Da Vinci in Den Bosch

Betaald parkeren kan voor de deur.
    Gratis parkeren aan de andere zijde van de Zuid Willemsvaart

Centraal gelegen, aan het centrum en het water.

Bezorgrestaurants in de buurt van Da Vinci

• All-inclusive

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1361619004 84
1500319570 74
1519062890 79

1. Zeer goed ontvangen en een leuk eettentje. Voor een klein buget toch een culinair 3 gangen menu. Kom graag weer.

2. Sharona

Snap de goede recensies op deze website niet. Ik en mijn vriend hebben hier onlangs gegeten, zat maar één ander stel binnen toen wij binnen kwamen. Tot onze verbazing erg weinig zitplaatsen en het restaurant heeft niet veel sfeer. Voorgerecht was zo simpel als het maar zijn kon, leek op een hoop gegooid zooitje. Pasta was veel te zout (personeel kondigde dit ook aan, maar deed er verder niets mee dus kreeg het gewoon voor mn neus geschoven) en was dus ook niet lekker! Kortom, niet voor herhaling vatbaar voor ons en raad dit niemand aan!!

3. Waardeloze tent. Ik ben met mijn vriendin hier wezen eten. Ik had er al spijt van toen ik binnen liep, de stoelen bleven net bij elkaar staan.

Een pasta gegeten die mijn vriendin 100x beter kan maken. Naar mijn mening mag deze tent dicht gegooid worden.

Echt een grote schande voor de Italiaanse restaurants.

4. Coriette

Erg lekker gegeten! Alles was vers en smaakvol. Het restaurant zelf is nogal verouderd en matcht niet met de kwaliteit van eten. Wij komen in ieder geval terug :)

5. Heerlijke vegetarische pizza met verse groentes! Zo krijg je ze niet vaak meer. Gezellige ongedwongen sfeer. Vriendelijke bediening, zelfs een drankje 'van 't huis' gekregen en dan de lekkerste tiramisu als toetje! Echt super!

6. Nick Sijm

Fijne sfeer en goed, betaalbaar eten van goede kwaliteit.

7. L.Suyskens

Het was erg rustig in het café, wij waren de enigen. Even later kwam er nog een stel maar die waren na 3 kwartier al weer weg. De jongen die ons bediende was erg vriendelijk. Het amusegerechtje (van het huis) was erg lekker. Zo ook het voorgerecht smaakte goed. Het hoofdgerecht was op zich lekker maar niet bijzonder. De pizza van mijn vriendin was niet erg smaakvol volgens haar, zij had ze wel lekkerder gehad. Al met al wel een voldoende maar helaas wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.

9. Samen met mijn vriend heb ik hier gisteren gegeten. Het was allemaal super. De ontvangst was al goed en we kregen heerlijke verse broodjes met kruidenboter en pesto die zeer geslaagd was. Daarna als voorgerecht echt de lekkerste carpaccio ooit! Wat was die heerlijk. Het smaakte allemaal zo vers en er is zeker niet ingehouden op de ingrediënten.

Daarna had ik een pizza hawaii besteld en deze was ook hemels met lekker veel smaak. De bodem was precies goed, de tomatensaus op de pizza was precies tomaterig genoeg en ook vers. En de ham op deze pizza was verrukkelijk. Daarna nog een limoncello na gehad, goede keuze van het personeel!

Kortom: Heerlijk eten, vriendelijke bediening en ook een hele leuke kok! En dat voor een kleine prijs. Wij komen hier zeker nog terug!

10. Heerlijk echt Italiaans eten! Service geweldig. Echte aanrader!

11. Heel lekker gegeten. Mooi amusegerecht!!

12. marjolein los

Wij hebben gisteravond met vijf personen bij Da Vinci gegeten.

Dit restaurant heeft een prima kok, maar geen sfeer. Geen gezellige inrichting, wel kaarsen op tafel, maar die werden niet aangestoken. De stoelen zaten niet lekker! Dit restaurant heeft sfeer nodig!!

Het eten is heerlijk, weinig sausjes, maar prima kruiden, gemoedelijke ontvangst,maar veel te simpel voor een restaurant in den Bosch. Maar de kok is prima, dus hier kan nog heel veel aan verbeterd worden en dan wordt het top.

Een klein minpuntje is dat wanneer je een vleesmenu besteld je bij iedere gang hetzelfde vlees in een iets ander jasje krijgt, maar dat neemt niets weg van de kwaliteit.
    Iets meer variatie dus! De prijs is prima!

