In het centrum van Delden is er voldoende parkeergelegenheid

Delden is gemakkelijk bereikbaar door middel van de trein

di vanaf 11:00
wo vanaf 11:00
do vanaf 11:00
vr vanaf 11:00
za vanaf 11:00
zo vanaf 12:00

Gasterij 't Oaldershoes is een gezellig restaurant met 3 aaneengesloten vertrekken die een engelse sfeer uitademen. Met een authentieke engelse telefooncel voor het pand is de sfeer van onze Gasterij al gelijk bepaald.

Niet alleen voor een diner kunt u bij ons terecht maar beschikken wij ook over een uitstekende lunchkaart met een keur aan kleine gerechten. Voor een kop koffie met gebak, Brusselse wafel met warme kersen of Twentse krentewegge zien wij u ook graag als gast. Tevens kunt u zomers op ons terras genieten van het sfeervolle Delden of 's avonds wegdromen onder de verlichte oude stadstoren. Voor een kleine bruiloft, vergaderingen, receptie zijn wij voor u een uitstekend adres compleet verzorgt met een diner of warm en koud buffet en met onze gastvrije bediening. Sinds 1 december 2016 zijn Robert en Esther Gerritsjans de nieuwe eigenaren van Gasterij 't Oaldershoes, dus wij en ons team heten u van harte welkom in onze gasterij.

• Veganistisch

1274692088 78
1321938027 57
1542419076 72
1566042046 78

1. Heerlijk Broodje gezond gegeten, zag er zeer uitgebreid en verzorgd uit met Brie inplaats van Ham.

2. Heel lekker gegeten.
    Mooi menu.

3. Niet echt bijzonder, we hebben er vorige week gegeten onze aardappels waren niet gaar, het kippepannetje was veel te zoet, smaakte als iets van de chinees, en bij de tafel naast ons was het vlees bijna nog rauw… maar de bediening was gewoon goed.

4. Rudy 120 punten

Alleen buiten koffie en thee gedronken op Hemelvaartsdag. Maar dat was voldoende om er een slecht gevoel aan over te houden. Kleine kopjes thee, lauwe koffie en naar het toilet in een toiletwagen. Het was rustig op het terras, dus er was geen enkele reden waarom een piano de toiletten in de zaak blokkeerde en we naar buiten werden verwezen.

5. Wij vonden het erg gezellig vooral voor in de sere waar wij zaten erg knus.

6. De Leuksten van ....

Wij hebben met 4 personen overweldigend lekker gegeten! Wij komen zeker nog eens terug bij dit restaurant met superleuk personeel! Het was perfect! Tot de volgende keer👍Mvg, De leuksten van…

7. Gastvrij, mooie kaart. Kabeljauwrugfilet uitstekend, echter de fazantenfilet niet goed doorbakken. Smaak verder goed. Deze fazantenfilet was van binnen nog glazig niet gaar zoals bleek bij het verder aansnijden. Dit deel was niet te eten. Dit gemeld; antwoord: "Jammer".
    Verder niets, geen verontschuldiging, geen overleg, geen tegemoetkoming. Inderdaad 'jammer', geen klantgericht gebaar…
    bezoek 1 maart 2018

8. Prettige ontvangst in het restaurant en heerlijk gegeten.

Zijn zeker van plan om hier vaker te komen, als wij in de buurt zijn.

9. Henk Kalenkamp

Lekker en gezellig getafeld

10. Wij waren een weekendje in Delden en hebben naar aanleiding van recensies hier gegeten. Binnen erg sfeervol, zeer vriendelijke bediening, heerlijk gegeten. Wel iets prijzig maar is het absoluut waard! Mochten we weer 's in de buurt zijn dan komen we zeker nog eens langs.

11. Bart Koops

12. Enkele dagen gelden hebben hier overheerlijk gegeten in een gezellige ambiance en waar het zeer betaalbaar was. De gerechten smaakten voortreffelijk en de bediening was in orde!

