Smullen van een verrukkelijk 4-gangenmenu bij 't Havenmantsje. Nu voor slechts 42,-!

Beschikbaar van 1 feb tot en met 1 okt.

65,00 42,00 -35%

't Havenmantsje 70

Nederlands Havenplein 1, 8861 XA, Harlingen

Tussen Waddenzee en Waddenstad Harlingen ligt restaurant ’t Havenmantsje. Waar vroeger de kotters hun vis bij de visafslag afleverden en waar nu de boot uit Terschelling aanmeert ligt het voormalige gerechtsgebouw met de naam ‘t Havenmantsje. In deze mooie monumentale veste in Friesland verwelkomen wij u graag en gastvrij.

In ’t Havenmantsje werden vroeger processen gevoerd en werd recht gesproken. We koesteren het rijke verleden van dit monumentale gebouw en serveren in de stijl van de Rechtbank en het Openbaar Ministerie gerechten, proefprocessen en hoger beroep. Zo kunt u in de Zittingszaal eten met uitzicht over de Waddenzee of in de Griffiekamer loungen. Ook een kopje koffie of borrel met hapje worden geserveerd in één van de monumentale ruimten of op het terras.

Geniet nu bij dit bijzondere restaurant met deze fantastische deal: 35% korting op een verrukkelijk 4-gangenmenu met vier amuses en een smakelijk aperitief. Nu van 65,- voor maar 42,- p.p.!