De Koperen Pan in Delft

WELKOM BIJ "DE KOPEREN PAN" eten en drinken

Betaald parkeren van maandag t/m zaterdag 12.00 uur tot 18.00 uur. Op zondag is het gratis parkeren

Tram lijn 1

di lunch 11:30 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

Ons bedrijf straalt sinds 1977 uit wat wij onze gast willen bieden: Warmte, gezelligheid, en kwaliteit!
Alle gerechten worden met verse ingrediënten van het seizoen en op een ambachtelijke wijze bereid door Nico Nieuwenbroek en zijn keukenteam. Het restaurant heeft begin 2011 een behoorlijke verandering ondergaan en is nu zeker uw adres voor uw zakelijk en familie diner. U kunt tevens voor een receptie, high tea, high wine en lunch bij ons terecht

Wij hopen u snel bij ons te begroeten,
Uw gastheer en gastvrouw,

di lunch 11:30 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

1301319937 87
1526722093 84

1. Grietje

We hebben heerlijk gegeten bij de Koperen Pan. Het eten is vers en goed verzorgd en super lekker, ziet er ook prachtig opgediend uit. De service is vriendelijk en niet opdringerig. De sfeer in de Koperen Pan is rustig. Alles is schoon en oogt verzorgd en je kunt elkaar goed verstaan. De prijs/ kwaliteit verhouding is uitstekend. Niet het goedkoopste restaurant in de omgeving, maar je merkt de liefde voor het vak bij alle medewerkers en op je bord!

2. Martien en Joke

Gezellig en heerlijk gegeten.

3. We hebben heerlijk gedineerd en de gerechten waren voortreffelijk maar er zou wat meer groente bij geserveerd mogen worden.

4. Zoals altijd super gegeten en gastvrije bediening. Echt aanrader!

5. Wij hebben genoten van een heerlijk paasmenu in een gezellig en sfeervolle paasambiance.
    Zowel amuse, voor/hoofdgerecht als dessert waren van grote klasse en zijn het gevolg van vakkundig en creatief koken van Nico met kwalitatief goede producten. De service en bediening van Marian en Thijmen zijn vlot en getuigen van gastvrijheid en professionaliteit.
    Kortom een aanrader voor goed eten met een vriendelijke prijs!

6. Hans Lamens

Telkens weer worden we verrast door de subtiele toevoegingen aan de vaste gerechten op de kaart. De keuken is uitstekend en de bediening is attent, zeer vriendelijk, bijzonder goed op de hoogte en altijd in voor een vrolijke noot. Als we, met name mijn vader en mijn zoon kunnen genieten en uitkijken naar het volgende bezoek, dan weet ik dat het goed is.

7. Jan en Tineke jense

Het was mijn verjaardag, wij zijn nog maar met ons twee, door ziekte gescheiden wonen. Zijn aspergeliefhebbers buiten de kaart gevraagd voor een menu. met Nico de prijs afgesproken en met de ober van dienst een geweldige wijn erbij en al met al een geweldige avond geweest die 9 is in feite nog te laag. Bij de Koperen Pan kun je dus ook je eigen wensen kenbaar maken en als het kan doen ze het met vakmanschap en liefde.

8. Een super gezellige avond gehad met vrienden. De rustige muziek en ontspannen sfeer nodigen je uit om prettige met elkaar te praten. Het maand menu "Vintage" was heerlijk! Keuze uit twee voor, twee hoofd en twee nagerechten! Maar natuurlijk is dineren van de kaart ook mogelijk. Mooi opgemaakte borden nodigen je uit om te genieten. De smaakvolle wijn maakt het af! Een restaurant is om aan te bevelen!

9. Een cadeaubon voor diner gehad… de keuze van het restaurant De Koperen Pan was een GOEDE keuze.
    Heerlijke avond gehad.

10. Tineke Baggerman

Wat hebben wij (65+ gezelschap 5 personen) heerlijk gegeten en gedronken bij de Koperen Pan, gestart met een proeverij van kleine voorgerechtjes een schot in de roos, hoofdgerecht stoofpannetje en varkenshaas met ham en kaas voortreffelijk, vergezeld van mooie groenten en gebakken aardappeltjes, afgesloten met kaasplankje, creme brulee, en nog meer lekkers, afgesloten met een kopje heerlijke koffie.
    Wij kunnen terugkijken op een gezellige avond met elkaar in een mooie ambiance en vriendelijk personeel en fantastisch gegeten, wij komen zeker terug.

