Allerlei & Visserij in Den Bosch

Diverse parkeergarages op loopafstand.
    Dichtstbijzijnde parkeergarage is Wolvenhoek of st Jans Garage

• OV

10 minuten lopen vanuit Centraal Station 's-Hertogenbosch.

Lunch Diner

1325192496 68
1477419390 73
1599200905 65
1619497824 65

1. Vanaf 2000 bezoek ik dit restaurant regelmatig.
    Gisteren herkende ik nog maar weinig van wat het ooit is geweest. Ik zocht naar de passie en ziel op de bordjes maar die heb ik helaas niet gevonden. Gerechten waren uitermate teleurstellend. Beschamende saus en aardappeltjes uit een zak.
    Heel jammer om te ervaren maar in de keuken gaat het blijkbaar goed mis.
    Het interieur ziet er warm en uitnodigend uit zoals ik het herken uit m'n jeugd, eenmaal binnen ervoer ik koude door tocht en de keuken(geur) van de Visserij hangt in de lucht. Verse vis? Dat behoor je toch niet te ruiken? Volgende keer toch maar weer eens een gokje wagen, want voor mij is er nog voldoende aantrekkingskracht.
    Compliment voor het personeel, wat beleefd en alert was!

2. In de herfst buiten onder de warmtelampen, dat was het positieve van deze avond. Verder was het jammer. 3 kwartier wachten, geen broodje of bakje olijven om de tijd te overbruggen. De ober kende de term Merlot niet. De tonijn had te lang onder de lamp gestaan. Bij het dessert eerst de koffie geserveerd en halfuur later (na navragen) de friandises gekregen. Ook na halfuur pas melding gekregen dat dessert Crème Caramel niet meer op voorraad was. Dit was het eerste en tevens laatste bezoek.

2,3
  3. Slecht, niet gemotiveerd personeel, lauwe rose, van Bernardus, ijsklontjes … een schande voor je merk! Ontsla een een aantal personeelsleden of geef ze een fatsoenlijke opleiding.

4,5
  4. Met zijn drieen lunchen, ik had de “verse” Zeetong. Uitvoering uitermate teleurstellend, ik verwachte een hele zeetong maar de kok serveerde een in stukken uiteengevallen vis in een torentje opgestapeld. Deze kok kan overduidelijk geen vis bakken of gebruikt diepvriesvis. De garnituur van gestoomde aardappeltjes was niet gaar en droop van de olie. Zonde, hoe krijg je het voorelkaar om zoiets simpels als een zeetong te verpesten. Tip van een gepassioneerde thuiskok. Gebruik verse vis, bak de filet met en op de huid en bebloem de vis lichtjes voor het bakken, gebruik geen diepvriesvis als je pretendeert een visrestaurant te zijn. Foei!

3,6
  5. Voorgerecht van 15,- scampies; we kregen er vier die al gepeld waren en swommen in saus cq olie met een mini stukje brood. Dat is geen voorgerecht te noemen.
    Nagerecht tiramisu; berg slagroom met 1 droge lange vinger onderin.
    Wel netjes dat het nagerecht van de rekening werd gehaald.
    Black angus steak waren twee lange smalle stukjes. Groente garnituur drie sugar snaps. Een mini bakje aardappelblokjes voor een tafel van vier. Werd niet aangevuld door bediening.

4,5
  6. Gitty Heesakkers

Duur etentje:
    Zou avond uit moeten zijn. Ondanks dat het geen all you can eat formule is, wordt je 3 x eraan herinnert dat je maar tot 20 uur mag blijven zitten. Zelfs zonder te vragen werd de rekening op tafel gegooid. Rekening ook nog erg verrassend omdat wijnprijs niet juist op de kaart stond en 1 glas rosé €7,50 kost. Voor €60 per persoon wil ik niet op een schopstoel zitten. Geen enkele groente op tafel gezet en met vieren zeer klein bakje aardappelen. Geef het eten nog wel een 6 omdat het eten wel lekker was, maar zeer ontevreden gevoel aan overgehouden. Dit was eens maar nooit meer !

3,9
  7. Zeer slechte ervaring! Zowel eten als service!

