4. Betalen Visa Master Card pin

1383351958 80
1458772013 79
1481978183 79
1534192068 79

1. We hebben geen goede ervaring met Bont. Het restaurant was helemaal leeg maar toch waagden wij de gok gisteravond, toen DIT helemaal afgeladen was.
    Het eten was heerlijk maar de bediening allerbelabberdst. We hadden de hele avond het gevoel 'te veel' te zijn. We werden niet vriendelijk benaderd. Er werd zelfs een keer afgeruimd terwijl een persoon nog aan het eten was.
    Toen we vroegen tot hoe laat Bont open was kregen we te horen dat het de laatste ronde was nu het personeel meer kostte dan wij opbrachten en tot slot toen we wilde betalen, werd pas gezegd dat pinapparaat het niet deed.
    We hadden plezier onderling maar dat kwam niet door gastvrijheid en correcte bediening. Heel erg jammer dit!

2. Heerlijk eten, de kok hield rekening met de lactose allergie van een van ons en maakte een fantastisch verrassingsmenu. Ik vond het jammer dat het nogal koud was in het restaurant, dat was het enige minpuntje.

3. Helemaal goed begin van de avond gehad in Bont. We moesten nog op tijd naar een voorstelling en daar werd prima rekening mee gehouden, zonder dat onze gangen werden 'afgeraffeld'. We lieten de kok beslissen en daar hadden we geen spijt van.. Lekker tapas achtig en relaxte sfeer. Wij komen zeker terug!

4. Leuke gezellige kleurrijke tent; uitnodigend ook voor kinderen. Wel erg lang wachten; dat was jammer.
    De gamba's waren overheerlijk; en een perfect kopje espresso! We komen zeker nog een terug.

5. Zodra je binnenstapt, voel je je al thuis en lekker op je gemak. Bij de openhaard zitten, of een hapje aan de bar is echt een must. Het eten is om je vingers bij af te likken. Muziek en sfeer doen het ook erg goed. En de gastvriendelijkheid van de eigenaresse scoort bij mij zeker hoog. Ik zeg: Go and find out yourself!

6. Super gezellig en zeker niet missen als je dagje Den Bosch doet. Enne de Scaloppina di Vitello is zeker een aanrader!

7. De juiste intenties zijn aanwezig, maar helaas vormt de Bont niets meer dan een wachtkamer voor de Dit, tegenover. De recepten schieten wat mij betreft wat tekort. Zo ook de prijs/kwaliteitsverhouding. De gastvrouw is ontzettend aardig en dat werkt erg uitnodigend.

8. Leuke inrichting, leuke sfeer, kindvriendelijk, heerlijk eten, vriendelijke bediening, kortom top!

9. Heel origineel, hip ingericht restaurant, waar een relaxte sfeer hangt. Er staan geen hoofd, tussen of voorgerechten op de kaart, maar allemaal verschillende gerechten die je kan bestellen. Aanrader is het verrassingsmenu, waarbij je van alle gerechten een kleine portie krijgt!

10. Prima eten en prima sfeer. Zeker als je op zoek bent naar een hip restaurant met een ongedwongen sfeer. Vond de prijs echter wat aan de hoge kant.

11. Afgelopen zaterdag lunchen bij Bont.

Ambiance en bediening prima.

Prijs kwaliteit laat naar mijn mening nog wat te wensen over.

9,50 voor een dikke boterham, 3 sla blaadjes en verder overheerlijke rauwe tonijn. Kwam wat zuinig op ons over.

12. Al twee keer met heel veel smaak en plezier gegeten bij Bont. Het verrassingsmenu is geweldig (zelf kiezen is te moeilijk) en de witte huiswijn is prima.

Ik ken geen ander restaurant waar je voor deze prijs zo lekker kunt eten!

13. Heerlijke avond gehad. Uniek concept van een aantal kleine maaltijden.

Hele gave inrichting, ontspannen sfeer en leuke mengeling van publiek.

Wij hadden met z'n 2en het menu: was uitstekend en orgineel! Ingredienten waren supervers en erg lekker gecombineerd. Prima prijs/kwaliteit.

Hier komen we zeker terug :)

14. Na de recencies gelezen te hebben en de uiteenlopende reacties van mensen gehoord te hebben, wist ik eigenlijk niet goed wat we konden verwachten bij Bont.

Het overtrof onze verwachting. We waren met zijn vieren, hebben gezellig gezeten en heerlijk gegeten. De smaakjes waren bijzonder. Zeker voor herhaling vatbaar.

Tot ziens dus!

15. E. van Mil

Heerlijk gegeten! Om onze vingers bij af te likken. We waren de eerste vandaag. En de kok trok voor ons z'n schort aan en ging aan de slag.

We hadden geen idee wat ons te wachten stond voor €21,50 per persoon voor een drie-gangen verrassingsmenu. Nou, het overtrof onze stoutste verwachtingen! Het eten was heerlijk. Aan alles was gedacht. Hier en daar had het wat kruidiger/zouter gemogen, maar dat was aan tafel goed zelf 'af te regelen' met de verse zout en peper mogelijkheden.

Mega aardige bediening bovendien. We voelden ons gezien maar ook met rust gelaten. Prima in balans.

Het toetje was subliem! Echt met liefde klaar gemaakt. En dat hebben we niet alleen gezien, maar zéker ook geproefd!

Hulde!

Probeer ook hun thee 'es. Geen idee meer wat voor merk, maar heel aparte smaakjes. Lekker! Wij gaan zéker nog een keer terug.

