Kiewiet in Dedemsvaart

Restaurant Kiewiet, Meer dan Sfeer

Deal Fantastisch 6-gangenmenu inclusief amuses voor slechts 39,95!

Eén ding is duidelijk: Tom en Carina Geuke van Kiewiet staan stevig in het heden maar hebben tegelijkertijd oog naar het mooie verleden. Het interieur heeft een warme eigentijdse uitstraling, met alle ruimte voor verwijzingen naar de unieke historie van Dedemsvaart en haar omgeving. Samen met hun chef-kok Maurice Grendelman en het voltallige team staan zij klaar om van uw bezoek een onvergetelijke belevenis te maken. Het team staat met beide benen stevig in de Hollands turf... en da's culinair een prima plek!

Reserveer nu om met 20 euro korting bij Kiewiet uitgebreid te komen genieten. Dit heerlijke 6-gangenmenu inclusief amuses kost maar 39,95!

59,95 39,95 -33%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-02-2018

10 eigen parkeerplaatsen voor het restaurant
    10 eigen parkeerplaatsen overzijde restaurant
    15 eigen parkeerplaatsen zijkant restaurant
    Gratis parkeren in nabije omgeving

In ons restaurant streven wij naar perfectie tot in detail. Geniet eerst van een aperitief bij de open haard en laat u daarna naar uw tafel begeleiden. Door middel van onze open keuken heeft u direct zicht op de chef-koks die uw gerecht bereiden, terwijl u plezierig wordt bediend en ondertussen aan het genieten bent van een heerlijk diner in een fijne ambiance.

De gerechten die wij in restaurant Kiewiet klassiek bereiden, vinden hun oorsprong in de eigen streek Het Reestdal en worden gepresenteerd in een modern jasje.

Restaurant Kiewiet heeft een prachtige tuinzaal waar ook grote groepen zich verrast zullen voelen. Of het nu om lunch, borrel of diner gaat, om verjaardagen, feesten, proeverijen, vergaderingen of andere zakelijke bijeenkomsten, Restaurant Kiewiet biedt u altijd een maatwerkoplossing.

• Buffet: € 27,50
  • High tea: € 21,50

5. Betalen pin Visa Master Card

1319782356 85
1366202429 90
1372004938 89
1406819993 88

1. Fam. Wilke

Gisteren overheerlijk gegeten bij Kiewiet in Dedemsvaaart.

2. Wesly&Linda

Voor ons jubileum zocht ik een leuke plek om te eten en kwam ik bij kiewiet terecht.
    Ik kon via eet.nu met 20,- korting een 6 gangen diner reserveren en heb dit gedaan voor 2 personen.
    Door het lezen van meerdere recensies kreeg ik een goede indruk en deze recensies slaan ook de spijker op zijn kop!!!

Hier kun je echt goed eten voor een leuke prijs/kwaliteit verhouding. Tevens bied het een avond vullend programma bij een 6 gangen diner.

Kortom perfecte avond gehad.

3. Bettina

Heerlijk gegeten, smaakvolle gerechten en bij passende wijn.

4. Kirsten

Super lekker gegeten!! 6-gangen heel goed afgestemd en keurige porties, geen overdaad. Ontzettend vriendelijke bediening!! Aanrader voor een avondlang heel gezellig eten!

5. Afgelopen woensdag hebben we hier gegeten. Wat een heerlijk restaurant. Wel wat rustig op de woensdag, maar desondanks een goede sfeer en zorgzame bediening. De kaart is overzichtelijk en precies genoeg qua diversiteit aan gerechten. Voor de kids, waarvan één vegetariër, werd zonder probleem een stukje maatwerk bedacht. We komen hier zeker weer!!

6. Wij hebben heerlijk gegeten, het 6 gangenmenu was heerlijk. Het is smaakvol en mooi opgediend. Ook de bediening is zeer vriendelijk.

7. Afgelopen weekend hebben we hier wederom genoten van een High Tea, dit hadden we 5 jaar terug ook al eens gedaan. We hadden de standaard High Tea gedaan. We begonnen met sandwiches, heerlijk! Gevolgd door warme hapjes, allemaal erg lekker! Als laatste het zoete gedeelte. Erg leuk dat het niet een standaard High Tea is, overal werd veel aandacht aan besteed. Super!

Één tip: misschien handig om in vervolg meerdere theefilters mee te geven, wanneer je nu een nieuw soort thee pakt moet je het oude eruit lepelen en er een nieuwe soort in doen, waardoor de thee alsnog wat van de oude theesmaak heeft.

