Kom in het super gezellige De Vriendschap genieten van een driegangen keuzemenu met 40% korting. Nu voor maar 17,95.

Beschikbaar van 2 mei tot en met 1 sep.

30,00 17,95 -40%

De Vriendschap

Internationaal Hoogstraat 70, 5986 AB, Beringe,

Kom van donderdag tot en met zondag in het gezellige De Vriendschap genieten van een driegangen keuzemenu met liefst 40% korting. Nu van 30,- voor 17,95.

Welkom bij De Vriendschap,
Waar de deur altijd voor u open staat, en waar u ontvangen wordt met eerlijke gastvrijheid! Ons enthousiaste team zorgt ervoor dat u zich direct thuis voelt.
Of het nu gaat om een ‘goeie bak koffie’, een overheerlijk tapas arrangement, een diner, of een spetterend feest voor honderden gasten, wij zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes is verzorgd! Gelegen in het groene hart van de Peel is het goed vertoeven en volop genieten!
De Vriendschap is dé startlocatie voor allerlei fiets- en wandeltochten in alle jaargetijden. Informeer naar de prachtige routes in de regio waarbij u kunt genieten van een prachtig stuk natuur!
In ons Grand Café / Restaurant met een groot en prachtig aangrenzend terras, proeft u de heerlijke gerechten van onze kaart voor een vriendelijke prijs, en kunt u genieten van ons grote aanbod van drankjes en speciaalbieren.