D'n Boerderij in Den Bosch

Brabantse gastvrijheid in alle details puur en bourgondisch

Corona informatie

Wij zijn geopend dinsdag t/m zondag voor afhalen van lunch & diner
Via www.dnboerderij.nl of telefonisch 073 6445058

Ruime eigen parkeerplaats voor het restaurant (gratis parkeren)

Station oost op 5 min loopafstand
    Diverse buslijnen stoppen voor het restaurant

• Buffet: € 24,50

1460194617 79
1519460022 73
1587191913 77

1. Chris vugts

Geweldig gegeten, prima kwaliteit echt een aanrader Heerlijke visstoof en kalfssucade

2. Ben Geerts

Samen met onze vrienden geluncht… Geweldig, vriendelijk, correct, zeer duidelijke Coronaregels Mijn vrouw heeft Glutenallergie, wordt netjes met haar wensen en mogelijk overlegd. Helemaal top… we gaan zeker terug.

3. Wij hadden een reunie en kwamen "op de thee bij Anna" leuk concept met hartig en later zoet (soort high tea op zijn Hollands) We zaten boven en er werd regelmatig gevraagd of we koffie / thee erbij wilden. De tweede gang kwam voor ons te snel door - maar na ons verzoek (er was volop tijd en ruimte om op ons gemak bij te kletsen) kwam de zoete gang pas na geruime tijd. Was geen enkel probleem. We hebben ervan genoten.

4. Heerlijk gegeten met 8 personen (waaronder twee kinderen).
    Het welkom is hartelijk. Ingrediënten zijn veelal lokaal en kwalitatief goed.
    Personeel is supervriendelijk en heeft humor, voor de kinderen was eigenlijk gewoon alles mogelijk, ook al stond het niet zo op de kaart. De kipspies met zoetzure groenten is fantastisch !

Ligt een beetje uit het centrum maar we gaan hier vaker heen.
    Complimenten !

5. Met 4 personen wezen eten bij D'n Boerderij in Den Bosch.

We worden goed ontvangen… tafel is gereserveerd. Drankjes en menukaart zijn er snel… de ambiance is niet ongezellig en de stoelen zitten prettig…

een broodje met smeersels… brood is lekker en vers… alleen wat weinig kruidencreme en cocktailsaus voor de hoeveelheid brood.
    Voor gerechten.
    - Duo plank vlees vis… was lekker en goed.
    - Anna's kipspiesjes met zure groenten en koolsalade.
    De kipspiesjes waren echt lekker, mooi vlees en mooi gegaard… ben geen fan van salade… en de zure groenten zijn me ontgaan… maar toch wel lekker.
    Hoofdgerechten.
    - Kogelbiefstuk met plakken paté… met groenten en saus. Wederom weinig saus… groenten prima… en de biefstuk is echt geweldig… maar de combinatie met de plakken paté ontgaat me qua smaak… geen combinatie… bovendien vind ik persoonlijk warme paté niet lekker… doet eerder afbreuk dan dat het wat toevoegt aan het gerecht.
    - Vangst van de dag… een mooi stuk roodbaars… prima bereid… alleen met de nodige graten er in… dat kan niet.
    - En een special wildzwijn met groenten en rösti wat heel erg lekker was… en de bij alle menu's bij geserveerde frieten waren prima… mooie dikke friet. Goed gebakken en niet vet.

Dessers…
    - appeltaart met ijs en slagroom… gewoon lekker.
    - Bitterkoekjes parfait… viel echt in de smaak… kreeg gelijk de opdracht, dat moet je ook eens maken… dat zegt genoeg.
    - Anna's griesmeel creme brulee. Mooi gebrand korstje. Prima dessert.
    - Dame blance… op zich prima… mooi ijs, goede slagroom, echte donkere chocolade… alleen wat knullig opgediend in zo'n bierpul. En de grote stukken caramel fudge zijn niet met een lepel te delen… dus later 'zo' opgegeten.

Maar al met al hebben we lekker gegeten bij D'n Boerderij… is best voor herhaling vatbaar.

6. Myrna Kramer

D’n Boerderij is een super gezellige locatie voor een lekkere en ontspannen lunch met vrienden. Lekker bijkletsen in een gemoedelijke omgeving met heerlijk en puur eten! Een aanrader! Maar de meeste gasten weten dit al lang!

7. Anne Heutinck

Het eten was overheerlijk en de sfeer was prima.
    De service was in het begin wat traag, maar het was ook druk.
    Voor herhaling vatbaar.

