1295019760 80
1435201292 61
1464204368 68
1473872060 67
1493207443 59

1. Personeel ziet er niet uit, allemaal verschillende broeken aan, niet goed ingewerkt.
    We hebben zeker 20 minuten op onze appelstrudel moeten wachten en als antwoord 10000000 x sorry.
    Kom hier nooit meer.
    Suggestie… beter opleiden en meer structuur erin.

2. Geweldige plek in het hart van Den Bosch. Super gegeten. Had heerlijke zalm op een knapperig broodje. De aankleding van het bord was zowel mooi als lekker. Heel vriendelijke bediening. Een geurig kopje koffie maakte het diner helemaal af. De prijs viel mij mee.

3. riet burghout

Ik ben er dinsdag 21 november geweest alles was goed de bediening.
    Eten voortreffelijk en het eten wat warm moest zijn was ook goed warm.
    Ook de muziek heb ik niet gehoord uitstekend… dus ben ik er woensdag 29 november weer wezen eten.
    Maar je had hoge verwachtingen maar dat viel tegen uien soep was wel warm tomaten soep lauw hoofdgerecht de frietjes met veel harde stukjes de gebakken aard. Waren uitstekend de ossenhaasstukjes waren enkele stukjes gewoon taai bediening was wel vriendelijk maar vergat te vragen of we de ossenhaasstukjes doorbakken wilde hebben ook niet welke wijn wij wilde ook wij zijn het vergeten te zeggen en de muziek stond veel te hard dus de dinsdagvol lof 9+ en de woensdag moet het met een 6je doen groot verschil.

4. Donderwinkel

Bediening van een serveerster laat te wensen over. Je vraagt om een extra suiker voor de koffie en de serveerster zegt dan kan u dat niet eerder zeggen nu moet ik nog een keer lopen. Ps. In de zaak zatten maar 2 andere klanten niet druk dus.

5. Vandaag geprobeerd te lunchen bij Top, omdat ik een glutenallergie(niet de zwaarste vorm) heb gevraagd om frietjes ipv brood. Dit was niet mogelijk omdat frietjes duurder zijn! Na lang vragen ging de bediende een allergenen kaart halen maar deze was kwijt. Volgens haar stond glutenallergie niet op de kaart.

6. Koude koffie en vieze toiletten. Geen reactie van de bediening daarop. Afrader.

7. Arend Pot

Prima brasserie. Lekker eten, goede sfeer en leuke bediening. Op de menukaart staat meer dan genoeg om uit te kiezen. Hier zien ze mij snel weer terug.

8. Afgelopen zondag dachten we weer een poging te gaan wagen in de vernieuwde brasserie top!! Nou helaas was 't voor ons weer niet top dus!!
    Vieze tafel! Drinken werd nog net niet neergegooid (drukte, haast) vervolgens zitten we naast de bar met ons tafeltje en worden echt meerdere malen nat gespetterd door 't personeel wat glazen aan t spoelen is!! Doe t dan een beetje met beleid, wetende dat er aan de andere kant gasten zitten...

Vervolgens loopt alles als kip zonder kop en chaotische in de rondte en je kan dan eigenlijk niet eens om een tweede drankje vragen?? En dan komt als hoogtepunt eigenlijk dat de dunne hamburgers niet eens goed gebakken waren, maar echt om en om en niet een beetje maar hartstikke rauw van binnen!! Snap dat 't druk is, maar ook onder druk hoor er goed gepresteerd te worden en zeker in de horeca!!

Heb zelf ook 16 jaar ervaring en dan is de jeugd de toekomst waar ze 't van moeten leren nou ik had een dikke duim omhoog voor de vriendelijke dame die er rond liep 😊 daar kan 't jonge spul nog van leren i.p.v. van andersom 😏

Nee we hadden al meerdere malen slechte ervaringen en door 't vernieuwde dachten we 'ach kop op, we proberen 't nog een keer...'

Helaas is onze recensie: deze tent is niet TOP maar FLOP!!

