moet ik zeggen. Echt super. Je zit echt op je gemak en word niet weggejaagd. Wij raden iedereen aan om daar een keer te gaan eten, het is kostbaar en je krijgt echt veel voor je geld. Eten en drinken en service en prijs geven wij een 10 echt zo goed is het daar, ook als je met een groep gaat met familie of vrienden zit je echt heel de avond op je gemak. Een aanrader.

18. Lies en Rob

Lekker eten voor een goede prijs, bediening met een glimlach. Leuke inrichting. Helemaal top. Super avond gehad.

19. Net weer heerlijk gegeten! Echt een aanrader. Altijd blij met het saladebuffet. Hoop weer snel terug te komen!

20. Mari Klerks

21. Heerlijk eten, schappelijke prijzen. Het saladebuffet is een meerwaarde. We komen hier zeker terug!

22. Het was weer erg lekker, zoals altijd wist de kok Dimitri ons weer te verrassen met lekkere hapjes tussendoor, het blijft iedere keer weer een feestje. Jullie hebben hard gewerkt met de kerst, geniet van een paar dagen vrij. Zeker een aanrader als je van echt Grieks eten houd.

23. Mieke van Wel

24. Wij hebben weer heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, goede bediening. Echt een aanrader, wij gaan zeker weer terug

25. Goede griek, maar nog net geen top griek. Wel aardig personeel en niet duur.

26. Wij hebben met veel plezier en heerlijk gegeten bij Delphi. Vriendelijk personeel, goede bediening en van alles meer dan genoeg. Is voor herhaling vatbaar.

27. Voor de eerste keer bij Delphi gaan eten. Eten was goed, bediening was ook goed. Gaan zeker nog een keer terug. Aanrader.

28. Voor de eerste keer bij Delphi eten. Eten was goed. Mooi bord vol en lekker salade. Echt een super gezellig restaurant. Zeker komen wij weer terug. Vriendelijk bediende.

29. Voor de eerste keer bij Delphi gaan eten. Eten was erg lekker en bediening zeer vriendelijk en gastvrij. Wij komen hier zeker terug! Echt een aanrader.

30. frank jolanda en bo

Vriendelijk personeel en lekker eten!

31. Zoals altijd weer heerlijk gegeten, superservice ook. Wij komen hier vaak, en worden altijd op onze wenken bediend. Dit maal hadden we voor traditionele gerechten gekozen en die waren ook overheerlijk. Ik kijk al weer uit naar de volgende keer dat we hier gaan eten!

32. Blijf weg bij Griek Delphi, klant is hier geen koning!

Mijn vrouw en ik komen hier al een heel dik jaar. Iedere week- soms zelfs 2 keer in de week. Bij vele vrienden en familie deze zaak aanbevolen. We zijn vaste klanten dus. Tot vandaag... Wij hebben hier het afgelopen jaar voor dik 2600 euro uitgegeven, waarschijnlijk meer. Soms hebben we wat te weinig saus op ons bord en vragen we wat erbij (1 eetlepel extra championsaus ofzo), altijd probleemloos gekregen (wat ons eigenlijk ook normaal lijkt), tot vandaag. Wij moesten opeens vandaag 2 euro betalen voor een lepel extra championsaus, huh hoe kan dit? Wij vragen dit aan bedrijfsleider Dimitri, hij vertelt ons dat we dit altijd hebben betaald. Nee, hoor, met ons geheugen is niks mis! Hij blijft persisteren in betaling ervan. Wij zeggen dat dit toch niet de manier is om met vaste klanten om te gaan. (een vaste klant in deze tijd die zoveel geld bij je uitgeeft, die zou je een extra vol glas moeten schenken, toch geen lepel saus in rekening brengen, of ben ik nou gek?). Wij moesten echt die 2 euro betalen, " dat was toch niet veel geld" - zei bedrijfsleider Dimitri erbij. Klopt 2 euro is niet veel geld, maar die 2600 euro per jaar die je nu gaat missen omdat wij zo niet door jou behandeld willen worden als vaste klant is wel veel geld... en hoogst waarschijnlijk blijven enkele van onze goedbetalende vrienden nu ook weg, slimmerd!

33. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en vriendelijk personeel waar de griekse restaurants hier in den haag nog wat van kunnen leren!

34. Meerdere keren gegeten. Tot nu toe altijd hetzelfde hoge niveau. Alles is schoon, fris en het eten is erg smaakvol. Goedgehumeurde bediening! Wil je op zeker lekker grieks eten? Doen!

Fam. Hessing

35. Een hele leuke sfeer ,gecombineerd met lekker eten en een leuke en grappige bediening . Vandaag gaan we voor de tweede keer!

36. Heel lekker gegeten! Zeer gezellige en spontane bediening. Echt een aanrader! Tot snel!

37. Echt heerlijk gegeten! We zijn vanavond gegaan met onze twee dochters van 6 en 9 en het was heel erg goed. De kleinste heeft een Mickey mouse menu op en dat was ook Grieks maar toch aangepast voor kinderen. Wij hadden verassing van de chef en dat was ook zeer goed. Echt een aanrader, leuke echte Griekse bediening!