33% korting op een 3-gangenverassingsmenu met verse regionale ingrediënten. Van 29,50 voor slechts 19,50!

Beschikbaar van 17 nov tot en met 1 mei.

29,50 19,50 -33%

Brasserie De Noorman

Internationaal Oude Baan 6, 6071 NP, Swalmen,

Geniet nu met 33% korting van dit overheerlijke 3-gangenverassingsmenu van Brasserie De Noorman, bereid met verse, regionale producten. Nu van 29,50 voor slechts 19,50!

Hotel Asselt beschikt over een eigen brasserie, genaamd Brasserie De Noorman. In onze brasserie kunt u genieten van de meest (h)eerlijke gerechten. De gerechten worden door onze chef-kok met grote zorg samengesteld en bestaan veelal uit verse en streekgebonden producten.

Onze brasserie is toegankelijk voor zowel onze hotelgasten als gasten die ook zonder overnachting willen genieten van een heerlijk avondje uit eten. Gasten kunnen à la carte dineren of kiezen voor de door onze chef zorgvuldig samengestelde menu’s.

In de zomeravonden bestaat er de mogelijkheid om een hapje of een drankje te nuttigen op het ruime buitenterras met uitzicht op onze mooi tuin. Ook grote gezelschappen zijn bij Brasserie De Noorman van harte welkom. Ons enthousiaste team speelt graag in op uw eventuele wensen.

U bent van harte welkom om eens een kijkje te komen nemen in onze brasserie en de verschillende mogelijkheden die wij bieden te ontdekken.