11. Heel lekker gegeten, goeie muziek op de achtergrond, leuke bediening die ober, houd van een geintje.
    Groenten had meer kunnen zijn, dat is niet meer van deze tijd, verder erg lekker en vers en de prijs viel mij mee.

12. Corry van Assema

Hebben heerlijk gegeten bij de Koperen Pan!

13. Johan Brinkman

Op 29-11-2017 samen met moeders heerlijk van het Jublieum 'Pan' menu en de sfeer genoten.

14. Met de hele familie het Jubileum in de "Pan" menu gegeten. Goed eten voor een leuke prijs!

15. Leen en Mary Schoolenberg

Wat hebben wij genoten van jullie 40 jarig jubileum donderdag 16 november 2017.
    Al het geserveerde waren heerlijke gerechtjes. (8 gangen menu) we hebben gedanst en polonaise gelopen.
    Bediening heeft hun best gedaan. Voor herhaling vatbaar zo'n avond.

16. Henk en Petra Lukassen

Na een lange tijd weer bij de Pan gegeten en het was toch weer zoals ik het had verwacht goed en lekker.
    Jammer dat er geen duits zoet wijntje was. Het alternatief was de zoete witte huiswijn die net iets te zoet was.
    Al met al de gemoedelijkheid bij Nico en Marjan was weer gezellig. Zeker het menu van het 40 jarig bestaan was ouderwets lekker en heerlijk. Nico en Marjan ga nog vele jaren door gefeliciteerd met jullie jubileum.

17. Wat een leuk idee zo'n zeventiger jaren menu om 40 jarig jubileum te vieren. We hebben het heerlijk gevonden. Mooi opgediend en een lekkere wijn erbij.

18. Mijn ervaring is niet zo best wat ik voor die prijs kreeg voorgeschoteld. 2 Tournedo's, 1 wortel in tweeën, 1 asperge, 1 snoeptomaatje, 1 chipje, 1 bolletje gegratineerde aardappel. Vooraf een breekbrood en 1 fles spa.

Na het diner 1 sorbet, 1 irisch koffie en dat voor de prijs van 100 euro. En dat was in Juli. Geen behoorlijk groente of gebakken aardappeltjes.

Maar nu ben ik 20 augustus met mijn vrouw en 2 vrienden elders wezen eten. Hadden bijna het zelfde. 1 persoon had wat anders maar er was van alles er om heen. Sla, aardappels en saus apart. En ook vooraf breekbrood en flessen spa en na de diner madame blanche en irish koffie.
    En dat voor de somma van 119 euro voor vier personen wat een verschil en dan keken we nog uit op de zee ook. Mij zie je nooit meer bij de koperen pan.

19. N el Zijlmans

Wij komen al jaren in De Koperen Pan via mijn broer, die in Delft woont.
    Altijd een goede sfeer en een goede kaart...

20. Timo 9 punten

Het restaurant is qua inrichting niet bijzonder sfeervol, maar wel netjes. Personeel is vriendelijk. De klanten bestaan voornamelijk uit ouderen. Wij moesten wel heel lang op ons eten wachten. Na 40 minuten kregen wij de menukaart uitgereikt. Personeel ook niet erg alert op drankjes etc. Het eten was overigens wel in orde.

21. We hebben weer erg lekker gegeten. Het aspergemenu is zeker een aanrader.

22. A arketeijn

Heerlijk gegeten. Mag wel duidelijker aangeven voor het 3-gangendiner.

23. N. Hilkhuijsen-Mokveld

Lekker eten en snelle en vriendelijke bediening

24. Wij hebben 5gangen menu besteld via Eet.nu deals; het verbaaste me wel van de kwaliteit van het eten. Het is wel lekker en de hoeveelheid is ook royaal (want de meesten doen heel klein stuk vlees op het grote bord)! Zeker wel aan te raden. Wij komen zeker weer terug.

