Bakker Suikerbuik in Delft

1. Ik heb meerdere keren bij de gezellige Bakker Suikerbuik gegeten. Een leuk plekje in de stad waar je lekker en leuk kunt lunchen, high tea-en of gewoon een bakkie met wat lekkers kunt halen.

(de appelflappen met oud & nieuw zijn een aanrader!!)

Ik ben zelf geen koffie-drinker, maar van wat ik om me heen hoor schenken ze hele goede koffie!

Ook een workshop bijgewoond, erg leuk! (en lekker ;) )

Daarnaast staan er het hele jaar door de mooiste taarten en cupcakes in de etalage.

2. We hadden een arrangement bestaande uit ontvangst, koffie met gebak, stadswandeling en lunch. Omdat ik een dieet moet houden en veel dingen niet mag eten, heb ik vooraf geprobeerd per email om hierover te overleggen. Dit verliep al zeer moeizaam, ze reageerden laat of niet (op het laatst), alternatieven konden niet of tegen bijbetaling. Het enige wat ze wel aanboden was rekening te houden met het gebak, maar voor de lunch bleef het onduidelijk of ik er wel iets zou kunnen krijgen. We hadden gereserveerd voor 10.00 maar vanwege de trein hebben we dat niet kunnen halen. We kregen dan ook op een zeer vervelende manier te horen dat we te laat waren en pas na 14 uur kon lunchen. Ik kreeg wel het aangepaste gebakje, maar de 2e persoon kreeg een cakeje ipv gebak. Heel raar als je hebt betaald voor gebak. Qua lunch bleek dat ik alleen dat kon krijgen waarvan ik had aangegeven het niet graag te eten, nl. glutenvrij brood (dit is echt niet lekker namelijk en ik mag wel speltbrood). Omdat we daar ook een paar uur op zouden moeten wachten, hebben we daar maar voor bedankt. Het meest onaangenaam vonden we hoe we bejegend werden, totaal klantonvriendelijk.