Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Delfzijl verdeeld zijn.

1. Jannie zuidema

Alles prima verlopen… alleen jammer dat "de kleine munt" eet.nu niet kent en ook geen reservering had ontvangen.
    Zullen dus van eet.nu geen positieve recensies geven.

2. Alida Boomker

Eten is prima, maar had voor voor 9 personen besteld voor 1e kerstdag...maar kreeg maar voor 8 personen mee.
    Baalde er best van.
    Maar heb er wel voor betaald!!

3. Vandaag daar gegeten.
    Een uitje met onze kleinzoon. Die zin had in een lekkere eierbal.
    Op de vraag of hij daar bestek bij mocht werd er gezegd dat de eierbal met de hand werd gegeten.
    Geen bestek dus! Belachelijk!

4. Robert De Vries

Een echte Italiaan. Goede smaak en verse producten. Gemoedelijk en niet duur.

5. B.B. Laros

Professionele en vriendelijke ontvangst was een prima start in "De Boegschroef"!
    Alle disciplines zijn enthousiast en correct 24 uur per dag.
    Het Ontbijt, Lunch en Diner zijn voortreffelijk en prima geprijsd.
    Van begin tot eind - Geweldig + zicht op de haven van Delfzijl.

6. Het was heerlijk..super vriendelijk personeel..top👍

7. Er werd een beetje twijfelend gedaan over een plekje voor 4 personen maar goed we zaten na een lange wandeling.
    De twee latte caramels was meer warme melk dan dat er koffie smaak en caramel aan zat.
    De twee ham/kaas uitsmijters zat oude ham op en het ene ei doorbakken en de andere snot en de rauwkost was ook oud (niet te eten) bah.
    De tosti’s waren panini broodjes, de ene verbrand aan de onderkant en de andere klef doordat de mozzarella niet uitgelekt was.
    Kortom hier niet voor herhaling vatbaar. (Kosten 61 euro) 🙄

2,3
  8. Eten was uitstekend, sfeervol en gezellig restaurant. Prijs kwaliteit verhouding is prima!

9. Christina

Zaterdag voor Pasen met een goede vriend en afgelopen vrijdag samen met mijn broer bij de kleine Munt gegeten, beide keren gekozen voor 1.1 Kg vleesplank voor 2 personen.
    We hebben beide keren er enorm van genoten. Lekker mals, goed gekruid. Vriendelijk personeel. Echt een top locatie 👍🙋‍♀️

10. We stapten in een vol restaurant. Maar buiten op het terras was wel plek. Naar binnen gelopen om te vragen of er bediening was op het terras en aan de bar besteld en buiten gaan zitten. Er werd inderdaad bediend, de mensen na ons die buiten bestelden werden vlot bediend maar wij niet. Bediening geroepen maar serveerster had de bestelling niet aangenomen. Dus zou zo wel komen. Inderdaad de mensen na ons werden vlot bediend. Na nog een halfuur vertrokken.

3,6
  11. De allerlekkerste bamischijven die mijn man en ik en al die jaren gegeten hebben. Wij moeten er een stukje voor rijden, maar dan heb je ook wat. Kwaliteit eten. Goeie prijsklasse. En heel vriendelijk personeel. En een heel schone cafetaria. Hygiënisch.

12. Ida Ijtsma

13. H.Pruissen

Vandaag 26 juni met 11 mensen een warme lunch gehad in het Eemshotel Delfzijl.
    De Eems-plate met 3 soorten vis € 18,50 leek ons wel wat. Twee gasten bestelden de plate. De teleurstelling was erg groot. De vissoorten waren 1 klein stukje makreel, klein mootje kabeljauw en 3 mosselen. Wat hard gebakken frietjes en een klein kommetje salade. De visjes wogen naar schatting samen nog geen 80 gram Veel te veel betaald voor de zeer matige kwaliteit. Bovendien waren de visjes lauw. De Irish coffee was een aanfluiting. De slagroom droop langs de glazen. Dat is toch niet de bedoeling. Erg jammer. Een dikke onvoldoende.

14. Koen van Esterik

15. Zeer goed eten, lekkere vis, heb nog geen betere vis gehad. Fijne bediening, leuke sfeer. Klein maar fijn, we komen hier graag.

1 positieve stem1 negatieve stem
  16. Algemeen: In het algemeen zijn wij allen groot geworden met het lezen van de menu kaart. Dat is vaak de manier om je menu keuze te bepalen.
    Van mij een tip: Koks zijn profs. Ze verstaan hun vak. Doe eens "stoer" en leg (bij Le Palme in Delfzijl) de menu kaart terzijde. Overleg met de kok over het menu. Wat zou je graag willen? En wat absoluut niet! Vergeet niet te overleggen over de uiteindelijke prijs! (Voorkom verwarringen/misverstanden!).

Vanwaar deze tip? Wel… vanwege onze ervaringen! Laat je verrassen van krek effe andere Italiaanse (pizza) gerechten met bijzondere samenstelling en andere smaken!