13. Heerlijk gegeten, nette bediening. Alleen de cappuccino behoeft echt verbetering!!

14. adenroos

Weekendje ertussenuit en dan treffen we dit leuke gezellige restaurant. Erg goed gegeten. Geen gehaast, vriendelijk, gastvrij personeel. Borden mooi opgemaakt. En niks teveel. Enthourage mooi. Sfeervolle lokatie. Niet gehorig zodat je ongewild een ander gesprek hoort. Ruime plek.
    Ook het vegetarische menu was heerlijk!

15. Het was al weer even geleden dat we hier hadden gegeten en er was dus ook een compleet nieuwe kaart.
    Leuk allemaal weer nieuwe gerechten alleen wel vreemd dat er nu spareribs op de kaart staan mixed grill en varkenshaas roomsaus, noodgreep of misschien gewoon veel vraag naar geweest. Wij vonden het niet erg passen, maar gelukkig staat er nog genoeg ander lekkers op de kaart bijvoorbeeld de Black Angus werd mij aanbevolen jeetje wat is dat lekker vlees!! Dus al met al nog steeds een super adresje als ze maar niet terug gaan in de tijd!!

16. 30 mei uit eten.Waar kan ik dat beter dan bij 't Oaldershoes. Bediening heeft verstand van zaken. Goede wijn adviezen. Vanuit de keuken kwamen weer heerlijke gerechten. Hier weten ze wat ze doen. Kom zeker terug.

17. sanne 206 punten

Vandaag hier een broodje gegeten. Het was super lekker.
    Alleen de gastvrouw mag wel iets vriendelijker zijn.

18. A.DUURSMA

19. Begin augustus dit jaar op een middag rond 16.15 uur bij 't Oaldershoes gaan zitten.

Als je in eerste instantie om de lunchkaart vraagt, ik weet dat lunchtijd al geweest is, hoor je de kok met verontwaardiging vanuit de keuken roepen: "de lunchkaart"? Dat kan ik nog wel begrijpen. Maar als je vervolgens van de menukaart wilt bestellen is dit ook niet mogelijk omdat die nog voorbereid wordt. We kunnen wel een suikerwafel of een portie bitterballen bestellen. "Huh"? We willen gewoon wat eten verder niet... Op deze manier vraag je om een slechte recensie en ben je in mijn optiek de naam Gasterij niet waard.

Al met al een onplezierige ervaring en op deze manier absoluut niet voor herhaling vatbaar.

20. de restaurant houder

Geachte heer Marcel.

Wij vinden het vervelend dat u geen leuke avond hebt gehad in onze Gasterij. Maar als u in het vervolg weer eens uit eten gaat, en er wordt 3 keer aan u gevraagd of alles naar wens is, zou u dan tenminste een keer daarvan aan willen geven dat er iets niet naar wens is zodat men er iets aan kan doen om u toch tevreden te stellen.

Met vriendelijke groet.

Gasterij 't Oaldershoes.

21. Bij binnenkomst zie je dat het old-english chic woonkamerachtig is aangekleed. Dus je verwacht ook chic eten.

Het zag er grotendeels goed uit. De smaak echter vond ik niet aanwezig in het eten. Ik vond het zeer flauw en bepaalde gerechten vond ik zelfs geen smaak hebben.

Als je dan ook nog kijkt naar de prijzen dan vind ik dat deze absoluut niet in verhouding staan met de geleverde kwaliteit.

De bediening kwam amateuristisch over. Als je vlak achter elkaar door drie verschillende mensen wordt gevraagd of alles naar wens is dan is er iets mis met de verdeling.

Goed geprobeerd, maar heel jammer. Ik zal er niet nog eens naar toe gaan om te eten.

22. Verrast door een verrassingsmenu. Uitstekende keuken. Mooi opgemaakt. Gastvrije bediening. Gezellige ambiance.

23. Wij komen hier vaker om te eten en zijn nog nooit teleurgesteld. Je wordt echt gastvriendelijk ontvangen en het eten is verrukkelijk.

24. van amerongen

Bedankt voor wederom een perfecte culinaire avond.