9. komen hier regelmatig altijd erg tevreden! mooie locatie en verwarmd terras. worden altijd snel geholpen gaan erg meestal lunchen erg veel keuze dus voor ieder wat wils van broodjes en gebakjes tot tournedos en gamba's met erg veel attributen. zeer goede prijs kwaliteit verhouding voor wat je krijgt. Zeker aan te raden voor een gezellig dagje den bosch.

10. Madelein

Ik kom hier regelmatig lekker lunchen of dineren! Erg lekker en fijn en enthousiast personeel!

11. Lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Leuke sfeer. Echt een aanrader.

12. Niet indrukwekkend, niks mis mee. Alleen erg onsmakelijk als je een tafel hebt met uit zicht op de keuken. De vingers van het personeel worden namelijk constant afgelikt. Eetlust bedorven dus.

13. Meerdere malen hier geweest maar nu trappen we er niet meer in. Te hoge prijzen, kwaliteit onder de maat, te lange wachttijden, personeel onbeschoft en chagrijnig. Hier komen we nooit meer.

14. Goed gegeten, gezellig gezeten, wat een leuke en drukke zaak.

15. Met 5 personen geweest. Serveerster was vlot maar niet echt vriendelijk... Kon haar niet snel genoeg gaan... Zaten net en of we de keuze al gemaakt hadden... Haha nog geen tijd gehad het menu boekje open te slaan... Maar ze kwam later terug... Bestelling opgenomen en wat later eten gebracht... Zonder gezellige glimlach, verders was het prima... Behalve de rauwkost, daarover een klacht, dus bediening geroepen die er nonchalant op reageerde... Jammer... Dit had anders gekund...

16. 5,60 euro voor een glas witte wijn is wel erg prijzig.

Mijn moeder van 82 haalde haar arm open bij het controleren of er nog toiletpapier aanwezig was. Dit was op. Aan 3 serveersters aangegeven dat mijn moeder haar arm had opengehaald aan de trommel waar het wc papier in had moeten zitten. De enige reactie die ik heb gekregen: "o, jee". Stijlloos, miminaal verwacht je dan toch een excuus te krijgen.

Daarnaast werd er continu gevraagd of we nog iets wilden nuttigen. Het draait hier duidelijk niet om de klant.

17. Eten was wel lekker, en royale portie's. Bediening was niet best. Twee zaten op het terras pauze te houden en daarbij luidruchtig te praten, en de man die ons bediende was maar chagrijnig en had er weinig zin in. Aanpassingen in het menu(zonder ui) zijn, gezien zijn niet al te vrolijke reactie, ook niet echt gewenst. Ze hebben het uiteindelijk gedaan, maar niet kritisch genoeg.

18. Fam. Rompelberg

Zaterdag 2 mei hier geluncht. Gezellig druk, goede bediening, lekker gegeten. Broodje kip en carpaccio waren geweldig. Komen zeker terug als we weer een dagje den bosch doen.

19. We vonden de prijs wat aan de hoge kant, maar dit hadden we voor lief genomen als het eten tenminste lekker zou zijn. In plaats daarvan schrokken we van de kwak saté (het leek wel een hoopje koeienstront) en de stukjes vlees op een veel te groot bord. In de entrecote zat alleen maar pees, dus dat was niet echt heel erg smakelijk eten. We kregen weinig frietjes voor vijf man en de salade was heel vettig doordat er eiersalade doorheen zat. Het personeel was daarnaast wel vriendelijk en behulpzaam, waarvoor dank. We komen hier vanwege het dure maar smakeloze eten niet meer terug.

2,1
  20. Weekend den Bosch was zeer geslaagd. Prima geluncht en uitstekend diner, zijn allebei de dagen geweest. Onze serveerster Kiki bedankt voor de goede zorgen, we komen zeker terug.

21. Het eten ging wel. Best wel veel en duur. Toen mijn vriend ging afrekenen en nog even naar het toillet ging, kwam de o zo chagrijnige serveerster "vragen" of het erg was als een meneer alvast aan mijn tafel kon gaan zitten. Toen ik haar vertelde dat ik nog even op mijn vriend aan het wachten was en dat ik dat wel vervelend vond zei ze op hooghartige toon "wat maakt het nou uit, ga gewoon". Blijkbaar was de meneer een stamgast en heb je daardoor het recht om andere gasten weg te sturen. Verschrikkelijke tent. Onvriendelijk personeel, lang wachten tot je geholpen wordt en nog weggestuurd ook! Ik kom hier nooit meer.

