Silly Thai in Delft

Er is genoeg parkeergelegenheid in de buurt.

Vanaf treinstation Delft neemt u tram 1 richting Noorderstrand, u stapt uit bij Prinsenhof en loopt dan 5 minuten voordat u arriveert bij Silly Thai.

Bezorgrestaurants in de buurt van Silly Thai

• Rookruimte

1. Authentiek Thais restaurant. Alles wordt vers bereid en smaakte voortreffelijk. Gezellige inrichting en zeker niet donker zoals in de meeste Thaise restaurants. Wij hebben al in veel Thaise restaurants gegeten en deze hoort echt tot de betere. Gezellige bediening die goed Nederlands spreken en graag een praatje met je maken. Genoeg redenen om hier binnenkort weer terug te komen.

2. Wij zijn vorige week woensdag (22/9/2010) bij Silly Thai gaan eten t.g.v. de verjaardag van onze jongste dochter. Vantevoren hebben we op het terras, dat gezellig aan de gracht ligt, nog een glas wijn genomen. Toen we het restaurant binnenkwamen werden we zeer vriendelijk welkom geheten door een dame, die ons later ook bediende. Wat een geweldige ervaring om daar te eten! Het eten is van een uitstekende verse kwaliteit en met een heerlijke smaak. We hadden allemaal een voorgerecht en een hoofdgerecht. Vanavond gaan we er weer naar toe. Als je een liefhebber bent van Thais eten: maak meteen een reservering bij Silly Thai!