8. Peter Voormeer

We wisten niet dat er in Dedemsvaart zo'n voortreffelijk restaurant is. Samen met mijn vrouw gekozen voor het 6 gangen herfstarrangement en alle gangen waren heerlijk! De bediening perfect en we kunnen het iedereen van harte aanbevelen.

9. D.U. van der Maal

Kerstavond met de bijbehorende gezellige sfeer en prima eten. Vriendelijke bediening die ondanks drukte ook even tijd heeft voor persoonlijk contact. Zeker voor herhaling vatbaar.

10. Wessels en Viskaal

We hebben hier verschillende malen heerlijk gegeten. We hebben onder andere ons trouwdiner hier genuttigd (2012). Voor alle verschillende gasten gaven we door wat zij wel en niet mochten/wilden eten (zoals rekening houden met allergenen, geen vlees en/of vis voor enkelen). Overal werd rekening mee gehouden en iedereen had een maal waar hij/zij ontzettend van genoot. De sfeer was prachtig en het uitserveren gebeurd altijd naar perfectie. De bediening is ontzettend vriendelijk en goed te genieten. Complimenten voor het geweldige team bij de Kiewiet!

11. We hebben hier een paar keer gegeten en dit restaurant is echt een pareltje in de regio. De kaart biedt voldoende keuze uit bijzondere gerechten waarbij veel gebruik wordt gemaakt van streekproducten. De opmaak van het bord is een feestje en doet niet onder voor menig sterren restaurant, en je wordt nooit teleurgesteld als je al dat moois je tong laat strelen. Bij Kiewiet ben je een avondje uit, de bediening is erg gastvrij, attent en vriendelijk en de prijzen zijn alleszins redelijk, zeker wanneer je bedenkt dat je ook nog extra amuses krijgt voorgeschoteld die het geheel compleet maken.

12. Wij hebben zaterdag en zondag genoten van de catering van Kiewiet, het was in een woord GEWELDIG!!
    Alles glutenvrij,de hapjes,soep en salades. Super!!
    Tom,Maarten en medewerkers,jullie zijn geweldig goed! En ook nog alles gebracht en gehaald,ons feestje kon niet beter.
    Hartelijk bedankt en tot gauw! Gert en Giny van Faassen.

13. Jeannette

We zijn er nu in totaal 3 keer geweest. 1x 5 gangen diner, 1x 4 gangen diner en een high tea. En iedere keer keren we weer terug.
    Sfeer is zeer prettig, bediening vlot en zeer kundig. Het eten is ons inziens wel een ster waard. Goede smaken die uitstekend bij elkaar passen. Uitstekende kwaliteit. Complimenten aan de chefkok en zijn team. Men vraagt ook naar onze wensen. Uitmuntend. We wonen niet in de buurt, maar rijden erg graag een eindje voor om.
    De high tea is zeer goed bevallen. Kwaliteit ook hiervan weer erg hoog.
    Dit restaurant is zeer zeker een aanrader!

14. Hennie Jager

Heerlijk eerlijk eten, goed op smaak en mooie combinaties. Een lust voor het oog en tevens heel smakelijk.

15. Lekker gegeten. De bediening was erg vriendelijk. Aanrader!!!!

16. Afgelopen zaterdag opnieuw geweest na onze goede eerdere ervaring via vakantieveilingen. Nu vrienden uitgenodigd en samen hebben een top avond gehad, perfect eten en goede bediening. Ook al ging er iets mis met de gerechten (verkeerde), dit werd snel en correct opgelost, prima !!
    Er wordt erg veel aandacht aan de smaak en opmaak van de gerechten besteed, als er dan ook nog met verse gerechten producten gewerkt wordt.... subliem.
    Dit was zeker niet onze laatste keer.

17. ids 31 punten

Afgelopen zaterdag een heerlijk viergangen diner met uitbreiding naar zeven gangen gegeten met twee kids van 12 na een dagje pretpark. De gerechten waren perfect op smaak en kunststukjes om te zien. Uitgebreide beschrijving door de allercharmanste bediening. Dit geboekt via vakantieveiling, alleen ik kan niet geloven dat dit restaurant niet iedere zaterdag nok vol zit. Gezellige sfeer, netjes formeel maar wel kindvriendelijk. Alles werd ook door de kids tot de laatste kruimel smakelijk opgegeten. Klasse! Wij komen hier zeker terug en gaan er zelfs voor omrijden.

18. ids

19. We hebben gisteravond bij Kiewiet zo lekker gegeten en gedronken! Het was geweldig, echt waar, alles was perfect. Een 10+!
    Alwin en Rens zijn hele goede gastheren die weten waar ze het over hebben en de kookbrigade: Hulde! Het was super, tot een volgende keer.

