Gasterij 't Oaldershoes in Delden

• do vanaf 11:00
  • vr vanaf 11:00
  • za vanaf 11:00
  • zo vanaf 12:00

Gasterij 't Oaldershoes is een gezellig restaurant met 3 aaneengesloten vertrekken die een engelse sfeer uitademen. Met een authentieke engelse telefooncel voor het pand is de sfeer van onze Gasterij al gelijk bepaald.

Niet alleen voor een diner kunt u bij ons terecht maar beschikken wij ook over een uitstekende lunchkaart met een keur aan kleine gerechten. Voor een kop koffie met gebak, Brusselse wafel met warme kersen of Twentse krentewegge zien wij u ook graag als gast. Tevens kunt u zomers op ons terras genieten van het sfeervolle Delden of 's avonds wegdromen onder de verlichte oude stadstoren. Voor een kleine bruiloft, vergaderingen, receptie zijn wij voor u een uitstekend adres compleet verzorgt met een diner of warm en koud buffet en met onze gastvrije bediening. Sinds 1 december 2016 zijn Robert en Esther Gerritsjans de nieuwe eigenaren van Gasterij 't Oaldershoes, dus wij en ons team heten u van harte welkom in onze gasterij.

Diëten Veganistisch, vegetarisch, lactosevrij en glutenvrij
Foto van Gasterij 't Oaldershoes in DeldenFoto van Gasterij 't Oaldershoes in DeldenFoto van Gasterij 't Oaldershoes in DeldenFoto van Gasterij 't Oaldershoes in DeldenFoto van Gasterij 't Oaldershoes in DeldenFoto van Gasterij 't Oaldershoes in Delden

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoilet en rolstoeltoegang
Ambiance
Zakelijk, rustig, romantisch, nostalgisch, luxe, klassiek, kindvriendelijk, huiselijk en gezellig
Voorzieningen
Afhalen, catering, Wi-Fi, terras en high-tea
Kinderen
Kinderstoel aanwezig