Carras Bites in Den Bosch

Onbeperkt wereld gerechtjes eten in centrum Den Bosch

Parkeren aan de Havensingel/ vd Does de Willeboissingel tot 00:00 uur betaald parkeren.
    Transferium Petterlaarpark, de Vliert of Vlijmenseweg.
    Bushalte in het centrum, 5-10 min lopen naar de locatie Carras Bites.

• OV

Vanaf station 's-Hertogenbosch lopend naar Carras Bites.

Carras Bites laten bezorgen?

Online eten bestellen

vr lunch vanaf 11:00 diner tot 04:00
za lunch vanaf 11:00 diner tot 04:00
zo lunch vanaf 11:00 diner tot 00:00

Omschrijving

Bij Carras Bites kun je alle dagen van de week terecht voor een overheerlijk Diner.
Doordat wij allemaal kleine gerechtjes serveren zit er voor iedereen wel iets lekkers tussen!
Maandag t/m woensdag € 33,50 p.p.
Donderdag t/m zondag € 36,50 p.p.
Kinderen tot en met 10 jaar, betalen 2,50 euro per levensjaar.
Benieuwd naar ons menu? www.carras.nl

Op vrijdag en zaterdag avond kun je tot 23:00
uur bij ons dineren. Daarna nemen wij de tijd
om de zaak om te bouwen tot club. Alle tafels
en stoelen worden opgeruimd en vanaf 23:30
uur gaan wij weer open tot 4:00 uur ‘s nachts,
onze dj’s draaien de beste beats, regelmatig
zijn er verrassende surprise acts en leuke acties.

Wist je dat, Carras Bites ook een heerlijke lunch
serveert? Op onze lunchkaart staan heerlijke
broodjes, burgers, frisse salades en voor de tapas liefhebbers hebben we ook verschillende
plankjes met onze tapas tijdens de lunch!
Knus binnen of gezellig op het terras.
Kom langs, proef en geniet van alles wat Carras Bites u te bieden heeft.

• Bezorgen

1381192274 77
1519435351 78
1561971682 74
1615142096 76

1. Erg druk, je zit schouder aan schouder, en rumoerig, niet echt gezellig.
    Eten verder lekker.

2. Slechte service. Personeel zegt is druk kan 13 tot 20 min duren... Zate er al 45 min... Na uur eindelijk minihamburger... Koud... Tafel voor ons al 5x gekregen heeft hun friet enz afstaan zodat me kind wat eten had... Na 2 uur en 1 koude hamburger en voorgerecht soep bestellen na uur vragen krijg je te horen tomatensoep op is... Nog nooit zn slecht waardeloos tapas tja restaurant iets zyn ze niet waard... Nooit meer er heen.

3. Chris

4. Eten was prima. Naarmate t drukker werd, erg rumoerig. We zaten erg dicht op elkaar. Rekening wordt zonder te vragen gebracht, er wordt al 3 kwartier vantevoren vriendelijk maar toch dringend verzocht om de “ tent” te verlaten. Niet echt klantvriendelijk.

5. Christa

Jammer jammer!! We hadden vooraf hele positieve geluiden over Carras gehoord, maar helaas de realiteit was anders. Ontzettend lange wachttijden, slechte communicatie personeel, kwaliteit tapas geen hoogvliegers en een ongezellige tafellocatie.

6. C.P. Driesprong

Via het internet een afspraak gemaakt welke supersnel werd bevestigd. Op de afgesproken tijd keurig netjes ontvangen en naar ons tafeltje gebracht. Bediening was super. Het eten was lekker, 4 verschillende personen met 4 verschillende keuzes. Alle 4 zeer tevreden. Kortom een aanrader.

7. Ze vragen €30,- voor tapas van slechte kwaliteit!
    Was allemaal uit een pakje of flesje. Niks vers te bekennen.
    O ja, de sla, maar daar zat bij de salade caprese zo veel dressing overheen dat het niet te eten was. De yakatori spies was droog gebakken , ongemarineerde kip met een soort ketjapdressing straaltje er overheen. De champignonsoep was niet goed meer, die smaakte helemaal zuur.
    Het eten was echt zwaar ondermaats en er zijn erg veel andere lekkere restaurants in Den Bosch waar je voor die 80 euro die je aan het einde van de avond af moet tikken, veel lekkerder kan eten.
    De bediening was wel aardig, maar deden totaal niets om terug te komen op gerechten die we terug stuurden. Vreselijk. Niemand aan te raden dit restaurant!