20. Henk Brugge

Geweldige avond gehad 1 e paasdag.

Via vakantieveiligingen hier terecht gekomen voor een 4-gangen menu.( uitgebeid naar 5 )

De bediening was goed, een jongeman vertelde uitgebreid over de gerechten en deed z'n uiterste best om je een leuke avond te bezorgen.

De gerechten waren plaatjes op het bord en de smaken waren fantastisch. ( goed voor je smaakpapillen )

Alles wordt met verse ingredienten gemaakt.

Zeker een aanrader.

Prijs / kwalieit is echt redelijk tot goed te kwalifiseren.

Wij hebben in ieder geval genoten.

21. Mooi restaurant waar we zeer vriendelijk werden ontvangen.
    We zijn voor de vier gangen gegaan en kregen vooraf een heerlijke amuse.
    Iedere gang was een feestje!
    De sfeer was goed, de wijn heerlijk en de bediening attent.
    Het enige min puntje was de kalfslende. Deze was te ver doorgeslagen en daardoor een beetje droog.
    Al met al een top avond die we zeker nog eens over zullen doen!

22. Jaap

23. Geweldige avond gehad. Via vakantieveiligingen hier terecht gekomen voor een 5-gangen menu.
    Ondanks dat we een bon waren kregen we alle aandacht, een heerlijk menu en een paar verrukkelijke amuses. De bediening was een beetje wisselend, de jongeman vertelde uitgebreid over de gerechten en deed z'n uiterste best om je een leuke avond te bezorgen, de (part-time) jongedames hadden wat minder kennis van de gerechten maar deden hun werk verder prima. De gerechten waren plaatjes op het bord en de smaken waren fantastisch.
    Erg leuk is de open keuken waar je vanaf de meeste plaatsen mooi zicht op hebt en kunt zien hoe je eten gekookt wordt, ze hebben niets te verbergen, alles wordt met verse ingredienten gemaakt. Is er dan niets op aan te merken, ja 1 klein puntje; bij het hoofdgerecht geen groente of salade. Maar het 5 gangen menu was voldoende om lekker gevuld naar huis te gaan en alle gerechten en amuses waren pure verwennerij. Zeker voor herhaling vatbaar en we hadden een schappelijke prijs via vakantieveiligingen maar ik had zonder problemen het normale bedrag ervoor betaald.

24. Job

25. Enige tijd geleden werd ik door een kennis uitgenodigd voor een "snelle lunch", dus we hebben het simpel gehouden. Een uitsmijter, jawel. Maar wat ze er van weten te maken is echt niet te geloven. Museum stukjes. Drie mooie bordjes met drie variaties op het thema uitsmijter. Je moet er maar opkomen om van zoiets simpels iets moois te maken. Perfecte smaak en naar wat ik begreep zeer betaalbaar.

26. Afgelopen woensdagavond hier gegeten (via vakantieveilingen gevonden). Het was heerlijk. We hebben van begin tot eind genoten. De deur zwaait al voor je open als je aan komt. De ontvangst was allerhartelijkst. Het 5 gangen menu was een heerlijk avontuur. De smaak, de presentatie, de bijpassende wijnen: het was allemaal perfect.
    Wat ons betreft een aanrader en ook wij komen zeker terug.

27. Fam .Brouwers

Afgelopen zondagavond gegeten, nadat we op vakantieveilingen.nl een bon hadden gewonnen. Erg mooi restaurant, zeer nette bediening en fantastisch lekker eten! Deze mensen houden duidelijk van hun vak en dat is aan alles te merken!

Dit is zeker een aanrader en we gaan hier zeker nog veel vaker naartoe.

Kortom: gewelige prijs/kwaliteit verhouding en gewoon erg lekker eten!

28. w.mosterd

29. Zondagmiddag 28-08-11 hier een high thea genoten...prachtig restaurant, mooi strak en modern maar wel sfeer. Mooie schone toiletten. Mooi zicht in de keuken ( glazen wanden )

De high thea was lekker ( apart merk thee, niet voor herhaling vatbaar maar das persoonlijk ) de hapjes waren zowel warm als koud en beide lekker.

Mijn vrouw wil vaker dus dat zegt genoeg.

30. bart en jeanet

We hebben hier gisteren gegeten, en het was heerlijk.

Het eten was op ster niveau, de bediening uiterst correct.

Ons zien ze binnenkort weer.

31. Elisa 83 punten

Ik ben eigenlijk van de buitenlandse keukens, maar dit was ook bijzonder ook al is het een Nederlandse keuken. Ik was hier jaren geleden met het gezin. Dit restaurant blijft in mijn geheugen zitten en wil er graag iets over kwijt.

