Le Palme in Delfzijl

1309620113 65
1424131934 68
1513196683 72

1. Melissa hulzebos

Gezellig restaurant. Goed en vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten, komen zeker vaker!

2. Lodo

3. Lekker eten in een sfeervol restaurant in Delfzijl. Heerlijke pizza's met vooraf een amuse van de zaak. Goed hoor!
    De zelfgemaakte tiramisu maakte het etentje helemaal af.
    Wij bevelen deze Italiaan zeker aan.

4. Theo en Faridah van de Cruijs

Afgelopen zondag 2 oktober hebben mijn vrouw en ik met onze vrienden uit China heerlijk gegeten in het sfeervolle Le Palme. Het diner was met zorg bereid en van hoge kwaliteit. Wij waren zeer onder de indruk. We hebben genoten van de verfijnde Italiaanse variëteit. De bediening was zoals altijd vriendelijk. De geserveerde drie soorten wijnen waren uitstekend. Le Palme heeft een vaste plek op onze restaurantkalender.

5. haje 25 punten

Betreurenswaardig... Tweede keer dat we een ingesneden kogelbiefstukje krijgen wat ze ossenhaas durven te noemen... Ik vroeg nog vooraf is het echt ossenhaas...."Ja" zei de serveerster na navraag , maar goed die weet niet beter..
    Wilde ze medium maar kregen ze hard doorbakken...Echt taai, dus en het was al geen ossenhaas... hier liegen ze ronduit over, ook niet de eerste keer, zeer spijtig.
    Bij het vermelden dat het vlees gewoonweg taai was en niet lekker, werd daar niets mee gedaan behalve dat het doorgegeven zou worden.
    Deze eigenaar zat er vroeger ook al in en toen was het er goed, nu laat het zwaar te wensen over en raken ze dus klanten kwijt, ons zien ze er nu echt niet meer terug
    Als je het duurste gerecht op de kaart neemt mag je daar wel wat meer van verwachten.... De vrouw van de eigenaar die ons bediende was niet meer te bekennen toen we tegen de serveerster melde dat onze "ossenhaas" ( ingesneden kogelbiefstuk)niet te pruimen was. Echt vriendelijk was ze ook niet.
    Ik wilde een goeie fles witte wijn en vroeg om de wijnkaart, ze rade er een aan A somma 24,95, wat achteraf een goedkoop wijntje van 6,75 bleek te zijn.
    Voel me bedonderd en niet zo'n klein beetje ook....
    Geen aanrader deze zaak, kijk even verder is ons advies

6. Goede bediening en nog beter eten. Fijne avond gehad bij Le Palme. Een aanrader voor echt lekker Italiaans eten!

8. Dit is een uitstekend restaurant met goed eten en een leuke sfeer. Voortreffelijke bedieningVerse groentes erbij. Pizza's veel lekkerder! Fris nieuw interieur en hartelijk ontvangst.

9. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangst.
    Lekker warm en sfeervol restaurant.
    Heerlijk brood met kruidenboter en de pizza was heerlijk.
    Wij komen binnenkort weer langs.

10. Vanavond weer een heerlijke pizza opgehaald bij Le Palme. Zo groot, paste niet eens op m'n bord. Heerlijk! Dik in orde.

11. Dit is een uitstekend restaurant met goed eten en een leuke sfeer. Voortreffelijke bediening en zelfs een complementair kopje koffie. Enige punt van kritiek, als dat zo mag heten, was de hoge temperatuur binnen, waarvan wij overigens geen last hebben gehad, daar wij gezeten waren op het riante terras. De goede parkeermogelijkheden (voor de deur) waren voor ons een groot voordeel. Al met al zeer tevreden, zeker een aanrader! Le Palme, bedankt!

12. Met moeder dag bij Le Palme gegeten met m'n zus en moeder.
    Eten was super lekker, alleen iets minder zout over de sla;)
    Super leuke aktie met moeder dag, voor de moeders een gratis ijsje (die heel erg lekker was).
    Zeker voor herhaling vatbaar.

13. Gisteren weer bij Le Palme gegeten, het was weer als thuiskomen. Ouderwets goed!

14. Wij zijn vorige week met ons gezin bij Le Palme aan het eten geweest. Het eten was prima, ookal waren de pizza's niet royaal belegd, ook missen we de knapperige krokante bodem. Ieder zijn eigen concept. Verder missen we de oude garde, de meiden die in de bediening stonden waren veel meer behulpzaam en sociaal en ook de kok kwam normaal altijd even een praatje maken.

15. De oude eigenaar is terug, dus in de veronderstelling dat daarmee ook de kwaliteit terug was gingen we voor een ouderwets lekkere pizza.
    Tja....
    Ruim een uur moeten wachten op onze pizza's.
    Tonic zonder prik.
    Mager belegde pizza's, van binnen niet gaar, van buiten "taai".
    En die super heerlijke krokante pizzabodems van vroeger? Helaas! Niks krokant, dit leek wel brooddeeg.
    Toen ik de eigenaar vragen stelde antwoordde hij dat ze nog in de probeerfase zitten. Jammer genoeg gold dat niet voor de prijzen..

