Kiewiet in Dedemsvaart

• do 12:00 - 23:00
  • vr 12:00 - 23:00
  • za 12:00 - 23:00
  • zo 12:00 - 23:00

Fantastisch 6-gangenmenu inclusief amuses voor slechts 39,95!

Eén ding is duidelijk: Tom en Carina Geuke van Kiewiet staan stevig in het heden maar hebben tegelijkertijd oog naar het mooie verleden. Het interieur heeft een warme eigentijdse uitstraling, met alle ruimte voor verwijzingen naar de unieke historie van Dedemsvaart en haar omgeving. Samen met hun chef-kok Maurice Grendelman en het voltallige team staan zij klaar om van uw bezoek een onvergetelijke belevenis te maken. Het team staat met beide benen stevig in de Hollands turf... en da's culinair een prima plek!

Reserveer nu om met 20 euro korting bij Kiewiet uitgebreid te komen genieten. Dit heerlijke 6-gangenmenu inclusief amuses kost maar 39,95!

59,95 39,95 -33%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-02-2017

In ons restaurant streven wij naar perfectie tot in detail. Geniet eerst van een aperitief bij de open haard en laat u daarna naar uw tafel begeleiden. Door middel van onze open keuken heeft u direct zicht op de chef-koks die uw gerecht bereiden, terwijl u plezierig wordt bediend en ondertussen aan het genieten bent van een heerlijk diner in een fijne ambiance.

De gerechten die wij in restaurant Kiewiet klassiek bereiden, vinden hun oorsprong in de eigen streek Het Reestdal en worden gepresenteerd in een modern jasje.

Restaurant Kiewiet heeft een prachtige tuinzaal waar ook grote groepen zich verrast zullen voelen. Of het nu om lunch, borrel of diner gaat, om verjaardagen, feesten, proeverijen, vergaderingen of andere zakelijke bijeenkomsten, Restaurant Kiewiet biedt u altijd een maatwerkoplossing.

Diëten Glutenvrij
Bekijk onze menukaarten
Foto van Kiewiet in DedemsvaartFoto van Kiewiet in DedemsvaartFoto van Kiewiet in DedemsvaartFoto van Kiewiet in DedemsvaartFoto van Kiewiet in DedemsvaartFoto van Kiewiet in DedemsvaartFoto van Kiewiet in DedemsvaartFoto van Kiewiet in DedemsvaartFoto van Kiewiet in Dedemsvaart

Overnachten
Hotels in de buurt »
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang en rolstoeltoilet
Ambiance
Hip, kindvriendelijk, romantisch en zakelijk
Voorzieningen
High-tea en terras