Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Delden verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant.

2. Snackbar Delden

3. Nederlands Delden

4. Pizzeria Delden

5. Pizzeria Delden

heleen

6. We kwamen hier voor een eenvoudige lunch. :
    Uitsmijter was perfect conform wens, tonijnsalade viel bij partner zeer in de smaak, wat valt er dan nog te mopperen?

Wel, dat was de"horecablik" zoals ik het noem wanneer personeel niet om zich heenkijkt om toch maar vooral niet een bestelling op te hoeven nemen.

Toen ik na zeer geruime tijd wachten dan maar eens naar de bar liep waar twee medewerkers het druk hadden met elkaar, en vroeg of het verschijnsel "klant" ze wel bekend voor kwam, werd eindelijk actie ondernomen nadat als excuus geuit werd dat het erg druk was. Dat zal wel, maar daar hadden deze twee medewerkers dan geen last van gehad, ik had ze al meermalen nietsdoend zien ginnegappen bij de bar.

7. H. Westerik

Het eten was prima; smaak is voortreffelijk en ook leuk opgediend. Het restaurant was goed bezet en derhalve wellicht ook de reden dat het erg warm was. Dit is ons daar al vaker opgevallen. Dit nodigt niet uit tot even natafelen.
    Persoonlijk vind ik de prijzen toch wel aan de hoge kant; een niet overdreven 3-gangen met koffie na is toch het budget van 2 weken boodschappen. Dit is overigens niet alleen bij het Witte Paard.

8. Heerlijk Broodje gezond gegeten, zag er zeer uitgebreid en verzorgd uit met Brie inplaats van Ham.

9. Geert

10. Maandag eten gehaald voor 6 personen op basis van het Delifrance boekje van nog geen jaar oud. Gewenste Wrap bestond niet meer en de bediening had er nooit van gehoord maar gaf een andere wrap mee, die niet in de smaak viel. Het menu met de ossehaaspuntjes werd geleverd zonder de ossehaas puntje zodat je alleen een zak friet had voor 15,95 bij navraag konden we het menu opnieuw ophalen maar dat duurde nog een 45 minuten waarbij de ossehaas puntjes taai waren. Kortom we konden niet gezamenlijk eten door een slechte bediening en het bleek dat binnen het jaar niet alleen wijzigingen in het menu waren doorgevoerd maar ook een prijsverhoging van meer dan 14%. Geen aanrader.

2,9
  11. Gezellig gezeten, goed eten de ossenhaas was wat hard van structuur.
    Tegenvaller bij het desert. 1 Bol ijs gevvraagd bij de heise liebe ipv 3 bollen ijs (wat echt te veel is) wordt wel de prijs van 3 bollen ijs berekend. Kleine glaasjes wijn.

5,5
  12. We bestelden als voorgerecht een garnalencocktail en wilden als hoofdgerecht de champignons in bierbeslag. Deze stonden bij de vegetarische gerechten. Dat kon niet want dat was een voorgerecht (stond niet zo op de kaart). Ze kon ons wel een dubbele portie champignons serveren als hoofdgerecht. Vervolgens kregen wij 2 grote borden champignons geserveerd echter zonder garnituur. Toen we daar naar vroegen kregen wij als antwoord dat het een voorgerecht was? Pardon volgens mij moesten we een dubbele portie bestellen als hoofdgerecht? We konden wel wat salade erbij krijgen Vervolgens stond op de rekening 3,50 voor het kleine bakje salade en moesten we voor de champignons 21 euro pp betalen. Niet voor herhaling vatbaar dus.

4,3
  13. Breuker

Het is hier altijd gezellig en goed

14. Chinees-Indisch Delden

Inderdaad #Sjaak vandaag ook voor onze jongens een paar frikandellen speciaal afgehaald… Super lekker! (De beste ooit gehad… echt een aanrader.)

15. Chinees-Indisch Delden

De beste frikandellen speciaal ooit! Echt superlekker.

16. Chinees-Indisch Delden

Met 9 man ons heerlijk laten verrassen bij Golden City. Smaakvol en divers gegeten en een zeer vriendelijke en vakkundige gastvrouw. Zeker een aanrader!

17. Pizzeria Delden

Giny Geerling

We hebben heerlijk gegeten.
    Vriendelijk personeel.
    Verhouding prijs, en wat je er voor krijgt, helemaal oke.
    Komen zeker terug.

18. Heel lekker gegeten.
    Mooi menu.

19. Prima gegeten, heerlijk wijntje erbij. Prijs en kwaliteit prima in verhouding. Een aanrader voor liefhebbers van een heerlijk stukje sukade en ouderwetse hangop als toetje.

20. fons en gerrie

Het eten is heerlijk, geen lange wachttijd, wij komen beslist weer.

21. Nicole Mulhof

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer.
    Puntje van aandacht, met zijn 8-en aan een grote ovale tafel zitten is niet heel handig. Lastig communiceren met elkaar.

22. Pizzeria Delden

Wij kwamen er gemiddeld 1 x per week.
    Maar sinds een tijdje niet meer koude broodjes vooraf zeer zuinig met de wijn en prijs kwaliteit is sinds ze ook een Grieks restaurant hebben geopend stukken minder en over de kwaliteit prijs verhouding daarvan helemaal maar te zwijgen want die is helemaal bedroevend.

23. Pizzeria Delden

Goed eten, betaalbaar en goede sfeer.

24. Chinees-Indisch Delden

Ik ben sinds kort gediagnosticeerd met coeliaki en ben vrij nieuw op het gebied van gluten. Maar ik was ontzettend blij verrast met Golden City Delden. Ze hielpen echt mee denken en ook deden ze veel moeite om voor mij meerdere keuze gerechten uit het menu nog te kunnen eten. Door bijv. De saus apart te doen. Zodat die later bij anderen toe te kunnen voegen. Heel erg blij mee en na die tijd gelukkig geen last gehad. Top!

25. Wij hebben heerlijk gegeten, het was wel heel erg druk super gezellig, de eigenaar had zelfs nog tijd voor een praatje. Top ga zo door.

26. Pizzeria Delden

Lekker gegeten en aardige eigenaren!

27. Pizzeria Delden

Marion Sengers

28. Heerlijk gegeten in de na-zomer-zon. helemaal super!

29. Marc & Willy

Zaterdag voor het eerst hier gegeten. Leuk/gezellig eetcafe met goed eten voor een vriendelijke prijs. Vriendelijk personeel. We komen zeker nog terug.

30. Niet echt bijzonder, we hebben er vorige week gegeten onze aardappels waren niet gaar, het kippepannetje was veel te zoet, smaakte als iets van de chinees, en bij de tafel naast ons was het vlees bijna nog rauw… maar de bediening was gewoon goed.

4,5