Geniet met 31% korting van het heerlijke Griekse 3 gangen a la carte menu bij Yamas in de Bilt!

Beschikbaar van 15 apr tot en met 31 mei.

35,00 24,00 -31%

Yamas

Grieks Hessenweg 176, 3731 JN, De Bilt,

Geniet op dinsdag t/m donderdag met liefst 31% korting van het heerlijke Griekse 3 gangen a la carte menu bij Yamas in de Bilt. Niet geldig icm andere lopende acties.

Welkom bij Griekse taverna Yamas!

Vanaf 2018 gaan wij er alles aan doen de griekse sfeer naar De Bilt te brengen, net zoals restaurant Alexandros dat 5 jaar heeft gedaan. Wij werken ook samen met de plaatselijke slagerij Van Loo.

Wij willen u de mogelijkheid bieden om de warme en gezellige sferen uit Griekenland mee te maken, en te proeven uit onze uitgebreide gerechten.

Op onze kaart zult u een groot aantal gerechten vinden waaronder vlees, vis, vegetarische, en natuurlijk klassieke Griekse gerechten. Ook voor de kleintjes vindt u gerechten op ons kindermenu.

Buiten de kaart om serveren wij ook vlees- en visgerechten, uw obers en serveersters informeren u graag. Heeft U allergieën of dieetwensen? Vraag naar de mogelijkheden.

Kortom, laat u verrassen door de heerlijke, authentieke Griekse gerechten in onze taverna!