1. Belgisch Deinze

Vandaag hier een lasagne gegeten die zuur was. Ook de ober gaf toe dat ze in de keuken sterk twijfelden of het gerecht wel nog in orde was.

Toen we dit aangaven dat we dit niet Oke vonden, zijn we afgescheept en moesten we de volle pot betalen.

Heel grof!

Grill Deinze
  3. Grieks Deinze

joachim

voor de eerste keer dit restaurant bezocht en ineens de laatste keer.
    Kipfilet met frietjes besteld voor de kinderen. 1 filet was Rauw, de andere smaakte verbrand met het gevolgd dat deze niet werden opgegeten. “Schotel van het huis besteld”, saaie schotel waar we niets grieks aan vonden, vlees, rijst, pasta en salade. De sate’s waren kurkdroog en niet te eten. 61 euro betaald voor ons gezin en voor wat we kregen onacceptabel. Gemeld aan de ober dat het eten niet ok was maar geen reactie.
    Ik heb alle vlees overschot laten inpakken en aan mijn hond gegeven, die vond het wel lekker. Ik wou nog even een email sturen om dit even te melden maar geen website, geen email te vinden. Dan maar gebeld maar ik kreeg gebrekkig nederlands antwoord dat ze geen email hebben ?? geen service.
    Ik ben diep teleurgesteld en ga hier nooit meer eten. Volgens vrienden zijn er veel betere griekse restaurants.

4. Italiaans Deinze

Eten en prijs zijn goed, maar de bediening is dat zeker niet!! Ik ga nooit meer terug omwille van de bediening.

5. Italiaans Deinze

Henriette

Per toeval binnen gesprongen, vluchtend voor de regen. Heel erg mooi restaurant. We hebben absoluut waar voor ons geld gekregen. Zeer vriendelijke Italiaan en ook ons zoontje van 7 was meer dan welkom. Erg kindvriendelijk. En op de kaart staat heel wat meer dan pizza of pasta. Wij gingen beide voor de Escallope Alessandro en ons zoontje koos toch maar pizza. Heerlijk gegeten en hierna weer helemaal klaar om de regen te trotseren.

Pascal Verstraelen

Prachtig gelegen aan de oevers van de Leie. Het is genieten van het uitzicht. Van aan het voorgerecht tot aan het dessert niets dan lof. Alles was even lekker. Bediening was uitstekend. Het was wel vrij druk in het restaurant waardoor het ietwat rumoerig was, maar dat hebben we niet aan ons hart laten komen. We komen zeker nog een keer terug, liefst bij mooi weer... kunnen we een keer genieten op hun terras.