Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Delft verdeeld zijn.

1. Dit moet wel de slechtste ervaring ooit zijn bij een zogenaamde restaurant Jeruzalem in Delft. Het eten wat wij hebben gekregen en daarmee bedoel ik de sla lijkt letterlijk een aantal dagen oud. Ik heb er een duidelijke foto van gemaakt zodat iedereen het kan zien. Ik bel de zaak en krijg de eigenaar aan de lijn en die verteld mij het volgende. Wij hebben geen sla meer geen voorraad alle oude moet op dus mijn antwoord erop maar meneer dit kunt u ons toch niet geven de sla is donkergroen van kleur tegen schimmel aan de kleur wat zegt meneer dan moet je niet meer bij ons bestellen en hangt heel bot op zonder excuses hiervoor aan te bieden en dergelijke. Kijken jullie allemaal naar de foto. Die zegt meer als 100000 woorden in dit geval. Als je het left hebt om dit aan klanten te geven dan kan ik mij niet eens voorstellen hoe de verdere hygiëne in dit bedrijf er aan toegaat, maar dit hoef ik niet eens meer te weten. Ik heb nog nooit een slechte review in mijn leven gegeven over een eetzaak maar dit slaat werkelijk alles. Dit bedrijf verdient niet eens een tiende van een ster zo belachelijk is dit als je zo met nieuwe klanten notabene omgaat die nog nooit bij je zaak hebben besteld en zulke verrotte eten laat bezorgen. Disrespectful belachelijk taalgebruik geen hygiëne wat nog meer.....

2. Internationaal Delft

Hele gezellige sfeer, perfecte bediening, snel en héél vriendelijk. Genoten van alle diverse hapjes. Komen zeker nog een keer terug.

3. Jill Torrens

We had a superb meal and an entertaining evening at Thuis by Ladera.
    Highly recommended.

4. Italiaans Delft

Bourgondiërs

De prijzen zijn er aardig gestegen. De drankjes zijn erg duur, ook frisdrank.
    Het eten was lekker maar voor zo’n groot restaurant met toch een beetje een Happy Italy en Vapiano concept, liggen de prijzen te hoog.

5,7
  5. Internationaal Delft

Verrassende omgeving met een sfeervol restaurant en gezellig gedekte tafels.
    Vriendelijke goedverzorgde bediening die erg vriendelijk was.
    Heel lekker eten in goede porties en mooi opgemaakt.
    Kortom een gelegenheid om zeker terug te komen en aan te bevelen.
    Bedankt voor de goede zorg.

6. Wat een ontzettend gezellig en fijn personeel zo zie je het maar weinig.
    Heerlijk gegeten in een heerlijke sfeer.

7. Gezellige huiskamersfeer en lekkere Hollandse pot. Goede service en prijs kwaliteit. Voor herhalingen vatbaar😃

8. Internationaal Delft

Patricia

Super fijne ervaring, super gezellig en lekker eten.
    Hoop wel van harte dat de bieten carpaccio terug op de kaart komt, want ik snap niet dat die eraf is gehaald.

9. M Limberger

Zeer goede gastvrouw en gastheer. Ongedwongen gezellige sfeer met erg goed eten en een goede glas wijn. Prijs-kwaliteitverhouding is erg goed.
    Fantastische avond gehad, een echte aanrader.

10. Frenk Mostert

Vriendelijke bediening, gezellige inrichting en heerlijk eten 👍

11. Arjo van Lenteren

Het gezellig en het eten was heerlijk.
    De bediening is super enthousiast.

12. Niet slecht. Niet goed. Gewoon gemiddeld. Tijdens de lockdown is de sfeer in een crematorium gezelliger, maar goed, je komt dan ook eten afhalen.

13. Stephanie

2u van tevoren besteld (17.30u voor 19.30u), uur te laat bezorgd (20.30u), reden zou zijn maar 1 pan die werkte. Hij zou er iets extra’s bij doen: bleek een zakje kroepoek. We hadden iets meer verwacht.
    Eten was niet lekker: pad thai zonder ei in een zurige drek, niet smakelijk of aantrekkelijk qua uiterlijk. Heel anders dan echte pad thai. Maar 4 garnalen in een hele portie. Flinke tegenvaller. Enige positieve was dat het best veel was. Wij bestellen niet meer.

3,7
  14. Top top top!! Heerlijk gegeten met collega’s!
    Mooi restaurant goeie sfeer en fantastisch lekker eten!
    Ik ga zeker terug😍

15. Ik was hier reeds met Indiase cliënten wezen eten en het was hun bevallen.
    De sfeer en ambiance was top, het was mijn cliënten bevallen en was authentique Indiaas. Mijn Cliënten gaven de goedkeuring en was dus een geslaagde ervaring zeer aan te raden, de smaken en prijsmatig waren mijn Indiase cliënten bevallen.

16. Guus Jansen

Het eten was heerlijk, met veel passie bereid.
    Bijna niet op te krijgen.
    Zeer vriendelijke bediening.