Groet Anne.

8. Lekker een lunch genuttigd. Heerlijk brood en gezellige sfeer.

9. Paar keer geweest en voor herhaling vatbaar.
    Goede kwaliteit en heel aardig bediening.
    Ook voor vegetarisch.

10. Heerlijk gegeten. Prima service en vriendelijk personeel.

11. Wij hebben echt heel slechte ervaringen hier, met name met de bediening. Ze trekken de kaart bijna uit je hand terwijl je nog aan het kiezen bent en worden chagrijnig als je dat niet snel genoeg doet. Weinig aandacht voor kinderen. Je wordt er nog net niet weggekeken. Het eten is okee verder, maar voor de persoonlijke aandacht kun je beter ergens anders heen gaan.

12. Waardeloos. Met 11 mensen te eten, glas kraanwater is teveel gevraagd, beleid van de baas. Goed bezig tig consumpties gemist door weigeren van een glaasje water. ALS er alleen water werd gedronken zeg ik ok, maar zeker niet het geval. Op vrijdagavond lege zaak. WIJ zijn de enige aanwezigen. Ik zeg goed bezig!

13. Met vrienden uit Trier gegeten. Alles was meer dan goed. Onze vrienden waren vol verwondering over de locatie. Ze vonden het gemoedelijk en gastvrij. Wij ook. Voor herhaling vatbaar. Met name de streekgerechten zijn van een hele goede kwaliteit. Neem daarbij een Affligem van het vat en een goed gesprek. Top avond.

14. Cees 387 punten

Wij hebben hier met vier man en twee kinderen geluncht, het was heel erg goed.
    De bediening was gewoon af. Het eten overheerlijk. Wij komen daar zeker weer.

15. Tonny van de Griendt

Op Valentijnsdag bij de Boerderij gaan eten, was heel gezellig. Lekker gegeten, voor herhaling vatbaar.

16. Peter en Lies

Gisteren, 2e kerstdag bij D'n Boerderij gegeten. Het was weer prima. Het eten was ontzettend lekker en heerlijk van smaak! De bediening was vlot en vriendelijk. We hebben een gezellige en fijne avond gehad. We gaan zeker weer een keer terug.

17. Gisteren gegeten, super bediening en erg lekker eten.

18. Christian Girard

Wij zijn gaan eten met 5 mensen. Jammer dat met 5 volledige menu's en 3 flessen wijn een kan kraanwater niet mogelijk was (beetje service gemist!, alleen de winst telt). De aanbevolen boerenschotel kan alleen met de hele tafel. 4 wilden dit graag bestellen doch met 1 vegetariër was dit niet mogelijk (niet flexibel en niet klantgericht, jammer).

19. Brigitte van Grinsven

Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance, vlotte, leuke bediening, kortom wij komen zeker een keer terug! Echt een aanrader!

20. Heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke bediening!

21. Wij hebben erg genoten! De sfeer was erg gezellig en de wijze van serveren was ook erg origineel. We komen hier graag nog eens terug!

23. Louise en Pierre.

2e kerstdag heerlijk gegeten bij d'n Boerderij. Een mooi 5 gangen kerstdiner, met lekkere vlees en visschotels, de specialiteit van het huis. Fijne bediening, vriendelijk personeel.

Voor herhaling vatbaar! Zeker tot de volgende keer!

24. "Eikenhorst"

Heerlijk gegeten, prima sfeer en bediening.

25. Voor de tweede maal zeer slecht gegeten. We kwamen met honger de tafel af, de porties waren erg klein en het vlees was taai.

26. M. Langens

Afgelopen weekend neven/nichtendag georganiseerd in den Bosch met als afsluiting een Bourgondische maaltijd in d'n Boerderij. Het was top: borrelen op het terras, superlekker eten in een aparte ruimte en alles voldoende, zeer vriendelijke bediening. Werkelijk iedereen tevreden en daarna zeer voldaan weer naar huis.
    Team van d'n Boerderij: bedankt!
    M. Langens.

27. Bert Verhoeven

Heerlijk gegeten (eendenborst) prima wijntje 1e glas boven temperatuur, 2e glas prima.
    Nette en aardige serveerster die direct de muziek temperde om ons gesprek verstaanbaar te houden.
    Een gemakkelijk bereikbaar adres met voldoende parkeergelegenheid, mooi gelegen aan de Heinisdijk omgeven door een mooi stukje natuur.