2,8
  8. Zeker n aanrader, erg veel keus en lekker smaakvolle hapjes, mooi gepresenteerd, vers, vriendelijke bediening, vlot, fijne sfeer, en echt heerlijk gegeten!! Voor herhaling vatbaar. Ik heb genoten!!

9. B kalsbeek

Super lekker gegeten naar een heerlijke dag in Den Bosch geweest.
    Hele leuke vriendelijke bediening.
    Echt een avondje uit.
    Dank jullie wel.

10. Evelyn Haenen

Met z’n tweeën echt super lekker geluncht. Visplankje deluxe is echt een aanrader! Het smaakte super goed en het stond snel op tafel. Vriendelijk personeel!

11. Wij waren met acht personen en vonden het teleurstellend.
    Geen verse kwaliteit, rumoerige sfeer en je wordt op 'zijn Brabants' bediend. Daar moet je van houden...
    Voor die prijs eten wij de volgende keer ergens anders tapas.

3,6
  12. V wijngaarden

Heerlijk gegeten vriendelijk personeel. Echt voor herhaling vatbaar. Ik raad het iedereen aan.
    Dank je wel Carras bites.

13. Het eten was lekker hoor, niks op aan te merken en een redelijk uitgebreide kaart. Daar valt niks op aan te merken. Wel vond ik de porties aan de grote kant vaak, vind ik jammer. Het personeel vliegt bijna letterlijk door de zaak, wat zorgt dat het allemaal wat onrustig is. Wel snel met bedienen en kaartjes ophalen. Maar ik mis de rust waardoor ik niet lekker zit. Ook zijn ze een ronde vergeten, wat jammer is

14. Het eten was lekker, maar het duurde steeds heel lang voordat ze het briefje met de bestelling kwamen ophalen. Dat vind ik nog niet zo erg, maar ze kwamen ook tussendoor niet vragen of wij nog iets wilden drinken. Groot deel van de avond hadden we dus geen drinken en ook geen hapjes. Helaas konden we ook de aandacht van het personeel niet trekken.

6,3
  15. Lekker gegeten, personeel was vriendelijk en we hoefde niet lang op het eten te wachten, het zat zo goed als vol en tussen de gerechten zat ongeveer 15 min. Vond de prijs kwaliteit goed, vond alleen de sfeer minder vooral de aankleding van het restaurant kon beter.

Echt een aanrader!

16. Ger Sgroot

17. Fijne avond gehad, heerlijk gegeten. Veel verschillende keuze qua eten.

Vond enigste nadeel dat het er van binnen niet sfeervol uit zag voor een restaurant (wel voor een feest café)

18. Deze week met een aantal vriendinnen gegeten bij Caras. We hebben gebruik gemaakt van de tapas gerechten vanwege de diversiteit. We hebben nergens zo slecht gegeten als daar! Er zat totaal geen smaak aan het eten. De helft van het eten hebben we retour gestuurd! Tevens is er nauwelijks sfeer. De bediening is overigens wel vriendelijk. Absoluut geen aanrader.

3,3
  19. Goedroen de Backer

Mijn man en ik hebben heerlijk gegeten! Alles was voortreffelijk klaargemaakt en werd verzorgd en smakelijk opgediend.
    Vriendelijk personeel.
    We hebben er nu 2 maal gegeten en allebei de keren: super!
    Ik weet vaak niet wat ik moet kiezen omdat ik heel veel gerechten lekker vind. Met deze formule kan ik van veel gerechtjes proeven. En als ik wil kan ik een bijzonder lekker gerechtje bij de volgende ronde gewoon nogmaals bestellen.

Klein, maar voor anderen wellicht iets groter minpuntje: Buiten was recht tegenover het restaurant een bandje keiharde muziek aan het spelen.

