Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Delft verdeeld zijn.

1. Zeer gezellig en ongedwongen sfeer, zeker de moeite waard.
    Goede bediening met vakkennis, en de gerechten zijn heerlijk en bijna alles zelf bereidt.
    Ook een gezellig praatje met de kok ontbreekt niet.
    Zeker een aanrader !!!!!!

2. Japans Delft

Beste sushi in Nederland.
    Al op heel veel plaatsen sushi gegeten, maar bij Yosshi zeker de beste.
    Heerlijke banken om op te zitten, en niet zo op elkaar gepropt.
    Een echte sushi liefhebber, moet hier zijn.

Eet smakelijk!

3. Voorgerecht; wij namen de mix van 4 van de 5 gerechten die op de kaart staan; dit was niet best, zo krijg je het ook als je een willekeurig Chineesje (ja echt!) bij je thuis bestelt.
    Hoofdgerecht: wij namen allebei een rundvleesgerecht (één met curry, ben vergeten welke, en 1x maal oestersaus met knoflook; en dat was allebei ontzettend goed, heerlijk en super lekker! Porties goed, niet te ruim en heel goed van smaak. Je krijgt er jasmijnrijst bij, wij namen ook de gebakken bami. Erg lekker!
    Helaas was het tempo bij het uitserveren zeer hoog, we stonden na een ruim uur weer buiten. Dit zorgde ook voor geen zin in een toetje. Hebben we dus niet genomen, dus is niet te beoordelen.
    Bediening is vriendelijk, maar niet hartelijk. Eén van de (op zondagavond twee aanwezige) obers spreekt zeer slecht Nederlands, dus informatie over de gerechten krijg je niet.
    Laat je maar verrassen, maar sla het voorgerecht maar over (of neem soep, niet door ons getest)! Goed, geen topper, maar heerlijk gegeten! Volgende keer afhalen of alleen hoofdgerecht (voor een snelle hap dan denken wij...)

4. Veel acties, goeie patat met een speciale kruiden. Kleine zaak maar fijn

5. Wat een smakelijke verrassing. Even midden op de week een hapje eten. Nou, dat werd een culinair hoogstandje met mensen die van het vak houden. Een drie gangen menu van 27,50. Dat werd werkelijk een feestje van mooie gerechtjes.
    Voorgerecht een proeverij van drie gerechten die elk op zich een ware smaaksensatie waren.
    Hoofdgerecht een duo van Dorade op het huidje gebakken en rode mul op lage garing in de oven. Fantastisch.
    Nagerecht wederom een smaak sensatie met een diversiteit van zoetigheid.
    Waar ik spijt van heb, maar de absolute reden om terug te komen, is dat er ook een Chef proeverij is voor 34,50 en dan neem ik een kaasplank als dessert.
    Dank voor de complete verrassing van dit doordeweekse etentje.

6. Restaurant bezocht op zaterdag 13 oktober met 4 personen (2 volwassenen+ 2 kinderen uit Brabant). Bijzonder lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. En wat doet dit restaurant dit goed die keuze uit een klein of groot gerecht. De 'kleine' gerechten zijn in meerdere opzichten 'groot' te noemen. Smakelijke en ruime porties, van uitstekende kwaliteit en dit alles zeer betaalbaar. Tevens wil ik nog de aandacht vestigen op de zeer prettige bediening. In het bijzonder complimenten voor Wen, want deze man heeft het echt begrepen. Een dikke 10.

7. Een klein restaurant wat je zo voorbij loopt als je er niet echt naar op zoek bent. Maar als je het gevonden hebt, begint het grote genieten. We hadden nog een laatste tafeltje en een van de eigenaren - Bas - heeft het maar druk met iedereen te bedienen, hij heeft eigenlijk weinig tijd voor alle gasten en dat hoort bij Pastorius volgens ons niet. Bas vraagt om vertrouwen en dat geven we Hen em Charlie - in de keuken - dan ook. We krijgen een mooie tafel voorgeschoteld met hapjes en die worden aangevuld zo lang je trek hebt. Het smaakte prima tot en met de kippenlevertjes die ik als laatste nog kreegvoorgeschoteld aangezien mijn partner die niet lust. Een leuke ervaring waarbij wat ons betreft iets minder olijfolie mag worden gebruikt. Heel leuk was dat Bas aan het einde van de avond tijd nam om zijn filosofie toe te lichten. Hij gaf daarbij ook aan dat veel helaas op was geweest omdat het wel erg druk was geweest dat laatste dagen. Wie weet wat we allemaal nog meer gekregen hadden als de voorraad minder uitgeput was, een goede reden om dat een volgende keer nog eens te proberen.

8. Internationaal Delft

Even moeten kijken of je hier echt wel kunt eten, maar dat kon. Het kleine restaurant is wat karig en komt daardoor wat onderkoelt over. De passie van het personeel compenseert dat volledig. Een heerlijk kopje thee met bezieling aangeboden, wordt gevolgd door een heerlijk bordje soep van de dag. Zo lekker dat we graag noteren een tweede keer te zouden hebben opgeschept. Het hoofdgerecht was naambord met kip voor Ine en de dagschotel Biriyani voor mij. Een prima keuze, verfijnd klaargemaakt met prima ingrediënten. Afgesloten met het bijzonder yoghurtsorbetijs. Een voortreffelijke maaltijd tegen een redelijke prijs. De bediening is zeer betrokken. Als we weer in Delft terugkomen zijn we hier zeker weer te gast.

