Verrassend lekker uiteten bij Het Zuiden, nu met maar liefst 20% korting op al het eten!

Beschikbaar van 4 mrt tot en met 2 sep.

-20%

Het Zuiden

Vis Mariastraat 4, 3511 LP, Utrecht,

Met deze deal krijg je op maandag maar liefst 20% korting op de verrassend lekkere Fish and Wine bij het charmante restaurant Het Zuiden! Niet van toepassing op drankjes en niet van toepassing op keuzemenu’s.

VIS
Restaurant Het Zuiden is van oorsprong een restaurant dat zich gespecialiseerd heeft in visgerechten. Ons menu biedt een ruime keus aan schaal- en schelpdieren en buiten de kaart om dagelijks verse vis zoals tarbot en zeetong.
VLEES
Naast de ruime keus aan vis staat ons restaurant vooral bekend om zijn côte de boeuf dry aged vlees en tomahawk steak. Het gewicht is mooi voor een tafel van twee en zelfs voor de een echte vleeseter een uitdaging.
STREEKPRODUCTEN
De gerechten op de kaart zijn internationaal – mediterrane, een afspiegeling van het keukenpersoneel. Op de kaart vindt u ook producten uit de streek en Hollandse bodem terug zoals onze vlees uit de maas-driehoek, kaas uit Utrecht, geweldige oesters uit Zeeland en speciaal bier van Maximus brouwerij uit Leidsche Rijn.
GROEPEN
Groepen ontvangen we in onze besloten ruimte voor lunch, diner, borrel of vergadering. Afhankelijk van uw wensen zullen uw event op maat leveren. In deze ruimte is tevens airco aanwezig.
WIJN-EN BIERKAART
De wijnkaart biedt keus uit 24 heerlijke wijnen uit Italië, Spanje, Frankrijk en Zuid-Afrika, waarvan er 15 ook per glas te bestellen zijn. Informeert u ook naar onze speciale wijnen buiten de kaart. Gaat uw voorkeur uit naar bier, de bierkaart heeft 15 verschillende biersoorten.
BEREIKBAARHEID
Restaurant Het Zuiden is gevestigd in hartje Utrecht. Op loopafstand van Utrecht CS, TivoliVredenburg, het BeatrixTheater en overdekte parkeerplaatsen.