8. Stefan Stoltz

9. We werden in een hoekje weggestopt, terwijl andere gasten een tafeltje mochten kiezen.
    Vervolgens het eten. 3 minuscule lamskoteletjes en te gare tonijnsteak. Een ieniemienie schaaltje gebakken aardappeltjes, dat pas kwam toen het eten op was. De opmerking dat de tonijnsteak te gaar was werd totaal genegeerd. Personeel was alleen met zichzelf bezig en had weinig aandacht voor de gasten. Geen aanrader en absoluut niet voor herhaling vatbaar.

2,7
  10. Eten was heerlijk (vooraf visschotel en hoofdgerecht tonijn), bediening ook aardig, rustige tafel gevraagd en ook gekregen. Vond dat andere tafeltjes erg dicht op elkaar stonden. Tijdslot pakte op zich goed uit omdat we op tijd waren, maar vind ik toch niet zo fijn. Je voelt je een beetje opgejaagd.
    Verder vond ik rekening aardig hoog en wat mijn gasten en ik irritant vonden is dat er geen karaf gewoon water mogelijk was, maar alleen een flesje voor €5,50. We hadden gewoon wijn en ander drankje besteld! Je hoort het steeds vaker in restaurants maar dat vind ik echt klantonvriendelijk.
    We hebben een gezellige avond gehad maar er is wel wat aan te merken op hun concept.

11. Personeel is vriendelijk en het eten is prima! Bij het serveren van het hoofdgerecht krijg je de mededeling dat er nog 15 minuten is om het op te kunnen eten. Vervolgens wordt het drinken van je tafel meegenomen terwijl het glas nog vol is.

De rekening is te hoog voor de kwaliteit en service. Na meerdere bezoeken hier te hebben mogen brengen, kom ik zeker nooit meer terug.

12. Hans Van de Zande

Heel smaakvolle eetgelegenheid qua interieur.
    Echter over de bediening valt heel veel te zeggen, zit totaal GEEN structuur in, XL spareribs besteld, kwamen met het kleine portie aandraven!
    De gebakken aardappeltjes heb ik serveerster om moeten vragen en voor twee personen was het echt minimaal.
    Koffie heb ik drie keer om moeten vragen aan drie serveersters en na de derde keer gekregen.
    Jammer dat het personeel deze zaak naar de knoppen helpt, want het zat nog niet half vol. Jammer!!!!!

13. Madeleine

Gisteren voor de eerste en de laatste keer gegeten bij allerlei! Veel te duur voor wat je krijgt, jong personeel en totaal geen vlotte bediening. Wat ze wél knap doen dat ze voor je de menukaart hebt gezien vragen of je een hammetje vooraf wil... Zo, dat hadden we beter niet kunnen doen.. €19 voor een schaaltje. Bizar!

14. Chantal

Hier Wezen eten wat een drama tent. Personeel wat niet weet wat ze aan het doen zijn. Eerst hadden we voor buiten gereserveerd en werden binnen neer gezet vervolgens hebben we een hoofdgerecht besteld en kregen we een voorgerecht. Al met al was dit een teleurstellende ervaring

4,9
  15. Jaar geleden prima gegeten. Nu jong personeel, trillend van zenuwen inschenken, later fles wijn niet bijschenken, geen tafel water. Salade en aardappel vergeten bij hoofdgerechten. Geen interesse na uitserveren.
    Gezien de prijzen op de kaart schiet de service en daarmee de beleving te kort. Eten wel goed. Maar 70 euro op besteed ik niet meer hier. Loop door naar ander restaurant in korte put.

5,3
  16. Het is niet mijn gewoonte recenties te schrijven. Heb nog wel andere dingen aan mijn hoofd. Maar deze keer, na twee weken, is er iets wat maakt dat ik het toch doe. Omdat het maar door mijn hoofd blijft spoken. Zooo niet heb gekregen voor wat ik had verwacht en voor heb betaald. Qua deskundigheid in de bediening, qua kwaliteit van het eten. Qua uitstraling.

Vistong besteld tegen een 'dagprijs' van € 36, - die uitgedroogd werd opgediend (uit de diepvries), een 'triovis' door mijn partner gegeten die aangeeft dat het diepvries was. Vervolgens een kaasplank besteld (niet verkeerd) waar ik graag een (heel gewoon) rood Portje bij wilde bestellen. Waar serveerster als chef serveerster nog nimmer van gehoord hadden. Ook niet voorradig was. Pfff maar wel € 136, -uiteindelijk afgerekend. Wat een sof. Dit is geen restaurant. Maar gewoon een snacktent. Ik had het kunnen weten. Toen ik neerstreek op een terras waar niemand zat. Waar de andere terassjes gezellig druk waren. Zal wel zijn omdat het maandag was. U bent gewaarschuwd.