22. Met 15 pers gegeten, was erg goed en gastvrij. Bedankt komen zeker terug.

23. Ze vergeten gerust te vragen of je nogmaals wat drinken wil al zit je er al ruim 45 minuten. Wil je betalen duurt het zeker een half uur. Slechte service, slecht personeel! Hier vindt je ons nooit meer!

24. Floris Pascal

Met mijn date wat gedronken hier, in een hoekje op een rustige plek. Na behoorlijk wat gesprekstof sloeg de sfeer om. Hoewel ik dit liever niet doe in het openbaar, gebeurde het toch: we zoenden, zij het bedeesd. Op een gegeven moment kwam een vrouwelijke medewerker/uitbater naar ons toe, een blonde vrouw van middelbare leeftijd: "Heren, dit is wel een openbare gelegenheid", incl. zeer afkeurende blik. Met andere woorden: nokken. Zou de medewerker hetzelfde reageren als we een heterostel waren? Ik hoop het. Kon de boodschap minder venijnig worden overgebracht? Absoluut.

25. Heerlijk broodje warme kip en kip kerrie.

26. Mevrouw de Hond

Was gezellig zitten, personeel was ook erg aardig!

27. Kom hier 2x per maand met vrouw en kind. Lekker eten en uitstekende bediening. Helemaal top.

28. Gisteren heb ik hier gegeten.
    Uiensoep was veel te zout, niet te eten. Dit heb ik ook tegen de serveerster gezegd.
    Haar commentaar: "Daar gaan we wat aan doen"'.
    Na de uiensoep wilde ik niets meer bestellen.
    De eerste en de laatste keer gegeten hier.

29. Als voorgerecht geitenkaas genomen. Niet te eten helaas. Naast ons zat er personeel uitgebreid te roken terwijl wij ons stokbrood aan het eten waren. Roodbaarsfilet zat helemaal vol met schubben. Jammer. Alleen de cola en zigeunerschnitzel waren lekker.

30. Lekkere Bossche Bol en drankje genuttigd. Jammer alleen van de chagerijnige serveerster! Geen aandacht voor de klanten. Snel opnemen en snel op tafel zetten. Een lach of vriendelijk woord kon er niet af. Met een vol terras en een lekker zonnetje ben je toch blij?

31. Wat een aanfluiting. Zijn met zijn zessen. 1 persoon krijgt verkeerde bestelling. En moet wachten totdat iedereen praktisch is uitgegeten. Geen excuus maar, het geeft niet als je bedankt en ook nog eens incompleet gerecht. Vlees zonder groente salade en patat. Als je er van zegt. Geen terugkoppeling. Behalve volle mep bij de rekening. Eten wordt afgeruimd als je buiten even een sigaretje rookt, niet top dus!

32. Veel te hoge prijzen (2,70 euroo voor een cola en bijna 5 euro voor een tosti). Ongezellig terras met marktkraam bijna op het terras. Cola postmix niet goed afgestelt en personeel gooit je bestelling op tafel. Al met al een dikke afrader!!

33. Aria 272 punten

Super! Het eten was werkelijk heerlijk én ruim voldoende, meer dan genoeg.
    De bediening was vlot, vrolijk, maar kwam af en toe op mij te gemaakt over.

34. de meiden van 5

We hebben er super gezellig en heerlijk gegeten, zeer gezellige bediening, we komen er zeker terug met de meiden van 5!

35. Lekker eten voor een goede prijs. Prima bediening ook.

36. Afgelopen donderdag hebben we hier gegeten.

Alles was prima, bediening vlot en vriendelijk en het eten was goed. Ideaal als je een dagje naar Den Bosch gaat.

37. Prima gegeten, goede service en constant!

38. Heerlijk gegeten, gewoon en netjes.