Kom bij Platia genieten van een verrukkelijk mediterraans driegangen-diner, nu van 23,50 voor maar 17,50!

Beschikbaar van 13 feb tot en met 1 apr.

23,50 17,50 -25%

Platia

Grieks Weverstraat 10-12, 6901 AM, Zevenaar,

Geniet in de Griekse sfeer van Platia van een mediterraans driegangen-diner, nu van 23,50 voor slechts 17,50! Start met een heerlijke soep van de dag; kies daarna uit Souflaki, Gyros of Kipfilet en sluit vervolgens af met een kopje koffie/thee of een ijsje!

Het Grieks restaurant Platia is begonnen medio 2013 ontstaan in Druten. Wij zijn als origine ook Grieks. Wij bedienen u graag in Griekse sfeer. Wij vinden het belangrijk om gastvriendelijkheid en sfeervol eten met een hoge kwaliteiten te waarborgen.

Heerlijk Grieks
Wij vinden het belangrijk dat onze leveranciers het verst mogelijke leveren aan onze keuken voor u a aan tafel.

Onze liefde voor eten
Wij zijn het Grieks restaurant Platia in Zevenaar . Platia betekent in het Grieks “plein” in de Griekse oudheid werd er altijd op het plein gegeten en gedronken. Daarom vinden wij het leuk om voor u een heerlijke avond te verzorgen met Griekse muziek, Griekse wijn en uiteraard echte Grieks bereiden maaltijden waar wij als Grieken eeuwen lang blij van worden.