*Eten was heerlijk.

*Vriendelijk personeel en bereid om al je vragen te beantwoorden.

*Waar voor je geld.

*Sfeer was goed.

*En je kan lekker naar mensen kijken als je bij het raam zit.

32. We hebben gisteravond de verjaardag van mijn man gevierd, in de binnentuin van het restaurant. In een woord fantastisch!

Alles was zo goed tot in de puntjes verzorgd, alle gasten gingen zeer tevreden weer naar huis. Zulke lekkere hapjes en de bediening zo attent. Echt super!

33. We hebben gisteravond met 4 personen echt genoten van alle lekkere (wild)gerechten. Er was net een nieuwe kaart, dus moeilijk kiezen. Maar wat we ook uitzochten, alles smaakte voortreffelijk. Het was druk, de zaak zat vol, het was gezellig en de bediening had voor iedereen de juiste aandacht. De prijzen zijn wat aan de hoge kant, maar dat is het ook dubbel en dwars waard! We komen zeker weer terug.

34. Dit restaurant doet niet onder voor een restaurant met één michelin-ster! Wij hebben ons laten verrassen door de kok met een verrassingsmenu (incl wijnarragement). Bijzonder lekker gegeten onder het genot van goede wijn. Je merkt aan alles dat hier gewerkt wordt met plezier en liefde/passie voor het vak. Tijdens het dessert verschillende extra dessertwijnen geproefd in kleine proefglaasjes (dit op initiatief van de medewerker). De enthousiaste serveerster gaf voor een aantal wijnen het wijnhuis op waar deze (ook per fles!) te koop zijn. Ik woon niet in de buurt, maar kom volgend jaar zeer zeker weer langs!

35. Heerlijke High tea gehad! Zeker een aanrader!

Net zo als het diner!

Vriendelijke bediening en heerlijk eten!

36. Che 5 punten

Heerlijk!

Ben hier wezen eten met mijn vriend en we hebben een super avond gehad.

Het eten is heerlijk en je wordt goed verzorgd!

37. Wilma Huisman

Heerlijk gegeten! Pure producten die met liefde zijn klaar gemaakt. Mooie inrichting. Een aanrader.

38. joop 112 punten

In 1 woord super!

Nog nooit aan gedacht om daar te gaan eten, terwijl ik notabene in Dedemsvaart woon.
    Ze zullen ons daar zeker vaker zien.

39. Zo maar ergens van de autosnelweg afgereden, kwamen wij in Dedemsvaart, of all places.
    Gegeten in het 1e restaurant wat we tegenkwamen.
    Dat viel zeker niet tegen.
    De amuse van komkommer was wat aan de zurige kant en de wokgroeten te slapjes en vettig.
    Maar dat mocht de pret verder niet drukken.
    Wij hebben een zeer goede maaltijd genoten en een prettige bediening mogen zien.
    Jammer, (dat zie je steeds vaker en hier dus ook) dat je voor groenten en frites extra moet betalen.

40. Fam. Rumpf

Vorige week zaterdag, 18 juli, hebben wij heerlijk gegeten.
    Voorgerechten, hoofdgerechten en dessert waren overduidelijk in de smaak gevallen.
    Gastvrijheid en de service waren ook super.

Het is voor herhaling vatbaar!

41. Het is al weer een poosje geleden, maar we hebben er een aantal keren heerlijk gegeten! We laten ons meestal verrassen door de kok, dat is ons goed bevallen. Ook voor mijn man die een glutenvrij dieet moet volgen, is alles goed geregeld, ook hij krijgt broodjes bij de gangen..(dat is niet overal zo goed)

Deze jonge ondernemers zijn heel goed bezig!

42. Roel en Giny

De ambiance is verrassend mooi. Gewaagde recepturen (een tompouce van kalsfsukade met heilbotfilé's), super en niet alledaags! Niet al te lange, maar wel goede wijnkaart. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Zéér de moeite waard!

43. Ook wij worden bij herhaaldelijk bezoek telkens weer verrast door formidabele combinaties van smaak en creativiteit. De uitstraling van dit restaurant in combinatie met goede gastheer-vrouwschap verdiend wat ons betreft een top 100 plaats.

44. w. Jaegers

Vier gangen maaltijd voor 37,50 euro. Bij 't hoofdgerecht geen aardappelen en groenten. Ongelukkig lang wachten tussen de gangen. Eerste voorgerecht werd pas na één uur geserveerd. Hele maaltijd duurde drie uur.Wisselende serveersters; maaltijd duurde zo lang dat koks en serveersters al aan het opruimen waren terijl ons dessert nog niet eens was geserveerd. Al met al zeer teleurstellend.