Amici & Famiglia in Den Bosch

Op zondag en na 18.00 gratis langs de waterzijde

Bezorgrestaurants in de buurt van Amici & Famiglia

• Veganistisch

4. Betalen American Express Master Card Visa pin

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1196165551 77
1320321045 63
1392200542 68
1437942040 77

1. Eva Latumahina

Heerlijk gegeten in een prima ambiance, alsof je gewoon lekker in een woonkamer zit. Prijzen zijn oké. Komen zeker vaker terug.

2. In de ruim 15 jaar dat we bij Franco en zijn team komen zijn we altijd verwend, meestal met het menu del giorno. Een stukje Italië in 's-Hertogenbosch. Genieten zonder franje maar wel met een echte Italiaanse sfeer

3. Zeer rumoerig restaurant, zodat je elkaar nauwelijks kunt verstaan. Slecht eten. Tonijn was nog koud van binnen. Groente uit potje of blik. Toetje was te hard en te lang bevroren geweest. Bediening traag, slordig en houdt niet van kritiek.

4. Altijd top!! Super eten en service voor een betaalbare prijs. Voor zwangere vrouwen wordt ook het beste tafeltje gereserveerd!

5. Wille & Philip

Slechte bediening, vieze wijnglazen! We hadden salade gegeten waar de olie erg overheerste! Kortom niet voor herhaling vatbaar

6. S.J.T.M. Weller

Vele malen bij Amici & Famiglia gegeten, heel vaak vrienden hier mee naartoe genomen en altijd was iedereen razend enthousiast.

Heerlijk echt Italiaans eten en een geweldig leuke bediening, met name door de eigenaresse!

7. Elke keer weer genieten in dit knus, maar mooi restaurant!! Kom hier heel graag; leuk personeel, en ontzettend lekker eten!

8. yolanda

Afgelopen zaterdag in dit knusse restaurantje gegeten. De bediening nam ondanks de drukte de tijd om ook ons even persoonlijke aandacht te geven.
    We namen het vijf-gangen verrassingsmenu, wat aan alle verwachtingen voldeed. De bediening vroeg tussendoor of we even wilden wachten of dat het volgende gerecht gemaakt kon worden. Dit was ook wel nodig na de drie eerste goed gevulde borden.
    Het decor is heel leuk, je ontdekt overal waar je kijkt kleine en grotere details die met Italië te maken hebben. Het is er na zonsondergang enigszins donker, maar wel erg gezellig door de vele kaarsen en kleine lichtjes die branden.
    Bovendien zat het helemaal vol, dus zat de sfeer er helemaal in. Helemaal top dus!

9. Heerlijk gezellig eten, maar ik kom er niet meer. Had een tegoed bon van €120 te laat ingeleverd, kreeg niets maar dan ook helemaal niets meer, dit is wrang.

10. Prima Italiaans eten. Enige minpunt is dat ze geen kraanwater willen serveren, maar dat je een fles water moet kopen. Niet alleen slecht voor je portemonnee, maar ook voor het milieu.

11. De informele sfeer en redelijke maaltijd wat verpest doordat er gerookt wordt in de zaak. Pan Mosselen, bak friet en bord boontjes (of zoiets).. Dat was het. Lekker gekruid maar als geheel erg mager..

12. Zojuist gegeten bij dit goede kleinschalig Italiaanse
    restaurant. Het lijkt alsof je bij de gastvrouw in haar huiskamer
    zit. Authentieke Italiaanse producten. Wel pizza's te verkrijgen maar geen standaard gerechten.

13. We aten er op een zondagavond; het was er druk. Normaal een goed teken maar de bediening liet daardoor steken vallen. Daarnaast zaten we opgepropt; letterlijk aan de tafel van de buren-gasten.
    Het eten was goed maar helaas ook hier een misser: er zat zand in het slabedje van het voorgerecht. De bediening zou het doorgeven aan de keuken maar verontschuldigingen aan ons konden er niet vanaf.
    Komen we nog een keer? We twijfelen.....