16. Delicious

Veel beter geworden! Warm vers brood met stokbrood vooraf, lekkere salade bij het hoofdgerecht, i.p.v simpel ijsbergsla. Verse groentes erbij. Pizza's veel lekkerder! Fris nieuw interieur en hartelijk ontvangst.

17. Ongeveer 2 week geleden op zondag een pizza gehaald bij Le Palme, en na het eten ongeveer een uur misselijk geweest.

Het deeg was nog rauw, de kaas leek net plastic, en over het algemeen was de pizza veel te zout. Al met al gewoon smerig. Ik kan dit ook niemand aanraden, ik blijf hier in elk geval weg.

18. oude bekenden

We hebben -als vanouds- weer heerlijk gegeten. Het was als thuiskomen na een lange tijd. De zaak is fris opgeknapt en de stoelen zitten lekker. ' t Was goed om alle oude bekenden weer te zien. We komen snel terug. Voor iedereen een aanrader!

19. Delicious

Veel beter geworden met de oude "nieuwe" eigenaren. Warm vers brood met stokbrood vooraf, lekkere salade bij het hoofdgerecht, i.p.v simpel ijsbergsla. Verse groentes erbij. Pizza's veel lekkerder! Fris nieuw interieur en hartelijk ontvangst.

20. Irene Smit

Zeer gastvrij ontvangen en zalig gegeten. Fijn dat Antonio en Ria weer terug zijn.

21. Gisteravond heerlijk gegeten! Ontzettend leuk dat de ´ouwe garde´weer aan het roer stond!

22. Uitstekende italiaanse keuken.

23. Delfzijler

Hoi allemaal...

Ik kwam laatst in het restaurant en de pizza was verukkelijk! (pizza salami) je had er een goede sfeer en de kinderen vonden het ook lekker.

Ik raad het iedereen aan.

24. Mijn man en ik komen hier geregeld en het eten is altijd lekker goede bediening en altijd een heerlijke ontspannen sfeer heerlijk om romantisch uiteten te gaan ik vind het een aanrader.

25. Wij eten hier ook regelmatig, en het eten is altijd prima. Als je iets aan je keuze wilt veranderen (bijvoorbeeld wel of geen vis erop) dan is dat geen probleem. Bistecca eet ik meestal bij hun, en dit smaakt altijd goed. Mooi groot stuk vlees, mals en niet te doorgebakken. Maar ieder zijn eigen beleving.

Ik raad het mensen aan.

26. Het eten is goed.

En niet overdreven duur.

27. Hoi..

Ik heb hier laatst gegeten en ik moet zeggen dat het me niet goed is bevallen.

Ik had een vleesgerecht (bistecca) besteld, en het vlees was ronduit slecht. Het was veel te waterig, in ieder geval niet wat ik verwacht als ik zin heb in een lekker stukje vlees. Ik vond de bediening ook niet erg netjes want toen ik er wat van zei werd het afgewimpeld. Ik ben bang dat ze het niet eens heeft gezegd aan de kok. Niet echt wat ik had verwacht van een restaurant met goede recensies. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

Ik raad het niemand aan, maar goed ieder zijn eigen keus.

28. delfzijlster

Wij komen hier regelmatig en moet zeggen altijd met veel plezier! De bediening is aardig en correct en het eten lekker. Vooral de bistecca nerone is uit de kunst. Toen we eens vanwege drukte lang moesten wachten kregen we van het huis broodjes met kruidenboter. Wij komen zeker terug!

29. D. de Jonge

Ga hier vaak eten met de familie of gewoon met vrienden. Pizza's altijd erg lekker. Vaak wel lang wachten ivm drukte, verder een prima restaurant waar ik zeker nog vaker zal komen.

30. braantjuh

Gaan er erg regelmatig eten.

Eten is altijd goed.

Bediening is erg vriendelijk.

Kortom wij zijn dik tevreden.

En gaan zo weer een heerlijke pizza bestellen.

31. Laatst pizza besteld en het duurde erg lang.

Ook waren de bodems slap en de tomaat zuur.

Erg jammer want we hadden reuze honger!

Erg slecht.

Doei.

32. Op zich is het eten goed, maar kan stukken beter.

Al jaren is alles hetzelfde en nooit eens een andere kaart of een ander interieur, dat is erg jammer.

Je kan zo veel doen met zo'n zaak, maar er gebeurt al jaren niets.

Minpunt: stokbrood vooraf kan veel beter, bv ciabatta broodjes en dan warm.

En toetjes, ja zo kant en klaar uit de vriezer in een glas, nee geen vakwerk. Jammer.

33. Eduard 805 punten

Ik heb hier een tijdje geleden gegeten maar het viel me zwaar tegen, sommige delen van het beleg waren gewoon nog koud en ik moet eerlijk zeggen dat een diepvriespizza uit de supermarkt beter smaakt. Geen restaurant waar ik dus naar terug zou gaan. Helaas, want ik hou wel van Italiaans eten.

