Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Delden verdeeld zijn.

1. Mia Masselink

Het is een leuk en gezellig restaurant!
    Vlotte bediening en prijs/kwaliteit is goed!

2. Geen oog dichtgedaan

Ik lees net op facebook dat ze nr. 1 zijn in trouwlocatie van de regio. Sterkte voor de gasten.
    Wij hebben een relax nachtje Twente geboekt, nou relaxed was het niet. Een dronken man van de kamer naast ons kon 's nachts rond 2 uur zijn kamer niet in komen. Veel geschreeuw op de gang, hij is bijna door een raam gevallen. Het raam is gescheuveld. Na vele pogingen te bellen naar iemand van het hotel uiteindelijk een voicemail in kunnen spreken. 's morgen om 5 uur werd het raam gerepareerd, dank (NOT) hiervoor dat dat zo vroeg moest gebeuren. Tussendoor een beetje kunnen slapen.
    's Morgen melding bij de receptie excuses gehad, per mail gereclameerd krijg ik de opmerking dat het voor hen goed opgelost is, ze hebben aangifte gedaan. Excuses voor een giga mislukt weekendje is wel een beetje weining.
    Ook tijdens het eten hebben ze de nodige steken laten vallen. Dat stapelt wel op.
    Gelukkig hebben we pasgeleden bij een ander Hotel in Twente een heerlijk weekend gehad, waar het heerlijk rustig was en waar ook het eten uitstekend was!

3,5
  3. Pizzeria Delden

Triena kollmer

Wij hebben heerlijk gegeten, en gezellig getafeld! Topkwaliteit voor een mooi prijsje. Hier krijg je nog echt waar voor je geld. Vriendelijke vlotte bediening! We komen zeker terug.
    In een woord FANTASTISCH…

4. Nederlands Delden

Jan Quinten

Na jarenlang een geregelde en tevreden gast te zijn van restaurant Sevenster viel het mij onlangs de service zwaar tegen. Na bezwaar gemaakt te hebben dat het bestelde stuk gebak wel erg klein uitviel t.o.v. wat normaal wordt voorgeschoteld was het enige commentaar dat het lag aan wie het gebak in porties sneed en dat de bedrijfsvoering hieraan niets kon doen. Daar dit huisgemaakte gebak in eigen beheer wordt vervaardigd, komt mij dit vreemd voor. Verdere discussie werd door de bedrijfsleidster afgekapt. Dit keer viel mij de service zwaar tegen. Hopelijk dat de nieuwe bedrijfsvoering dit ter harte neemt.

5. Fantastisch gegeten met een grote groep! Super kwaliteit eten en super bediening!
    Aanrader!

6. Vreselijke service. Ongeïnteresseerd personeel, geluidsoverlast. Slechte service en ze blokkeren je gewoon op Facebook als je je mening geeft.

2 weken geleden gereserveerd en midden in de nacht hebben ze nog steeds een gigantisch personeelsfeest, waar ze je niet van op de hoogte brengen van tevoren. Vraag je je geld terug omdat je niet kan slapen, snauwden ze je af en zeggen ze dat je maar een klacht moet indienen. Je kan alleen je geld terug krijgen als je een klacht indient via de mail. Doe je dat ter plekke dezelfde dag, geven ze niet thuis en weken lang reageren ze nergens op en als je ze belt doen ze of ze van niks weten.

NOOIT WEER DAAR RESERVEREN! Deze mensen gaan over lijken want ik ben ernstig ziek en mijn man en ik gaven dat ook aan tijdens de overlast, maar ze haalden hun schouders op en deden of het hun zaak niet was!

Dit is een vies kapitalistisch hotel met totaal geen oog voor haar klanten. Beloftes komen ze niet na! Het hotel zelf is ook maar een 6je, snot en vegen op de muur, stof dwarrelt overal op elke plank, de muren kapot en bloed op de lakens. Maar dat terzijde, het is gewoon schandalig dat ze zo met ZIEKE betalende klanten omgaan en doen of hun neus bloed!! En je blokkeren en negeren overal!

We gaan hier ook stappen tegen ondernemen want wij pikken dit niet! Eerst wat beloven dat ze een passende oplossing gaan regelen en eindstand na 2 weken zeggen dat er niks gedaan kan worden?! Huichelaars!!! Oplichters!

1,7
  7. Hogenbirk

8. Geertje Soetendal

We hebben een top avond gehad, gezellig, heerlijk gegeten en fijne bediening.