14. Hanneke en Tiny

Voor de eerste en zeker niet de laatste keer.

Was geweldig lekker

15. R.Germanus

Vanavond prima gegeten op basis van een dag/week menu bestaande in dit geval uit een inktvis salade als voorgerecht, vis ovengerecht als hoofdgerecht en aardbei parfait als toetje.
    Lekkere Nero d'Avola erbij. Heerlijk bereid!
    Wat rumoerige sfeer maar dat hoort bij een Italiaans restaurant. Best een aanrader!

16. Nicole Roemer

17. Wat een domper, de wijn was ronduit smerig, na hier een opmerking over te hebben gemaakt krijg je als antwoord: Er is niks mee. Dus.... hij blijft smerig. Het eten is ook niet lekker en echt veel te duur. Zonde! Snap echt niet dat mensen hier zo lovend over zijn want dan vraag ik me echt af of je wel smaak hebt. Nooit meer naar dit restaurant.

18. Kas 379 punten

Veel te klein en bediening is niet goed. Eten is wel erg goed en lekker, maar te duur. De sfeer is ook niet mijn ding, te opgeprikt; hier ga ik niet meer naartoe. Jammer!

19. Amici & Famiglia is VERUIT mijn favoriete restaurant!

De sfeer is lekker informeel en amicaal. Vooral als je een paar keer eerder bent wezen eten word je heel persoonlijk behandeld. Echt een heerlijk knus huiskamerrestaurant maar wel met het ALLERLEKKERSTE ETEN!

Ik zelf ben fan van de focaccia's (pizza zonder tomatensaus). Heerlijk puur van smaak en altijd even lekker. De salade van het huis is ook altijd een verrassing en lekker om bij het hoofdgerecht te eten.

20. Wim.. 57 punten

Bij ieder bezoek aan s'Hertogenbosch besluiten wij onze dag bij Amici & Famiglia.

En zoals de naam al zegt, we gaan eten zoals bij vrienden en of familie, ongedwongen informeel maar wel goed.

Goede smaakvolle gerechten die klaargemaakt zijn zoals in Italië en met plezier geserveerd.

Wat opvalt is de vernieuwde wijnkaart die bijzonder lekkere wijnen bevat. Wij dronken de Negroamaro uit Puglia, omschreven als een stevig baasje en dat was het ook, geweldige wijn.

Kortom het was weer een succes bij onze vrienden, of is het toch een beetje familie geworden. Aanbevolen....

21. Rachelle

Waauww, ik was hier vorig jaar voor het eerst en ben sindsdien een vaste klant. Het eten is altijd even lekker.

Ik heb al zoveel eten van hun menu geproefd en kan gewoon niet kiezen wat ik het lekkerst vind. De pasta's en pizza's zijn om je vingers erbij af te likken. De biefstuk en hun visspecialiteiten zijn ook voortreffelijk.

Ik vind het personeel vriendelijk en er hangt daar een heerlijke huiskamer sfeer.

Ben zo blij dat ik onze eigen little Italy heb ontdekt in Den Bosch.

22. Wat een teleurstellend restaurant. Kreeg van familie de aanbeveling om hier te gaan eten aangezien het authentiek Italiaans was.

Aangezien ik opgegroeid ben in Belgisch Limburg, tussen de Italianen, leek me dit supergezellig...

Maar de bediening was niet goed, het eten volledig ondermaats en compleet niet met Italiaanse trots klaargemaakt... Echt zeer teleurstellend...

23. Dit is echt een geweldig restaurant waar ik al jaren regelmatig kom met ons twee of met een groep. Het eten is echt heerlijk en puur van smaak.... laat je verrassen met een menu van Franco.. toppie!

Ook de bediening is erg goed en amicaal... geen poespas maar doe maar gewoon.