20. Kwalitatief erg goed eten! Leuk dat je kan kiezen uit zoveel verschillende gerechtjes en bijzonder dat alles dan ook zeer goed smaakt! De bediening was ook top (vriendelijk en liep veel rond). Ook fijn dat je niet binnen een bepaalde tijdslimiet hoeft te eten. Gezellige, informele sfeer en lekker uitgebreid op je gemak tafelen, kortom: echt een aanrader!

21. Lekker restaurant, leuk personeel, alleen niet fijn zitten onder de speaker.

22. Jet Eltink

Wij hebben met 4pers. op maandagmiddag heerlijk geluncht. Het eten was van goede kwaliteit en dat voor een lage prijs. Ik zal dit zeker mijn vrienden aanraden. Het personeel was bijzonder vriendelijk, en we kwamen niets te kort.

23. Heerlijk gegeten. Erg goede service, enthousiaste obers en serveersters. Complimenten voor de kok, aanrader vonden wij de loempia met pekingeend, de coquille, hazenpeper, sashimi en de witte chocolademousse.

24. In de middag gebeld en gereserveerd. Samen met mijn vriendin enorm verheugd op een gezellig en lekker etentje. Helaas bij aankomst werden we in een hoekje gepropt waar een grote groep zat te eten. Onze plek was ergens in een verdomhoekje tussen de groep. Terwijl we zaten te bedenken hoe we onze stoel naar achter konden schuiven zonder tegen die groep aangeplakt te zitten werd ons ook nog even fijntjes tussen neus en lippen door verteld dat we wel binnen twee uur weer weg moesten zijn. Of ons dat gezegd was bij de reservering. Ik gaf aan dat ik hier niets van wist.
    Serveerster liep even naar achteren en zei; ja dat is dan jammer want de tafel is om 20.15 uur alweer gereserveerd. Dus het is niet anders. Uiteraard was dit druppel en zijn we weggegaan. Ook daar was de serveerster niet van onder de indruk. Ze haalde haar schouders op ging weer verder. Overigens daarna heerlijk gegeten bij een andere zaak met heerlijk eten en een perfecte service. Dus, Carras Bites? Dit was de eerste en laatste keer. Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad in een restaurant.

25. Jean-Paul

Voor een avondje ontspannen en rustig uit eten kun je beter een ander adres zoeken. Allemaal kleine hapjes wat lang duurt, veel zoekwerk op de kaart en een gepeperde rekening bij vertrek. Vroeger kwamen we hier graag maar nu niet meer...

3,2
  26. Super lekker gegeten! Voor 8,50 krijg je een soep vooraf en daarna kun je nog kiezen uit de lunchkaart! Ik had een bacon burger. Hij was echt gigantisch en super lekker! Mijn vriend had de salade met ossenhaaspuntjes. Ook een goeie portie en heerlijk! Gaan zeker terug! Op de voorkant van de lunchkaart stond ook informatie over de avondkaart. Hebben er nog nooit gegeten, maar gaan het zeker een keertje proberen!

27. Dini Griffioen

Super vieze soep! Luxe Broodjes toren; 6 piepkleine broodjes die we doormidden hebben moeten snijden om samen te proeven. Prachtig omschreven bullshit! Soep terug gegeven, geen vervanging gehad en met honger naar buiten. Mijn advies: eet ergens anders!

2,2
  28. marianne hijdra

Lekker gegeten en heel leuke bediening. Fijne sfeer. Heerlijk op gemak gegeten zonder enig moment het gevoel te hebben plaats te moeten maken voor "de volgende".

Bedankt voor deze leuke ervaring. Kom zeker terug.

29. S. vd. Broek

Super lekker gegeten. In dit restaurant weten ze hoe ze goede producten tot een heerlijke smaakbeleving kunnen maken. De gerechtjes zijn toppie. Zodra wij weer in Den Bosch zijn, weten wij waar we gaan eten. Wil je een leuke avond en goed eten dan ga hier maar eens eten.

