Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Delfzijl verdeeld zijn.

Willem en Lenie.

Super gegeten. Komen zeker weer. Top. Zeker een aanrader voor de vis liefhebbers.

Gezellig, we komen als "westerlingen" iets eten en drinken… leuke ontvangst, veel info over de omgeving… en gewoon gezellig!

Dit is op en top genieten! Ontspannen eten en drinken op hoog niveau.

Wij hebben hier heerlijk gegeten, ons hondje was welkom. Leuke gezellige sfeer met een hartelijke eigenaar.

5. Italiaans Delfzijl

Jan Scheffers

De beste pizza Margarita ooit.

Sinds de nieuwe eigenaar er is is het een top tent, geen geklaag over mijn eten goed gebakken en voor weinig prijsje redelijk veel! De sfeer is goed ik kom daar graag vaak en blijft mijn favoriete frietkraam van Delfzijl/Tuikwerd!

Tijdens het eten presteert de baas je zoveel informatie over de omgeving te vertellen dat het eten er koud bij wordt. Daarbij komt ook nog dat de kibbeling een fabrieks produkt is, eigenlijk niet om te eten. En de lekkerbek zit vol met graat en is smakeloos. Kortom leuke uitzicht, maar het eten is slecht.

8. Internationaal Delfzijl

Op 30 augustus jl. Hebben wij hier uitstekend gegeten. We hadden dit restaurant uitgekozen omdat het 3 vegetarische hoofdgerechten op het menu had staan en ook bij de voorgerechten zat minimaal 1 vegetarisch gerecht. Het is mogelijk dat 2 soepen ook vegetarisch waren, maar dit hebben wij niet nagevraagd. De gastheer was hartelijk en attent en beschikte over gevoel voor humor. Wij hadden ter begeleiding van het aperitief - een lekkere rode port - het voorgerecht breekbrood met 3 verschillende smeersels. De hoofdgerechten werden fraai opgediend en begeleid dooir een knapperig verse salade. Helaas hadden wij toen geen plaats meer voor een nagerecht. Wij voelden ons hier als vegetariërs verwend en zullen zeker terugkomen als we weer in de buurt zijn.

9. Italiaans Delfzijl

Melissa hulzebos

Gezellig restaurant. Goed en vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten, komen zeker vaker!

10. Chinees-Indisch Delfzijl

Lekker eten, grote porties en vriendelijk personeel.

De zaak is nog niet zolang in Delfzijl gevestigd maar zijn er inmiddels 2 keer geweest en het bevalt ons daar wel een goede vakantiesfeer en menu's als Rhodos en Kreta doen ons denken aan onze vakantie tijd daar! Een aanwinst voor Delfzijl leuke mensen echt waar gun ik wel een 8 tja!

we hadden een 3 gangen menu gekocht via leukste deal, menu was zeer karig en wat je kreeg dat was van een niveau van een shoarmazaak.
    Geen € 16,50 waardig

13. Italiaans Delfzijl

Lodo

14. Italiaans Delfzijl

Willem en Emma

Toch maar eens een andere pizzeria geprobeerd; kille sfeerloze zaak, jammer een zaak zonder dat er totaal niet over de inrichting is nagedacht in de meeste kantines staat beter meubilair !
    Allereerst een dood glas wijn teruggeven en de tweede was ook niet best. De smaak van de lasagna en pizza was goed.. pizza te hard gebakken.
    Personeel liep wat gestresst rond, kennelijk ongekwalificeerd !!
    Algemene conclussie bij deze zaak heb je niet het idee dat je uit eten gaat, kom op zeg dit kan zoveel beter !!

rubingh

Lekkere patat, broodje hamburger is niet lekker vanwege de keus van het broodje en de rauwkost, voor de rest betaalbaar, jammer dat er geen website is en de frietkraam zo vroeg dicht is en geen raspatat heeft.

16. Italiaans Delfzijl

Susanne Kühle

Het was erg gezellig en het eten was prima, het heeft wat lang geduurd, maar daarentegen heel erg lekker. Wat ik heel erg lief vond, was dat ik voor mijn verjaardag (die de volgende dag was) een mooi bloemenboeket namens het Restaurant heb mogen ontvangen, dat was geweldig.
    Al met al was ik zeer tevreden.
    m.v.g. Susanne

Wat een fantastische ontdekking!
    Heel erg lekker gegeten! Prachtige gerechten. De jonge kelner miste nog een beetje ervaring maar was zeer gedreven. Gaat helemaal goed komen.
    Hier moet ik vaker eten en genieten!

aletta Kornelis

Het eten was heerlijk leuke lokatie

Wim Krekel

De beste cafetaria. Delroy als eigenaar met de super producten en een supergevoel voor klanten, hoop dat je nog jaren blijft

Kwaliteit en prijs strookt niet met elkaar. Personeel vriendelijk. Een drie gangen menu zonder keuze en dan ook alles op een groot bord i.p.v. apart geserveerd. Dit oogt niet. Alleen nagerecht keuze uit twee toetjes. Drie soorten vlees, gefrituurde aardappeltjes en een beetje sla. Heel veel vlees. Ik ga voor kwaliteit i.pv. kwantiteit. Ik was hier met partner met AH actie.