13. Danny van de vorst

Helemaal wat je kan verwachten van een authentiek Italiaans restaurantje. Gezellig, klein en sfeervol. Lekker eten en gezellige mensen.

14. Floortje

Dit is de allerallerallerbeste italiaan van Den Bosch! Heerlijke gerechten, rijkelijk belegd, voor een eerlijke prijs. Service is uitstekend! De eigenaar/kok is een echte italiaan die zijn vak verstaat. Een echte aanrader!!

15. micha

16. Voor de eerste keer hier wezen eten. Beviel me heel erg goed! Lekker eten. Pizza stella marina was heel lekker!
    Goeie service en vriendelijk personeel. Een een aardige kok. Goeie sfeer, kom er zeker weer naar toe.

17. Excellent food and staff

18. Sattar Behpour

Ik ben op 12 juni op mijn verjaardag bij Da Vinci geweest om lekker te eten en feesten in Den Bosch. Het is gelukt, Ik en mijn vriendin hebben lekker gegeten bij Da Vinci en de service was perfect!

Ik kom uit Groningen en ik wou graag in Den Bosch mijn verjaardag veeren. Ik kom zowiewzo weer terug bij dit eetcafe, omdat ik het gezellig vond en vooral de service.
    Ik bedank mensen van bediening en de keuken.

Groeten uit Groningen voor alle mensen van Da Vinci,

Sattar & Janet

19. Gisteravond wederom heerlijk gegeten. Komen hier regelmatig en iedere keer gaan we weer erg tevreden en voldaan naar huis! Superbediening, heerlijk eten, goede service en een goede, lage prijs! Een echte aanrader!

20. Gezellig eetcafe met zeer vriendelijk personeel.
    Heerlijk 3 gangen menu gegeten.
    Kom zeker terug !

21. 100% de slechte pizza die ik ooit heb gegeten, koop een pizza van de Lidl uit de diepvries en deze zal beter smaken. De carpaccio droop van de ene kant naar de andere kant van het bord door al de olijfolie die op het bord lag.
    Voor ons de eerste en laatste keer.

22. Heel erg slecht. Heb nog nooit zo slecht gegeten als bij deze Italiaan. Het voorgerecht bestond uit meer olie dan carpaccio, het hoofdgerecht was een pizza met houten bodem. De afwasser was aan het afwassen zittend op een tafel aan de andere kant van het restaurant.

23. Angelique

Weer super lekker gegeten en voor de prijs hoef je het zeker niet te laten.
    De sfeer van het interieur is inderdaad wat minder maar gezelligheid maak je zelf, toch?
    Kom hier zeker weer eten.

24. Afgelopen zaterdag met 4 personen gegeten. Kok en bediening eerste dag, hierdoor erg onervaren.
    Eten was erg matig en komt niet overeen met de menukaart. De eigenaar heeft zichzelf hiervoor verontschuldigd.

25. Het eten is er echt super. De sfeer is ook heel goed. De bediening netjes en beleefd. En kwa prijs is het zeker goed te doen!

26. Brigitte

Gisteren met vijf vriendinnen heerlijk tapas gegeten voor een top prijs!! Personeel kan beter, sfeer is iets minder.

27. Leuk klein en gezellig eetcafe met zeer vriendelijk personeel.
    Heerlijk Tapas gegeten.
    Kom zeker terug !

28. Wij (2p) hebben vandaag goed gegeten bij Da Vinci. Het tapasmenu was heerlijk en de bediening prima. Het enige dat wat ons betreft beter kan is de aankleding. Het restaurant mist sfeer.

29. Voor de 2e maal, maar nu met z'n zessen, de Italiaanse tapas gegeten en het was wederom lekker, voldoende, smakelijk, verrassend, origineel. Aanrader dit eetcaffetje!!

30. Het is een leuk en gezellig restaurant. Heerlijk italiaans eten en veel variaties. Ik raad het iedereen aan.

31. Zeer vriendelijke bediening en symphatieke gastheer.Het eten was heerlijk!
    De locatie is niet zo gunstig maar is zeker de moeite waard om om te rijden
    Ze verdienen het!