17. Heerlijk gegeten en heel vriendijk personeel. Voor herhaling vatbaar!

18. Hartstikke fijne avond gehad! Lekker eten, vriendelijke bediening en aan de tafel boven zaten we heel gezellig met onze moeders en kinderen.
    De porties vinden wij precies goed, we konden genieten van alle drie gangen. Een aanrader!

19. Met kerst bij Allerlei gegeten. Heerlijk gegeten. Eten was erg goed. Net als de bediening. Vriendelijk en attent. We hebben er erg van genoten!

20. Dramatische bediening.
    Vistrio viel tegen. Was zeer weinig, wel smakelijk.

3,2
  21. Myriam Teklenburg

Op zaterdag 9 november met twee vriendinnen naar Allerlei. Nav de goede verhalen die ik had gehoord.
    Werden vriendelijk ontvangen. Wat ons opviel was dat er een nare vislucht hing in het restaurant. Nu is het een visrestaurant. Maar dat in de avond onze kleren nog roken naar vis is niet ok.
    Fijne kaart veel keus. Jammer dat er geen menu’s te bestellen zijn.
    De portie van het vistrio was erg klein. Mini stukje kabeljauw en zalm. gamba was ok voor prijs. Voor de prijs erg weinig. Spare ribs en steak tartare waren prima maar niet echt bijzonder. Veel saus over de steak.
    Bijgerechten klein bakje aardappeltjes. Was wel bij te bestellen maar dat duurde wel even. En een niet al te spannend klein bakje met sla erbij.
    Al met al vonden wij het een leuke avond. Personeel was vriendelijk maar erg druk. Maar kwaliteit en prijs is niet in verhouding. En een betere afzuiging in restaurant zou prettig zijn.

22. Erwin Schievink

Mooie plek om buiten te eten. Maar daar is eigenlijk ook alles mee gezegd. Prijs/kwaliteitverhouding is hier totaal uit het lood geslagen. 80 Euro voor de lunch afgerekend, maar moest de neiging onderdrukken naar de dichtstbijzijnde MC Donalds te lopen.
    Voorbeeld: bijna 15 euro voor spicy gamba’s: letterlijk 4 garnalen.
    Halve kreeft wordt geserveerd zonder iets aan friet oid erbij.
    Dat hebben ze überhaupt niet.
    Bediening was dramatisch & pure slapstick. Alles wat fout kon gaan ging dat ook. Wijn kwam veel te laat (terwijl t eten allang op tafel stond af te koelen) en was niet de wijn die we hadden besteld, brood kwam eerst niet, toen twee tegelijk etc etc.
    Daarnaast werden we met zn drieën in eerste instantie weggehaald bij een vierpersoonstafel en aan een tweepersoons gezet. Want die tafel konden ze weer aan anderen verkopen.
    Kortom: teleurstellend.

3,7
  23. Buiten gegeten met 4 personen. Sfeer leuk in een gezellige straat met veel horeca. Eten goed. Vlees mals. Attente ober. Andere obers toonde ietwat arrogant en slordig.

Minpunt is dat je postmix cola krijgt. Na het vragen of ze ook Cola uit flesjes hebben kregen wij het antwoord dat zij dat niet hadden. Dan maar ander drinken besteld. Daarna kregen we wel de vraag of we nog wat oesters of Pata Negra wilden vooraf. Nep Cola maar wel Pata Negra? Vreemd. Erg commercieel ook. Want uiteraard betaal je grof daarvoor. Porties iets te klein. Aardappeltjes in schaal die we kregen kwam uit kant en klare zak.

6,7
  24. Slecht, taai en smaakloos eten. Restaurant wordt verder gerund door studenten die het leuk proberen maar daarmee is het ook gezegd.

Zeker geen aanrader!

25. Gisteren gegeten met 2 personen, vistrio besteld, werd geserveerd op een koude bord, waardoor de toch al niet warme vis en de onderliggend groente al binnen enkele minuten koud waren, ook de bijgeleverde aardappeltjes waren maar net warm en koelde ook snel af.
    De salade voor de andere was wel goed.
    Verder was het niet leuk om te horen dat het personeel gezellig met elkaar had over beenaren wel of niet scheren.

