Geniet van een heerlijk 3-gangen keuzemenu van de Mediterraanse of Nederlandse keuken. Nu voor slechts 24,-!

Beschikbaar van 1 sep tot en met 1 feb.

28,00 24,00 -14%

Mary Mina

Mediterraans Elsterstraatweg 30, 3922 GG, Elst,

Kom nu in de gezellige sfeer van Mary Mina genieten van een heerlijk 3-gangen keuzemenu (m.u.v. garnalen) van de Mediterraanse of Nederlandse keuken. Nu voor slechts 24,-!

Restaurant Mary Mina is al ruim 24 jaar een culinaire belevenis in Elst (Utrecht) en ver daarbuiten. Eigenaar en kok Essam ‘Mario’ Salama staat elke dag achter het fornuis om voor u de mooiste, verse gerechten te bereiden. Samen met zijn familie en team zorgt hij ervoor dat u een onvergetelijke avond heeft met perfect bereide gerechten in een ontspannen sfeer.
Mary Mina staat vooral bekend om zijn mediterraanse gerechten, maar onze gasten komen net zo lief voor de populaire Hollandse keuken. Elk gerecht is een feestgerecht bij Mary Mina. Van pizza en pasta tot ‘de beste gamba’s van Nederland’ en van spareribs, mixed grill of shoarma tot een lekkere schotel met biefstuk en patat.
Liefhebbers van Egyptische gerechten komen helemaal aan hun trekken want dat is dé specialiteit van de kok. In zijn gerechten proef je het echte Egypte zoals Essam het kent uit zijn jeugd in Caïro. Traditionele bereid met alleen maar verse ingrediënten. Wilt u een Egyptisch gerecht eten dat niet op de kaart staat? Laat het ons vooraf weten, dan maken wij het speciaal voor u klaar!
Gastvrijheid, productkennis, service en kwaliteit: dat is waar het bij Mary Mina om draait. Kom ook naar ons mooie restaurant en ervaar het zelf!