Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Delft verdeeld zijn.

Wij komen er meer nu zijn we met een groep van 25 geweest.
    Het eten was prima en alles werd keurig tegelijk op gediend.
    Complimenten voor de bediening en kok.
    Hopen er vaak terug te komen.

Martijn van der meer

Lekker gegeten gezellig en goede bediening 👍👍👍😎

3. Internationaal Delft

M.van den Bosch

4. Nederlands Delft

Johan Brinkman

Op 29-11-2017 samen met moeders heerlijk van het Jublieum 'Pan' menu en de sfeer genoten.

Vriendelijkheid ver te zoeken…

Bedrijfskleding mis ik.
    Frituren met eigen kleding en korte mouwen. Kan echt niet.
    Nooit van gevaar gehoord.
    Jullie moeten zorgen voor een goede uitstraling. En goede bedrijfskleding scheelt een hoop…

6. Nederlands Delft

Met de hele familie het Jubileum in de "Pan" menu gegeten. Goed eten voor een leuke prijs!

Henk iPENBURG

Heerlijk gegeten en gedronken bij Ladera in een gezellige sfeer.
    Erg gastvrije en vriendelijke bediening.
    Wij komen weer terug als wij in Delft zijn.
    Henk Ipenburg

3 Gangen diner via social deals voor 14, = p.p.. Er was duidelijk aandacht aan de opmaak van het bord besteed. Zag er goed uit. Eten was redelijk. Aan de smaak mag meer aandacht besteed worden! Bediening van het jonge meisje kan ook vele malen beter. De cheesecake is overigens prima in tegenstelling tot andere recensies.

9. Indiaas Delft

Cas Sergie

Zeer vriendelijke bediening. Uitstekende kwaliteit eten. Inrichting 'casual'. Prijzen zeer redelijk. Zeker een aanrader!

10. Nederlands Delft

Leen en Mary Schoolenberg

Wat hebben wij genoten van jullie 40 jarig jubileum donderdag 16 november 2017.
    Al het geserveerde waren heerlijke gerechtjes. (8 gangen menu) we hebben gedanst en polonaise gelopen.
    Bediening heeft hun best gedaan. Voor herhaling vatbaar zo'n avond.

11. Italiaans Delft

Katerina Pechova

Vertaal van English naar Nederlands

We have been twice and we absolutely loved it both times. The food is simply divine… whether you have risotto, pizza or lamb shank (the best I have ever eaten), you will not want the dish to ever end. Starters and desserts equal delicious… the personel is exceptionally friendly and attentive, the restaurant interior is pleasant… it is becoming our favourite restaurant in Delft.

Ruud Kieboom

Ik eet hier vaker met m'n zanggroep als we in Delft repeteren. Een eenvoudig maar leuk en sfeervol klein restaurant waar je je inderdaad 'thuis voelt', met zeer aardige bediening. Het eten zoals m'n moeder het maakte. Geen fratsen, lekker, voedzaam en met liefde bereid (heb je het idee) en... nog goedkoop ook. Ik hoop dat het nog heel lang zal bestaan.

13. Nederlands Delft

Henk en Petra Lukassen

Na een lange tijd weer bij de Pan gegeten en het was toch weer zoals ik het had verwacht goed en lekker.
    Jammer dat er geen duits zoet wijntje was. Het alternatief was de zoete witte huiswijn die net iets te zoet was.
    Al met al de gemoedelijkheid bij Nico en Marjan was weer gezellig. Zeker het menu van het 40 jarig bestaan was ouderwets lekker en heerlijk. Nico en Marjan ga nog vele jaren door gefeliciteerd met jullie jubileum.

Vriendelijk personeel! Eten was helaas flauw en alle vissoorten garnalen en kabeljauw enz waren droog en flauw. Erg jammer want een jaar terug was t eten hier erg smaakvol. Gamba's waren garnalen. Met een sausje was t nog te eten.

15. Mediterraans Delft

Geweldig restaurant!

Mooi concept we hoeven alleen aan te geven wat we niet lusten en alles is geregeld.

Heerlijk eten en prachtige wijnen.
    Zeker een aanrader voor als je een avond wil genieten!

Heerlijk no-nonsense restaurant, prima eten voor een lage prijs. Mijn hele gezelschap was aangenaam verrast en heeft zitten genieten van het fameuze draadjesvlees met rode kool. Lekker wijntje ook!

Liesbet de Galan

Heerlijk gegeten, erg vriendelijk attent personeel. Voor herhaling vatbaar

18. Nederlands Delft

Wat een leuk idee zo'n zeventiger jaren menu om 40 jarig jubileum te vieren. We hebben het heerlijk gevonden. Mooi opgediend en een lekkere wijn erbij.

19. Chinees-Indisch Delft

jaappico

Overheerlijke pizza’s! Alleen bediening verliep een beetje rommelig. We hadden om de haverklap de ene ober na de andere aan onze tafel staan! Goed bedoeld en leuke jonge mensen hoor maar het ging op een klucht lijken. We hebben er wel ‘smakelijk’ om moeten lachen😄 Tip: bediening beter afstemmen👍🏽

Arrividerci

21. Grieks Delft

Iedereen kreeg bij ontvangst een Ouzo behalve wij.
    Eten was goed en voldoende, maar de service is doorsnede. Niet zoals we het van de andere Griekse restaurants in Delft gewend zijn. Jammer wel!

Ja echt helemaal top, prijs is normaal, service is perfect, eten is top, altijd leuke ervaringen gehad, ik zit op de school verderop dus het is altijd lekker om na een schooldag even naar Laurens te gaan.

Dit wok restaurant is zeer druk bezocht in weekenden en ook doordeweeks.
    Ik kom hier regelmatig met mijn vrouw omdat het goed en een redelijke prijs heeft.
    Alles van de wok en alles van de plaat smaakt voortreffelijk.

Met gezin gaan eten, 3 kids. Niet gereserveerd, dus naar boven op de vliering in het donker met 2 kaarsen die de tafel niet echt verlichte. Eten in het donker dus (geen verlichting ivm met het concept) personeel 2 studenten, die hun best doen, maar het niet aankunnen. Met de kids 15 min wachten voordat we een drankje konden bestellen en daarna maar direct het eten bestellen. 1 Carpaccio en 1 soep als voorgerecht en 3 kindermenu's en 2 hoofdgerechten voor de ouders. Niet echt moeilijk, lijkt me.
    Daar komt de ober. 2 Carpaccio en 5 soep! Kinder gerecht oké. Maar na ongeveer een uur komt de ober weer boven of alles gesmaakt heeft. Nou mevrouw we hebben geen hoofdgerecht gehad en we wilde nog wel wat wijn. Maarja het word wel erg laat. Dus laat maar. Rekening gevraagd en niks gezegd over de fouten de extra soep en carpaccio niet betaald. Tot de volgende keer, roept hij na. Ik dacht het niet. Als ik uit eten ga, wil ik zien wat ik eet en dat ik ons eten ook krijg. Slechte ervaring.

27. Mediterraans Delft

28. Internationaal Delft