32. Rienkje Corsel

Eten was prima, bediening ook. Helaas was het niet zo druk, dus maakt het wel iets minder gezellig

33. Wij (2 personen) zijn voor het tapasmenu gegaan. Heerlijk gegeten. Lekker brood vooraf met olijfolie, knoflookboter en groene pesto. Daarna de koude tapas, gevolgd door de warme tapas. Toen dachten wij eigenlijk dat het eten op was maar toen kwam er nog een spaghetti in een deegkorstje.
    Daarna nog een toetje (tiramisu). Lekkere wijn erbij, goede, deskundige bediening.
    Entourage mag wel wat meer aangekleed zijn: doet nu wat kaal aan.

34. helmut bexkens

Donderdag 14 februari met 2 personen gegeten. Bij de hoofdmaaltijd, vis, kwam de groente. Toen alles al op. De tapas viel tegen, nogal droog zonder een sausje erbij. Het brood met smeerseltjes was wel heel lekker. De man in de bediening was wel erg lief en attent maar kon het schijnbaar niet alleen aan. Kortom ons zien ze daar niet meer terug (we hadden er eigenlijk meer van verwacht gezien de recencies).

35. Peter van Deutekom

Eten was super en verrassend. Veel verschillende hapjes en heel goed klaargemaakt. Verder prettige bediening. Kortom een aanrader.

36. Ik heb hier gegeten met een vriendin zaterdagavond. Heeeerlijk gegeten, het brood met kruidenboter, zelf gebakken was heerlijk warm. Pizza en hoofdgerecht met kalfsvlees, salie en parmaham was overheerlijk. Ijs was prima! Uiteindelijk 26 pp afgerekend. Top eten! Ik heb marketing/sales gestudeerd en als tip kan ik meegegeven om de kaart te professionaliseren, geen geplastificeerde. En het interieur te moderniseren, het eten verdient het!

37. monique van Mil

We hebben hier gisteren lekker gegeten. Italiaanse tapas. Vriendelijke bediening. Tip geef aan dat er redelijk wat tijd tussen de gerechten mag zitten. Bij ons kwamen de gerechten erg snel achter elkaar, jammer want dan voel je je al snel overvult.

38. Weinig ruimte om de fietsen te parkeren. Het was binnen koud en het stonk naar riool. Nadat de wc deur was gesloten was dit opgelost. Het Eten zelf was lekker, maar redelijk simpel en niet heel bijzonder.

39. Op aanraden van een echte Italiaanse dame zijn we bij Da Vinci beland. Samen met mijn dochter een overheerlijke authentieke Italiaanse maaltijd genoten. De spaghetti à la vongole was helemaal top en de als secundo gegeten ossenhaaspuntjes waren door alle verse groenten subliem.
    De tomatensoep en navolgende lasagne van mijn dochter waren minstens zo lekker.
    Geen opsmuk in de inrichting maar echt Italiaans. Een meer dan attente bediening maakte samen met het smakelijke eten dat we een geweldige avond hadden. Groot kompliment!

40. Peter-Paul van Beekum

Heerlijk eten voor een prima prijs, Italiaanse tapas op zijn best! Een echte aanrader.

41. LisaShao

42. Recentelijk hebben wij (2p) gegeten bij eetcafe Da Vinci. We hebben gekozen voor het onbeperkte menu. Dit hield in dat wij diverse gerechten voorgeschoteld kregen per gang, vergelijkbaar met tapas. Dit was een zeer goede keuze: het eten was heerlijk en de prijskwaliteit verhouding dus erg goed. Gezien de hoeveelheid, ga je niet naar huis met een half gevulde maag. Wel werden de diverse gangen kort op elkaar geserveerd. Het is een klein restaurant maar de bediening is vriendelijk en snel. Wij komen hier graag nog een keer terug.

43. Op donderdag daar geweest. Heerlijk Italiaanse Tapas gegeten. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Zou er zo weer teruggaan. Een aanrader!

44. Heerlijk, verse groenten. Zelf gebakken brood!
    Een aanrader!

45. Heel goed gegeten in een eenvoudige ambiance. Uitgebreide keus van pizza tot ossenhaas. Geweldige toetjes. Kortom, voor herhaling vatbaar.

46. Goed eten! Goede sfeer, perfect gelegen. Echt een aanrader! Ik kom er zeker terug.

47. Goed eten voor een zacht prijsje. Aanrader: pizza carpaccio en natuurlijk de panna cotta. Zeker de moeite waard!

48. Het nieuwe eetcafé dat ik in Den Bosch ontdekt heb is me erg bevallen, heerlijk versgebakken brood gegeten, van biologisch meel. Heerlijke pizza gegeten. Zeker een aanrader!