Genieten van spaghetti parmigiana (spaghetti geflambeerd aan tafel in een grote parmezaanse kaas), nu voor maar 15,-!

Beschikbaar van 6 okt tot en met 1 feb.

19,50 15,00 -23%

Fratelli d'Italia

Italiaans Nieuwstraat 98, 8011 TS, Zwolle,

Wij zijn de familie Cerchia, een traditoneel Napolitaanse familie. Een gezamenlijke passie voor eten is de fundatie van Ristorante Fratelli D’Italia. Kwaliteit, authenticiteit en gezelligheid is wat onze familie in dit restaurant nastreeft. Met vele jaren in de Italiaanse keuken en Nonna’s heerlijke recepten kenmerken wij onze authentieke Zuid-Italiaanse gerechten. Net als wij, zijn onze gerechten
temperamentvol en zullen wij u dagelijks verrassen met geweldige smaakcombinaties. Van antipasti, huisgemaakte pasta’s tot aan heerlijke vis- en vleesgerechten. Al onze producten zijn dagvers, en zijn zorgvuldig geselecteerd door onze chef. Met “liefde” bereiden wij onze gerechten voor u.

En bij deze deal kunt u meegenieten met onze liefdevolle kookkunsten, daar de spaghetti parmigiana aan tafel geflambeerd wordt in een grote parmezaanse kaas. Niet alleen een lust voor de mond maar ook voor het oog. Reserveer deze deal nu voor slechts 15,-!