25. Heerlijk rustig en gezellig gegeten, juiste bediening en service, prachtig jaargetijde gerecht gegeten, prijsstelling zeer netjes. Ga zo door!

26. C. Olsthoorn

Heerlijk gegeten!
    Prachtig opgemaakte borden en vriendelijke bediening!
    Jammer dat we een beetje lang moesten wachten,
    maar we gaan zeker nog eens terug!

27. P. van Houwelingen

We hebben genoten van het 5- gangen diner.
    Heerlijk eten, voor een leuke prijs.

28. Heerlijk met mijn dochter gegeten. Sfeer gezellig. Eten bijzonder goed verzorgd. Service helemaal perfect.

29. Heerlijk gegeten in de Koperen Pan, mooi opgemaakte borden. Uitstekende en gezellige bediening van de gastheer. Ook glutenvrij prima voor elkaar. Parkeren voor de deur. Kortom TOP!

30. In de gezellige entourage van De Koperen Pan heerlijk gegeten. Bediening van de gezellige en vriendelijke gastheer die duidelijk plezier heeft in zijn vak. Voor herhaling vatbaar.

31. J.C.van.Stight

Heerlijk restaurant met prima kwaliteit en service zoals we van hun gewend zijn.

32. A.Timmermans

Wij hebben heerlijk gegeten relax en erg sfeervol en een geweldige bediening
    alle tijd gehad

33. Zoals vanouds gezellig en sfeervol genoten. Komen zeker weer terug!

34. Zoals vanouds, gezellig en sfeervol genoten. Vriendelijke bediening en het eten was lekker, niets op aan te merken.
    Dit word zeker vervolgd.

35. zuijderwijk

keurig restaurant, nette vriendelijke bediening. Eten smaakte prima, borden leuk opgemaakt .
    het opnemen van bestellingen zou voor ons wel iets sneller mogen, zo ook het uitserveren, we hadden om 18:30 uur een tafel besproken en kregen pas na half 8 ons gerechten, als voorgerecht hadden wij alleen een stokbroodje besteld. Met kinderen aan tafel duurt het dan wel lang. Ook de nabestelling van de puntzak friet bleef lang weg, we waren al klaar met eten.
    Verder was het prima.

36. van Leeuwen

Ok, eten was prima. Sfeer was meer voor oudere mensen dan voor jong publiek. Erg rustig terwijl er veel plekken beschikbaar zijn (6 tafels voor een dinsdagavond). Voor ons niet nog een keer.

37. Een high tea via Social Deal. Ik heb nog nooit zo een geweldige high tea gehad. Het was een heerlijke proeverij van allerlei gerechtjes en opgediend als voor- hoofd- en nagerecht. Schitterende presentaties en hoogstaande kwaliteit. Ik ben al bezig om met vriendinnen tot een afspraak te komen om volgende maand weer te gaan, maar dan tegen de normale prijs maar dat is oké.

38. L m vd bos

Vandaag lekker een high tea gedaan via Social Deal. En was heerlijk en heel verrassend, zeker voor herhaling vatbaar.

39. Denise Tans

Uitgebreide kaart, heerlijk gegeten, wordt goed rekening gehouden met de wensen van de klant. Rolstoelgebruiker heeft prima toegang. Prijs/kwaliteit is in orde. Erg vriendelijke bediening.

40. Fijn en gezellig restaurant, goede en vriendelijke bediening, eten en drinken is OK.

41. M. van Dalen

Super gegeten. Alles was lekker! En een zeer goede bediening! Een aanrader.

42. Marlene

Wij hebben heerlijk gegeten!! Ze hebben een uitgebreide, gevarieerde kaart met mooie gerechten. Porties zijn meer dan voldoende, de kwaliteit is heel goed. Zeker een aanrader! Handig voor de deur parkeren. Wij komen zeker nog eens.

43. Marcel den Dulk

Aanbevelenswaardig.

44. Lekker gegeten, aardige bediening.

45. fam. van ruiswijk

Zoals altijd super lekker gegeten, vriendelijke bediening, alles zag er super verzorgd uit. echt een aanrader

46. Melitta Breedveld

Altijd super goed en gezellig alles kan daar. Mooie open keuken en goed contact met elkaar. Eten is heerlijk!! Kom er graag.

