De Kromme in Delft

Phoenixgarage op 5 min. loopafstand.

Tramhalte Prinsenhof (lijn 1): 5 min loopafstand.
    Station Delft: 7 min loopafstand.

5. Betalen pin Visa Master Card

1381933509 98
1420508695 90
1432081250 91

1. R.A. Sohier

Wij hebben hier gedineerd met een ploegje van 9 man een gereserveerde tafel. De sfeer is er uitstekend. Kundig en vriendelijk personeel. Hier kun je bij je wijn nog een gewone karaf water krijgen. Kwaliteit eten is prima, prijs/kwaliteit ook. Niets is er teveel gevraagd!
    Een aanrader voor een intiem dinertje!

2. Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Houden rekening met dieetwensen en alles is mogelijk.

3. Nena Sahetapy

Heerlijk gegeten. Leuke ambiance. Goede bediening.

4. Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Heerlijk vegetarisch hoofdgerecht gegeten.

5. Klaas Jan

Het eten bij restaurant De Kromme was goed. Service was heel goed, erg vriendelijke ober. Prima prijzen voor Nederlandse begrippen. We hebben een leuke avond gehad.

6. Ton en Joke Vogelaar

Locatie, eten en service: PRIMA

7. annemarie mientjes

We hebben met een gezelschap van 8 personen bij De Kromme gegeten. Bediening was super en het eten ook. We waren erg tevreden.

Enig minpuntje is het vegetarische aanbod. Maar ik moet eerlijk zeggen dat wanneer we dat eerder hadden aangegeven, het restaurant daar rekening mee wil houden.

8. Kees Langeveld

Zeer vriendelijke bediening, gezellig restaurant. De menukaart is niet heel uitgebreid, maar er is voor elk wat wils (zalm, kipsaté en vegetarische zoete aardappel). De biefstuk van Iers rund was voortreffelijk, aanbevolen!

9. Gewoon een leuk restaurant waar je voor EUR 25,- een heerlijk 3-gangenmenu kunt eten. Vriendelijke bediening. We komen zeker terug!

10. Sandra van alst

Het eten was heerlijk, vriendelijk personeel. Wij komen zeker een keer terug.

11. M P de keizer

Hoe krijgen ze het voor elkaar om voor €25 per persoon een luxe maaltijd te maken, subliem.

12. Lalleman

We hebben lekker gegeten. Dank aan de kok! Wat ons betreft voor herhaling vatbaar. Jammer dat het niet drukker was, dat komt de sfeer niet ten goede. En de temperatuur mag dan wel wat hoger!

13. John Daane

Nette bediening en de koks hebben natuurlijk een leeuwendeel in deze organisatie

14. Henk & Jolanda

Al meerdere keren hier gegeten. Elke keer weer super lekker. Het personeel is erg vriendelijk, en de sfeer is ongedwongen. De prijs kwaliteit verhouding is ook erg goed. De Kromme is echt een aanrader.

15. aad de bruijn

Eten heel goed, alleen jammer dat het niet bekend was dat we kwamen en koud in het restaurant (meisje heeft zich wel verontschuldigd). Maar zeker een restaurant om terug te gaan.

16. Wij hebben heerlijk gegeten met Valentijn bij de Kromme in Delft. De bediening was heel vriendelijk.
    Prijs/kwaliteit prima. Als we in Delft zouden wonen, kwamen we hier zeker vaker!

17. Dorien van eijk

Het eten was erg lekker. En de bediening was goed. Ik heb er al verschillende keren gegeten en ben altijd tevreden.

18. Het eten was heerlijk. De cheesecake was echt zo lekker!! Gezellig restaurant en de bediening was heel vriendelijk! Een aanrader!

19. Het 3-gangen menu is zeker aan te bevelen. Goed klaargemaakt en goed op smaak. De bediening was vriendelijke en attent. Qua sfeer is het toch iets persoonlijks. Ik zou wat geluid-absorberende maatregelen treffen, want de ruimte is vrij "hard" waardoor je al gauw een kakofonie krijgt als iedereen druk zit te praten. En dan ook nog muziek op de achtergrond aan, dan wordt het wel iets te veel. Als jullie geluid-absorberende maatregelen zouden nemen, dan ervaren de mensen het gelijk wat intiemer en voorkom je de kakofonie. Ik vertrouw jullie hiermee een positief beeld en advies te hebben gegeven.

20. Zeer ruime keuze uit gerechten, ook in het drie-gangen menu dat word aangeboden. Goede service, lekker gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.

21. Lekker gegeten! Goede, vriendelijke bediening! Prima kwaliteits/prijsverhouding.

22. Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Komen zeker nog een keer terug.

23. Mario en Mariska

Prima gezellig restaurant met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Gezellige ambiance, leuke bediening en lekker eten. Aanrader!!

24. Prima restaurant waar de prijs laag is en de kwaliteit hoog.

25. We hebben voor mijn verjaardag dit gezellige restaurant uitgezocht in Delft. Dit was de eerste keer dat we daar gegeten hebben. Het eten smaakte uitstekend, de borden waren mooi en gezellig opgemaakt, de porties waren precies goed en iedereen kon bestellen wat hij lekker vond. Sfeer en uitstraling waren gezellig, licht en schoon. Geen op- en aanmerkingen. Helemaal naar ons zin... Zeer zeker voor herhaling vatbaar en aan te bevelen.

