Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Surinaams Den Haag

Inderdaad niet het eten van jaren geleden. Nasi was smakeloos, evenals de kip saté. De groenten waren ook flauw, echt niets was gekruid, of op smaak gemaakt. En dat voor die prijs, niet te geloven!

2. Paul Kool

Mijn vrouw en ik hebben heerlijk gegeten. Ik betaalde 4,50 teveel voor een wijntje dat ik niet besteld en niet gekregen had. Die stond wel op de bon. Wij kregen de wel bestelde wijn pas toen wij de pizza al half op hadden. En het was toen niet meer druk.

3. C tennapel

Zeeeer teleurgesteld, eerste keer besteld, duurde meer dan 45 minuten, al het eten was koud, de bezorgen gaf de zak aan zonder enig excuus voor het te laat bezorgen.

Gevraagd waarom dit zo laat bezorgd werd, : euh ik had 4 klanten!
    Nee, helaas dit wordt voor ons helaas geen incheon fried chicken meer.

4. Niet de beste foto’s maar dat ligt niet aan de kok maar aan mij! Ik ben een smulpaap en maak slechte foto’s.
    Inmiddels al wel meer dan 50 keer hier gegeten en altijd even lekker en goed verzorgd. Wat mij betreft is De Berk een top restaurant met een fijne sfeer. Dus zondag gaan we er gewoon weer eten, niet omdat het moet maar omdat het kan (en heerlijk is).

5. Wat een fijn restaurant! Vanuit de efteling snel gevonden en nog een tafel vrij! Goede bediening, echt een huiselijk sfeertje.
    Eten echt fantastisch en al is het wat verder rijden voor ons, nu al van plan om opnieuw te reserveren. Vooral genoten van alle bijgerechten, de appel in een bepaald 'sausje' echt fantastisch!! Varkenshaas erg leuk geserveerd op een steengrill.

Alle recensies

Eet.nu blog

5× Heerlijk eten combineren met gezellige activiteiten

Het is weer overal zomervakantie. Het ideale moment dus om een heerlijke lunch of diner te combineren met gezellige activiteiten. Om je op weg te helpen hebben we in deze blog een aantal leuke mogelijkheden voor je gevonden. Van bowlen tot midgetgolf en zelfs varen met een sloep: deze restaurants bezorgen je een geweldige dag. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte