De Hoezemoos in Den Bommel

Eeterij & Feesthut

Makkelijk te bereiken en zeer goede parkeergelegenheid.

Bushalte ca. 500 m

Restaurant de Hoezemoos heeft een gezellige sfeer en ruim terras.
U kunt er lekker eten en drinken voor een redelijke prijs.

Wij zijn geopend van vrijdag t/m zondag vanaf 16.00 uur.
Ook kunt u uw feest organiseren in de Hoezemoos buiten deze dagen om.

• Rookruimte

1522075784 90
1534351954 88

1. Simone

2. Jan Struijk

Prima bediening en eten voor een goede prijs. We waren met een grote club 26 man. We werden allemaal tegelijk bediend. Geweldig.

3. Gezellig restaurant met heerlijk eten.

4. Wil Leeuw

Raad iedereen aan om daar te gaan eten.

5. Koppelman

Super eten voor een goede prijs, wij komen er graag.

6. G.Volders

We waren er meer geweest,het is er erg goed

7. Kirsten

Je kunt hier heerlijk eten voor een goede prijs! Verder erg vriendelijk personeel!

8. Zeer goede verzorging eten was goed .bediening zeer vriendelijk.

Flinke porties ruim voldoende.

9. Kees Tuns

Prima eten voor een betaalbare prijs.

10. Prima gegeten voor weinig geld, een aanrader.

11. D v Bergen

Met 6 pers heerlijk gegeten, het is er sfeervol, personeel vriendelijk en vlug. En ook nog betaalbaar!

12. Prima huisrestaurant waar de prijzen nog laag zijn en het eten gewoon goed. Het is een beetje caféachtig met dito muziek, geen opsmuk op je bord, maar gewoon goed eten. En zo hoort het. Je kan hier niet pinnen, maar de bon nasturen was bij ons ook geen probleem. Gelijk betaald natuurlijk.

13. w hartmann

Een keer geweest; goede ervaring. Een vraag: hebben jullie ook een pannekoek met kaneel suiker? Groeten dr Hartmann

14. H van Noord

Eten is er uitstekend, sfeer is goed, prijs is goed maar dat je er nog steeds niet kan pinnen vind ik een behoorlijke tekort koming voor zo'n zaak.

15. giela en klaas

3 mei heb ik mijn 80ste verjaardag gevierd, het was grandioos. Iedereen heeft genoten van het heerlijke eten, de vis en poters met spek, alles was naar wens. Ook de bar bediening nog bedankt.

16. Lorena

17. Jaap van Heest

Ik had grote garnalen besteld, deze waren half koud en de knoflook moest nog groeien, was dus niet aanwezig. Vervolgens het hoofdgerecht, ik had gekozen voor de spareribs, deze waren niet te eten. Leek of er een plastic laagje overheen zat, nu weet ik uit ervaring dat je het vel moet verwijderen, was hier niet gebeurt en de smaak was als plastic. Alleen frites en gebakken potertjes die waren goed (met de spekjes). We hadden er nog meer gelust, maar werd niet meer gevraagd. Groenten werden niet geserveerd. Toen het nagerecht: IJs met advocaat. Niet te pruimen. De slaqroom was al in elkaar gezakt (namaakslagroom) voor het geserveerd werd, al met al, niet duur maar ook niet te eten. Niet voor herhaling vatbaar. Wij gaan hier nooit meer uit eten.

Vr. gr.

jaap van Heest

18. We komen al jaren regelmatig in de Hoezemoos, maar de laatste 2 keer is het een beetje tegengevallen. De voorlaatste keer namen we zalm; die was helaas te lang gebakken en dus droog en weinig smaak. Gisteren 22 nov. '13 geweest; we waren het alweer vergeten van die zalm, omdat we eigenlijk nog nooit klachten hebben gehad. Helaas echter weer niet zo lekker gegeten: de kipsate was een beetje 'plofferis', geen idee hoe het kwam en het smaakte niet zoals we gewend waren. Irish coffee toe; nog maar 1 want wat was die weer lekker! Nog eentje dan! Helaas, die was niet lekker, oude koffie, te weinig slagroom? Binnen no time was het gewoon een bakkie koffie in een glas waar de room in naar beneden zakte. Jammer, we vonden het altijd zo fijn. Goed eten voor weinig geld. Geen idee of we nu nog gaan; éerst even 'laten zakken'!

19. jolanda broers

Mijn zoon loopt stage in Stad aan haringvliet en staat omdat wij in de Flevopolder wonen op camping de schaapswei voor 8 weken.
    Als wij bij hem op bezoek gaan eten we in de Hoezemoos.
    Dit bevalt ons prima, ze zijn er erg vriendelijk, het eten is prima. Je kunt daar lekker eten en drinken voor een betaalbare prijs, dit geldt ook voor de camping.

20. Marleen

In de Hoezemoos kan je heerlijk eten voor een fantastische prijs!!

21. De Hoezemoos is een gezellige eetgelegenheid, waar je voor een redelijk bedrag een voortreffelijke maaltijd krijgt voorgeschoteld.
    Het straalt een landelike sfeer uit met dito gezelligheid.
    Veelal Hullandse muziek, waar je van moet houden.
    Ruime porties, vriendelijke bediening en mogelijkheid nuiten te eten op het ruime terras.
    Voor feesten en partijen is het mogelijk voor grotere groepen een menu samen te stellen, waar eenieder zijn lekkers kan krijgen.
    Ademt een ons kent ons sfeer uit.

