Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Delft verdeeld zijn.

1. Nederlands Delft

Een cadeaubon voor diner gehad… de keuze van het restaurant De Koperen Pan was een GOEDE keuze.
    Heerlijke avond gehad.

2. Nederlands Delft

Tineke Baggerman

Wat hebben wij (65+ gezelschap 5 personen) heerlijk gegeten en gedronken bij de Koperen Pan, gestart met een proeverij van kleine voorgerechtjes een schot in de roos, hoofdgerecht stoofpannetje en varkenshaas met ham en kaas voortreffelijk, vergezeld van mooie groenten en gebakken aardappeltjes, afgesloten met kaasplankje, creme brulee, en nog meer lekkers, afgesloten met een kopje heerlijke koffie.
    Wij kunnen terugkijken op een gezellige avond met elkaar in een mooie ambiance en vriendelijk personeel en fantastisch gegeten, wij komen zeker terug.

3. Italiaans Delft

En weer bijzonder lekker en gezellig gegeten (voor de 7de keer). Deze keer lamscoteletjes i.p.v. risotto of vis. Uitstekend.

G.

Vanavond gegeten via social deal. We werden hartelijk ontvangen. Of we een mandje brood wilden, prima. Na 10 minuten kregen we geen brood maar een mixed grill op tafel, geen bestel of niks. Brood kwam niet meer zei de eigenaar, dus neem dit maar. Nabestelling duurde zodanig lang dat we dit niet hebben afgewacht en ergens anders een toetje hebben gegeten. Vlees was overigens niet lekker, erg taai en te erge rooksmaak. Kip was lekker. Hier komen we niet meer

Zeer gezellig lekker en prima eten.

Kees Wind

7. Nederlands Delft

Mariëlle Moerenhout

Wij hebben met zijn vieren echt genoten bij VOC!
    Heerlijk eten, goede wijnen en jong maar prima meisje in bediening.
    Allen een topavond gehad!
    Enig minpuntje is dan toch die flessen water op de rekening a 4,75 pst...
    Maar dat heb je bij meerdere restaurants helaas.

8. Japans Delft

Zeer opdringerig personeel die bijna de schaaltjes onder je neus weghalen in een obsessieve drang om op te ruimen.
    ‘Lust u dit niet meneer?’ ‘Nee mevrouw, ik ben nog aan het eten en had het schaaltje nasi even opzij gezet’.

Heel vervelend!

Chris

Er zijn maar weinig restaurants waar je zo gezellig kunt eten met een bijzondere prijs-kwaliteitverhouding. Heerlijke, gezonde maaltijden zoals je moeder ze voor je maakte (als ze goed kon koken); zonder fratsen en goede porties tegen zeer redelijke prijzen.
    De sfeer is ook als vroeger bij moeder thuis. De bediening is uiterst aardig; je zou vrienden met ze willen worden. Niets dan lof voor dit restaurant. Het bestaat al lang op deze plek en ik hoop dat het nog heel lang zal bestaan.

11. Nederlands Delft

Heel lekker gegeten, goeie muziek op de achtergrond, leuke bediening die ober, houd van een geintje.
    Groenten had meer kunnen zijn, dat is niet meer van deze tijd, verder erg lekker en vers en de prijs viel mij mee.

12. Pizzeria Delft

Super gezellige sfeer, heerlijk eten, bediening is fantastisch.

Culinair opgediend heerlijk eten en in prijsverhouding zeer betaalbaar.
    Met vriendelijke, nette bediening in een mooie omgeving.

Dit restaurant raad ik sterk af. Ik dacht een leuke deal gekocht te hebben, hadden ze opeens de kaart veranderd. Hier hadden ze geen oplossing voor en wij werden behandeld als oud vuil. Daarnaast was het eten dat wij kregen ook niet goed. Het vlees en vis was hartstikke droog en in de groenten zat zoveel knoflook dat je de groentes niet meer van elkaar kon onderscheiden. Toen wij daardoor onze groenten niet opgegeten hadden, kon de serveerder het niet laten om hier een opmerking over te maken. Met een kleinerend stemmetje vroeg hij ons dat wij zeker geen groenten lustten en dat wij zeker alleen het toetje lekker zouden vinden. Daarnaast maakte hij mij (als vrouw) belachelijk door een paar ongepaste opmerkingen. Als restaurant hoor je zo niet met je gasten om te gaan. Ik heb nog nooit zo’n slechte service ervaren en daardoor zal ik dit restaurant iedereen afraden.

1,1

Brigitte

Ruud Lispet

17. Nederlands Delft

Corry van Assema

Hebben heerlijk gegeten bij de Koperen Pan!

18. Internationaal Delft

Betty Termorshuizen

Heerlijk gegeten, fijn personeel, je voelt je welkom!! We gaan het zeker nog een keer herhalen.

Karin hagendijk

Uitstekend

20. Italiaans Delft

Garnalen cocktail was echt smerig, leek wel of die dingen van rubber waren. Voor zo een prijs mogen ze best de wat duurdere hollandse kleine garnalen serveren. Of de soort garnaal er bij zetten? Die rubberen koop je voor 2 euro bij de albert heijn.
    Die rubberen grote goedkope garnalen wil niemand. Ook was de pizza best klein, bij newyork pizza is de pizza groter, lekkerder en goedkoper.

Erik Aerts

Prettige ambiance en echt lekker eten.

Sfeer en bediening prima. Uiensoep veel te zout en dik en biefstuk, hoewel medium rare, schoenzool. Jammer. Toetje was prima.

Wij komen er meer nu zijn we met een groep van 25 geweest.
    Het eten was prima en alles werd keurig tegelijk op gediend.
    Complimenten voor de bediening en kok.
    Hopen er vaak terug te komen.

Martijn van der meer

Lekker gegeten gezellig en goede bediening 👍👍👍😎

25. Internationaal Delft

M.van den Bosch

26. Nederlands Delft

Johan Brinkman

Op 29-11-2017 samen met moeders heerlijk van het Jublieum 'Pan' menu en de sfeer genoten.

Vriendelijkheid ver te zoeken…

Bedrijfskleding mis ik.
    Frituren met eigen kleding en korte mouwen. Kan echt niet.
    Nooit van gevaar gehoord.
    Jullie moeten zorgen voor een goede uitstraling. En goede bedrijfskleding scheelt een hoop…

28. Nederlands Delft

Met de hele familie het Jubileum in de "Pan" menu gegeten. Goed eten voor een leuke prijs!

Henk iPENBURG

Heerlijk gegeten en gedronken bij Ladera in een gezellige sfeer.
    Erg gastvrije en vriendelijke bediening.
    Wij komen weer terug als wij in Delft zijn.
    Henk Ipenburg

3 Gangen diner via social deals voor 14, = p.p.. Er was duidelijk aandacht aan de opmaak van het bord besteed. Zag er goed uit. Eten was redelijk. Aan de smaak mag meer aandacht besteed worden! Bediening van het jonge meisje kan ook vele malen beter. De cheesecake is overigens prima in tegenstelling tot andere recensies.