Bistro Gossimijne in Den Bosch

Op 5 minuutjes lopen van de ruime en moderne Parkeergarage St.-Jan.

Bistro Gossimijne laten bezorgen?

Uitzonderingen

1535190190 66
1543132005 69
1564971996 53
1586811987 43

1. Zeer slecht en koud eten. Slechte bediening.

2. Gisteravond met 5 meiden bij Gossimijne in Den Bosch wezen eten. De eerste keer viel al tegen, maar toch maar een tweede kans gegeven.

Helaas ben ik weer heel negatief! Zoveel dingen die mis gingen of niet lekker waren.

De grootste fout vonden wij de aardappelgratin, die werd bevroren geserveerd! De ober zei dat de kok hem van de verkeerde rij had gepakt en zorgde voor een nieuwe. Maar deze was ook nog koud van binnen! Echt waardeloos voor een restaurant. Daarnaast bood de ober beide keren niet eens excuses aan.

De groenten binnen in de groentelasagna waren ook nog hard en koud.

In het glas cola zat een grote scheur.

Alle gerechten waren niet echt warm, alleen de laatste ronde (met onder andere de smallbites) waren wel echt lekker warm.

Gerechtjes werden vergeten.

De warme chocolademelk op het eind was lauw!

Al met al vonden wij het zonde van ons geld. We hebben een leuke avond gehad, maar niet door het eten.

Later nog een mailtje naar Gossimijne gestuurd maar ook daar geen reactie op gehad. Waardeloos.

3. Marieke

Wij hebben het unlimited arrangement genomen. Geheel unlimited is dit niet; er zit een timer op de I-pad zodat je niet snel de ene ronde na de andere kunt bestellen.
    Gerechten zijn niet vers bereid, meerdere malen ontbrak een ingrediënt. Zo werden de nacho's geserveerd zonder crème fraiche en waren de chips onderin sompig. Twee keer iets teruggestuurd; reactie van de bediening was kortaf, ze kennen hun eigen producten niet en volgens de ober wordt er normaal nooit iets vergeten.
    De toetjes waren wel lekker, de enige ronde dat we geen klachten hadden...
    15 minuten moeten wachten op de rekening. Bij het betalen blijkt vervolgens dat er 4 medewerkers bij de bar staan te kletsen. Hun gesprek was duidelijk niet werk gerelateerd.
    Vestiging in Uden viel altijd zeer in de smaak, extra tegenvaller dat hier veel mis is.

4. Jaap van Dijk

Met de komst van de iPads is het ideaal. Het lijkt minder persoonlijk maar is zeker niet het geval! Goede service en prachtige locatie! Beste tapas die ik sinds lange tijd gegeten heb. Super! Keep up the good work!

5. Het eten was matig meeste lag denk ik al lang klaar. Saté op zich goed maar duidelijk opgewarmd. Eerder bij andere vestiging gegeten en daar was het veel beter. Hier gaan we niet meer heen jammer.

6. Dag Gossimijne Den Bosch,

Na onze ervaring van het vorige bezoek werden we door u uitgenodigd om opnieuw te komen eten. Wij namen het aanbod aan en namen een extra gast mee. We werden vriendelijk ontvangen. Op het eten was echt niets aan te merken. We hebben gezellig gezeten en het restaurant zit op een toplocatie. Het was zoals we van Gossimijne gewend zijn. Bedankt voor de mooie opossing en tot ziens.

Met vriendelijke groet,
    Familie van Amstel

7. Familie van Amstel

Mijn zonen van 18 en 20 jaar hadden voor mij voor vanavond als cadeau voor Moederdag een etentje cadeau gedaan. Wij komen normaal altijd in Oss. Zij kozen deze keer voor de locatie 's-Hertogenbosch omdat mijn overleden ouders elkaar vroeger in dat pand hadden leren kennen. Wat zo'n mooie verrassing moest zijn viel in duigen door de slechte kwaliteit van de geserveerde gerechten. Het begon al met de specialiteit van het huis, het voorgerecht. Dit was ronduit niet te eten. Ze hebben het in een overgebleven sausje gedaan omdat ze niet onbeleefd wilden zijn. Meerdere gerechten zijn niet in zijn geheel opgegeten. Bij het afrekenen melden onze zonen dit, in plaats van dit ter harte te nemen, werd het gegooid op smaakverschil. Onze zonen zijn goede eters, proeven alles en dit hebben we echt nog nooit meegemaakt. De sfeer onder het etentje werd steeds slechter. Uit fatsoen hebben ze geprobeerd het voor mij gezellig te maken. Jammer. Wij gaan dus nooit meer naar Gossimijne.

8. Gisteren voor het eerst sinds een tijdje weer bij Gossimijne geweest en na een eerdere goede ervaring viel het deze keer enorm tegen! De kwaliteit van het eten was erg slecht: zo waren de spareribs net zo taai als schoenzolen, bestond de “groentelasange” uit 10 laagjes bladerdeeg zonder saus en waren er 0 groenten in terug te vinden en leek de lemon pie verdacht veel op een citroen kwarktaart van Dr. Oetker. Verder wordt er sinds kort (dat was duidelijk, er kwam meerdere malen een dubbele bestelling onze kant op) gewerkt met tablets, waarop afbeeldingen te zien waren van de gerechten. De goedgevulde taco van het plaatje bleek een taco schelp met 3 minuscule stukjes kip die in de verste verte niet in de buurt kwam van de foto... Heel jammer, maar voorlopig dus geen Gossimijne meer voor ons!

9. Deze onderstaande mail direct de volgende dag gemaild in de hoop dat ze zouden reageren. Mail week erna nog eens gestuurd maar geen reactie!