28. Diana en Henk de Jong

Romantische locatie... eten was super, snelle en aardige bediening. Al met al we hebben genoten van een heerlijke avond !!!

29. Swampie 1442 punten

Erg leuk plekje om te lunchen!

De ligging is erg rustig en het restaurant is sfeervol ingericht. De bediening is aardig, behulpzaam en ziet wat er nodig is op een tafel.

De keuze voor een lunch is niet heel erg groot, maar wel voldoende. Het eten wat je krijgt is lekker, leuk opgediend en ruim voldoende voor een lunch.

Het ontbreekt eigenlijk aan niets in dit restaurant, sfeer, lekker eten en goede bediening.

De prijs/kwaliteit verhouding is ook goed hier.

30. Leuk knus restaurant. Met een gezellig terras. Personeel erg vriendelijk. Vanwege de geringe ruimte zijn enkele tafeltjes direct tegen de bar gesitueerd, dit zijn de mindere plaatsen qua uitstraling. Geef dit aan met reserveren, liefst bij het raam. De weekmenu's zijn qua prijsstelling prima. Losse menu's zijn iets prijziger. Kwaliteit van het eten is goed. Voor gezelschappen is er boven nog extra ruimte. Ook leuk om tijdens een fiets of wandeltocht even aan te doen voor een hapje of soepje op het terras.

31. Heerlijk gegeten, vooraf het zalm duo. Heerlijke combinatie tussen warm en koud.

Ik kom hier vaker en de weekspecialiteiten en menu's zijn altijd heerlijk.

32. Gisteravond gegeten bij d'n Boerderij. De sfeer was gezellig en we hebben heerlijk gegeten. Vooral de hertenbiefstuk was erg lekker en goed gebakken. Ook de prijs viel reuze mee!

Ga zo door en tot de volgende keer...

33. We zijn op een zaterdagmiddag geweest en hebben uitstekend gelunched. De club sandwich was rijkelijk belegd en mijn vrouw kon variëren met verschillende producten die op de kaart stonden... Prima.

34. lisa van iersel

We hebben op aanraden van onze buren D'n Boerderij een bezoekje gebracht. We hebben ontzettend genoten van het heerlijke eten en de vriendelijke meisjes in de bediening.

We zullen D'n Boerderij zeker vaker een bezoek brengen in de toekomst.

35. Helaas was het geen succes. De biefstuk was rauw terwijl we well done bestelden, dus we hebben de biefstuk teruggestuurd. Deze kregen we meer dan well done terug; verbrand en erg taai. Deze hebben we voor een tweede keer teruggestuurd en geen nieuwe besteld. De chef kwam om uitleg vragen en ging in discussie over smaak. Dit kan natuurlijk niet!

De satesaus bij de sate was zo waterig, niet smakelijk.

Toen we wilde afrekenen moesten we de biefstuk betalen.

Dit hebben we na enige discussie niet gedaan.

Al met al heel jammer.

Niet voor herhaling vatbaar.

36. Het stoorde ons dat we voor een fles water € 7,00 moesten betalen, terwijl we ook rode wijn hadden besteld. Ook moesten we een meerprijs van € 3,75 betalen om gebakken aardappels te vervangen door frietjes.

37. Vanavond hier geweest. Een erg leuke avond, gezellige bediening, de zaak zat helemaal vol en alles verliep lekker soepel. Wij hebben beiden een heerlijke lende biefstuk gehad.
    Prima zaak, ga zo door.

38. Op een heerlijke zomeravond hier op het terras gegeten.

De tournedos was prima, niet te lang wachten tussen de gangen ondanks dat het druk was, en heel aardig personeel.

39. Leuk restaurant, met vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten.

Zeker qua prijskwaliteit verhouding een aanrader.

40. Afgelopen zondag wezen eten. Een leuke avond gehad en heerlijk gegeten. Geweldig eten en goede prijs

41. Jan van Balsfoort

Heerlijk gegeten bij d'n Boerderij. Super kwaliteit vlees, goed gebakken rumpsteak, heerlijke saté en een leuke en gevarieerde kaart. Keuze uit veel gerechten, voor ieder wat wils. Ook een uitgebreidde wijnkaart sprak me erg aan. Restaurant met een gezellige huiselijke uitstraling en aardig, leuk en los personeel dat wel in is voor een praatje. Ronduit een super avond gehad!