9. Inez

10. Inez

11. Inez

12. Een Mexicaanse schotel voor twee personen besteld bij La Cantina, een gemoedelijk ogend zaakje dat Een Thaise en Mexicaanse menukaart voert. De Mexicaanse kruiden op deze schotel voor twee personen, op de menukaart aangeprezen als een mooie kennismaking met La Cantina, zijn ver te zoeken en het eten scoort qua smaak echt onvoldoende.

Bediening is vriendelijk maar de verhouding prijs-kwaliteit is ver te zoeken.

4,9
  13. Gisteravond wederom heerlijk gegeten . Ik kan niet anders zeggen dan dat het een top restaurant is. Ik kom zeker binnenkort weer!!

14. Internationaal Delft

Afgelopen weekend hier gegeten tijdens de Vegetarische Restaurantweek en het was zeker niet de laatste keer. Heerlijk pompoensoepje, met zijn tweeën een naanpizza en rijst met linzen gedeeld, salade... teveel om op te noemen. Het restaurantje is niet zo groot en omdat het nogal druk was, lijkt het meteen al vol, maar ook wel weer gezellig. Je kunt hier ook in je eentje prima terecht, want je hebt veel leesvoer in de boekenkast en gratis internet, dus als ik pauze heb tijdens mijn avonddienst zal ik hier vaker te vinden zijn.

15. Ik heb nog nooit zo'n schone doner zaak gezien! Alles was schoon, vetvrij, netjes ingepakt en de grill stond aan ondanks dat het niet druk was! Ik ben heel snel en vriendelijk geholpen, zeker herhalingsvatbaar!! Er had misschien iets meer vlees op de pizza gemogen maar dat is persoonlijk..

16. Snackbar Delft

Vet coole snackbar met de lekkerste kapsalon van heel de delfse regio!

17. Wij zijn hier meerdere keren geweest het is een leuk gezellig restaurant, het eten is er altijd goed! de bediening is erg wisselend en soms matig maar dat word gecompenseerd door de prijs.

18. Uitstekend gegeten. Porties waren erg groot. Prijs-kwaliteit is prima,evenals de bediening. Kortom een aanrader.

19. Leuke tent om te eten, erg lekker ook. Jammer dat enkelen van de bediening erbij lopen alsof ze liever thuis zouden zitten

20. Zeer leuk restaurantje, aardige bediening en leuk om Ethiopische manier van eten te ervaren. Je eet er door middel van met een soort pannenkoekje je eten te pakken en je drinkt speciale biertjes uit een halve kokosnoot

21. Zeer aardige bediening en een goede prijs kwaliteit verhouding, kan gezellig binnen zitten, maar ook buiten langs de gracht

22. Ruud

23. Goed eten, alleen een beetje opgehokt gevoel waardoor als het druk is je je tafelpartner amper kan verstaan

24. lang wachten ,vergeten te serveren van ons voorgerecht
    Bediening niet oke

25. Helaas een nare ervaring gehad hier. Ik ben niet verder gekomen dan de voordeur. Hier zat een oudere man die ik wilde passeren. Deze man maakte zulke onbeschofte opmerkingen over mijn confectie maat en schreeuwde op minder vriendelijke toon dat we maar weg moesten. Ik was hiervan zo ontdaan dat ik ben weggegaan. Personeel greep niet in. Heel teleurstellend. Ik kan dus de prijs/kwaliteit niet beoordelen, maar voor service en sfeer 0 sterren.

26. Heerlijke kleine carpaccio gegeten. Je kunt kiezen tussen gewoon en klein gerecht. Heel leuk idee! Daarna mixed grill gegeten met patat. Het was ruim voldoende. Het vlees lekker mals en mooi gegarneerd met roerbakgroente. Heerlijk. Heel vriendelijk personeel en voorgerecht en hoofdgerecht werden snel uitgeserveerd. Bij mooi weer is denk ik het terras buiten in de gracht ook heel leuk! Aanrader.

27. Internationaal Delft

Wat een super cafe.. heerlijk puur en gezond eten en zelfs een raw food bar.. vandaag een heerlijke taart met aardbeien gegeten, een taartje met rauwe cacao, hazelnoot en dadels en de frozen yoghurt met een toplaagje van bijenpollen... echt smullen en super gezond!
    Laatst ook al de suikervrije appeltaart gegeten en dat is ook zeker een aanrader! De volgende keer ga ik de salades uitproberen van de raw food bar al heb ik al een beetje mogen proeven van de kikkererwtensalade en deze was erg lekker. Ik ga hier zeker snel weer een keer naartoe. Er staat nog zoveel lekkers op de kaart en je kunt ook gewoon gezellig binnen stappen en het mee naar huis nemen of een lunch laten verzorgen. Er worden ook thema-avonden georganiseerd en ik ben zeker aanwezig bij de volgende. Echt genieten dat dit concept nu in Delft is gekomen..

28. Super zaak!

Heerlijk gegeten en daarbij echt super personeel. Het visstoofpotje is een aanrader, de vissoorten combineerden goed bij elkaar!

kom hier zeker terug!

29. martijn smeulers

Ik had zelf de eendenborst, was heel bijzonder met vijgen. Hele bijzondere combinatie van fantastische smaken; mooie producten gebruikt. Het hoofdgerecht is niet een bijzondere hoeveelheid, maar wel fantastisch qua smaak. Ik zou daarom wel een voorgerecht nemen.
    Was hier met een buitenlandse collega die (net als ik) hier zeker terug komt zodra hij in de buurt is. Complimenten!

30. Snackbar Delft

Vriendelijke bediening, assortiment iets aan de krappe kant maar meest gangbare plus wat chinese snacks vers aanwezig.

Gewoon fijn om zo'n buurtsnackbar te hebben.