Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Delft verdeeld zijn.

We hebben heerlijk gegeten! De halve kip was geweldig, de biefstuk een aanrader en de schnitzel was ook super. De geserveerde groente is echt lekker en de friet is lekker krokant .Alles wordt geserveerd in leuke schaaltjes. Echt een leuke belevenisen mooie afsluiting van een dagje Den Haag en Delft: :eten bij Ladera!

2. Nederlands Delft

Betty & Mees van den Bosch

Het wordt eentonig : 1weer heerlijk gegeten en als extraatje:
    een prettige bediening… en… wij komen terug.

3. Japans Delft

Al zeker 6 7 jaar hier gegeten, altijd goed eten en vrolijke mensen

4. Japans Delft

Rosh

5. Amerikaans Delft

A. Kouwenhoven

Heerlijk gegeten in prima sfeer. Weer eens wat anders dan de doorsnee brasserie. Cajun keuken. Heerlijke smaken en hartelijke bediening. Echt een aanrader.

Heerlijk gegeten, zeer goed bediening echt top, goede tafelopstelling in een woord super voor herhaling aan te bevelen. Sfeer zeer aangenaam.

Een dagje weg in Delft zie ik van veraf de Franse vlag een pleintje met platanen die mijn aandacht trekken daar ik zelf Frans ben. We drinken iets en ik lees de lunchkaart. Ik denk ik ben op de juiste plek als Fransman. Ik had geen honger maar door het lezen van de kaart kreeg ik trek in een croque monsieur en bestelde ik deze. I.p.v. een krokante echte croque monsieur krijg ik een slappe dubbele tosti. Zeer teleurstellend… kijk op YouTube als je niet weet hoe een croque monsieur is. De bediening is wel heel vriendelijk en gastvrij.

Wout Spaans

In gedachten stuur ik op mijn motor in de vroege ochtend, mijn motor, richting Delft, midden in een fenominaal uitzonderlijk klimaatverschijnsel waarin de zon al het leven in Europa verschoeid met haar stralen in een, te lange periode, daar zal ik een oase van rust vinden, een moment van rust en herkenning, waar mensen nog even de tijd nemen om naar elkaar te luisteren en de maaltijden, als maatwerk, in rap tempo voor je neus staan.

Eten was super lekker en de bediening ontzettend lief en attent! En dat in die bloedhitte!

10. Nederlands Delft

Astrid Verweij

Opvallend was dat het zo rustig was terwijl de kwaliteit van het eten zeer bijzonder is. Je merkt dat de kok erg van zijn werk houdt. Het eten is van zeer goede kwaliteit. Ook de bediening is heel klantgericht en spontaan. Het is zeker aan te bevelen om bij dit restaurant te gaan eten ook al ligt het buiten het centrum.

Rollend naar huis is voor ons altijd het thema als we naar The Rib Factory gaan. En elke keer is rollend naar huis een understatement als je nachos, ribs en nog voor het toetje gaat. Voor ons een van onze vaste tenten in Delft. Altijd een succes en zelfs aan de allerkleinste word gedacht met kleurplaten en kinderbestek. Keep up the good work en tot de volgende keer!!

T. Singerling

Prima eten. Attente en zeer vriendelijke bediening. Heerlijk buiten gezeten op de boot.

In dit eetcafe wordt je totaal niet serieus genomen. We kwamen met 6 pers. En konden geen tafel krijgen voor 6 p. Ze wilden geen tafels aan elkaar zetten, deden onwijs moeilijk. Begrijpen totaal niet hoe het werkt in de horeca. We zijn hierdoor naar een ander restaurant gegaan.

Sandra pellikaan

Heerlijk eten, zeer slechte service.

15. Italiaans Delft

Somville

Voilà plusieurs années que nous allons en vacances à Delft et manger à ce resto. Nous ns sommes donc rendu cette fois aussi. Hélas, cela ne doit plus être le même tenancier. Ns avons été surpris que le restaurant était presque vide mais ns avons vite compris en voyant la carte minable et ce que l'on avait ds notre assiette. C'est bien malheureux. Resto à ne pas fréquenter. Où sont les plats italiens?

Vrije vertaling door Eet.nu
    We gaan al een aantal jaar op vakantie in Delft en eten dan bij dit restaurant. We zijn dus ook deze keer weer naar hier gegaan. Helaas, dit kan niet dezelfde eigenaar zijn. We waren verrast om te zien dat het restaurant bijna leeg was, maar we begrepen dit al snel toen we de kleine menukaart zagen en wat we op ons bord kregen. Het is heel jammer. Restaurant om niet te bezoeken. Waar zijn de Italiaanse gerechten?

16. Nederlands Delft

Esmeralda

Heerlijk gegeten na de diploma uitreiking van onze dochter.
    Goede, gezellige bediening. Goed eten. Vers, niet teveel en niet te weinig.
    Kortom: een aanrader!

