Geniet van een heerlijk 5-gangendiner in het oergezellige Le Bateau, nu voor slechts 31,50!

Beschikbaar van 16 jun tot en met 1 mrt.

39,50 31,50 -20%

Le Bateau

Nederlands Snellestraat 52, 5211 EN, Den Bosch,

Een oergezellig restaurant middenin de binnenstad van ‘s-Hertogenbosch. Klein, maar fijn! We kiezen voor de menselijke maat: in onze bediening en onze gerechten. Bovendien houden we het lekker en betaalbaar!

Waar de naam vandaan komt? Een kwestie van historisch besef. 's-Hertogenbosch beschikte eeuwenlang over een drukke binnenhaven, gesitueerd aan de huidige Vismarkt en de Visstraat, niet ver van ons restaurant. De handelsgeest van de Bosschenaar voerde hem overal naar toe.
Zo beschikten Bossche handelslieden in de 16e eeuw over een eigen nederzetting op het Deense eiland Schonen.

Gelegen in een van de oudste straatjes van onze oude hertogstad herinneren wij onze gasten graag aan de zeevaarderstraditie van onze voorouders. Bovendien varen er ook nog steeds bootjes over de Binnendieze, vlakbij ons restaurant!

Beleef het bijzondere Le Beteau nu extra voordelig met deze deal: je reserveert nu een heerlijk 5-gangendiner voor slechts 31,50!