17. We hebben hier al eerder gegeten. Goede bediening, goed eten, lekkere wijnen en een gezellige sfeer.

18. Rick plaatsman

Heerlijk gegeten en een goede bediening!
    Mooi groot restaurant maar door de indeling voelt het knus aan.
    Goede en ruime keuze aan wijnen en gerechten!

Wij komen zeker terug!

19. Goede sfeer. Super bediening. Lekker eten. Zeker een aanrader. Als we weer een keer in Delft zijn gaan we hier zeker weer naartoe.

20. Om de zoveel tijd komen we met het vaste reisgezelschap weer terug in Delft. En dan natuurlijk naar De Verbeelding. Het blijft een heerlijke ervaring. Het personeel is attent en weet heel goed in te schatten waar een grapje kan en waar niet. Bij ons kan dat dus altijd!

Het concept is nog steeds gelijk. Een groot bord aan en tegen de muur met stuk voor stuk heerlijke gerechten. Vlees, vis, groente dus voor ieder wat wils. Bij ons was de bietentartaar met makreel favoriet als voorgerecht maar de eendeborst met stoofperencompote was zeker ook een heel goede keuze. Zijn er wel minder goede keuzes??

De hoofdgerechten waren dot keer runderstoofvlees, vispannetje en 2x varkenshaas van de grill maar dan met pepersaus, en de entrecote met gorgonzola. Stuk voor stuk perfect klaargemaakt. Grillsmaak op de varkenshaas was perfect, net als de pepersaus. Daarbij Zaanse mayo en een lekker drankje... en de avond kan niet meer stuk. Een prachtige en heerlijke avond erbij

21. Vertaal van English naar Nederlands

WARNING! They cheat if you take away, I have ordered a soup (tom kha) but received a similar one (tom yum) that is cheaper and easier to make. how do I know it was not an honest mistake? The EXACT same "mistake" happened TWICE with a few months interval in between. See pictures as a proof.

PS this explains why take away if 10% off

22. Origineel restaurant met gezellige drukte en heel prettige bediening. Redelijk kwaliteit prijs verhouding. Iets te weinig aanbod aan wijn. We komen we graag!

23. We hebben heerlijk gegeten. De bedienden was erg vriendelijk. Top lokatie in Delft.

24. Ik wist niet dat hij van eigenaar veranderd was. Tafel voor 7 gereserveerd. Die was niet gedekt. Bediening ook matig. En geen leuke menuutjes meer. Jammer.
    Eten was niet slecht. Maar geen sfeer.

5,7
  25. Heerlijk gegeten. Alleen de gamba met honing was niet lekker, geen aanrader. De rest was heerlijk.

26. Prachtig, sfeervol restaurant. Kleinschalig en persoonlijk. Heerlijk eten, goede bediening en welkom ontvangst. Absolute aanrader!

27. Leuke sfeer en vriendelijk personeel. En het belangrijkste… Heerlijk gegeten.
    Bakker Suikerbuik is een aanrader.

28. Stef Vermeulen

Ik hoop dat er iets wordt gedaan met onze recensie. Eten was van erg goede kwaliteit. Echt goed. Heerlijke wijn van goede temperatuur.
    De inrichting moet in onze beleving echt anders. Rijen tafels zonder enige gezellige schakering. Allemaal harde materialen zonder enige decoratie. Niets aan de wanden. Geheel open keuken wat natuurlijk erg leuk is, maar óók zorgt voor een gigantische partij herrie en rumoer. De top serveerster kon zonder te overdrijven niet boven het geluid uitkomen. Wij konden elkaar (gezin met 4 personen) elkaar niet verstaan zonder stemverheffing. Dit doet iedereen wat de totale herrie weer verder versterkt. De enorme herrie kwam met name van alle mensen. Het geluid wordt nergens gedempt.
    Op deze manier komen wij niet meer terug, wat gezien de goede kwaliteit van het eten bijzonder jammer is.

6,5
  29. Lekkere pizza’s maar helaas bij alle bestellingen te late levering.

6,7
  30. Wat ons opviel is dat het personeel, drie meisjes, met elkaar staan te praten en totaal niet op de gasten letten laat staan er naar toe te lopen. Gaan vrolijk weer naar binnen. Daarop blijven wuiven en toen had men het door dat er gewerkt moest worden. Ik had 2 Dobbekroketten met brood besteld. Deze waren van dien aard, dat het de prijs van 10,50 totaal niet waard was, korrelig en niet smeuïge vulling zoals een kroket behoord te zijn.
    De bediening er op aangesproken, deze zei zo is het altijd, het was een meelbal. Een medewerker, een heer, denk Kok, kwam naar ons toe en zei ik heb de kroket besteld, want ik ving uw verhaal op.
    Toen ik naar binnen ging zat hij de kroketten te eten, en deze waren wel goed. Wat ik dacht klopte; te kort gefrituurd! Dan maak je toch een gebaar naar je klant? Maar NEE NIETS. Dus voor ons geen Willem van Oranje meer. Heel slecht en dat terwijl het geconstateerd was! Heel jammer!