30. Nathalie

31. Nathalie

32. Els v Rijn

Vanavond 1 mei 2015 een geweldige avond gehad bij jullie, wat een (h)eerlijke gerechten en een gezellige vlotte bediening! Jullie hebben een eettent van goud. Als er een nominatie zou zijn van de bronzen, zilveren of gouden vork verdienen jullie een gouden vork! Bedankt namens de tafel van 8...

33. Afgelopen vrijdag Caras Bites gegeten: heel lekker. Een grote variatie aan gerechten dus iedereen kan gerechten vinden die hij of zij lekker vindt. We hebben heerlijk gegeten. De vrouwen in de bediening: top!! Vriendelijk en gezellig. Lekker wijntje erbij: wat wil je nog meer!!
    Ineke

34. Heerlijk gegeten! Veel keus uit verschillende gerechtjes! Echt een aanrader!

35. Marcel Schuurmans

Heerlijk tapas eten, en gezellige bediening.

36. Wederom heerlijk gegeten in het sfeervolle restaurant. Erg leuk concept, alle gerechtjes hebben precies het goede formaat en zijn stuk voor stuk super lekker bereid.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een positief punt is dat de kaart regelmatig wisselt waardoor je steeds weer ander dingen kunt proeven en terug blijft komen. Super!

38. Wij waren teleurgesteld toen we erachter kwamen dat restaurant Carras, Carras Bites is geworden. Nog steeds een goede sfeer en aardig personeel, maar het eten wat Carras voorheen serveerden was vele malen beter dan de tapas die ze nu serveren. Prima eten, maar meer 'het Zusje' idee; allerlei dingen op de kaart ipv goede Spaanse Tapas en twee dingen per ronde. Jammer Carras Bites, wij komen helaas niet meer terug!

39. Danny en Evelien

40. Bij Carres Bites terechtgekomen via internet toen we zochten naar een leuk tapas restaurant. Na het lezen van de recensies besloten om hier te reserveren en moet zeggen, het maakt de positieve reacties meer dan waar! Goede sfeer, gastvrij en vriendelijk personeel. Ze kwamen zelfs vragen of we niet op de tocht zaten (dit was niet het geval). Eten kwam snel en maakte heerlijk. Echt een aanrader!

41. Gisteren hier heerlijk gegeten. Echt een aanrader, verse producten, allemaal goed van smaak. Complimenten aan de kok, ook aan het bijzonder vriendelijke personeel. Ga zo door!!

42. Heerlijk gegeten, leuke bediening, sfeervol en alle toetjes van de kaart geproefd, haha!

43. Heerlijk eten in een sfeervolle omgeving met goede prijs kwaliteit-verhouding!

44. Lekker eten, niet te duur. Hele leuke spontane en vlotte bediening !! Nagerechten vonden we wat tegenvallen (leek niet vers).

45. G.Keijzers

Geweldig gegeten, het was allemaal lekker en de bediening was ook erg aardig.

46. Leuk nieuw concept maar bijna alles weer terug laten gaan er zat nergens smaak aan! Heel jammer! Bediening is super vriendelijk en je hoeft ook niet lang te wachten. Mis toch het a la carte, hoewel ik ook een fan van tapas ben! Maar dan moet het wel lekker bereid zijn!

4,9
  47. Michelle

Lekker gegeten, vlotte bediening. Ruime keuze, veelal verse ingrediënten. Toetjes vielen vergeleken bij de rest wat tegen.

48. Gisteravond heerlijk gegeten bij Carras Bites! Het leuke aan dit restaurant is dat je onbeperkt tapas kan eten met gerechtjes uit verschillende landen. Het is erg leuk en lekker om eens wat anders te proberen. Het personeel was erg vriendelijk en op tijd. Je hoefde nooit lang te wachten voor een nieuwe rondje of voor je drankje. Het restaurant heeft een gezellige sfeer. Iedereen aan te raden een keer langs te gaan!

49. Gisteren een super leuk, gezellige en lekkere eerste avond gehad van Carras Bites. Een grote diversiteit aan hapjes voor iedereen wat wils. Vers, goede porties en je mag onbeperkt proeven! Het liep als een geoliede machine en dat voor een eerste avond, super!