Vandaag laten bezorgen. Super vriendelijk. Het was ook goed warm. Super tevreden. Dank jullie wel.
    Fam. Nap

Vertaal van English naar Nederlands

Ook ik had in eerste instantie een slechte herinnering aan deze cafetaria omdat er geen gleuf in de frikandel speciaal zat. Navraag leerde mij dat het een beetje afhankelijk is van het weer of ze een gleuf in de frikandel speciaal doen. Als het koud is zou de frikandel speciaal te snel afkoelen.
    Nou, helemaal top natuurlijk dat er zo gedacht wordt om de kwaliteit te waarborgen!
    Als je toch echt een gleuf in je frikandel speciaal wilt, dan kun je dit aangeven en dan maken ze gewoon een gleuf in je frikandel speciaal.
    Mocht je geen zin hebben in een frikandel speciaal, dan kan ik je een Jos Brinkie aanraden! Dat is een frikandel zonder gleuf met satésaus. Weer eens wat anders dan een frikandel speciaal!
    Ik kom snel weer langs, lieve mensen van de snackbar!

23. Italiaans Delfzijl

Lekker eten in een sfeervol restaurant in Delfzijl. Heerlijke pizza's met vooraf een amuse van de zaak. Goed hoor!
    De zelfgemaakte tiramisu maakte het etentje helemaal af.
    Wij bevelen deze Italiaan zeker aan.

Dustin Bergman

De menukaart is misleidend. Een gerecht met kip zat ook rund in verwerkt. We moesten ook lang wachten op ons eten. De bediening was wel goed.

25. Italiaans Delfzijl

Theo en Faridah van de Cruijs

Afgelopen zondag 2 oktober hebben mijn vrouw en ik met onze vrienden uit China heerlijk gegeten in het sfeervolle Le Palme. Het diner was met zorg bereid en van hoge kwaliteit. Wij waren zeer onder de indruk. We hebben genoten van de verfijnde Italiaanse variëteit. De bediening was zoals altijd vriendelijk. De geserveerde drie soorten wijnen waren uitstekend. Le Palme heeft een vaste plek op onze restaurantkalender.

Was altijd goed,
    Maar is nu zeer slecht, patat niet gaar! Frikandel was verrot! Nasischijf viel uit elkaar en was koud! Kaassoufle nog geheel niet gebakken!
    Uien oud en bruin! Bamischijf was gebarsten en kapot in gedaan!
    Konden troep terug brengen in bij elkaar in gooien!
    Niet gedaan waren al beroerd van de zooi!
    Dus nooit weer frietkraam tuikwerd, brrrr

27. Italiaans Delfzijl

Zondag 28 Augustus hebben we erg lekker gegeten in het restaurant. Het was druk en we moesten ietwat langer wachten, maar dit was zeker meer dan de moeite waard. Niet te vergeten dat wij zeer gastvrij werden ontvangen en bediend door een zeer leuke jongedame.

Wij hebben er van genoten. Bedankt en tot weer ziens.

Jansen

Haasewinkel

Er zit nu een nieuwe eigenaar op deze tent, en hij doet goed zijn best om kwaliteit weer op top niveau te brengen. In het verleden werkten daar veel jonge lui die er een zooitje van maakten en die werken daar nu niet meer.

Een aan te bevelen restaurant, het is klein maar erg gezellig. De baas heeft voor iedereen een praatje en kookt zelf. De kibbeling die wij daar aten is erg lekker, de baas vertelde dat hij het product al jaren verkoopt en afneemt van de grootste leverancier van vis producten. Je krijgt voor de prijs iets waar je meestal ergens anders veel voor betaald. De gestoofde kabeljauw was heerlijk, en we keken uit over het wad richting Duitsland Wij zijn op leeftijd en wat slechter te been, maar de loopbrug naar het restaurantje is zeer makkelijk te belopen...

Leuk restaurant met een eigenaar met passie voor koken. Vlotte bediening met een goed overzicht.
    Ons voorgerecht van escargots, net even anders dan op de meeste plekken goed van smaak. Hoofdgerecht gebakken lamsfilet met cherry tomaatjes, salie en jus met knoflook erg lekker met de juiste garing. Het is zeker de moeite waard om hier te gaan eten.