26. Het eerste drankje werd zeker 20 minuten na bestellen gebracht. Eten op zich prima maar met 4 personen 1 klein schaaltje groente en 1 schaalt aardappels is wel heel erg weinig. Dit eten veel mensen per persoon.

Ondanks de gezellige ambiance geen positief gevoel over de de prijs/ kwaliteit. Voor ons niet meer helaas.

27. Pietje puk

Mag wel iets meer eten voor de prijs die je betaald. Wel heel smakelijk en gezellig. Super.

28. Nelly jansen

Supper lekker gegeten vanavond, wel Heeeel jammer dat de Wijn zo duur was 6,85 per glas

29. Ralf Jansen

Gisteren gegeten bij Allerlei. Heel mooi verzorgde en smakelijke gerechten. De bediening was zeer vriendelijk en spontaan. Hier komen we zeker nog eens terug.

30. Snelle service bij dit restaurant. Personeel is wel erg uit de hoogte. Bakjes salade en aardappeltjes worden niet van een dienblad uitgeserveerd. Maar gewoon 2 bakjes in 1 hand. Ziet er niet erg professioneel uit. Er werd niet gevraagd of we een keuze hadden gemaakt. Het was; 'Zeg het maar' (we zijn geen frietje aan het bestellen). Leuk terras, warm aangekleed. Werd netjes gevraagd of we nog een dessert of iets anders wilden nuttigen.

31. Onlangs gegeten. Smaak is heerlijk maar de hoeveelheid van de gerechten is treurig. Een lepel groenten, een lepel sla en een lepel aardappels per persoon. Desserts voor ca. 9 euro ook met paar happen op. Gerechten zijn in verhouding aan de prijzige kant, waardoor je bang bent dat als je bijvraagt je wederom de hoofdprijs betaalt voor een garnituur. Achteraf bleek dat je bij mocht bestellen zonder bij te betalen en dat de hoeveelheden klein waren omdat er veel weggegooid werd. Dat vind ik netjes, maar zeg het erbij! Uiteindelijk toetje besteld omdat we na het hoofdgerecht simpelweg niet genoeg gegeten hadden.
    Echt heel jammer. Eten is heerlijk, maar door het te doorzichtige commerciële gedrag kom ik er niet meer.

4,3
  32. Gewoon weer eens in een goed restaurant met zeer attent personeel. Geen flauwekul maar recht door zee keuken met mooie gerechten. Geen spijt dat wij daar onze huwelijksdag hebben gevierd.

33. Het eten is perfect, maar dat mag je ook verwachten, het is behoorlijk aan de prijs, maar slecht, slecht, slecht is dat je geen karaf water kunt krijgen, je dient een fles plat water te bestellen! Kassa! En dan baal ik echt!
    Heb een klacht ingediend, en dan hoor je, overigens van een vriendelijke bedrijfsleidster, tja hier hebben we al meer klachten over gehad! Dan denk ik, doe er dan wat aan! Genoeg eetgelegenheden waar je wel gewoon een karaf water krijgt!

34. Pam Stolvis

36. pieter 1226 punten

Mooi restaurant. Vriendelijke ontvangst. We namen olijfjes en pata negra als voorgerecht. Goed. Ham met wat droge randjes. Biefstukje brood met mooie jus en salade en een steak tartare. Goed. Wijn goed (een half glaasje was geen probleem). Erg goede en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar

37. Leuk restaurant, met lekker eten. Wel wat aan de prijzige kant.

38. Jan Burger

Het eten was goed, de bediening goed en vriendelijk (tot de koffie).

Het lawaai was verschrikkelijk. We konden niet rustig met elkaar praten zonder hard te roepen naar elkaar. Zal het ook niet aanbevelen aan anderen. Jammer van de kwaliteit.

Vr. groet,
    Jan en Ger Burger en kinderen.

39. Edwin en Ilse

Gister avond wederom heerlijk gezeten bij Allerlei. Service is top en het personeel is vriendelijk. Er staat iemand aan je tafel die ook weet wat je aan het eten bent, iets wat tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend is. Mijn vriendin heeft een voedsel allergie dus zijn er altijd extra wensen, ook hier geen probleem.

Gister de oesters gehad en spareribs. Oesters waren weer heerlijk en ook de ribs vielen bij mij in goede smaak. Mijn wederhelft had de kogelbiefstuk die ook uitstekend medium gebakken was.

