Christoffel in Den Bosch

Elke dag geopend voor zowel Lunch als Diner

Op 5 minuten lopen van Christoffel ligt onder 's-Hertogenbosch CS een 24-uurs parkeergarage. Ook vind u betaald parkeren in de vakken langs de Dommel op de st. Janssingel en de Does de Willeboislaan welke iets dichter bij ons lunch- en dinerrestaurant gesitueerd zijn.

Op 5 minuten lopen van Christoffel ligt 's-Hertogenbosch CS

ma lunch 11:30 - 17:00 diner 17:00 - 22:00
di lunch 10:30 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

Elke dag van de week, voor zowel lunch als diner, staan wij voor u klaar midden in het hart van "De Uilenburg". Dit bijzonder authentieke gedeelte van de Bossche binnenstad geeft met haar oude panden en de opstapplaats van de Binnendieze een heerlijke ontspannen ambiance voor elk moment van de dag. Omdat "Zoete Lieve Gerritje" zich aan de voet van ons pand bevindt, weten onze gasten onze sfeervolle locatie meestal blindelings te vinden ook voor het nuttigen van een èchte Bossche bol van Jan de Groot.

4. Betalen American Express Diners Club Master Card Visa pin

1319787360 74
1419527693 80
1431995235 83

1. Kreeften levend gekookt
    De kreeften zitten met tape om de scharen te wachten totdat ze levend gekookt gaan worden. Het eten is prima maar wordt overschaduwd door dit wrange feit.

2. Joke Snels

Lekker eten. Goede sfeer en vlotte bediening.👍

3. Gisteren met motorclubje van 6 man binnengestapt, ondanks dat het erg druk was werd er een grote tafel vrij gemaakt.
    Lekkere broodjes / salades gegeten, ondanks de grote drukte werden we vlot en netjes bediend. Personeel maakte ook nog tijd om even een foto te maken.
    Top.

4. Roberto Damen

Gisteren gegeten bij Christoffel. De zalmfilet en de satespies besteld. Het eten was van goed eet-cafe niveau.
    Zalm goed van smaak, maar net iets te lang gebakken (niet zo sappig als gewild). Lekkere saus erbij. Satespies was groot en goed van smaak (maar ook net iets te lang gegrild). Salades waren goed van smaak. Frietjes qua smaak ok, maar te hard en vettig.

Grote afknapper was feit dat we ca. 50 min. moesten wachten op ons gerecht (we hadden alleen een hoofdgerecht).

5. Len 13 punten

Gisteren hebben we hier met zijn drieën op het terras in het zonnetje goed gegeten. We hadden driemaal een menu besteld. De prijs kwaliteit verhouding van het eten was goed. Dat geldt niet voor de fles Chardonnay van € 26,75. De bediening was vriendelijk en we werden vlot geholpen. Een minpuntje; Ik had specifiek gevraagd of ik in plaats van een nagerecht, koffie kon krijgen. Volgens de meneer uit de bediening, was dit geen enkel probleem. Thuis zag ik echter toch de koffie op de rekening staan. Gelukkig hebben we wel een leuke avond gehad.

6. R. van Dijk

Super! Echt een gezellige avond gehad: goede sfeer, gezellige drukte, heerlijk eten.

7. Ilkay

8. B Razenberg

Vandaag heerlijk bij Christoffel geluncht. Goede, vriendelijke bediening en heerlijke gerechten.

Wij hebben er van genoten.

10. marij

11. Fam. van Berkel

Met mijn ouders en mijn kleine meisje hier gisteren gegeten. Eten was top! Ik had het varkens rack en dat was een geweldig stuk vlees, mijn ouders de tournedos heerlijk gebakken en mijn broer de sate voorzien van allemaal lekkere bij dingetjes zoals ananas, uitjes, salade.... Onze kleine meid was nogal onrustig en de serveerster heeft haar op de arm genomen en eventjes vermaakt zodat wij rustig ons gerecht konden opeten. Super! We komen niet uit deze regio maar als we nog eens in Den Bosch zijn zie je ons hier zeker terug.