Goedemorgen,
    Gisterenavond heb ik als verjaardagscadeautje een avondje tapas gekregen van 3 vriendinnen. Ik heb een gezellige avond met deze meiden maar ik wil toch klachten kwijt bij jullie.
    We hebben ten eerste maar 3 rondjes besteld terwijl we om 19.15 Binnen waren en om 23.00 Pas naar huis gingen. Daar betalen we wel 120€! Voor.
    Van de dingen die we kregen miste we iedere keer wat waardoor we nog weer langer moesten wachten EN we hebben 2 keer rauw vlees terug gestuurd.
    Ik baal hier enorm van. Het was een dure avond (€210, -) voor mijn vriendinnen maar er is ontzettend veel mis gegaan.
    Hopelijk komen jullie met een passende oplossing.

Groetjes Michelle.

10. De naam Bistro (Gossimijne) dekt niet de lading van wat men geserveerd krijgt. Het zou misschien beter passen in een eetcafé, maar daar is de kwaliteit meestal hoger. De tapas leken zo een een verpakking te komen en hoe dan ook, de gerechten leken zonder enige liefde bereid. Personeel wan stug en men voelde zich dus niet erg weklom. Prijs-kwaliteitverhouding was dus scheef. Niet echt een aanrader voor wie echte tapas wil eten. Tot overmaat van ramp stond (een deel van) het personeel buiten aan de overkant te roken. Het trottoir lag dus vol met peuken en dat zeker niet van één dag!; geen reclame derhalve om Gossimijne uit te kiezen als bistro.
    Lodewijk.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  11. In 1 woord: verschrikkelijk. Ik heb hier tapas gegeten met mijn broer.

Het personeel was erg vriendelijk en dat compenseerde dan ook een beetje voor het barslechte eten.

De carpaccio bevatte hetzelfde vlees als de wrap met angusbeef, de bieten crème brulee smaakte naar een potje crème fraiche met suiker, de gamba's met kerriesaus smaakten niet meer naar gamba's en waren bedolven onder de saus, de garnalencocktail bestond uit garnalen gedrenkt in cocktailsaus met 1 blaadje sla en had al 4 dagen (althans zo smaakte het) in de koelkast gestaan, de salade met kip in een huisgemaakte marinade bevatte vlees waarvan ik de afkomst niet kon thuisbrengen. Het leek in geen geval op kip. Het vispotje met ''verschillende'' soorten vis bestond uit een moot gebakken zalm en een reepje witvis gedrenkt in dezelfde kerriesaus als die bij de gamba's, de hamburger met angusbeef was 100% zeker geen angusbeef, de champignons met gehakt en kaas bestond uit geruld gehakt zonder kruiden, met een vleugje kaas zonder smaak en de champignons moest je zoeken. De cheesecake smaakte naar cake uit de winkel die vervolgens in water is gedrenkt om uit te lekken en de witte chocolade parfait stond al zo lang in de koelkast dat ik mijn lepel er niet doorheen kreeg en de structuur was als die van yoghurt die te lang heeft gestaan. Alle sauzen waren uit een spuitfles en veel te zoet. Het lekkerste van de avond was het gossibier dubbel en het brood vooraf.

Ook mogen ze de toiletten wel beter schoonhouden. Het rooster in het plafond lijkt in geen jaren te zijn aangeraakt en de bril is kleiner dan de wcpot waardoor knoeien geen uitzondering is...

Ik laat nooit gerechten staan, maar hier wel. Als je voor ieder gerecht op de kaart de woorden: heerlijk, mals, sappig, verrukkelijk enz. gebruikt, zorg dan ook dat je het waarmaakt.
    Het zou beter zijn als het personeel niet na iedere gang vraagt of het lekker was, want volgens mij weten ze zelf ook wel dat dit niet zo is. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

12. Tappas gegeten,
    zeer matig eten zonder uitstraling. Vlees goed bereid, maar sausen veel te zoet en waarschijnlijk uit een "grote spuitfles"
    De suggestie wordt gedaan in bediening en op de kaart dat aan alle wensen tegemoet wordt gekomen; dit maken ze echter niet waar. Nagerechten fantasie loos, en cheese cake die die naam niet mag hebben!
    Sfeer en bediening goed, maar bijscholing is nodig op gebied van verse bereiding en aankleding. Ook aanpassing naar mate van suiker gebruik (in ieder geval keus daarin)
    bij afrekenen wel bijna 90 euro kwijt voor 2 personen, dus prijs/kwaliteit verhouding zeer onvoldoende!

13. Ongedwongen, vriendelijk, laagdrempelig, gezellig personeel en lekker onbeperkt tapa's eten. Wat wil je nog meer. Aanrader? De beef buffalo van de gril. Heerlijk mals en lekker gemarineerd. Beetje druk in het weekeind maar wat wil je. Het is er goed toeven.

14. Geweldige bediening, heerlijk eten, fijne stoelen, je voelt je welkom. Dit in tegenstelling tot een ander filiaal, waar het ronduit slecht is.

15. A van Vught

Goede service, goed eten en drinken en geweldig vriendelijk correct personeel.

16. Jack Nooijen

De bediening was totaal niet op elkaar ingespeeld.
    Voor de derde ronde tappa's moest ik zelf het briefje wegbrengen
    Beloofd was ongeveer 20 minuten wachten tusssen een ronde, we zaten toen al anderhalf uur binnen dusdrie kwartier of meer.
    De tappa's waren klein en ook voor het afrekenen moest ik zelf naar de bar lopen.
    Het lijkt me niet verstandig van het personeel als een van de gasten om een zoete witte wijn bestelt, openlijk te zeggen wil u een echte zoete witte wijn of een niet de zure droge want de meeste mensen kennen het verschil niet.
    Kortom geen aanrader.