Kundige Service en geruststellende sfeer door aankleding en indeling.

Geniet en smullen maar!

En… voor de dames/meiden: De dames toilet is super vrouw vriendelijk!

17. Voor de 2de keer meer dan 2 uur gewacht op het eten. Als je belt zeggen ze dat ze het druk hebben en bieden ze je een gratis cola aan.

18. Het afhalen was wederom een ‘klein probleem”. Bestelling ophalen om 18.10, bij aankomst om 18.00 stond het al klaar. Thuis aangekomen: koud. Vooral niet bellen. De zelfbenoemde manager. Zuchtende en zeurende dame wordt gelijk boos. Geen horeca kennis. Patat is overigens geelbruin veel lekkerder dan wit. Dat terzijde. Een frikandel speciaal snijden we niet open ‘doen we nooit”. Wachtruimte met die heerlijke plakkende leren banken. Hygiëne is ook wel een punt. Op de hoek zit een man zijn buik vol te eten, bord na bord. Geen vragen stellen want dat is de eigenaar. Maak veel mee maar dit is horeca op niveau onder 0. Goed bezig daar in delfzijl. Wellicht komt het door de hoge energie kosten dus ik snap het wel. De gastheer kan ik prijzen voor zijn volharding om het daar vol te houden. Respect en hulde.

19. Nils

20. Abel Cazemier

Erg gastvrij, een mooie sfeer., en heerlijk gegeten, top.
    Komen zeker nog een keer weer.

21. Gevraagd om ipv salami, ham op de pizza te doen en tevens gevraagd de pizza voor te snijden... Helaas blijkt beide te veel moeite te zijn.

3,6
  22. Van een heerlijke high tea genoten. Erg lekkere hapjes. Een echte aanrader in deze prachtige omgeving.

23. Gisteravond met 2 collega's heerlijk gegeten. Eerlijk gezegt heb ik nog nooit zo'n lekker stuke zalm gehad als gisteravond. De gastheer was zeer vriendelijk. Een plezierig persoon in de bediening. Jammer dat we ons aan het einde van de avond weggejaagd voelde. Dit omdat de kok/eigenaar vanuit de keuken schreeuwde naar zijn personeel dat wij alleen maar aan het kletsen waren. Wij zaten voorin het restaurant en de keuken zit achter. Kan je na gaan hoe hard de kok dit riep. Jammer, we hadden graag nog wat willen drinken maar na dit zijn we meteen omhoog gegaan om te betalen. Inderdaad. We hebben niet gewacht tot de rekening gebracht werd. We zijn gewoon naar voren gelopen om te betalen. Dit heeft er voor gezorgd dat wij niet weer komen. Erg jammer want zoals ik al zei, het eten was fantastisch!

24. Eten was prima. Daar houdt het op. Een eigenaar die rondloopt alsof hij God is. Constant te zeuren waar z’n eigen bestelling is. Een dame die zegt eigenaar te zijn die een jongen van 16 bij de kassa afzeikt. Wat een afgang! Eigenaar moet zich kapot schamen door z’n vacature op onder. Niet doen bij een dergelijke proleet

25. Twan Van dijk

Zeer aangename setting met heel vriendelijk en gastvrij personeel.
    Het eten was uitstekend!!
    Top bediening en top kok

26. Gabrielle

Ik had 3 broodjes lamshoarma bestelt en ze kwamen aan met drie broodjes kalfsdonur. Belde ik na het restaurant moest ik wachten op een andere jongen die mijn bestelling had opgenomen en die zei van dat ik dunor had bestelt terwijl dat niet klopte. Na 15 minutes belde de man terug en zei dat het niet klopte wat ik zei. Dat vond ik niet zo prettig toen had ik gezegt laatste keer dat ik bij jullie bestelt en meneer antwoorde daarop prima ik vind dit súper onprofessioneel slechte service.

5,1
  27. pcc van dijk

Bij antalya kan je heerlijk eten, en het is ook nog te betalen. Of je het nu ophaald of daar eet het is altijd goed. De bediening is ook altijd leuk. Ga zo door top hoor.

28. Naar dat de vorige. Keer patat niet goed was bereid en nu weer slecht was! Kwam deze keer er ook nog bij dat de snacks oud proefden mischien door oude frituurvet kwam, dus maar in de kliko er mee! Maar in gevolg zelf bereiden weet je dat het goed is, en stuk goedkoper dan bij cafetaria wel heel erg duur en zuur als niet goed is!

1,2
  29. Op tijd besteld en keurig volgens gewenste tijdstip bezorg. Vriendelijke bezorger.
    Het eten was SUPER. Restaurant is inmiddels toegevoegd als 'Favoriet'.😃.

30. Afgelopen vrijdagavond, voorafgaand aan de avond van de avondklok, hebben wij mogen genieten van het afhaalmenu. Al hebben we dan niet de ambiance van de Kakebrug zelf, het was weer super!
    Bedankt! We doen dit zeker weer!!