Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Delfstrahuizen verdeeld zijn.

Je krijgt er waar voor je geld, goede kwaliteit eten.
    De hamburger met ei is aan te raden.

Heerlijk gegeten met een geweldige service.
    Wij komen hier graag terug.
    Ook het zitten aan het water geeft een heerlijk vakantie gevoel.
    Top!

Alma Kuiper

Afgelopen zondag speciaal gekomen om mosselen te eten. Helaas, de mosseltijd is voorbij volgens de bediening. Maar wat lees ik maandag dat deze week de week van de mosselen is en er waarschijnlijk in de meeste restaurants mosselen aanwezig zullen zijn.

Jop

Elk jaar huren we een bootje en dikke tut is dan elke keer weer een vaste stop voor een hapje en een drankje. Mooi ingericht restaurant/eetcafe met goede en vriendelijke service. Het eten is zeker een aanrader. Verse groentes en vlees goed bereid. Frites zijn ook duidelijk bereid in vers vet.

De locatie is geweldig als je buiten kunt zitten. Het eten is te eten, daarom is de prijs te hoog. Bediening kijkt niet naar je om vraagt niets en bij het weggaan ook geen blik.. Zo jammer!

Wij hebben er 2x plate schol (zat totaal geen smaak aan, leek wel zo uit het water) en 1x plate Burger (leek wel geen echt vlees, smakeloos), op hetzelfde bord lag een beetje sla en patat.
    De bediening was chagrijnig. Ik heb nog een 5 voor de sfeer gegeven en dat komt omdat het aan een watertje ligt dat is nog enigszins leuk. Beslist geen aanrader!

Kwaliteit/prijs verhouding van de soep knap scheef.. In de tomatensoep miste ik een beetje groen van dun gesneden prei/lente ui.. ik telde 4 kleine gehaktballetjes en vond de smaak erg zout.. Goed voor de dorst maar vervolgens tijdens het eten geen vraag gehad of er nog behoefte aan het een of ander was.. Dat kon niet door drukte komen, want slechts 3 of 4 tafels bezet.

Mijn verwachting van tomatensalsa bleek anders dan de olie met basilicum en eetlepel tomatenstukjes daarin. Zalm was heerlijk en heeft (wat mij betreft) de "tomatensalsa" niet nodig. Gebakken aardappeltjes waren lekker.. De friet had wat langer gebakken mogen worden; die hadden nog zo'n "diepvries-smaakje". Boontjes met spek omwikkeld.. De asperge-tijd hebben we gehad en die uit blik vind ik niet lekker... de rauwkost was wel oké...

Mijn totaalbeeld is dat de prijs wat aan de hoge kant is voor kwali- en kwantiteit die er geboden word..

Bekenden

Lekker gegeten. Ze hebben heerlijke mossels! Een echte aanrader! Alleen de bediening was om half 11 van de leg.
    Trouwens ze hebben daar een policy om 23:00 uur moet je naar de kroeg aan de overkant om een bakje koffie na het eten te krijgen!

Afgelopen zaterdag hebben wij met 6 personen hier gegeten. We boften met het weer, konden fijn buiten aan het water eten. Na een drankje genuttigd te hebben kwamen de 'schnitzels' op tafel. Maar dat waren droge lappen vlees met een dikke laag weet niet wat!!!! In ieder geval niet een krokant laagje!!! Het smaakte nergens naar.
    We hebben hier iets van gezegd tegen de bediening, met als resultaat: o, ik zal het doorgeven. Daar bleef het dan ook bij. Na nog een kop koffie te hebben gedronken rekenden we af. Echter ook bij het afrekenen werd niet op onze klacht terug gekomen. We hadden op zijn minst een excuus verwacht. Netjes was geweest dat de kok even bij ons was gekomen en een nieuwe schnitzel of, als dat te veel moeite was, een kop koffie had aangeboden.
    Dit eethuis is geen aanrader!

Op een mooi plekje gelegen eetgelegenheid. Blijkbaar maakt dat de prijs, want wat je op je bord krijgt, daar wordt je niet vrolijk van. De schnitzel was ontdaan van alles wat een schnitzel lekker kan maken. Was een stuk vlees met een jas van een soort drap zonder smaakvolle ingredienten. Krokante laag was zeker uitverkocht. De varkenshaas werd geserveerd in een soep van een soort roomsaus. Gelukkig stond op de rekening dat dat iets met champignons geweest moet zijn, anders waren we daar niet achtergekomen. Bij de term 'dikke Tut' denk ik aan iets positiefs, helaas heb ik dat gevoel niet overgehouden aan het bezoek aan deze tent.

Met zijn vieren gegeten, 3 gerechten waren redelijk, maar de biefstuk komt uit de steamer. Onbegrijpelijk hoe kan je dit doen. Echt slecht!

Een stek waar alles klopt ! Eten is goed (.. en prijs klopt !), bediening bijzonder vriendelijk, klantgericht en snel en de sfeer... een oergezellig terras direct naast de brug..dus altijd vertier. Voor ons een vaste stop tijdens onze motorritjes.

Gezellig restaurant, mooie locatie.

Antoon en Tillie van den Hurk

Op 'n mooie novemberavond onverwacht gegeten aan de Pier Christiaansloot. En wat een verrassing: met onze Friese vrienden als prettig gezelschap genoten van een goeie maaltijd. Een aanrader!

Harald Ganz

Gaby u Harald Ganz.
    Wir waren vom 29.08.2011 im Urlaub (bootsurlaub) in Friesland und haben bei der durchfahrt nach Oberysel in Echtenerbrug dort halt gemacht, können nur gutes berichten. Auf der Rückfahrt noch einmal das selbe und wieder alles prima. Wir können es nur empfehlen, wenn wir 2012 wieder Bootsurlaub machen gehen wir dort auf jeden fall wieder zum essen.

willy

Of je op een feestje van vrienden komt : Gezellige ongedwongen sfeer.

Prettige bediening, lekker eten.

Heerlijk gegeten aan het terras aan het water.

Gezellig en zeer goede bediening.

FF voor een lekker frietje is t hier goed toeven!

R HOekstra

Harstikke gezellig en héééérlijk eten!