12. Verschillende keren gegeten met ons gezin en vooral ook naar de kinderen toe top! Erg lekker en je zit er gezellig!

13. Eten is prima, bediening wat gehaast en niet erg vriendelijk, ook weinig gevoel voor humor.
    Tafeltje voor 2 personen was het slechtste plekje van de hele zaak, tussen de bar en de looproute van het personeel in. Wie durft daar nou klanten neer te zetten? Ondanks dat duidelijk was dat we hier niet blij mee waren, kon er niets aan worden gedaan.
    Jammer want eten is prima.

14. Prachtige plek aan het de Binnendieze. Wij hebben er gelunched en het was erg goed, zeker de pastasalade - lekker en origineel.

15. Lekker gegeten bij Christoffel, de carpaccio is heerlijk, hoofdgerecht was en beetje too-much. Te veel saus, en te veel hertenbiefstuk, wel lekker!. Crème brule was karig. Echter prijs-kwaliteit verhouding is wel prima. Aanrader!

16. Vanavond zo maar hier naar binnen gestapt om te gaan dineren. We voelden ons welkom door de vriendelijke ontvangst. De kaart zag er veelbelovend uit. Mijn man koos voor de vissoep en gebakken tarbot en ik voor de wildbouillon en hertenbiefstuk. Alle gerechten waren erg smaakvol. Als garnituur dikke frieten en een heerlijke salade, alles was kraakvers! Prijs staat hier uitstekend in verhouding tot de geboden kwaliteit en hoeveelheid. Er wordt netjes na iedere gang gevraagd of het gesmaakt heeft. De bediening is alert als je glas leeg dreigt te raken zonder opdringerig te zijn. Kortom, wij hebben heelijk gegeten en zijn keurig en vriendelijk bediend. Het was geen enkel probleem om het hoofdgerecht zo'n 45 minuten na het voorgerecht op ons verzoek te serveren. Ga zo door! Een echte aanrader!