26. Karin Keijser

Zeer attent op mijn glutenvrije dieet gelet, geen haast, gratis kraanwater op verzoek. We kregen een gezellig zitje voor 3. Vriendelijke en correcte bediening

27. Nico en Janni

Zeer goed gegeten in een sfeervolle omgeving. Komen zeker terug als we nog een keer in de buurt komen.

28. Prima tent; goede sfeer, lekker eten, muziekje erbij, geslaagd etentje met z'n tweeën!

29. We hebben gisteren met 9 personen gegeten bij de Kromme. Iedereen was heel tevreden over het eten en de goede en vriendelijke bediening!!

30. Prima eten. Waren er meer dan 1,5 jaar niet geweest. Allemaal nieuwe gezichten. Het eten was echter nog steeds goed en zeer betaalbaar.

31. Het eten was heel erg lekker, goed vlees, heerlijke sauzen etc. Net een tikkeltje anders dat het bijzonder maakte. Bediening is ook goed en zeer gastvrij. Wij hoefden niet lang te wachten, maar toch in alle rust gegeten. Er is een hele mooie binnentuin achter het restaurant waar je ook kan roken. De prijs is laag in verhouding met de kwaliteit. Ik kom hier zeker terug.

32. Super lekker gegeten. Personeel top. Komen zeker terug!!

33. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Eten is zeer goed van smaak en de borden worden mooi opgemaakt. Vriendelijk personeel, besteden veel aandacht aan het eten en de klant.

34. Heerlijk en mooi eten. Jammer dat het zo stil was.

35. Gezellig restaurant, hele vriendelijke bediening, heerlijk eten en meer dan goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader!

36. Marijke van der Klugt

Wij waren met 4 personen waarvan er 1 een glutenintolerantie heeft. Dit was van te voren aangegeven en er is goed rekening mee gehouden. Hele gezellige sfeer, goed eten, goede vriendelijke bediening en een goede prijs. Een aanrader en wij komen zeker terug.

37. Frans Beens

Uitstekende avond met 5 personen met verschillende gerechten van prima kwaliteit en een vlotte, nette en spontane bediening. Goede huiswijnen. Prijs/kwaliteit: zeer goed.

38. Christie terlingen

Wij hebben er gegeten en het was heerlijk. Je wordt er vriendelijk geholpen en het personeel kan ook tegen een grapje. En je kunt er best wel een gezellig herrie maken.

Wij waren met 6 vrouwen die nogal luidruchtig kunnen zijn. Het was onwijs gezellig!

39. Marianne C.

We hebben echt heerlijk gegeten. Als voorafje had ik Gamba salade en die smaakte prima. Hadden wel iets meer gamba's in gekund.

Als hoofdgerecht hadden wij beiden oosterse biefstukjes met taugé en peultjes. Het vlees was super mals.

Als nagerecht had mijn man Aardbeien coupe, maar de ober kwam vertellen dat de vriezer het niet goed deed en hij het vanille-ijs niet met de kwaliteit kon leveren, die gebruikelijk was. Eerlijk toch?! Hij had wel gewoon ijs. Maar ook daarvan kwam hij even later vertellen, dat die niet goed was. Geen probleem. Dus heeft mijn man koffie met zelfgemaakte chocolade genomen.

Bij het afrekenen was de ober zo vriendelijk om de eerste drankjes, die we hadden genomen, voor zijn rekening te nemen. Prima afgehandeld vonden wij!

Wij komen er zeker een keer terug.

40. Het was heerlijk!!! Super lieve bediening!

41. sibelle van den Born

Prima gegeten op de gezellige binnenplaats. Bediening informeel en ongedwongen.

42. Wij zijn uit eten geweest met mijn zusje omdat ze jarig was. Het was heel erg gezellig. Bediening was vriendelijk. Voor grote eters zijn de porties iets te klein, maar verder heerlijk.

43. Goed gegeten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening.

44. Goed en smaakvol gedineerd. Attente bediening.

45. Kirsten Buitelaar

Heerlijk gegeten met mijn lieve vriend. Fijne bediening! We hebben hier al twee keer gegeten en dit zal zeker vaker gaan gebeuren!

46. Gertrud Akkermans

Heerlijk gegeten voor n goede prijs! Leuke bediening! We komen zeker weer!

47. Karin van den ende

We hebben heerlijk gegeten! De service was prima, we komen zeker een keer terug.

48. Marjolijn

Heerlijk gegeten & gedronken. Het was wel wat aan de frisse kant in het restaurant. Bediening was daarentegen slechter dan wij eerder meegemaakt hebben bij de Kromme. Jammer van de service... Eten was daarentegen top!

49. Yvonne huisman

We hebben genoten, het eten was echt goed en er werd een goed wijntje geschonken. Wij komen zeker terug. De Kromme is top hoor!!

50. Vandaag hier gegeten met mijn vriendin. Tafel naast ons was erg druk en luidruchtig. Ons werd een rustiger tafeltje aangeboden door het personeel. Super service en lekker eten. Erg leuke zaak en een goede sfeer!

51. Tineke Kronshorst

Afgelopen vrijdag weer heerlijk gegeten in De Kromme, een restaurant waar we regelmatig terugkomen. Wat ons betreft alles top: eten, sfeer, eigenaren en bediening en last but not least de prijs.

52. Aadje

1 punt
  53. Afgelopen woensdag heerlijk gegeten in dit nieuwe trendy restaurant. Sfeervol restaurant met open keuken. Vriendelijke gastheren.

Complimenten en we komen zeker terug