17. Kleine eetwaren Delft

Ontzettend lekker eten voor een heel schappelijke prijs, en een hele lieve mevrouw die je altijd met een glimlach helpt. Ik wou dat ik eerder van dit tentje had geweten, dikke aanrader!

Even geprobeerd maar echt tegengevallen. Wie niet waagt wie niet steaks. Jammer van zo’n mooie zaak! Zag er goed uit totdat je een steak voor je krijgt die gaar doorbakken is. Ze vragen keukenpersoneel omdat ze momenteel geen kwaliteit op tafel kunnen zetten. Ze kwamen naar me toe en werd zelfs gevraagd om daar te werken omdat ze niet eens een steak kunnen grillen. Zelf weten ze niet wat ze moeten geven als er staat 300 gram steaks op menu, dan maar een paar kleine reepjes...kreeg zelfs een rondleiding in de keuken van de eigenaar omdat hij weet dat ik zelf ook chef ben. Ze moeten nog veel leren op gebied van kwaliteit en mentaliteit!!! verder heel goed fooi gegeven voor de lekkere cola zero en heerlijke wijn:-)

Annette

Zeer slecht, vellen zaten op de warme gerechten, dus niet eens aangeraakt.
    De sushi smakeloos.
    Bij de wok erg vies lieten alles de hele avond liggen.
    Ze gingen om 8.45 Ineens met de hogedrukspuit bij de grill schoonmaken wat een herrie zeg.
    Toen zijn we ook weggegaan, ik ben nog nooit met een lege maag een wokrestaurant uitgegaan.
    Hier nooit meer.

1,1
  20. Nederlands Delft

Dit is gewoon een heel prima restaurant, waar je goed terecht kan als stel of met een grote groep. Het eten is goed en in mooie porties en ook voor vegetariërs is er genoeg keuze.

21. Hamburger Delft

Burger king is een vreselijk grotesk plaat om te eten. De manager heeft geen leiderschap kwaliteit en helemaal geen hart. Hij is een ombeleefd medewerker en moet niet bij burger king werken.

22. Indiaas Delft

Zeer vriendelijk ontvangst.
    Heerlijk gegeten.
    Authentieke gerechten.
    Smaakvol opgediend.
    Komen hier zeer zeker terug.
    Bedankt voor de gastvrijheid!

23. Chinees-Indisch Delft

Heerlijk gegeten. Komen hier zeker nog een keertje terug.

TOP! Heerlijk gegeten voor een verrassend lage prijs. Aardige, hardwerkende mensen.
    Als wij weer eens in Delft zijn zullen wij zeker hier terugkomen.

25. Nederlands Delft

L. Overweel

We waren er om 18.00 Uur en kregen pas om 19.10 Het bestelde op tafel. Van wat we wilde hebben was er nog maar een, en naderhand geen. Moesten toen iets anders bestellen. Slechte inkoop.

Maarten

Geweldig eten en een top service

27. Nederlands Delft

Willeke

Zondagavond 3 juni met 4 personen gegeten. Wij besloten het Deksels menu van 25,- p.p. te nemen. Wij kregen om 18.00 uur een tafel aangewezen en bestelden een drankje, vervolgens werd het voorgerecht om 19.15 uur geserveerd. We vonden het allemaal erg lang duren. Er liep ook maar 1 ober rond. Tussentijds werd ook niet gevraagd of we nog wat wilden drinken. Toen we de rekening kregen, bleek die ook niet te kloppen. Deze viel hoger uit omdat er dingen op stonden die we niet besteld hadden. Erg jammer dat we hier pas achter kwamen toen we eenmaal in de auto zaten. Kortom: dit was voor ons eenmalig!!

28. Nederlands Delft

2-6-2018
    Met kleinzoon (net terug uit Brazilië) heerlijk gegeten.
    Restaurant was gezellig vol, de bediening hartverwarmend.
    En het 'Deksels Menu' een voltreffer!
    Betty & Mees van den Bosch.

Lekker goed geholpen.

Shoe-arm-A

Lengen de knoflooksaus aan met water, vies. Raar als je voor je eten betaald. Eten is relatief weinig, duur in verhouding. Om bonnetje gevraagd, hebben ze niet, worden boos als je dat vraagt.

Kan nergens in de zaak de prijs verifiëren en kan niet zien wat is berekend. Vraag mij af hoe ze dit belastingtechnisch (btw) oplossen, zeker in combinatie met drank. Maakt een papiertje waarop niet staat wat je besteld hebt om je af te wimpelen, spel meegespeeld, erg flauw. Doen maar wat, want tja, het is toch laat en denken dat mensen dat toch niet in de gaten hebben. Laatste keer, kom nooit weer.