Het restaurant ziet er nu echt picco bello uit na een verbouwing van 3 weken, echt alles is aangepakt zonder de super gezellige huiskamersfeer te verpesten... nu klopt echt alles!

Een echte aanrader voor wie van genieten houdt.

24. Amici et Famiglia is voor mij al jaren 'the place to be' om gezellig en lekker te eten met vrienden. Ik heb al heel wat mensen meegenomen daarheen en allemaal vonden ze het heerlijk! De huiskamersfeer en prettige bediening, zorgt ervoor dat je je gelijk thuis voelt. Wat ik ontzettend lekker vind bij 'Amici' is de 'tartare di tonno' en de 'focaccia Sergio'. Heerlijk!

Wat mij betreft een echte aanrader om daar eens te gaan eten!

25. Isabella

Als dochter van een Italiaan vind ik dat ik wel weet wat goed Italiaans eten is en wat niet. Ik kom hier dan ook al jaren en vind dit restaurant echt top! Daar kan menig Italiaan in Den Bosch nog wat van leren. Heerlijk eten in een ongedwongen sfeer; wat wil je nog meer?! De prijs? Normaal voor de top-kwaliteit die ze bieden! Ga vooral zo door Amici ;-D.

26. Peter smit

Gisteren ondanks restaurantweek in dit restaurant geweest. Hadden verwacht dat het eten ook lekker zou zijn, maar dit bleek niet het geval te zijn... Nog steeds teveel geld voor een slechte kwaliteit eten...

Om van de onklant-vriendelijke bediening nog maar te zwijgen... Kritiek wordt niet geduld...

Vergane glorie...

1,3
  27. Gisteren gaan eten in het "vernieuwde" Amici. Ook al was de laatste keer ons slecht bevallen, toch wilden we het nog een kans geven...

Inderdaad het interieur is lichtjes vernieuwd, maar het eten is nog steeds van middelmatige kwaliteit, niks vernieuwend, de service is nog steeds helemaal niet klantgericht of klantvriendelijk. En het is nog steeds overpriced voor het soort eten dat men krijgt..

Nee, ons zie je hier niet meer terug...

28. Aangezien dit restaurant zich bij ons om de hoek bevindt, de gok genomen en twee afhaalpizza's gehaald.

Om een lang verhaal heel kort te maken, de pizza's van de Albert Heijn (en ja dan heb ik het over de diepvriespizza's) smaken nog beter. Er zat een vreemde smaak aan, de 'verse groenten' kwamen uit een potje. Zelfs de champignons waren niet vers!

29. Lekker eten in een goeie ambiance! Aanrader!

30. Vorig jaar nog ok.

Blijkbaar gaat het wat minder. Toen ik een paar maanden terug een karaf water bestelde ( voorheen geen probleem) deden ze daar niet aan. De fles bronwater kostte maar liefst 5,50 en staat bovendien niet op de kaart vermeld.

31. Dit is al een jaar of 6 ons favoriete restaurant in `s-Hertogenbosch en we eten er twee keer per maand. Wij bestellen normaliter een 4 of 5 gangen menu en hebben eigenlijk nog nooit hetzelfde gegeten. Maar wat er ook gereserveerd wordt, het is altijd een klasse beter dan wat er in het centrum van Den Bosch aan eten wordt geserveerd. De sfeer is familiaal, zoals de naam al aangeeft. Absolute aanrader en gezien de vele vaste gasten en mensen die regelmatig terugkomen zijn velen dat met ons eens!

32. Voor de andere Italiaanse keuken dan de pizzeria om de hoek moet je toch echt hier zijn! Ook leuk met jonge kinderen. Wij komen hier regelmatig, en het eten is altijd goed, de bediening is gezellig, en de focacia is uniek.

