Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in De Waal verdeeld zijn.

1. Internationaal De Waal

Stan van Vijfeijken

Eten bij Rebecca is prima. Lekkere gerechten, die prima bereid en creatief opgemaakt en gecombineerd zijn. Ook de bediening is prima. Professioneel en met alle kennis van zaken. Ligging van dit restaurant is ook mooi: middenin het dorpje De Waal. Eigenlijk is alles prima aan dit restaurant, ook de prijs-kwaliteitsdienst verhouding.
    Tip: laat de kok een mooi 3,4 of 5 gangen menu samenstellen. Dan krijg je het lekkerste wat er dan beschikbaar is. En, mocht je iets niet lusten, dan passen ze het menu zo voor je aan. Wat mij betreft een pareltje van een restaurant op Texel. Ik kom er zeker terug!

2. Internationaal De Waal

Uwe Beu

Vertaal van de naar Nederlands

Wir hatten ein 4 - Gang Überraschungsmenu, konnten dabei Lebensmittel vorab ausschließen. Die Zubereitung und Geschmack waren sehr gut, die begleitenden Weine wurden hevorragend ausgesucht. Der Service war zuvorkommend, lediglich das Interieur (besonders die Stühle) sind optisch nicht mehr schön.

3. Internationaal De Waal

Yvonne Reifler

We hebben een heerlijke en super smakelijke avond beleefd bij Rebeca.

4. Internationaal De Waal

roel smallenbroek

Weer heerlijk gegeten!

5. Internationaal De Waal

Mimi Eelman

Verrassende gebalanceerde gerechten. Genoten!

6. Internationaal De Waal

Eten bij brasserie Rebecca op valentijnsdag. Wát een bijzondere en geweldige ervaring was dat. Bij binnenkomst lag er op elk servet een roosje, heel lief. We kregen eerst een heerlijk drankje van lychee, witte wijn, bessen en sinaasappel. Het was overheerlijk. We kozen voor het 4 gangen verassingsmenu. Totaal geen spijt van de keuze. Wat een heerlijke smaakcombinatie's, prachtige opmaak en de perfecte afwisseling tussen vis en vlees. Het dessert met blauwe bessen was ook subliem. En de wijn, mmm. De chileense rode wijn was erg lekker en de dessertwijn die volgens de bediening mooi combineerde met het nagerecht was super. Grote shout out naar het personeel. Ontzettend lief, duidelijk en correct. Ze zagen er ook prachtig uit. Ik (en de drie andere met wie ik was) vonden het eten bij brasserie Rebecca overheerlijk en als ik terugkeer naar Texel, ga ik hier zeker weer eten. Ik heb na het diner zelfs gezegt dat ik zelden zo lekker heb gegeten, en daar blijf ik bij. Hele mooie prijzen voor heerlijk, hoogstaand en culinair eten. Dank jullie wel!

7. Internationaal De Waal

Van Steenberge Elke

Reeds voor de derde keer gegeten in Brasserie Rebecca. Elke keer dat we op het eiland zijn gaan we hier eten. En telkens weer is het een heerlijke etentje. Zeer smaakvol, zijn "Bib Gourmand" zeker waardig. Omdat we overtuigd zijn van de kwaliteit kiezen we dan ook voor het verrassingsmenu. Fijne muziek, attente, voorname bediening, heerlijk en verrassend eten. Een aanrader!

8. Internationaal De Waal

Peter cnudde

Super lekker vlees !
    Ip de mulle sfeer

9. Internationaal De Waal

Annette Zegers

Gisteravond hebben we ontzettend goed en lekker gegeten. We hadden het vijf gangen verassingsmenu genomen. Daar hebben we geen spijt van gekregen. De bediening is heel aardig en weet waar ze het over hebben. Echt een heerlijke avond uit. Genieten!

10. Internationaal De Waal

We hebben hier fantastisch gegeten. Echte aanrader! Komen zeker weer terug!
    Gerechten worden mooi gepresenteerd, zijn een smaakbeleving en met ingredienten waar ik nog geen weet van had. Salty fingers en oesterblad. Prachtig!

11. Internationaal De Waal

chef

12. Internationaal De Waal

Heerlijk culinair gegeten met zeer vriendelijk personeel.

