Bezorgrestaurants in de buurt van La Place

3. Betalen Visa Master Card American Express

1. Goede locatie van de La Place bij Delft langs superdrukke snelweg A13, maar alles komt wat verouderd en slonzig over: het eten lijkt er al lange tijd te staan, weinig afwisseling qua aanbod, basic toiletten op eerste verdieping, veel vliegen rond de smoothies en het ijs in de zomer (zaak in totaal 3 keer bezocht wegens gebrek aan alternatieven op deze route van de randstad naar Zeeland).
    Zou eens een grondige verbouwing kunnen gebruiken!

2. Hier een paar maanden geleden toevallig terechtgekomen op de terugweg van een afspraak in Delft naar Zuid-Limburg. Het liep tegen etenstijd en er brak een behoorlijke bui los, dus bij de eerst mogelijke gelegenheid de snelweg af om een avondmaaltijd te eten. Aangezien we geen liefhebbers van de Burger King zijn, hier naar binnengelopen, wat op zich geen verkeerde keuze was.

Personeel in de (ondanks het tijdstip vrijwel verlaten) zaak kwam erg geforceerd over, het aantal keren "goedenavond" en "kan ik u misschien helpen" was na afloop niet op één hand te tellen. Service was verder op zich prima, vervulling van een speciale wens (gekruide aardappels in plaats van frites bij mijn steaksandwich) was geen probleem, alhoewel ik het achteraf liever bij de frites gehouden had omdat de aardappels zodanig zout waren dat ik meer dan de helft heb laten liggen. We mochten alvast afrekenen en een plaatsje zoeken, terwijl mijn steak sandwich nog bereid werd. Deze werd toen hij klaar was persoonlijk door de kok aan tafel gebracht, prima.

Eten was qua prijs kwaliteit oké voor wat je mag verwachten van een "restaurant" van dit niveau, het brood van mijn sandwich was lekker knapperig, de bijbehorende rauwkost lekker vers en de steak goed gebakken, maar ik vond het geheel wat droog door een gemis aan saus / dressing. Focaccia met tonijnsalade was volgens mijn partner ook lekker.

Sfeer maar zo zo, het blijft toch een vreetschuur van het type buikje rond en weer door. Grote afknappers: de waterige post mix frisdrank uit de automaat en de smerige toiletten! Voor we de reis naar huis weer vervolgden maakte ik hier nog even gebruik van, maar van onder aan de trap kwam de geur me reeds tegemoet...

Had ik dit vantevoren geweten dan hadden we in de auto de bui afgewacht en waren we een deurtje verder gereden...