33. Al sinds dat wij in den Bosch wonen gaan we zo eens in de twee jaar bij Amici & famiglia eten. Altijd goed, maar toen was het nog een Spaanse keuken. Nu dus Italiaans, althans dat beweert men.
    Gereserveerd voor twee personen aan het raam aan de Hennequinstraat. Om half zeven afgesproken. Toen we binnenkwamen was men verbaasd dat we er al waren; klokslag half zeven, hadden ons pas om half acht verwacht. Plaats aan het raam was niet mogelijk want daar zat al een groep mensen. In het midden van het restaurant neergezet, wat ik dus erg irritant vind, vanwege de loop van de bediening.
    We waren koud aan een van de voorgerechten begonnen of men begon ruimte te maken aan de raamkant waar ik in feite voor had gereserveerd. Nadat ik er wat van had gezegd, kreeg ik een antwoord dat de bediening er echt niet bij had nagedacht dat wij daar eigenlijk hadden gereserveerd. Uiteindelijk toch een andere tafel gekregen. Begon al lekker.
    Wij hadden een menu d'amore besteld, ons eens lekker Italiaans laten verwennen. Dat viel behoorlijk tegen. Salade van gerookte forel, was wel lekker, maar on Italiaans. De daarop volgende gerechten waren wel Italiaans, maar de macaroni met vongole (kokkels) was veel te zout en bovendien zat er een slikschelp tussen. Nadat ik dat had verteld krijg je een ontwijkend antwoord dat in elke schelp wel eens een beetje zand zit. Hoezo een beetje....? En dat kunnen zij ook niet zien. Advies: Steek je licht eens op bij het buro voor de visserij, want op zo'n manier kan niemand nog zelf mosselen koken. Bovendien is het erg gevaarlijk voor de gezondheid.
    Maar geen excuus hoor! Sowieso was de bediening niet echt klantgericht. De geijkte vragen of het had gesmaakt en zo, en als dat niet zo was, werd er vervolgens niets mee gedaan.
    Het hoofdgerecht was nou ook niet bepaald Italiaans. Wat vis op je bord met tomatensaus en wat kappertjes met patat in rozemarijn en een combinatie van worteltjes en erwtjes die m.i. uit de diepvries kwamen en al lang over de datum waren, getuige de gedeukte vorm van de erwtjes.
    Het nagerecht vervolgens zou een bavarois moeten zijn. Nou weet ik niet of u weet hoe een bavarois er uit ziet, maar ook deze kwam uit de vriezer. Smaak was wel ok, maar had een behoorlijk harde en ijskoude textuur.
    En dan de rekening: Op de website adverteert men dit menu voor een prijs van € 58,=; de rekening liet € 62,= zien; een fles Spa ( 0.75l) voor € 5.50.
    Men wil kennelijk niet door de huidige crisis geraakt worden, maar op zo'n manier prijst men zichzelf de crisis in.

Wij gaan hier niet meer heen.

34. In het verleden heerlijk gegeten. Diverse vrienden en collega's geadviseerd maar dat is vanaf vandaag verleden tijd. Zelden zo waardeloos gegeten als afgelopen vrijdag. Bediening zag ons liever niet dan wel.3 gangen verrassingsmenu was niet meer mogelijk om 20.30 uur. Dan maar voorgerecht met een pasta. Soep was water met wat vis, Tomatensoep bestond uit een blikje puree met water aangemaakt. Pasta maocht de naam pasta niet dragen. Mij zien ze nooit meer, de arrogantie is toegeslagen of het is verkocht aan iemand anders, ZELDZAAM SLECHT!! mijn kinderen van 14 en 11 jaar kunnen beter koken.

35. Angelique

Lekker eten, goede Kwaliteit, mooi restaurant en fijne bediening. Kortom: top.

36. Heerlijke tent!

37. Gezellig klein restaurant net buiten het centrum. Voor niet al te veel geld heb je een top italiaans diner. De inrichting is een beetje ouderwets. Gewoon een goed restaurant.