13. Internationaal De Waal

Eten was erg lekker we vonden de wijn te duur en de bediening was erg voorkomend! We komen hier wel weer 👍

14. Internationaal De Waal

Andre Boon

Het eten was voortreffelijk, bijzonder goede smaak combinaties, goede presentatie en vlotte bediening.
    Zeker weer een keer terug.

15. Internationaal De Waal

Was heerlijk zal zeker vervolg krijgen👍🏻
    Die Texelse bluf was ontzettend lekker.

16. Internationaal De Waal

Fris restaurant, leuk modern ingericht. Mooie menukaart, verrassende gerechtjes. Wij hadden een amuse van een mousse van kaas in een witlofroomsoepje. Als voorgerecht hadden we de bavette en de zalm tartare. Beide erg mooi om te zien en heerlijk. Hoofdgerechten de gegrilde griet en de spareribs zonder bot. Beide heel geslaagd. Als dessert de pannacotta, zeer aan te bevelen. Wij hadden een gezellige, ontspannen avond. Voor herhaling vatbaar.

17. Internationaal De Waal

Pieter Stein

Verrassende amuse van witte bonensoep en truffel opgediend in een bijzondere dubbele glazen bol. Verfijnde en smaakvolle uitvoering voorgerechten. Royale porties hoofdgerechten hoog op smaak. Originele nagerechten prima uitgevoerd. Bijpassende wijnen goed gekozen.

Attente bediening, nabij, toegankelijk en "gewoon" in contrast met formeel en afstandelijk. Het voelt meer als "wij" dan "U" en "gast".
    Goede prijs/kwaliteit, betaalbare manier om jezelf te laten verwennen.

Kortom een leuk huis met heerlijk eten en prettige mensen. Kun je gerust een blokje voor omfietsen.

18. Internationaal De Waal

Herman Schep

Echt een avond verwend. Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Aanrader. Komen zeker terug.

19. Internationaal De Waal

Frank van der Graaf

Ons laatste bezoek aan Rebecca was al weer enige jaren geleden. Maar de keuken is nog steeds erg goed. Bijzondere gerechten die zeer goed smaken. Wel merk ik dat ik bij de keuze van gerechten meerdere gerechten niet heb gekozen omdat ze ingrediënten bevatten die ik niet lekker vind. Kortom het zijn uitgesproken gerechten.
    Bediening is goed. De aanbevolen Roemeense wijn was voor ons een avontuur dat uitstekend beviel.
    Omdat er veel tafels in de kleine ruimte staan en het altijd vol is moet je wel tegen wat geluid kunnen.

20. Internationaal De Waal

moontje

Bijzonder lekker gegeten, waarbij heel attent rekening is gehouden met het feit dat het een feestelijk tintje had!
    Eetzaal is bijzonder rumoerig maar er was voor ons toch een rustiger plekje gecreëerd! Prima service!
    Al met al gaan we hier absoluut nogmaals heen!!!

21. Internationaal De Waal

Onlangs bij Brasserie Rebecca gegeten wat was het super! Prijs kwaliteit helemaal in orde en de bediening was vlot, gastvrij en je zag dat ze samen een mooi team vormde. Het huisaperitief verraste zeer en de amuse (asperge soep) top, De vitello tonato was overheerlijk alsook het lamsvlees mooi op smaak dessert met aardbeien en kaas dit in combinatie met heerlijke wijnen die met zorg waren gekozen. Het was kortom een reden om nog eens terug te gaan.

22. Internationaal De Waal

Elk jaar verblijven wij een weekje op Texel en laten ons dan een aantal avonden verwennen bij Rebecca.

Vooraf verheugen we ons al op de oesters. De kaart is zeer verfijnd en gevarieerd. Vaak is er een bijzonder verrassings menu of speciaal extraatje. De geselecteerde wijnen passen goed bij de gerechten.

Het personeel neemt de tijd voor de gasten en straalt uit een hecht team te zijn. Ze vinden het leuk om de gasten goed en zeer loyaal te behandelen.

Wij komen zeker nog vaak terug bij Rebecca!

23. Internationaal De Waal

Frank Paape

Afgelopen weekend weer van culinaire hoogstandjes mogen genieten. Dit was niet de eerste keer en zeker niet de laatste. Wij hebben deze keer gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu met, op ons verzoek, oesters vooraf. Deze waren zo heerlijk dat zowel mijn dochter als ik ze ook als dessert hebben besteld. Tot onze verbazing hebben wij als tussengerecht haai gegeten, hmmm. Uiteraard lekker blijven slapen en na het heerlijke ontbijt op zondagochtend nog even nagenoten van de zon op het terras. De rekening was ietwat aan de hoge kant, maar eigen schuld dikke bult, met zoveel heerlijke oesters.