22. Wij hebben met een club van ongv.40 personen, een heel gezellige avond gehad. De sfeer is prima, het eten was ruim voldoende en was heerlijk, de disco muziek was ook goed wat volume betreft, konden nog lekker kletsen en de mevrouw die bijna in haar eentje en de bar en het buffet voor ons moest verzorgen was uitmuntend, terwijl ze haar handen vol had, had ze ook nog tijd voor een lolletje. Dit is een aanrader en voor herhaling vatbaar.

23. mika bengtsson

24. Komen regelmatig terug.
    Lekker eten en echt voor weinig geld!
    Wel eens het suddervlees geprobeerd: je krijgt het bijna niet op, zoveel. Heerlijk!
    Leuke, vriendelijke bediening.
    Muziek voor ieder wat wils.

25. Toos van de Moosdijk

Leuke tent, wel druk maar erg gezellig. Dus reserveren kun je beter wel doen.

26. Goed eten. Gezellige sfeer. Heel betaalbaar. Goede en gezellige bediening. Iedereen zou hier een keer moeten eten om het zelf te ervaren.

27. Wij zijn erg blij dat iemand ons een tip gaf om hier te gaan eten.

Het is super, een goede bediening en heerlijk eten, en betaalbaar wat ook heel voornaam is in deze tijd.

Heel wat gezelliger en knusser als in de stad.

28. Wij hadden gereserveerd voor 12 personen, dat werden er 13 toen we aankwamen en we moesten even wachten, op zich logisch.

Half uurtje later konden we aan tafel maar tot onze verbazing kregen we een tafel voor max 8 personen, we zaten dus letterlijk met de ellebogen tegen elkaar, minder fijn dus.

Het voorgerecht hadden we wel besteld, maar ze vonden het blijkbaar niet nodig die te serveren want we kregen gelijk het hoofdgerecht. Op de vraag waarom werd geantwoord dat die vergeten was en of we die alsnog wilden (nou laat maar zitten!).

Eten was wel prima, alleen vreemd dat er al in de menukaart staat dat waarschijnlijk sommige dingen uitverkocht zijn..... wat ik wilde (schnitzel) was er dus ook niet, de keuze is ook niet heel uitgebreid overigens. De hond in het restaurant vindt ik prima, maar ik kan me voorstellen dat anderen zich eraan storen.

Voor de rest was het wel prima, zeker voor die prijs, maar volgende keer hoop ik toch wat meer ruimte te hebben.

Als laatste die muziek, tja die stond toch wel erg hard....

29. Het eten is uitstekend de bediening is vlot en is in voor een geintje. De bar is leuk om lekker aan te hangen en gezellige mensen te ontmoeten en het is er nog betaalbaar ook.
    Wat wil je nog meer, ga zo door, jullie zijn toppppp.

30. Wij zijn er met vijftien mensen wezen eten het was super gezellig en het eten was lekker allemaal een ander gerecht goed geregeld leuk personeel iedereen was tevreden zo hoort het het was een geslaagde avond probeer het maar eens een keer zal je geen spijt van krijgen.

31. Sieger 141 punten

Niet onaardig. Bijzonder zijn de 'poters' die je kan bestellen als alternatief voor patat. Wel wat vet, maar ach. Eten is prima, Carpaccio was goed. Skihut thema valt overheen te komen, je weet wat je te wachten staat als je voor het restaurant staat. Akoestiek is blikkerig. Bediening is erg aardig en professioneel.

32. Lekkerbekje

Lekker eten, vlotte bediening, maar minpunt is de muziek en het volume van de muziek....
    Je kunt het vast nooit iedereen naar de zin maken, maar ik wordt niet goed van een niet aflatende stroom nederlandstalige "hits", en als het volume nog een beetje zachtjes was, oke, dan was het niet zo erg.
    Maar de muziek staat zo hard dat je moeite moet doen elkaar te verstaan. Echt een minpunt, die afbreuk doet aan de kwaliteit van het eten, want daar valt niets op aan te merken!

33. Lekker eten, ook leuke thema-avonden zoals woensdag paaldans avond. Zeker voor herhaling vatbaar!

34. De spareribs zijn hier echt lekker en op sommige dagen onbeperkt. Ook een leuke gelegenheid om eens lekker een drankje in het weekend aan de bar te nuttigen.

35. Wij zijn er al een aantal keer geweest op een zaterdagavond en we vinden het goed eten, gezellig personeel en niet duur.

Daarom zou ik het iedereen aanraden om daar eens een keer te gaan eten!

36. Wij eten daar regelmatig en komen er al jaren.
    Jullie zijn gewoon hartstikke goed!

37. Al een paar keer geweest.
    Mijn zoontje vindt het er geweldig.
    Prima eten en goede service.

38. Sjakie

We hebben er 1 keertje gegeten en het was geweldig lekker!
    Niet al te duur ook!

Leuke sfeer, en het eten kwam snel.

Echte aanrader!

39. Meerdere malen wezen eten. Goed eten voor weinig. Met de kerst, een buffet incl drank formidabel. Alleen 1 min punt. Er staan bij de bar van die staan tafels waar van die dronken stamgasten staan te lallen. jammer hoor, staan het eten van je bord tekijken.. voor de rest een prima restaurant/feesthut

40. Wij zijn op een zaterdagavond gaan eten in de Hoezemoos, 1 keer en nooit meer!
    Wat een slecht, ongeorganiseerde bedoeling is het daar. Te weinig en goed personeel, veel fouten werden er gemaakt, en ruim 1,5 uur wachten op je eten. Wij raden het niet aan om hier te gaan eten.