Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Delden verdeeld zijn.

1. Nederlands Delden

Joop van Oene

Erg gezellig en goed.
    Vriendelijk personeel, heel belanrijk!

Jammer dat je in verband met dieet geen naaltijdsalade mag bestellen omdat je de andere kaart hebt, die je niet zelf hebt uitgekozen.
    Beetje flexibiliteit en rekening houden met een speciaal geval, dan zou de service een 10 zijn. Zeker gezien het feit dat wij met 10 personen vaste gast hier zijn.
    Jammer.

3. Nederlands Delden

Zeer lekker gegeten in een zeer aparte omgeving. Echt een aanrader, je proeft goed de kwaliteit van de ingrediënten, zeer goed bereid.

4. Pizzeria Delden

Buitenveste

Op 7 november 2017 super lekker Italiaans gegeten. Zeer smaakvol. Vlotte en vriendelijke bediening.

5. Pizzeria Delden

Gezellig met ons gezin gegeten. Het was heerlijk! Wel druk en weinig personeel. We moesten soms lang wachten, tot grote ergernis van kinderen.

6. Pizzeria Delden

Uitstekend heerlijk eten voor betaalbare prijs. Voor herhaling vatbaar.

7. Pizzeria Delden

Wil Walters

Lekker gegeten en fijne bediening

Hans averdijk

Gezellige sfeer, goede bediening en betaalbare prijzen en niet te vergeten je eet er heerlijk.
    Ga zo door

9. Nederlands Delden

Gezellig, eten prima en vriendelijke en vlotte service.

10. Chinees-Indisch Delden

Gisteren nasi Hongkong/ tomatensoep en loempiaatjes meegenomen van deze chinees.
    De nasi is van een kwaliteit 0 de nasi die je in de gemiddelde supermarkt koopt is vele malen beter dan dit kleffe prutje de Hongkong was een toevoeging van vlees (smaakloos) en vage groentes de loempiaatje waren droog en met weinig smaak de soep was eigenlijk het enige dat lekker smaakte.

Prettige ontvangst in het restaurant en heerlijk gegeten.

Zijn zeker van plan om hier vaker te komen, als wij in de buurt zijn.

bram

Tubantia lezersmenu voorgerecht carpaccio gevuld met truffelmayo wel goed van smaak; hoofdgerecht kalkoen gevuld met ham en mozzarelle en eea opgerold overgoten met roomsaus + aardappeltjes uit de oven en frisse salade maar het gevogelte gerecht was flauw van smaak; nagerecht panna cotta met bosvruchten saus + limoncello ijs; afgesloten met koffie /thee + ameretti koekje.
    In zo'n 3 gangen menu zit altijd wel iets lekkers (we moeten ook niet te kritisch zijn wellicht) maar hier haalt het menu bij ons net een 6.

Jacob Visser

Prima hotel met heel goed eten!

14. Pizzeria Delden

danielmirza

Zoals uit mijn becijfering duid, we vonden het geweldig.
    De service was tof, beleefd en hield wel van een praatje. Gezellig dus zeker.
    Het voelt vrijwel als thuis met natuurlijk de klasse van een eetcafé.
    Prijs/kwaliteit verhouding was heel verassend, voor een kleine prijs een groot bord spareribs, heerlijk gemarineerd en geserveerd met frietjes/aardappeltjes en twee soorten salade.
    Nog een goed puntje was dat dit alles met een juist tempo geserveerd werd.

De service, de prijs, de gezelligheid.
    Gewoon weg heerlijk.

Henk Kalenkamp

Lekker en gezellig getafeld

Goed gegeten en heerlijk in het eerste voorjaarszonnetje gegeten.

tina geel

Alles goed geregeld. Prettig relaxed sfeer. Zeker voor herhaling.

19. Nederlands Delden

Lineke Fros

Ik wil even reageren. Op 15 januari waren wij met 6 personen bij u in het restaurant. Het eten was zeer goed. Wij vroegen bij het eten om een karaf water, maar dat kon niet. We kregen 2 flessen water. Wij zagen echter later dat er wel een karaf water op een andere tafel werd geserveerd. Bij het afrekenen moesten wij ELF EURO afrekenen voor het water in fles. Daar schrok ik van. Dat is ons erg tegengevallen en moet dit even kwijt.
    Vriendelijke groet, Ineke Fros.

Met de kerstdagen dit restaurant bezocht. Vriendelijke en gezellige bediening, leuk met de kinderen. De sfeer was relaxt. Eten was erg lekker. Graag tot een volgende keer.

21. Nederlands Delden

Witte Paard... heerlijk gegeten. Het is er druk, maar dat komt zeker omdat het eten daar zo goed is, heerlijk rundvlees! Goede porties en toch is er nog ruimte voor een dessert. Dat is zeker aan te raden! De persoonlijke benadering maakt dat iedereen zich er snel thuis voelt.

Vrijdag voor de 3e keer afhaal menu meegenomen. Geweldig! De saté is geweldig... Zo mals... saus er apart bij. Bief was ook perfect. Aardappeltjes, friet, rauwkost en warme groente, allen perfect van smaak. Echt een aanrader!!

Wij waren een weekendje in Delden en hebben naar aanleiding van recensies hier gegeten. Binnen erg sfeervol, zeer vriendelijke bediening, heerlijk gegeten. Wel iets prijzig maar is het absoluut waard! Mochten we weer 's in de buurt zijn dan komen we zeker nog eens langs.

24. Nederlands Delden

Op zondag na 17.00 uur ben je bij het Witte Paard niet meer welkom voor een kopje koffie met een appelgebakje
    Gewoon weggestuurd!

25. Chinees-Indisch Delden

Jammie, heerlijke vleesschotel gehad, op advies van de dame, met 3 verschillende soorten vlees. Aanrader!

Daniëlle

Als je moet betalen voor water én voor mayo, de tomatensoep overduidelijk uit blik komt (met van die chemische balletjes erin), de mosterdsoep veel te zout is en een deel van het vlees taai is, dan zie je ons er niet terug! Alleen de ligging is mooi.

27. Nederlands Delden

Doortje Wanaink

Onze ervaring bij Het Witte Paard is altijd positief, heel gezellig en de bediening is geweldig. Alles werd gelijk weer bijgevuld en koffie en thee (ook andere drankjes) kon je pakken zoveel als je wilde. We komen zeker terug.

28. Snackbar Delden

Na jaren nog steeds de beste patat in de buurt, service met een glimlach en de beste pindasaus👍

29. Snackbar Delden

Persoonlijk vind ik dit de beste cafetaria van Delden en omstreken! Lekker eten en goede service!

30. Snackbar Delden

Altijd heerlijke verse patat. Goeie service en korte wachttijden. Topcafetaria!