Het is gewoon een gezellig restaurant met een goede kwaliteit prijs verhouding. Wij komen er voor uit Veldhoven. Echt een aanrader. Wel reserveren!

40. Gezellig, leuk personeel en goed eten. Originele kaart. Reservering wel noodzakelijk.

41. Al enkele jaren zijn we vaak wekelijks te vinden in Allerlei. Met name in de zomer zitten we heerlijk op het terras te genieten van al dat heerlijks wat chefkok Leon met zijn brigade bereidt.
    Natuurlijk heeft de uitwerking van de Korte Putstraat als restaurantstraat zijn invloed op Allerlei. Een gezellig restaurant met een heerlijk oud bourgondische uitstraling. Soms is het zo druk dat er weinig ruimte is om goed te kunnen tafelen (minpunt). Een aanrader is zeer zeker de Patta Negra die je als voorafje kunt bestellen.
    De bediening is correct en professioneel, maar laat bij drukte wel eens een steekje vallen. Aandacht aan de gasten van eigenaar Paul wordt door ons als zeer positief gezien en is te merken wanneer hij aanwezig is.

42. Samen met mijn zoon van 9 voor zijn verjaardag afgelopen zaterdagavond heerlijk wezen eten! Aan de bar een prima tapbiertje voor papa en mijn zoon blij want hij kreeg een extra mooi versierd "verjaardagglas". Daarna mocht hij met chefkok "hoi ik heet Leon" de keuken in voor een kijkje achter de schermen; top dat men tijdens piekdrukte hiervoor de tijd neemt!

Aan tafel kregen we als voorgerecht op verzoek een heerlijke proeverij; 3 verschillende oesters, een portie slakken, sashimi van zalm en tonijn en een paar vegetarische bitterballen. Daarna een XL salade met kreeft en gamba's (heerlijk!) en een bord met kalfsvlees en pasta (ook heerlijk, erg ruime portie). Als toetje 2 x death by chocolate; wow!

De eigenaar- "goedenavond ik ben Paul, was alles naar wens?!"- checkte tot slot onze tevredenheid. En deze luidt namens zoon en papa; TOP!! Vriendelijke bediening met persoonlijke aandacht, lekker eten en een gezellige ambiance! Opvallend veel wijnen per glas overigens.. Ik ben als Bosschenaar goed bekend met de Allerlei maar vind de manier waarop onze avond werd verzorgd echt een recensie waard; dank en tot snel!! Groeten Marc

43. Heerlijk gegeten in een super gezellige ambiance. Oesters, lamskoteletjes, parma ham, tonijn en coquille. Echt in de watten gelegd, door de bediening. Goed geadviseerd mbt de wijn. Onze glazen bleven door de bediening bijgevuld.

We hebben heerlijk gezeten aan het raam in de Visserij, een bijzonder plekje, waar we mooi zicht hadden op de drukke straat buiten.

Voor herhaling vatbaar!

44. Gisteren na een middag shoppen in Den Bosch op aanraden van 'echte Bosschenaars' gegeten bij de Allerlei/Visserij in de Korte Putstraat. Wat een toptent is dit! Heerlijke bijzondere voorgerechten en kwalitatief hoogstaande hoofdgerechten met veel keuze in lam, rund en vis. Gamba's pil pil en de steak zijn een aanrader. De kinderen hebben gesmuld van een bitterbal van risotto, mooi biologisch kippetje en spareribs. De uitgebreide wijnkaart (op I-pad) laat mooie wijnen zien. Ondanks de drukte vond het enthousiaste en professionele personeel de tijd om in de keuken met de kinderen een ijsje te bereiden. Kortom, echt een aanrader om hier te eten met goede prijs/kwaliteit verhouding. Binnenkort willen we het nieuwe restaurant Wolters in Heesch bezoeken van dezelfde eigenaar.
    Fam. Wevers, Deventer.

45. Op 1ste kerstdag getracht rustig romantisch te kunnen eten maar helaas is dat niet gelukt.
    Naast ons een rumoerig gezelschap van ongeveer 10 personen die zodanig herrie maakten dat
    je elkaar niet meer kon verstaan en ze iedereen bij hun gesprek wilde betrekken, zeer irritant.
    Het nagerecht hebben we beneden genuttigd maar helaas was het gezelschap ook daar nog te horen.