9. Pizzeria Delden

Martin Ravenshorst

Goed eten, voldoende.

• Eindcijfer 10
  10. Pizzeria Delden

Zoals altijd weer heerlijk gegeten, heel gezellig getafeld! Topkwaliteit en mooi prijsje. Hier krijg je nog echt waar voor je geld. Vriendelijke vlotte bediening! We komen zeker terug! Tip: biefstuk, entrecote en ribeye fantástisch.

11. Pizzeria Delden

Mannie Witten

Wij hebben heerlijk gegeten.
    Ook compliment voor de vriendelijke gastvrije bediening.

12. Vijf kwartier gewacht op het hoofdgerecht. Uiteindelijk zijn we weg gegaan. Ze waren ons vergeten. Jammer, het was een speciale avond voor ons.

13. Pizzeria Delden

Super eten en de bediening was top

14. Heerlijk gegeten! Mooi opgemaakt! Heerlijk plekje op terras!

15. Pizzeria Delden

Marlies

De allerlekkerste pizza’s van twente en de beste Griekse salade ever!

16. Chinees-Indisch Delden

Anne Marijke

Vandaag koe loe kaai met nasi afgehaald. Ca 30 ml saus bij 8 stukjes koe loe kaai. Droogpruimen dus. Nasi was nagenoeg witte rijst met wat bouillon poeder. Niet lekker en is in de groencontainer beland. Zonde!

2,4
  17. Pizzeria Delden

Mario Vossebeld

Erg goed eten en erg gezellig en goed verzorgd door het personeel

18. Jurgen M

Afgelopen zondag heerlijk gegeten. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren allemaal prima. Ook de bediening was attent en correct. Goede sfeer en het was allemaal top.

19. Pizzeria Delden

Het eten was weer heerlijk en leuke snelle bediening.

20. Vis stoofpotje besteld met tagliatelle. €24,- Bleek dat 3/4 van het stoofpotje vol tagliatelle zat en daar bovenop een beetje vis in saus. Slimme oplossing voor de restaurant houder voor dit dure stoofpotje.
    Verder parelhoen met een portjus. €26,- De parelhoen was taai en zeer smakeloos en de portjus was niet meer dan een eetlepel verdeeld in drie hele kleine scheutje op de risotto. Misschien hadden we pech met de kok van de dag. 🤷‍♀️

5,1
  21. Heel lekker en betaalbaar eten. Zouden ze hier in de randstad nog een voorbeeld aan kunnen nemen. Heerlijke malse varkenshaas sate en vrouw had een flinke zalmmoot.
    Als we in de buurt zijn gaan we zeker nog eens terug.

22. Pizzeria Delden

J.v.Reisen

Gezellig restaurantje.
    Aardige bediening.
    We moesten wat lang wachten op ons eten, omdat het bij de afhaal erg druk was op dat moment.
    Ik ga er zeker nogeens naar toe.

23. Heerlijk gegeten, fijne sfeer. Bediening vriendelijk, maar hadden wat vaker langs mogen komen voor drinken.

24. Heerlijk, verrukkelijke groenten, lekker bereidde sukade en heerlijke quiche.
    Ook de desserts, fantastisch.
    Zowel de looks als de smaak.
    Aanrader!

25. Pizzeria Delden

Het eten is altijd prima.
    De service was dit keer een tegenvaller. We hadden gereserveerd en mochten ergens gaan zitten. Wij kozen een tafel met plek voor 4 maar mochten daar niet blijven zitten. Het was druk en veel reserveringen.
    Wij zaten toen aan een tafeltje voor 2 maar na ons kwamen er nog 3 stelletjes, die allemaal wel aan een tafel van 4 mochten zitten. Heel vreemd!

26. Pizzeria Delden

Ine Waanders

Lekker eten en vriendelijk personeel.
    Het was weer gezellig.

27. Pizzeria Delden

Heerlijk gegeten, personeel super vriendelijk. Goed voor afhalen en daar eten! Alleen de sfeer klein beetje minder

28. Pizzeria Delden

Wij komen hier met enige regelmaat en wij vinden het altijd erg gezellig.
    Wij komen hier graag, vriendelijke bediening en heerlijk eten.

29. Koen van Esterik

30. Chinees-Indisch Delden

Gerrie Vuijst

Zaterdag 19 november2022

We hebben heerlijk gegeten.
    De bediening was heel goed.