47. Heel goed eten en lekker maar met kinderen erbij duurde het echt te lang. Mag wel iets vlotter gang na gang. Verder perfect.

48. Heerlijke slibtongetjes gegeten. Voor herhaling vatbaar!

49. E.Schilperoort

We hebben er heerlijk gegeten, de bediening was perfect.

50. Familie de Koning

Heerlijk gegeten, ziet er erg verzorgd uit! Gastvrije ontvangst en bediening, gezellige sfeer.

51. Betty Franken

Eerste kerstdag hebben we bij De koperen pan gegeten. De ontvangst was vriendelijk, de ambiance gezellig en het eten heerlijk. Een aanrader.

52. 1e kerstdag gegeten bij de koperen pan, voortreffelijk gegeten.

53. T Overgaag

We hebben echt heerlijk gegeten, en het was allemaal heel goed verzorgt en lekker!!

54. We hebben heerlijk gegeten in een heel ontspannen en gezellige sfeer. De bediening was prima en vlot.

55. Bas van Eijndhoven

Zeer goed gegeten, vlotte bediening. In een woord PRIMA

56. Lekker gegeten, goede bereiding. Had wel wat meer groenten gewenst bij gerecht.

57. J.v.d. Roest

Wij hadden vooraf een tafeltje voor 4 personen gereserveerd, en daarbij opgegeven graag voor het raam te zitten. Helaas was dit niet mogelijk omdat er voor deze avond eveneens een groot gezelschap had gereserveerd. Een ronde tafel bij de keuken werd ons aanbevolen. Deze plaats bleek erg licht en weinig sfeervol. De maaltijd was goed, de sorbet echter extreem zuur. Prettig was dat er n.a.v. onze opmerkingen hierover 1 sorbet gratis werd berekend.

59. Was niet echt goed. Het eten was wel aardig, het duurde wel lang voordat je wat te eten kreeg. Jammer dat het bier over datum was, ik had wel korting o.i.d. verwacht maar dat zat er niet in. De sfeer vond ik toch ook niet je van het, dus dit was de eerste keer maar ook de laatste keer. Ik had wel meer verwacht van De Koperen Pan.

Jammer, maar helaas niet voor herhaling vatbaar.

60. Het eten bij de Koperen Pan smaakt over het algemeen goed maar is nouvelle cuisine. Bijgerechten worden niet geserveerd. Service is wel ontzettend bedroevend. Vooral de de eigenaresse is onprofessioneel en onvriendelijk. Bij het bestellen van een tweede cola wordt er een vies glas van iemand anders neergezet. Zodra hier iets van gezegd wordt is mevrouw gepikeerd en gaat met een flinke portie tegenzin een ander glas halen. Loopt met een vrij lang gezicht door het restaurant heen. Met een grote groep ( +/- 15 personen) eten kost hier met een 3 gangen menu een ruime 4 uur.

Gezien de prijs-kwaliteitverhouding is dit een no-go.

61. Prima geluncht! Fijne tent om even een hapje te eten als je toevallig daar in de buurt moet zijn. Je waant je af en toe in Duitsland met dit degelijke interieur.

62. Heerlijk eten, we zijn hier meerdere malen geweest. Soms is het wat lang wachten maar het eten maakt alle verwachtingen waar.

63. Wij vonden het waardeloos, we moesten vragen of we nog wat konden drinken. We waren met 10 man, na 2,5 uur hadden we nog geen hoofdgerecht. Na vragen zou er spoed achter het kindermenu worden gezet en dat hadden we 15 minuten later nog niet... we zijn dus vertrokken na alleen een voorgerecht.

64. Gigantisch goed gegeten, voldoende keuze qua menu's voor jong en oud. Kinderen konden simpel menu bestellen en wij hebben van heerlijke specialiteiten genoten.

65. Jan-Willem

Hier moet je gegeten hebben, zoveel keuzes van simpele gerechten tot de wat exclusievere gerechten, heerlijk gegeten al een x aantal keer. Zeer goede ober in dienst, die vriendelijk en netjes is.