Bij de bediening gemeld maar die deden een beetje onnozel alsof er niets aan de hand was.
    Gratis kopje koffie aangeboden gekregen om het zogenaamd een beetje goed te maken.
    Als ik de bedrijfsleider was geweest had ik het anders opgelost.
    Wij komen daar in ieder geval niet meer!

46. Cees van der ZEE

Op 14 december aten wij na een onverwacht bezoek aan Den-Bosch, bij Allerlei. Net als de stad, een prettige verrassing. Het eten was lekker, de sfeer was zo prettig dat wij niet gemerkt hebben dat na onze komst, het restaurant geheel vol gelopen was. De prijs was gezien de sfeer en de bediening correct. echter... 4 (!) dagen na ons bezoek bleek ik mijn autopapieren tasje kwijt te zijn. Deze werd in het restaurant gevonden, en opgestuurd. Mede dankzij de toen verleende service, heb ik de service met een 10 kunnen waarderen.

47. Als oud horeca man kan ik er niet erg positief over zijn. Een karige lunch met oud standaard stokbrood, niet erg verrassende gerechten en brutale bediening. Twee voorgerechtjes, twee 'lunchgerechten' 2 biertjes en twee glazen witte wijn à 6,75 = 74,30. En ja hoor, vaste klanten krijgen alles klaar, genoeg vers brood, gratis water en... voorrang.

2,8
  48. Een poging gedaan om bij Allerlei te gaan eten. We kwamen niet verder dan 3 kwartier in de gang wachten waar iedereen die met grotere getale binnenkwam voorrang kreeg. Meerdere malen werd ons wijs gemaakt dat 'die' tafel voor ons zou zijn en dat hij alleen even ingedekt moest worden. Opnieuw wachten wij geduldig, terwijl ons nog steeds geen drankje aangeboden is, en weer wordt de tafel aan een groepje met 1 persoon meer toegekend. Na 3 kwartier gewacht te hebben besloten wij, onder het oog van de medewerker die ons 'bediende', te vertrekken. Er werd geen poging gedaan om ons binnen te houden. Wij raden het restaurant aan de overkant van 'Allerlei' aan! Snelle service en heerlijk eten!

49. Afgelopen zaterdag gegeten en super leuke avond gehad! Goed gegeten voor een prima prijs.
    Bediening erg attent en gezellige gastheer en gezellig op het terras eind september.
    Voor herhaling vatbaar.

50. Bediening onbekwaam. Zie met fles witte wijn onder de arm en twee glazen in de hand bij andere tafel bedienen. Na mandje met uitgedroogd stokbrood met kruidenboter te hebben laten staan, vooraf Champagne Moet & Chandon besteld. Denken we. Want fles hebben we niet gezien. Wel ontvingen we twee plakglazen welke ook aan onderzijde nat waren. Oesters kwamen op gesmolten ijslaag. Te lang gestaan. Maar smaak was goed. Vervolgens aan de vis. Zonder visbestek !! Nog twee maal naar de bestelde wijn gevraagd. Ook hiervan fles nooit gezien, maar wederom twee reeds gevulde glazen. Wijn was overigens veel te koud. Vervolgens de vis op plakkerige pasta welke gesneden moest worden overgoten met knoflookolie en een beschamend bakje (voor 2 personen) salade voorzien van gloeiend heet bestek !!! Voor bijna € 100,- voor 2 personen, rekening gevraagd en elders dessert met espresso na genomen. Niet voor herhaling vatbaar.

51. Super restaurant! Voor herhaling vatbaar. Super personeel word vriendelijk behandeld en eten was geweldig! I like this!

52. Heerlijk gegeten! Mooie gerechten eerlijk en zonder fratsen klaargemaakt.
    Snelle en vriendelijke bediening.

53. Tweede Kerstdag bij Allerlei gegeten, wat een tegenvaller! Oesters waren op, wijn van de wijnkaart was er niet, tong was op en nog erger de service was waardeloos.
    De arrogantie van het personeel in combinatie met de onkunde maakte het dat het bijna lachwekkend werd. Geen visbestek bij de vis, wijn niet laten proeven, borden een half uur laten staan, nagerecht serveren zonder bestek, koffie serveren zonder suiker/melk etc. Jammer van zo'n restaurant om zo af te glijden naar dit niveau.

