Kom nóg voordeliger genieten van de High Wine van The Smokehouse met deze deal voor 14% korting. Nu slechts 29,95!

Beschikbaar van 27 jan tot en met 1 okt.

34,95 29,95 -14%

The Smokehouse

Steakhouse Kerkstraat 50, 3751 AS, Bunschoten Spakenburg,

Tijdens onze High Wine nemen wij u graag mee op een avondvullende reis met 4 heerlijke wijnen en bijpassende gerechten. Met deze deal kun je nóg voordeliger van onze High Wine genieten, je krijgt dan namelijk 14% extra korting, waardoor je niet 34,95, maar slechts 29,95 betaalt p.p.!

We starten met een sprankelende cava vergezeld door een aantal starters. Tijdens de tweede gang verrassen we u met een selectie van kleine voorgerechten met naar keuze een bijpassende witte of rode wijn. Daarna vervolgen we onze wijnreis en serveren hierbij een trio van kleine hoofdgerechten.

Als afsluiter hebben we een heerlijk glas witte of rode chocoladewijn samen met een ‘petit’ grand dessert. Wilt u graag iets opsteken over de verschillende wijn/spijs combinaties? Ook daar krijgt u uitleg over. Op deze manier krijgt uit eten gaan een nieuw randje!

P.s. Mocht u geen wijnlief hebber zijn dan kunt u alsnog genieten van onze High Wine! We kunnen de wijn in overleg vervangen.