17. Wij hebben vanavond de verjaardag van mijn ouders gevierd bij brasserie Christoffel in Den Bosch op aanraden van een collega. Het was een drukke avond en de zaak zat vol.
    We hadden een ruime tafel in het midden van de zaak die door zijn rondingen de gelegenheid gaf iedereen aan te kunnen kijken. Het restaurant was zeer smaakvol en sfeervol ingericht. Er was echter weinig zitruimte bij onze tafel. Mijn moeder zat zo'n 10 cm van de rug van een andere dame, die aan mijn moeder vroeg wat ruimte te maken toen zij naar het toilet wilde. Het restaurant heeft een mooi portaaltje maar had de eerste deur constant open waardoor de tocht over onze tafel vloog als de tweede deur werd geopend.
    Ondanks dat wij met 6 personen hadden gereserveerd werd de kaart al in onze hand geduwd voordat wij compleet waren. Ik had het persoonlijk fijner gevonden wanneer er even werd gewacht. Ik bestelde een witte huiswijn. 'Een combinatie van een sauvignon blanc en een chardonnay' aldus de zeer vriendelijke serveerster. De wijn werd aan tafel geschonken maar helaas kon ik het etiket niet lezen omdat het van de andere kant van de tafel, voor mijn zus langs, in mijn glas werd geschonken.
    Het menu bevatte een groot aanbod van allerlei soorten vlees en vis gerechten in verschillende prijscategorieen. Het was ook mogelijk om een 3-gangen keuze menu te kiezen. Ik koos voor de scampi's. Voordat we de voorgerechten kregen werden we ruim voorzien in wit en bruin brood met aioli en boter. (hier kregen we een vismes bij ipv een botermesje) Het duurde niet lang voordat onze voorgerechten op tafel kwamen. Ik kreeg 6 scampi's die goed op smaak waren. Er zat een beetje sla melange bij. De rand van het bord zat vol peper, iets waar bewust voor was gekozen omdat het ook op de andere borden structureel was aangebracht. Ik vond het er onverzorgd en slordig uitzien. Dezelfde sla melange lag op de carpaccio en de vitello tonato die overigens beide erg lekker waren. Wij vonden allen dat er veel meer aandacht mocht worden gegeven aan de opmaak, het was een rommelig geheel.
    De bediening was erg alert en we zijn constant voorzien met drankjes. Wij wilde graag een karaf kraanwater op tafel en dat was hier geen probleem.
    De hoofdgerechten stonden ondanks de drukte weer snel op tafel. Hoewel het voorgerechtenbestek netjes was ingedekt, werden de steakmessen niet ingewisseld voor vismessen. De claresse en de scampi's werden dus met een steakmes gegeten. Een van de meiden in de bediening riep ongeduldig over tafel; 'claressefilet!'. Omdat wij nog druk in gesprek waren en er onze aandacht even niet bij hadden, werd opnieuw nadrukkelijk en nu luider herhaald wat ze voor gerechten in haar handen had. Mijn moeder reageerde wat gejaagd en stak vluchtig haar hand op zodat ze niet terug hoefde te roepen dat de claresse inderdaad voor haar was. Ook hier was de rand van de borden bezaaid met peper. Misschien is het verschil in smaak, maar ik zou zorgen dat daar een doek over heen gaat voordat dat gerecht de keuken verlaat.
    Ik had voor de tournedos gekozen die perfect bereid was. De tournedos was van goede kwaliteit evenals de saus. Bij de hoofdgerechtenwerd voldoende friet en salade geserveerd wat naar wens werd aangevuld. De garnituur was erg simplistisch. Dezelfde sla melange als bij het voorgerecht en een handjevol gebakken groentes. Deze garnituur was bij de tournedos, de claressefilet en de zeebaars exact hetzelfde. Voor gem 20 euro per hoofdgerecht had ik meer verwacht. Mijn zus vond wat graat in haar clarressefilet wat zij bij het uithalen heeft gemeld. Ze vond het niet heel vervelend maar ik vond toch dat de bediening zich op zijn minst had moeten excuseren.
    Nadat we de nagerechtenkaart hadden gehad werd er al na zo'n 3 minuten gevraagd of wij een keuze hadden kunnen maken door een andere collega. Wij zeiden dat we nog niet naar de kaart hadden gekeken. Een klein moment later verscheen de volgende mannelijke bediening met dezelfde vraag, die wij op dezelfde manier beantwoordde. Wat gehaast maakte wij een keuze tussen de nagerechten want echt enkele ogenblikken later kwam de derde (dus weer een andere) dame van de bediening vragen of wij een keuze hadden gemaakt.
    De nagerechten waren snel op tafel. De parfait was knoerhard waarover wij grapte of we geen vork en mes moesten vragen om het ding uberhaupt te kunnen eten. Ik ben er niet voor om een blaadje mint op elk nagerecht te liggen zodat het er mooier uit ziet als het de smaak niet ondersteunt. De koffies kwamen wel tegelijk met de nagerechten. De bediening gaf de wat wankele Irish Coffee aan vanuit de andere kant van de tafel. Ik had het beter gevonden als ze gewoon even omgelopen was zodat mijn onhandige vader hem niet met gestrekte armen hoefde aan te nemen. De Baileys kwam in een martiniglas wat ik enigzins raar vond. Oor van het kopje naar de rechterkant lijkt me ook een standaard horeca-regel die hier helaas werd vergeten.
    Al met al waren het dus maar kleine dingetjes die mij als echt horeca-mens opvielen. De bediening was beleefd en erg vriendelijk maar communiceerde te weinig en gaven ons de indruk dat we moesten opschieten. Het hoofdproduct van de gerechten was telkens goed maar voor de prijs hadden we echt meer verwacht.

18. marjolein

Vandaag gegeten bij christoffel. Complimenten voor de bediening. Er staat een goed team. Eten was lekker en een heerlijk sfeertje. Een aanrader.

19. Jan van Well

20. Monique Gloudemans

Met 4 dames hebben we gegeten bij Christoffel.
    Het was heerlijk, alle borden zegen er goed uit.
    Lekker ontspannen sfeertje.
    Supergoed. Ik kom zeker nog eens terug.

21. Eline en Erik

22. Goed lekker eten, leuke sfeer.

Pluspunten: snel, goede prijs/kwaliteit,leuke ligging, goed eten.
    Min: Bediening kan beter. 5 verschillende mensen voor 3 gangen is veel. Misschien wat minder personeel inhuren/inzetten op rustige moment of ze in elk geval wat laten doen, drie man midden in de zaak die niks staan te doen ziet er niet uit.