54. In de afgelopen jaren hebben we hier een aantal keren gegeten. Het eten is eigelijk altijd goed. Er wordt wat genepen in de garnituur. Wel aan de wat duurdere kant t.o.v. de kwaliteit. Voor Den Bosch is dit onze vaste stek.

55. vrijdag 24 augustus heerlijk gegeten bij Allerlei
    het vlees was perfect! heel mals en precies goed van gaarheid
    en zalige toetjes! (huisgemaakt) heel lekker
    gezellig sfeertje en goede bediening
    kortom, wij komen zeker nog s terug!

56. Pieter 845 punten

De meningen over "Allerlei" lopen blijkbaar nogal uiteen. Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom. Op een zwoele vrijdagavond hebben wij een aantal uren op het terras doorgebracht en hadden weinig te klagen. Het personeel was gedienstig en communicatief. De visgerechten die ons werden geserveerd waren 'tadellos'. Met een volle terrasbezetting is de verstaanbaarheid van je tafelpartner misschien wat minder. Het geluid galmt namelijk nogal tussen de gevels. Ze zijn inderdaad behoorlijk aan de prijs, maar werken er ook hard voor.

57. Chantal

Sfeer blijft gezellig maar Allerlei is heel erg achteruit gegaan! Gerechten zijn niet meer zo als eerst. Er wordt alleen leuk gedaan tegen vaste gasten en door het personeel wordt slordig gewerkt. Het is zonde dat ze zo achteruit gaan, en het is ook nog eens veel te duur voor wat je krijgt!

1,8
  58. Gisteren gegeten bij Allerlei Vis en Vlees. Eten was niet slecht maar wel erg minimaal. Een half schaaltje salade en half schaaltje gebakken aardappeltjes voor 2 personen bij de hoofdgerechten zou best wat meer mogen zijn. Prijzen van de gerechten zijn vrij hoog, zeker voor wat je krijgt.
    Personeel is wel erg vriendelijk. Voor ons geen 2e keer naar Allerlei Vis en Vlees!

59. Afgelopen zondag hebben we hier gelunched.
    Prima gegeten! Broodje met rauwe tonijn op met een oosters tintje en broodje Livar Parma met iets heel lekkers erop. Lekker wijntje bij gedronken, sfeertje was goed.
    De muziek stond net even wat harder wat het erg gezellig maakt. We vroegen of we alvast wat brood konden krijgen zodat de kleine alvast iets te eten heeft, dat was geen probleem en kregen dus een mandje brood met kruidenboter erbij! Goede service, gezellig tentje!

60. Dik anderhalf uur(!) op ons hoofdgerecht gewacht. Meermalen gevraagd aan het personeel, maar verder als "any minute now" kwamen we niet... op het laatst excuses en een kop koffie, tsja..... Het eten was prima daar niet van, maar wat mij betreft tè hectisch, tè commercieel, kortom....typisch Korte Putstraat.

Hele leuke straat om door heen te lopen, maar daar moet het vooral bij blijven....

61. Supergezellig restaurant met leuke bediening en goed eten! We komen er al jaren en het is altijd een feestje!

De hotspot van Den Bosch!

62. Vandaag even wezen lunchen en was heerlijk toeven in de zon op het terrasje, personeel allervriendelijkst.

Wij bestelden een broodje zalm en een lunchmenu-tje.

Broodje bestond uit een plak bruinbrood met zalm/ei etc en smaakte verder uitstekend, maar had wel een beetje meer aangezicht gekregen met bv een kleine salade of iets, was karig voor 8,50 euro.

Het menu, ook weer lekker van smaak, maar voor 26,50 zet een schaaltje brood bij het voorgerecht, een vitello met een verdwaald pomodorootje en iets van sla, kan dus beter qua opmaak.

Pas op met de prijs dat je klanten niet eenmalig binnen haalt, dit is echt een restaurantje waar men vaak terug kan komen als men niet het gevoel heeft net iets teveel betaald te hebben voor wat er op het bord ligt.

6,3
  63. Kom al jaren bij deze tent. Niet om de kwaliteit van het eten, maar gewoon om de leuke sfeer. De laatste maal nam ik spareribs en vroeg er een stukje bij omdat het deze keer wel heel karig geserverveerd was. Dat kon alleen maar als ik 6 euro bijbetaalde?

Niet om die 6 euro, maar toch.

Niet erg klantvriendelijk. Jammer.

64. Heleen

Aspergetijd! Nou we gaan ervoor!