50. Sanne van de Ven

Heel lekker gegeten bij Carras Bites vanavond. Lekkere gerechtjes, veel keus, mooie porties, fijne service en goede service. Echt een aanrader, ik kom hier zeker weer terug!

51. Wat een fantastische avond! Ontzettend lekker en een hele goede sfeer. Wat een goed concept. Lang geleden dat alles klopt in een restaurant. Echt een aanrader!

52. Stephanie Schulte

Beste Gast,

Vanaf 1 mei 2014 veranderen wij ons concept. Voorheen hadden we andere gerechten. De onderstaande recensies geven een beeld van deze gerechten. Hiervoor zijn zij dus niet meer relevant. Ze zijn natuurlijk wel relevant als u een beter beeld wil krijgen van de sfeer in ons restaurant en ons vriendelijke personeel! Ons nieuwe concept is Carras Bites! U kunt dan onbeperkt allerlei wereld gerechtjes eten. Er zit voor iedereen wel iets bij en u kunt meerdere dingen proberen! Hopelijk zien we u snel in ons restaurant om het te proberen!

Met vriendelijke groet,

Team Carras

53. B 144 punten

Vanavond met z'n drieën gegeten bij Carras. Vooraf gebeld om te reserveren, dit was volgens medewerker niet nodig. Bij aankomst moesten we een kwartier wachten aan de bar. Ondertussen stokbrood en drinken gehad en een keuze gemaakt uit de kaart. Als voorgerecht hadden we loempia's. Erg lekker, beetje pittig. Als hoofdgerecht saté dit smaakte erg goed! Als na gerecht Luikse wafels ook super lekker. Personeel kwam wat gestrest over maar was wel vriendelijk.
    Al met al een gezellige avond.

54. Fam Lansink

's Morgens bossebollen gegeten, heerlijk. 's Avonds heerlijk gegeten, en tevens de vier gereserveerde bossebollen mee naar huis genomen. Bedankt voor jullie uitstekende service!

T en R Lansink, Hengelo

55. Je kunt hier lekker eten voor relatief weinig geld.
    Je moet geen kwaliteit van een sterren restaurant verwachten, maar van een eetcafé.
    Iedere maand hebben ze een nieuw keuze menu voor een mooie prijs.

56. Al diverse malen bij Carras gegeten (10 a 15 keer). Het eten en de bediening zijn wisselend. Vorige maand met vrienden geweest, werden we slecht bediend en mijn garnalen dreven in het vet. De dagsoep (prei) van mijn zoon was wel overheerlijk. De Leffe Dubbel (van de tap) was op en werd geschonken uit een flesje zonder dat het ons medegedeeld werd, de pinautomaat was kapot etc. Maar afgelopen woensdag zijn we de saté van het huis gaan eten (aanbieding op woensdag € 9,50) en we zijn één en al lof, goed bediend, de varkenshaas was ontzettend mals, de satésaus overheerlijk met de knapperige uitjes, ruim voldoende goudbruine frietjes en verse sla. Buitengewoon goed en dat voor die prijs!

57. Na een keer of 5 Carras was dit de allerlaatste......helaas......want de keuken serveert goede maaltijden.

Echter de service hield te wensen over.......1 bakje friet en 1 bakje salade was een beetje weinig voor 3 personen naast het stukje vlees/vis, te weinig personeel om je een leuke avond te bezorgen.

De prijs is behoorlijk, dus je verwacht wat........

Bij het afrekenen was een rij die per pin wilden betalen en een groep moest zodoende voordringen en dit werd door Carras getolereerd, maar niet meer door ons.........

Erg triest.........

58. Deze week gegeten, weer sinds lange tijd geleden. De vegetarische pasta lag in veel te veel saus, dat mocht minder zijn waardoor het te veel overheerste. Ik ben er niet zo enthousiast over... Verder was de bediening goed. Er werd uit bediening zelf gevraagd of je nog wat te drinken lust... letten dus goed op.