25. We komen hier vaker. Altijd naar volle tevredenheid. Goed eten en vriendelijk personeel.

Afgelopen zaterdag was het helaas minder. Het voorgerecht was goed, maar de biefstuk was doorbakken en taai.... en het visgerecht was maar net gaar. Als klap op de vuurpijl werd de koffie nog vergeten.

Was de vaste kok met vakantie? Wordt er bezuinigd op de kwaliteit? Jammer, zeker als je hier altijd zo graag naar toe ging.

26. Patrick

Mijn vrouw en ik zijn laatst uiteten geweest bij het Oaldershoes, en het was verschrikkelijk. Het eten was niet gaar, de bediening was amateuristisch en onbeleefd. Had er meer van verwacht na de goede verhalen, misschien had het gehele restaurant een off-day maar ons zul je hier niet meer zien.

Groeten Patrick en Marjan.

27. Afgelopen zaterdag hier gegeten. Gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu. Absoluut een toppertje! Alle gangen waren heerlijk! Ook de bediening was prima voor elkaar.

28. Afgelopen weekend gegeten met mijn familie.

En het was geweldig!

Je komt binnen en je krijgt een warm, gezellig welkomstgevoel!

Zo lekker eten voor weinig geld.

Wil je uit eten met je familie! Ga hier naar toe, zo lekker voor een hele goede (dus lage) prijs!

Service geweldig! Je krijgt echt het gevoel dat de bediening om je geeft! En de zaak zat vol! (wat me trouwens helemaal niet raar lijkt! Zelfs in deze tijd niet!)

Echt een aanrader! Je moet er sowieso een keer gegeten hebben!

Ik heb geen minpunten!

Ga zo door en tot binnenkort!

29. Marco en Lisanne

Heerlijk gegeten, attent personeel. Je zit niet opgeprikt maar je kunt lekker ontspannen, en toch stijlvol dineren. Mooie kaart, voor elk wat wils. Vooral aan het dessert is veel aandacht besteed. Absolute aanrader.

30. Nel 35 punten

Al weer een tijdje geleden dat we er gegeten hebben, maar ik wilde toch even laten weten dat het een geweldige ervaring was.

Echt verwend en verrast. In een woord heerlijk.

En een geweldige bediening, die weet hoe je moet bedienen.

Voor een echt avondje uit zonder kater gevoel achteraf.

Doen!

31. Wij gaan vaak uit eten en zijnndaardoor erg verwend, maar een restaurant zoals dit verdient gewoon drie sterren.
    Alles paste in het plaatje, zeer uitgebrijde kaart en een zeer goede wijnkaart.
    Bediening was super gezellige leuke aardige meiden.
    Het restaurant was zeer sfeervol ingericht.
    Als slagroom op het toetje ben ik vol lof over het eten alles was perfect. Borden warm, voldoende, zeer smakelijk.
    Waar zie je het tegenwoordig nog dat je verse groente geserveerd krijgt in 1 woord geweldig.
    Personeel van het Oalderhoes bedankt en tot zeer gauw weerzien.

32. Super-de-puper geweldig lekker gegeten. En de bediening was ontzettend aardig, service is uitstekend. Als dit geen favoriet adresje gaat worden!

33. 14-02-2009, Valetijsdag.
    Lekker uit eten met zijn tweeën.
    Nou dat was het zeker hoor!!!!!

Super gezellig, heerlijk eten en een vriendelijke bediening.

We komen zeker terug.

34. Peter en Claudia

wat een gezxellig restaurant! De bediening was vriendelijk en het eten top. Wat wil je nog meer...

35. wij waren aangenaam verrast door dit gezellige restaurant, de sfeer is super mede dankzij de gezellige meiden die er werken.De kaart heel erg uitgebreid. En we hebben heerlijk gegeten,super adresje!!

36. van amerongen

Zelden zo geweldig gegeten met een uitstekende bediening. Het totaal plaatje klopt helemaal in dit restaurant. Geen herman den blijker hier nodig!!
    Tot een volgende keer

37. Heerlijk eten, vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

38. Aardig eten , uitzonderlijk lekkere groente en best aardige service .
    Goede wijnen , interessant geprijsd .