Op dit adres zit nu: Het Konings Huys

U kunt parkeren in de Marktgarage (Willem Naghelstraat 1 Delft)

• OV

Vanaf station Delft:

U loopt richting de grote nieuwe kerk. Dit is ongeveer 750 meter lopen, op de markt ligt Het gulden ABC. Zeer makkelijk bereikbaar.

• Suikervrij

1467191429 77
1566420909 81
1620546080 62

1. Elone 8 punten

Hele slechte service. Er wordt gezegd dat er geen plek is vanwege reserveringen Je staat te kijken en 3 koppels na je mogen ZONDER reservering wel plaatsnemen.

2. In geen tijden zo heerlijk gegeten! Ook personeel was erg gastvrij en aardig, en we werden goed en snel geholpen. Ik kom hier zéker heel vaak terug!

3. Gezellig gelunched op het goedgelegen terras. Heerlijke sate en burger op de juiste wijze gebakken Lekker sappig, niet droog. Perfecte prijs kwaliteit. We proberen de goed uitziende pannenkoeken de volgende keer.

4. Irma Bakker

Ik heb hier op 20 mei, in de zon, op het terras gezeten met mijn vriendin. Gezellige bediening en heerlijk gegeten. Echt een aanrader en niet duur.

5. Chris

6. Martijn van der meer

Lekker gegeten gezellig en goede bediening 👍👍👍😎

7. Leuk restaurantje, de pannekoeken waren erg lekker

8. robbert

Beroerd personeel.
    Staan er te dagdromen.

5,3
  9. Bij aankomst niet gegroet door het personeel. Vervolgens hebben we 20 minuten op een simpel stokbroodje moeten wachten terwijl het helemaal niet druk was. Ons eten werd 55 minuten na bestelling geserveerd, en de hamburger was niet eens gaar. Toen wij er iets van zeiden werd hij "nog heel even" op de grill gelegd, maar toen hij, na wat nog geen twee minuten was, werd teruggebracht was hij niks gaarder.

Heb er spijt van dat ik hier ben gaan eten, en dat ze me hiervoor de hoofdprijs hebben laten betalen. Ga hier niet meer heen

1,3
  10. G.B. Kouwenhoven-Falkena

Leuke sfeer, goede bediening, lekker eten, goede prijs/kwaliteit verhouding

11. We hebben heerlijk genoten bij Het Gulden ABC!! Zowel de gewone pannenkoeken als de glutenvrije pannenkoeken waren heel lekker. Het toetje was ook heerlijk! De bediening was erg vriendelijk en geduldig. Zeker een aanrader!

12. Een leuk en gezellig eetcafé aan de Markt in Delft. Begonnen met een drankje op het heerlijk verwarmde terras met uitzicht op de markt. Daarna een tafel binnen bij het raam direct aan één van de grachten van Delft voor het diner. Gezellig en sfeervol! Het eten was echt smaakvol en lekker. Tenslotte een compliment voor de bediening. Naast een goede kennis van de kaart hebben zij ook veel aandacht voor de gasten. Op een ontspannen wijze weten zij de gasten het prima naar hun zin te maken. Aanrader dus!

13. Prachtige locatie aan de markt. Mooi uitzicht. Zeer sfeervol en heerlijk geluncht.

14. Van onze 3 sterren bakker hoorden wij dat Gulden ABC geweldige pannenkoeken serveren. Wij naar Delft op donderdag, was ook nog onbeperkt pannenkoeken eten,was mooi mee genomen.

Ze smaakten verrukkelijk en binnen 10 min geserveerd door een uitermate vriendelijke en gezellige ober.

Het was in een woord super!

15. M.van der Have

prima eten en vriendelijk gastvrij personeel. voldoende keus op de menukaart.

16. Zeer goed, personeel erg vriendelijk en snel. Heerlijke spareribs met frites en koolsalade. Ovenschotel van vis met kabeljauw, pangafilet, zalm, gamba's, spinazie en kreeftensaus en frites.

17. Zalmfilet met tuinkruidensaus gegeten, best lekker en prijs- kwaliteit verhouding prima in balans, bij mij wel snelle bediening, alles oké.

18. Renskevdwijk

Het ABC is een fijn restaurant. Lekkere koffie en warm. De wc's schoon, leuk personeel. Voor mij een dikke 8.

19. I van dam

Heerlijk in de zomer op terrasje. Drinken en eten altijd goed.

20. "Onbeperkt pannenkoeken eten" betekend zo veel als ruim 30 minuten wachten per pannenkoek. Pannenkoeken waren prima maar niet bijzonder (wat ook niet erg is voor dat geld) maar het trage opdienen verpest het een beetje...

21. Sparribs besteld. Waren een beetje flauw en mijn koreaanse vriendin had tabasco gevraagd maar dat hadden ze niet, dus een klein bakje sambal. Toch nog smakelijk. En gedronken. De bediening was erg vriendelijk. Lekker warm onder de terrasverwarming gezeten en genoten van de muziek op het plein. Voor herhaling vatbaar maar dan een ander menu.
    Groetjes Yvonne en Rusia

22. Mike van Atten

Een tijdje geleden wilde we poffertjes gaan eten bij het gulden ABC, maar terwijl er een groot bord voor stond dat ze poffertjes hadden hadden ze die niet omdat schijnbaar het beslag niet klaar was, toen maar een pannenkoek genomen met chocoladesaus. Die was heel lekker maar groot en vullend.

24. Ik heb erg lekker gegeten bij Het Gulden ABC afgelopen zondag. Ik had Moussaka besteld en mijn vriend saté 3 stokjes plus salade. We zaten ook knus en gezellig onder de luifels. Goed beschermd tegen de kou.