16. Aankleding is helemaal top!
    Erg sfeervol.

Het idee is net als tapas, je bestelt gerechtjes en eet van elkaars bord. Helaas is het erg prijzig om een aantal gerechtjes te nemen.

Leuke kaart, had moeite om te kiezen,

17. Een fantastische restaurant. De bediening is ontzettend attent en hebben meteen in de gaten als je ergens behoefte aan hebt, maar zijn niet opdringerig.

Geweldige sfeer. Goede aankleding. Verrassend eten. Alles Helemaal super!

Wanneer gaan we weer?

18. Avondje Bont gehad...en ik kan niet anders zeggen dan helemaal top! Heerlijk gegeten & gedronken, de sfeer is super relaxed, de bediening is vriendelijk en gastvrij... Lekkere muziek en de after-borrel op het podium in de lounge hoek een absolute aanrader!

Karel, Vivian, Coen, Lies, Fem, als jullie weer gaan...count me in!

19. Geetje Smits

Eten is saai, karig en smakeloos, maar als je echt honger hebt...
    'Slechts´ 9,50 per gerecht is toch echt nog te duur.

20. Lekker gegeten, leuke sfeer, prijs is goed, vriendelijke bediening.

21. Al diverse keren lekker gegeten bij Bont. Vanavond was het echt super. Eerst lekker opwarmen bij de gezellige open haard achterin met een drankje. Daarna aan tafel en genieten van de gerechten van de nieuwe kaart. Alles heerlijk vers en als afsluiting aan te raden de ABC koffie! Leuke vriendelijke bediening en prima prijs/kwaliteitverhouding!

Komen zeker weer terug.

22. Een erg leuke tent met een goede sfeer en lekkere muziek. Kom er regelmatig voor een borrel of om iets te eten. Lekkere gerechten in een ongedwongen sfeer. Zeker een aanrader!

23. Bij binnenkomst werden we niet echt heel hartelijk ontvangen.
    We kregen bijna het advies, van de kok zelf, om misschien ergens anders te eten omdat een aantal (3 gerechten van de 16) gerechten niet besteld konden worden.
    Dus ik dacht, keuze genoeg. Maar het eten was saai en smakeloos (met nadruk op smakeloos). Voor elk koud gerecht werd dezelfde saaie salade gebruikt. Kortom de diversiteit van het eten was ook ver te zoeken (in ieder geval niet bij Bont in Den-Bosch).
    Als je het concept gebruikt dat je meerdere gerechten serveert, dan is het juist belangrijk dat er wel diversiteit in zit.
    Gelukkig was de wijn wel lekker (daar kan je gelukkig ook weinig aan verknoeien).

2,1
  24. De wijn was lekkker!...maar de rest;

- carpaccio=ijskoud, direct uit de vriezer.

- wrap met kaas en pepers= 2x wrap met een plak kaas erin en pepertjes erop... Daar betaal je dan €9,50 voor?!?

- zelfde salade bij de zalm en geitekaas, erg jammer.

- pasta aioli = droge, smaakloze bak dunne slierten.

Nee, hier komen wij absoluut niet meer. Erg jammer.

25. Super leuke tent, lekker eten en heerlijke cafe latte! Heb er nu een paar keer gegeten en je zit er lekker en ongedwongen.

26. Hippe tent, leuke bediening, vooral de gastvrouw. Bleek door haar rug te zijn gegaan en dan toch maar doorgaan terwijl het hartstikke druk was. Eten: super, allemaal gerechtjes en inderdaad maar 9.50 euro; 2 uitstekende chardonnays en 2 rood op de kaart, volgens mij maar 3 euro per glas.

Open haard in zo'n hippe tent is leuk.

Ook wij wonen niet in Den Bosch, maar het is 'worth the detour'.

Erik-Jan.

27. Leuke gezellig tent, met leuk en vriendelijk personeel.

Ben er afgelopen zaterdag geweest, lekker geborreld, wijn is er heerlijk. En de nacho's met kaas ook een aanrader. De rest moet ik nog proeven ;-)

Ga er zeker nog eens naartoe.

28. Leuke, hippe en gezellige tent! Weer eens wat anders dan anders. Eten is erg lekker en de wijnen (vooral de Duitse) zijn erg lekker!

Ben benieuwd of t daar ook goed toeven is met carnaval.

29. Helemaal top! Jammer dat ik niet in Den Bosch woon, anders zou ik er vaak gaan eten, gezellig, heerlijk eten en leuke mensen.

30. Ik ben er inmiddels een paar keer geweest en tot op heden nog geen een keer ontevreden naar huis gegaan.

Goede sfeer, lekker eten en drinken en vriendelijk personeel. Vooral achterin bij de haard is het fantastisch toeven.

31. Wij heben er laatst een bakkie koffie en thee gedaan, maar mijn indruk was zeer positief. Erg mooi, gezellig en vriendelijke bediening.

32. emilie vrenzen

Ik vond het matig, het was erg rustig. Personeel duidelijk aanwezig, ook voor elkaar. De bar leek wel een "meeting point" voor het personeel. Daardoor voelden we ons niet echt een gast.

Koks die van buiten naar binnen liepen met een jas aan?!
    Zo de keuken in en dan even een nagerecht gingen maken?!
    Ik weet het niet hoor,.

Het eten was oké, maar niet wat we er van hadden verwacht.

33. Wij vonden het echt geweldig. Het was er erg gezellig, goede bediening en erg lekker eten en dat voor €9,50 per gerecht.

34. Heerlijk! Alles kan er.

35. Gezellige tent waar je lekker kunt relaxen en jezelf zijn.