Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in De Wijk verdeeld zijn.

1. Italiaans De Wijk

M. Veld

Slecht. Een uur zitten wachten op een mandje brood met tarpenade. Hoe moeilijk is dat.
    Hoofdmenu niet gekregen. Drankjes afgerekend en thuis een pizza warm gemaakt. Heel slecht. Zal mijn kennissen en familie aanraden om hier niet naar toe te gaan. Heel slechte organisatie.

2. Italiaans De Wijk

G postma

Wij hebben drie heerlijke pizza s afgehaald en opgegeten tot de laatste kruimel. Temperatuur goed, smaak goed, hardheid goed.

Voor de makkelijke hap hier vaak eten gehaald, maar erg vaak klopt de bestelling niet. Er is bijna altijd wel een snack die vergeten is (maar wel voor betaald, staat wel op het bonnetje). Bij bellen komt er iemand langs om het vergeten product na te brengen. Dat is dan wel weer service. Vanavond was de Joppiesaus weer vergeten. Volgens de baas zijn wij de enige bij wie het steeds fout gaat. Duh… Tip: controleer de bestelling voordat je het meeneemt.

4. Peter en anima van oevelen

Onze eerste kennismaking was geweldig.
    Prachtige tuin, geweldig eten, en een gastvrijontvangst.

5. Italiaans De Wijk

Kees de Boer

Bij aankomst even voor 18:00 direct aangegeven dat we uiterlijk 18:45 weg moesten en of dat ging lukken, geen probleem, dat moest zeker lukken was de reaktie van de vriendelijke mevrouw in de bediening. Om 18:25 nog geen pizza, weer even geinformeerd, hij kwam er zo aan volgens dezelfde mevrouw. Om 18:40 nog steeds niets, maar even naar binnen gelopen, in 5 minuten een pizza naar binnen werken word wel erg krap....
    De kok had besloten ondanks meerdere malen aangeven van de mevrouw van de bediening dat wij om 18:45 weg moesten dat de andere klanten voorrang kregen, het was druk.
    Uiteindelijk de pizza's in doos meegekregen om 18:50, en een drankje gratis als goedmakertje.
    Erg vervelend en zeer slechte service, als het druk is geef het dan even eerder aan, nu kwamen wij in de problemen en hadden we niet de kans een alternatief te kiezen. Kortom, een zeer slechte ervaring en een gemiste kans.

6. Italiaans De Wijk

Altijd top voor elkaar en de kebab donders lkkr

7. Italiaans De Wijk

Berjan kroes

Super fijne pizza en kebab voor een klein prijsje. Ze hebben ook heerlijk schepijs. Een echte aanrader

8. Italiaans De Wijk

Meerdere keren eten besteld via email om te bezorgen, totaal geen reactie.

9. Italiaans De Wijk

Wij haalden onze bestelling, 5 pizza's, een spaghetti bolognese en een kapsalon op om thuis met z'n allen, na een dagje uit, heerlijk te gaan eten. De pizza's waren niet erg warm en zaten vastgeplakt aan de bodem van de doos zodat je moest oppassen om geen karton mee naar binnen te werken. De kaaspizza was zo erg uitgelekt dat de kaas door de doos heen gleed en op de pizza haast geen kaas meer te vinden was. De spaghetti had geen saus zodat we zelf maar wat ketchup hebben toegevoegd en de kapsalon was van binnen gewoon koud. Kortom voor 61 euro een beroerde maaltijd gehad. We hebben gelijk gebeld met Mulino en zouden gelijk onze bon apart leggen en later er op terugkomen. Tot op vandaag nog niets meer gehoord. Erg slecht Mulino. Voor ons geen volgend bezoek.

10. Italiaans De Wijk

Echt onvoorstelbaar dat er nog zo weinig recensies geschreven zijn. Een gezellig restaurantje, lekker eten en prima personeel. Goede verhouding van prijs en kwaliteit. En dit is al helemaal het geval op maandag en dinsdag. 😜

11. Italiaans De Wijk

Pizza 's waren voortreffelijk!
    Alle borden geheel leeg!
    Gezelligere ambiance als wij hadden verwacht.
    Bediening erg attent en op maat.

12. Kleine eetwaren De Wijk

We zijn op vakantie in een huisje op bospark De Witte Bergen. Hebben vanavond Chinees gehaald, en waren enorm tevreden. Met zijn drieën een rijsttafel voor 2 personen besteld, en een portie mini-loempia's en pangsit.

Eten was echt super, alles super vers en heerlijk van smaak. Het enige minpunt waren de pangsit, hier zat geen vulling in, was alleen maar deeg.

Voor de rest super gegeten, absoluut een aanrader..!

