Delden

Op een unieke plek in het Overijsselse Delden vind je Kwalitaria Delden. Onze snackbar in Delden valt direct op door een gigantische, 150 jaar oude beuk. Daaronder vind je ons visitekaartje: het leukste terras van Delden met maar liefst 80 zitplaatsen. Ideaal om zomers te genieten van een lekkere Kwalitaria maaltijd, een kopje koffie, een biertje of wijntje, of een verkoelend ijsje. Bij minder mooi weer kun je plaatsnemen in ons restaurant in Delden, waar we ook nog eens 75 zitplaatsen beschikbaar hebben. Vanuit ons hippe, sfeervol ingerichte restaurant zie je dan direct hoe onze gerechten vers voor je worden bereid. We hopen je snel te mogen verwelkomen in onze cafetaria in Delden. Tot gauw!

Lekker eten bij een Kwalitaria in Delden?

Eten in Delden

Lekker eten in Delden? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Onze Kwalitaria gerechten zijn net even anders dan die van de standaard cafetaria’s in Delden. Zo werken we onder andere met Hollands Maas/Rijn/IJssel-runvlees voor onze hamburgers en onze kipproducten zijn daar waar mogelijk plofkipvrij. Aviko maakt daarnaast speciaal voor Kwalitaria de lekkerste friet van Delden, die wij vervolgens in plantaardige olie bakken. Lastig kiezen tussen al die lekkernijen? Geniet eens van een kipsaté menu, een menu met pittige kipreepjes of wat dacht je van boerenfriet met gebakken spekjes, champignons, ui en paprika?

Eten bestellen in Delden

Weet je wat al het lekkers van Kwalitaria Delden nog lekkerder maakt? Met een paar klikken komen we het eten bij jou bezorgen in Delden! Ga naar de website van Kwalitaria Delden om eten te bestellen en binnen afzienbare tijd heb jij een maaltijd voor je neus staan. Een warme maaltijd welteverstaan, want wij bezorgen jouw eten in speciale warmhoud-rugzakken. En wist je dat Kwalitaria Delden bezorgt op elektrische fietsen? Wij hechten namelijk veel waarde aan het klimaat! Dat smaakt pas echt naar meer, vind je ook niet?