Verder aanrader!

23. Lekker gegeten, voor een leuk dinertje prima. Verwacht geen allures, gewoon goed. Leuke, klantvriendelijke bediening.
    Mooie entourage. Ook als je weinig tijd heb wordt dit prima afgestemd.

24. 1x gegeten en 2x geweigerd omdat er na 21:00 uur geen mogelijkheid meer was om aan te schuiven ivm sluiting keuken.

Maar eten is lekker, bediening kan verbeterd worden ook, als je wat komt drinken.

25. Laatst gegeten met een groep als bedrijfsuitje. Zowel de lunch als het diner hier genuttigd. Ondanks de grote groep (35 personen) kwam het eten vlot op tafel zonder dat daarbij de kwaliteit in het gedrang kwam. De bediening was tevens erg vlot en correct. Een aanrader voor iedereen.

26. Dit restaurant zit op 't mooiste plekje van de stad, het oude gedeelte van Den bosch. Hele sfeervolle zaak waar ik nu al een paar keer overdag en s'avonds gegeten heb, vriendelijke vlotte bediening, lekker eten en niet te flauwe porties, kortom GOED!

27. Heerlijk gegeten met 4 personen.

Vlotte, nette bediening.

Het eten was voortreffelijk, alles vers en van goede kwaliteit.

Gezellige sfeer.

Niks op aan te merken; voor herhaling vatbaar.

28. Teleurstellend. Voorgerecht was romige pompoensoep, helaas geen room te bekennen. Het was druk dus kan gebeuren. Het hoofdgerecht, Victoriabaars, was niet goed gebakken, meer dan de helft rauw. Alles kwam vrij snel achtereen en binnen 45 min hadden we zowel voor en hoofd achter de kiezen. Vervolgens kregen we de kaart voor dessert, gaven aan te kijken maar rustiger aan te willen doen. Vervolgens is binnen 20min minstens 5x gevraagd, ondanks ons verzoek, rustig aan te willen doen of we al keuze hadden gemaakt. Nee dus! Prompt kregen we de rekening. Die bleek voor het tafeltje naast ons te zijn. Het was duidelijk dat er ruimte gemaakt moest worden voor een grotere groep. Al met al een zéér teleurstellende avond!

29. Ria 2198 punten

Afgelopen vrijdag hier met mijn zusjes op hun volle terras neergeploft.

Bediening was er snel, bestelling werd opgenomen en ondertussen even de kaart bekeken voor de lunch.

We namen de gegrilde zalm, eisbein en een mosselpannetje. Omdat we om patat extra doorbakken vroegen, duurde het brengen van de bestelling iets langer, maar man, het was het wachten waard. De friet was perfect zoals wij hem lekker vinden, de mosselen fingerlicking goooooood, zalm was ietsjes koud, maar toch botermals en de eisbein was verrukkelijk. Zo mals, het vlees viel al van het bot af als je er tegen aan blies.

Salade was erg lekker, alles vers, een vingerkommetje maakte het geheel af.

Grote klasse! Heeeeerlijk gegeten, daardoor weinig van mijn omgeving gemerkt, ik zat te smullen!

En hier weten ze nog wat service is, voor een karaf ijswater met wat schijven citroen, wordt hier gewoon niets gerekend, zo hoort dat!

30. Barslecht. Het vleesgerecht was matig van kwaliteit, de vegetarische lasagna erg aangebrand en extreem zout. De arrogante bediening maakte geen excuses daarvoor, een tegemoetkoming in de rekening voor dat deel van de maaltijd was onbespreekbaar. Onbegrijpelijk dat dit mogelijk is. Wij lopen hier vaker langs maar komen er absoluut nooit meer.

31. Relaxte mensen, lekker eten.
    Advies: wel even reserveren.

32. Je kan er heerlijk eten! Alle lekker vers, je weet niet wat je overkomt.
    Mmmmmmmm

33. wilma van zanten

geweldig, veel keus en super snel met maar 2 mensen i/d keuken.