59. Vorige week heb ik met vrienden bij Carras gegeten en dat was geen succes. De soep was veel te zout. De Thaise salade bestond voornamelijk uit sla met ketjap en sambal, terwijl er op de kaart ook spannendere ingrediënten vermeld werden. Zelfs de frietjes waren niet goed: ze waren helemaal verschrompeld, waarschijnlijk opgewarmd. De kok en de bediening stonden niet open voor commentaar. Ook niet zo klantvriendelijk: tapas à volonté kon je alleen maar per tafel bestellen. Ik zou dit niemand aanraden!

4,5
  60. We hebben daar afgelopen donderdag gegeten en dat was heel erg lekker.

De sfeer, eten en bediening was helemaal top.

61. Prima eetcafe, met uitstekende bediening. Meerdere malen geweest en eigenlijk nooit teleurgesteld. Prijzen zijn zeer schappelijk.

62. Wou even zeggen, Carras was mijn favoriet maar een tijd geleden was het zo slecht dat wij besloten niet meer te komen.
    Maar hoorde dat er een nieuwe chefkok aan het roer stond, dus toch maar weer een keer naar Carras...
    En het was geweldig. Kan het iedereen aanraden, want er wordt daar weer met liefde gekookt.

63. J.P. Coesel

Al diverse keren heerlijk en gezellig gegeten bij Jan en Elsie.

Een aanrader waar je gewoon echt een avondje uit bent.

Met het gevoel van hier komen we weer terug!

64. Afgelopen woensdag de 11e bij Carras gegeten, heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening. Er hangt een erg vriendelijke sfeer en we waren met 2 kinderen, waar goed voor gezorgd werd. Topetentje gehad.

65. Is de kok zijn smaak verloren? Of lijdt de inkoop en uitvoering onder de recessie? Kaart is leuk, gerechten op papier ook, maar daar blijft het bij: papier. Of soms karton. Carras heeft betere tijden gekend. Beneden de maat: zelfs voor een eetcafé.

66. Pas met onze 2 kinderen uit eten geweest. Ondanks de stroomuitval in het centrum werd er netjes en correct gewerkt en excuses dat het wat langer kon duren. Bij het bestellen van een tapasschotel als voorgerecht werd geadviseerd maar een kleine te nemen ipv een grote ivm de afmetingen van de gerechten. De serveerster vond het niet goed voor de verkoop om dit te zeggen maar deed het wel! Een compliment want alle porties waren echt groot bemeten. Lekker gegeten en kindvriendelijk restaurant.

67. Favoriet! Ik ga altijd weer terug voor de overheerlijke kipsalade, klinkt simpel maar is erg lekker. Je zit ook gezellig dus het natafelen kan ook zeer goed.

68. Ik heb echt heerlijk gegeten! De sfeer in het restaurant is heel gezellig en ook wel modern. We werden goed bediend en we hoefden helemaal niet lang op het eten te wachten. Ik heb een heerlijke avond gehad in ieder geval.

69. kom hier heel vaak en het eten is altijd goed. nooit minder of slechter als andere keren.
    allleen geldt dit niet voor het personeel helaas.de sfeer en het eten zijn belangrijk,maar onderschat niet de doorslaggevende factor van de bediening.

70. marieke & dennis

Heel gezellige tent! We komen er al jaren met heel de familie! Het eten is super vooral de garnalen in Chili en de Zeetong zijn zeker aanraders!!

71. we hadden niet gereserveerd. Toch werd aan andere gasten gevraagd om een plekje op te schuiven, zodat wij met 5 personen konden aanschuiven. Eten was goed, ook de bediening. de moeite waard om nog een keer terug te gaan.

72. Eten is redelijk, maar de bediening is onbeschoft en ongezellig!! Hadden gereserveerd en werden gesommeerd maar buiten even te wachten omdat het "nu niet uitkwam". Terwijl ons tevoren was gevraagd exact op het afgeproken tijdstip te komen. Verder rukte de ongeïnteresseerde serveerster (groot, fors en blond met chagerijnig hoofd)borden weg terwijl de rest nog zat te eten. Drankjes duurde eeuwigheid en bij het bestellen bleek de helft op te zijn (meld dat dan even vooraf!). Ben nooit meer terug geweest terwijl het eten best aardig was.

4,1