Asperges met zalm.............. voor dit hoofdgerecht betalen we 22.50, wat krijgen we zalm met let wel : 3 asperges!

Dus, sorry eens maar nooit meer!

Commentaar serveerster, de asperges zijn zo duur!

Te gek voor woorden.

65. Dit is 1 van mijn favoriete restaurants. Ik heb hier nog nooit slecht gegeten, keuken is altijd goed. Wel oppassen dat de prijzen niet boven het niveau van het eten uit gaan stijgen! Ambiance is gezellig.

66. Echt gezellig restaurant, midden in Den Bosch. Het oude pand brengt sfeer en de gastheer is bijzonder gastvrij. Wat ons opviel was de grote hoeveelheid personeel. Een beetje te veel naar onze mening. We hadden het idee dat ze elkaar regelmatig in de weg liepen en er stond regelmatig een groepje obers met elkaar te praten, ipv te oberen. Eten is redelijk. Vaak te grote porties en een Tapas schotel waar Franse Kaas op ligt (als voorgerecht) slaat nergens op. Vlees daarentegen was erg mals. Wijnen prima. Prijs/Kwaliteit - redelijk.

67. Op zaterdag 30 oktober 2010 zijn we om 19.00 naar Allerlei gegaan. Ontvangst was prettig en vervolgens hebben we besteld. De tijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht was best wel behoorlijk. Steeds vragen of we wat wilden drinken terwijl we op het hoofdgerecht wachten was best wel vervelend. Maar goed, hoofdgerecht was voor mij escargots, helaas was deze veel te heet, en de randen van de slakken waren aangebrand. Geen stokbrood erbij dus al met al best wel karig, zeker voor het bedrag dat je moet betalen. Als hoofdgerecht had ik hertenbiefstuk met een wildsaus. Op zich was het wel ok, en daar zit hem de kruks, wel ok is te weinig voor het bedrag van bijna 25,-. Hertenbiefstuk was te droog en de opmaak eromheen was erg slordig.

Kortom, Allerlei ontstijgt niet het niveau van een eetcafe terwijl de menukaart en zeker de prijzen anders doet vermoeden. Een veel te dure tegenvaller.

2,9
  68. Vele malen heerlijk gegeten, iedere week weer nieuwe verrassende gerechten en wijnen. Fijn dat je er als (zakenman) ook een sucadelapje met stamppot kunt eten of gewoon winterstamppot met worst en spek. Het lekkerste gerecht vind ik vis met een heerlijke truffelpasta en de carpaccio met truffelmayonaise en ganzelever krullen.

69. Vanavond hier gegeten en moet zeggen dat het lang geleden is dat ik ergens zo lekker gegeten heb. We kwamen niets te kort, en de bediening kwam geregeld langs om te kijken of we van alles genoeg hadden. De kaart is zeer uitgebreid, genoeg variatie in vlees en vis. We gaan hier zeker nog eens eten.

70. Mariska

71. Viel heel erg tegen. Wij gaan geregeld ergens eten en Den Bosch heeft vele betere restaurants. Je betaalt veel geld voor weinig eten en kwaliteit laat ook te wensen over, biefstuk 21 euro zat niks bij. 3 personen 1 half schaaltje aardappeltjes. Nee, niet voor herhaling vatbaar.
    Carpaccio van 12 euro was niet meer dan wat vlees met olie. Brood moest je zelf weer om vragen. Ik vond het tegenvallen. Heel jammer en duur. Geen aanrader,

72. Altijd goed, maar er blijft me iets opvallen dat in andere restaurants niet gebeurt: ik moet telkens zelf bijschenken uit de wijnflessen. Ook wordt er niet rondgekeken of men voldoende drank heeft, voldoende brood etc. Steeds ergens om moeten vragen of wachten op de bediening. Oogcontact scheelt de helft.

Kwaliteit eten is top!

73. Roel & Sidika

Komen hier al jaren.
    Toppertje in de korte putstraat.
    Aanrader

74. Komen al zo'n 20 jaar regelmatig bij de Allerlei/Visserij. Zeer constante kwaliteit qua eten, drinken en bediening. Altijd goed en lekker. uitgebride kaart voor redelijke prijs. We hopen er nog jaren en jaren te gaan komen!

75. erg leuk knus restaurant... vlees of visserij gescheiden in twee zaken, voor prive als zakelijk uitgaan in de Korte Putstraat nabij de Sint Jan...