13. Kleine eetwaren De Wijk

Frank Boskamp

Altijd prima eten. Ook wel eens elders gehaald maar ga toch liever hier halen. Vriendelijke mensen, goede porties, smakelijk eten. En dat alles voor een nette prijs.

14. Italiaans De Wijk

Na een dagje in Hellendoorn hebben we op maandag 10 augustus j.l. hier heerlijk gegeten. Omdat het mooi weer was hebben we dat buiten gedaan.

We werden goed geholpen en genoten ervan tegen een redelijke prijs. Hoewel het restaurant vooral werkt met de Italiaanse keuken, is hier voor personen die liever wat anders prefereren zeker ook wat van hun gading te vinden.

Ook binnen ziet het er gezellig uit met een uitzicht op een haventje.

15. Chinees-Indisch De Wijk

Groentegerecht met ossehaas besteld. Welgeteld 2 stukjes vlees in het hele gerecht.

1,3
  16. Wij zijn onlangs op de Havixhorst getrouwd en hebben hier 's avonds heerlijk gedineerd met onze familie.
    Het eten, de bediening, service en de prijs waren fantastisch! Echt een aanrader, wij gaan hier zeker vaker eten.

17. Kleine eetwaren De Wijk

Heb er al jaren afgehaald en word er altijd vriendelijk bediend. Maakt niet uit hoe druk het er is. Ook als men telefonisch besteld gaat het altijd goed..

18. Kleine eetwaren De Wijk

Carla Zwaan

19. Chinees-Indisch De Wijk

Vanuit Zuidwolde halen we hier regelmatig als we zin in chinees hebben.
    Alle gerechten altijd goed op smaak, juiste gaarheid van groenten (geen doorgekookte slappe hap) en niet onbelangrijk, lekker warm.
    Ook al eens van een buffet genoten, de bekende Chinese gerechten aangevuld met enkele minder gangbare gerechten maar ook deze zijn heerlijk. Prima restaurant waar ze aandacht hebben voor kwaliteit, ongeëvenaard is de Babi Pangang, mals vlees zonder vet en net iets krokant.

leeuwtje

Enkele weken geleden hier gegeten. Was echt heerlijk. En ruim voldoende. We wilden eigenlijk ergens anders heen, maar dit was vast niet minder.

21. Kleine eetwaren De Wijk

Wij halen hier regelmatig een lekkere hap, en dat bevalt ons al jaren prima!

22. Chinees-Indisch De Wijk

Het restaurant heet Feng Sheng, chinees dus.

Dagmenu opgehaald. Bizonder lekker.

Vooral de babi pangang en sate.

En echt uitstekend (een 10 met griffel) is de tjaptjoy.

Nog nooit zulke heerlijke tjap gegeten!

vaste klant

Ik kom hier wekelijks een hapje eten. Geweldig gezellig en prima bediening.

Na een wandeling op Zaterdag 25 febr 2012 hier naar binnen gestapt voor een kop koffie met krentewegge maar na 20 minuten weer opgestapt. Kennelijk waren wij niet gewenst. Men had ook niet het fatsoen om ons te zeggen waarom wij niet bediend werden. Hier komen wij dus nooit meer Van fatsoen, horeca of Drentse gasrvrijheid heeft deze brasserie kennelijk nog nooit gehoord

25. P. Dijkstra

Wegens het besloten karakter zaten we in een aparte kamer met 10 personen aan een ovale tafel; minder gezellig als het restaurant. Het was een 4 gangen diner: 19.00 uur aankomst. 19.30 uur:1e gang; 20.30 uur:2e gang; 21.30 uur:3e gang; 22.30 uur: 4e gang; 23.30 uur:koffie
    De helft van de kaart was niet voorradig. Er was duidelijk sprake van (jeugdige, c.q. onervaren) onderbezetting, zowel in de bediening als in de keuken. De kok probeerde alles te maskeren met een mousse. De tournedos smaakte prima, maar om 22.30 uur verrek je ook bijna van de 'honger'.
    De Havixhorst had beter nee kunnen verkopen tegen dit groepsarrangement!

26. Kleine eetwaren De Wijk

Afgehaald. Goed eten tegen een voor ons lager dan normaal prijsje.

Zeker weer.

27. Kleine eetwaren De Wijk

Een zeer goede afhaal Chinees. De bewoners van De Wijk mogen blij zijn met deze zaak.

margreet jongebreur

Prima lunch verzorgd voor groot gezelschap!!

29. Kleine eetwaren De Wijk

een heerlijke afhaalchinees. de porties zijn zo groot dat ik de volgende dag nog een avondmaal ermee kanvullen

martin letwory

een goed retaurand waar je lekker kunt eten