Dank voor het heerlijke maal en hopelijk tot gauw ziens in ditzelfde restaurant. O ja de cappuccino was ook erg smakelijk!

Vriendelijke groet!
    Edith

25. Truus Verbakel

Op 10 oktober heerlijk gegeten met onze vriendengroep van 13 personen.

26. Wij, ons gezin, gingen gebruik maken van het onbeperkt pannenkoeken eten op donderavond. Wij waren daar rond 19:00 uur en hadden een tafel buiten op het terras vlak voor de zaak. Na ongeveer 20 minuten gewacht te hebben, ze liepen wel steeds ons voorbij, eindelijk de kans om iemand aan te spreken. Was niet zijn tafel en zou iemand sturen, nog nooit iemand zo kwaad gezien, ze was gestoord in haar privé gesprek die ze had met een meisje. Niets kon en niets mag als je kwam voor onbeperkt pannenkoeken eten. Volgens mij moesten wij extra lang wachten voor straf van haar, na pas 30 minuten kwamen de pannenkoeken. En eerlijk ze waren wel lekker, onze tafel werd overgenomen door een jongen en toen ging het wel allemaal goed. Het kan wel als je maar zin in je werk hebt.

27. Het eten was goed. Maar bij de bediening ging echt van alles fout. Het eten kwam iedere keer veel te laat. We moesten smeken om een drankje te mogen bestellen. En vervolgens moesten we daar heel lang op wachten. En er werd op ons gemorst en er werd geen handdoek gegeven om het schoon te maken. Wat opviel was dat er meer mensen klaagden over de bediening en de snelheid. Kortom goed eten slechte bediening en management. Er wordt vermeld dat er gratis WiFi is echter deze werkte niet. Onbeperkt pannenkoeken was beperkt tot naturel met slechts 1 topping. Combinaties waren niet mogelijk. Dus niet echt onbeperkt pannenkoeken eten. Het was eigenlijk één grote chaos.

5,7
  28. Wij waren vanuit Drenthe en zijn een dagje uit geweest naar Delft. Wij hebben het 12 uurtje gegeten in restaurant Het ABC. Heerlijke soep en lekker brood. Om 18.00 hebben we gedineerd in Het ABC. Varkenshaas en Sate was erg lekker goed van smaak en zag er lekker uit. Toetje was lekker. Bediening was vriendelijk zowel om 12.00 als om 18.00. Prijs was redelijk. Je kunt er gezellig zitten met zicht op de markt.

29. Ik heb hier gezeten met een vriendin. We kwamen voor onbeperkt pannenkoeken eten. Na 40 minuten werd ons nog steeds niet gevraagd naar onze bestelling. Vervolgens werd ons verteld dat de pannenkoeken alleen nog naturel en met kaas te bestellen waren. Na dit toch besteld te hebben, hebben we ruim 20 minuten op onze drankjes gewacht. We zijn uiteindelijk vertrokken zonder iets gegeten of gedronken te hebben. Wij voelden ons deze avond genegeerd. Dit is jammer want het restaurant heeft een gezellige uitstraling, dus we zijn een leuke avond misgelopen.

2,7
  30. Krijger

Vrijdag 10 mei heerlijk gegeten. Zeker de moeite waard.
    Goeie en vriendelijke bediening.

31. Ik ben naar de Gulden ABC geweest voor de onbeperkte pannenkoeken. Het was maar €7,95 en je had de keus uit veel verschillende pannenkoeken. Het personeel was erg vriendelijk en je kreeg je pannenkoek al erg snel. Je kunt buiten zitten en als het koud wordt heb je een dekentje. Erg gezellige plek en zeker voor die prijs. Ik heb veel pannenkoekliefhebbers dit restaurant al aangeraden. Je moet wel even op de site kijken wanneer je onbeperkt pannenkoeken kunt eten, het kan helaas niet elke dag..

32. Carmen

33. Super zaak!

Heerlijk gegeten en daarbij echt super personeel. Het visstoofpotje is een aanrader, de vissoorten combineerden goed bij elkaar!

kom hier zeker terug!

34. Chaotisch, rommelig, tot drie maal toe de verkeerde bestelling geleverd, openlijke onenigheid onder het personeel en vrij prijzig voor wat je krijgt.

1,6
  35. Lekker gegeten, aardige bediening, we komen er vaker! Maar het blijft gezellig. We hebben de biefstuk geprobeerd. Het was naar wens en betaalbaar.

36. Hier op 3 september 's avonds heerlijk gegeten, buiten op het terras. Gekookte mosselen waren heel lekker en ook de kipsaté was prima.

Een heerlijk glas droge witte wijn erbij gedronken.

Af en toe vergat de bediening wel eens wat te brengen maar dit werd op charmante wijze goedgemaakt door een kopje koffie van het huis.

37. Ik heb hier meerdere keren geluncht. De tosti's zijn lekker.

De pannenkoeken zijn ook erg lekker. Niet te groot, niet te klein, gewoon precies goed!

38. waynegretzky

39. ben 444 punten

Ik was met een grote groep. Het was super lekker weer dus we wilden graag buiten zitten. Eerst kon het niet maar daarna wel, wij hebben zelf wat tafels naar buiten gedragen, konden we nog niet allemaal aan een tafel zitten maar ja. De pannenkoeken kregen we niet tegelijk opgediend, er zat een verschil van meer dan 28 minuten in. Het was erg druk, de bediening was vriendelijk. Het eten was goed.

40. Babette van Janssen

Ik was hier met mijn man en kinderen, heel goed geholpen, vooral hoe ze met mijn kinderen van 2 en 3 omgingen.

Kindvriendelijk een 10!

En voor de rest heeft het ook allemaal lekker gesmaakt!