34. De pizza's zijn er kwalitatief erg op achteruit gegaan. Je krijgt een flinter dunne pizza met alleen in het midden de ingredienten, dus niet erg royaal belegd! Jammer, want het was altijd een top restaurant, maar qua eten erg achteruit gegaan!

35. Ik ben vanavond een pizza wezen halen. Jammer genoeg was mijn pizza verbrand, slap en heel erg dun. De smaak van de tomaten was zuur, en ik vond dat er erg weinig op zat. Ik was niet tevreden over mijn pizza. Ik heb hem ook niet verder opgegeten. Dit is mijn ervaring. Misschien ben ik anders gewend, maar daar zal ik nooit weer een pizza weg halen.

36. Wij zijn hier 16-08-2009 geweest. Frutti di mare speciaal was echt heel erg lekker. Bediening goed en de voorgerechten waren ook erg goed.

37. Bar en boos. Zeer slechte kwaliteit van de pizza's.
    En als vooraf ( een bakje koude) champignons met stokbrood besteld, waar men bij dit restaurant maar liefst 8 euro voor durft te vragen.

Bediening is onprofessioneel en absoluut niet aardig. Nooit meer!

38. Het was er vroeger veel gezelliger en beter te betalen. De kwaliteit lijkt erg achteruit te zijn gegaan.

39. John 141 punten

LJ: Dat tafeltje met pinksteren, dat waren wij :-(

Inderdaad frustrerend als je ziet dat een later gekomen tafel het eten al op heeft terwijl jij nog zit te wachten! Het bleek een keuken-misverstand te zijn.

Al eens eerder hebben we na een klein uurtje de rekening gevraagd voor de drankjes omdat het ons echt te gortig werd. Maar wonder boven wonder liggen dan nèt de pizza's al in de oven...

Overigens is het wachten altijd de moeite waard! Smakelijke pizza's zoals ze horen te zijn.

40. Annemiek en Paul

Wij komen met regelmaat bij deze pizzeria.

Het eten is er heerlijk, de bediening zeer hartelijk en snel.

Bij een klacht word je snel en vriendelijk geholpen...
    En tja ,als het druk is, bv. met pinksteren of sail, dan mag je blij zijn dat je nog een tafeltje krijgt.
    Als je die mensen dan ziet rennen en vliegen mag je respect hebben voor deze mensen!

Kortom zeer goed, en heerlijk eten!

41. TIP: ga er niet eten met Pinksteren!

Het was er gisteren (2de pinksterdag ) zo smoordruk, wij zaten daar al een poosje en een tafeltje verder zat een groep en die zaten er al veel langer, maar kregen hun eten later dan ons.

42. Claudia

Wij vinden de voorgerechten en pizza's altijd erg lekker, wel zijn inderdaad de nagerechten erg saai. Jammer dat deze standaard zijn. Verder goed te spreken. Interieur mag wel een keer vernieuwd worden.

43. Henk de Vries

Redelijke pizzaria, al moet gezegd worden dat het er in de loop der jaren zeer achteruit gegaan is.

Pizza's smaken niet echt vers, meer standaard.

Nagerechten zijn helemaal achteruit gegaan, vroeger kreeg je er een lekkere verse sorbet en niet een sorbet o.i.d. In een plastic bekertje wat vervolgens in een glas gedaan is om het maar te laten lijken of het in het glas zit.

En vervolgens is het ook nog te diep gevroren.

Te makkelijk en te standaard eigenlijk, gebrek aan passie. Het heeft meer een uitstraling van dat het maar moet. Tevens zitten de stoelen niet echt super goed en weinig beenruimte..

Jammer..

44. delicatesse proever

Leuk restaurant, maar daar is alles ook mee gezegd.

45. ze zijn veel te duur. Voor die prijs smaakt het ook niet. ook niet gezellig.

2,1
  46. Delfzijlster

Al jaren erg lekkere pizza's & ook alle andere gerechten zijn heerlijk van smaak. Alles is vers, dat proef je. De bediening is vriendelijk/behulpzaam en kunnen je goed van advies voorzien. Oprecht al jaren de beste van Delfzijl en omgeving!

47. De gezelligheid is er ver te zoeken en ze hebben het altijd te druk met andere zaken dan de klant.Brood moet je om vragen,stoelen zijn te hoog in verhouding met de tafel.Er zijn aangenamere pizzeria's.Het enige psotieve is dat de pizaa's nog vers zijn en beter smaken dan de supermarkt pizza's

48. het gaat ...maar prijs kwaliteit verhouding is zeer slecht!!!

49. Het eten is redelijk. Interieur gedateerd,saai.Bediening matig. Niet hartelijk.

50. goede pizzaria en echt niet te duur

51. Het eten was goed, niet het geld waar. (duur!) Ik ga er nooit weer heen, want als mensen geld gaan vragen voor een karaf water (namelijk 2 euro!!!) (gewoon leiding water)) dan is het wel heel erg slecht gesteld met de zaak. Ook was de bediening niet echt vriendelijk, er was geen lach te zien op de gezichten.

52. Gewoon een doorsnee pizzaria waar je iets teveel betaald voor het geen wat geboden word.