24. Internationaal De Waal

Vorige week weer een heerlijk weekendje bij Hotel Brasserie Rebecca doorgebracht, deze keer gezellig met onze twee meiden. Uiteraard, zoals altijd, gekozen voor een verrassingsmenu. Michel en Leon weten namelijk altijd bijzondere, spannende en vooral smaakvolle gerechten op tafel te toveren, die door de opmaak een lust voor het oog zijn. Het was dan ook regelmatig 'stil' aan tafel; Genieten... Met recht dus de benaming Verrassingsmenu! Daarnaast is natuurlijk ook de bediening bepalend; dat je je thuis voelt, dat je ontspannen kan genieten, de snelheid waarmee de gangen worden opgediend, met gepaste aandacht voor hun gasten. Zij zijn de belangrijke schakel tussen gast en keukenteam. Ze zijn wederom geslaagd met een tien en een griffel.
    Prijs/kwaliteit: misschien dat de prijzen iets hoger liggen dan gemiddeld maar wie met het juiste oog kijkt en ziet met hoeveel passie, tijd en aandacht de gerechten zijn bereidt, dan is de prijs absoluut gerechtvaardigd.

Op Texel genieten in een ontspannen, gemoedelijke, huiselijke sfeer? Brasserie Rebecca!!

25. Internationaal De Waal

Eten was lekker maar niet zo bijzonder om de gevraagde prijzen te kunnen rechtvaardigen.
    Het verassingsmenu was weinig creatief culinair te noemen. Onze verwachtingen heeft de chef
    niet waar gemaakt

Wat heel jammer is dat wanneer je opheldering over de niet kloppende rekening vraagt je als een klein kind wordt afgeblaft door de 'chef '
    Wij komen niet meer terug

26. Internationaal De Waal

Arie en Nel van den Herik

Uitstekend gegeten. Mooie gerechten met verse producten. Bij nadere bestudering was de rekening onduidelijk. Er waren wijnarrangementen op vermeld terwijl we die niet bewust hadden besteld. Ons in ziens per glas besteld. Was enig smetje. Verder helemaal ok.

27. Internationaal De Waal

S. Demir

Heerlijk gegeten met zeven vrouwen. Een klein restaurant met een prettige sfeer en zeer vriendelijke bediening. De chef komt persoonlijk met je overleggen bij dieetwensen. Heel erg fijn. En niets was vervelend voor hem, vegetarisch, lactose vrij, geen geitenkaas etc. Dat is nou een echte kok. Helemaal top.

Enig puntje voor verbetering: de vooraf geserveerde aspergesoep was flauw en had van mij weg mogen blijven. De getrokken zeewiersoep was echter heerlijk.

Het huisgemaakte brood was echt geweldig. Knapperig van buiten en smakelijk en zacht van binnen.
    De drie gangen die daarop volgden waren heerlijk. Sommigen hadden kreeft, iemand een salade, een andere de garnalencocktail. Iedereen was tevreden. Als hoofdgang viel de lam niet echt in de smaak, maar de kalf, gnocchi en vis waren werkelijk hemels. Toetjes ook helemaal fijn.

De hele eetervaring werd nog eens versterkt door professionele gezellige bediening en een fijn publiek.

Aanrader!

28. Internationaal De Waal

We hebben een heerlijke avond gehad bij Brasserie Rebecca. Het eten was super en de bediening erg prettig. Gezien de goede prijs/kwaliteitverhouding komen we zeker nog eens terug!

29. Internationaal De Waal

Sabine Middendorp

We hebben heerlijk gegeten bij Rebecca. Personeel is vriendelijk, leuk dat de kok af en toe langskomt. Het eten was voortreffelijk en erg verrassend (we hadden een verrassingsmenu). Ook de extraatjes zijn lekker en bijzonder: zelfgemaakte kroepoek, lekker gekruide nootjes, heerlijke bonbons bij de koffie en zelfs zelfgemaakte perpermunt bij het afrekenen.

30. Internationaal De Waal

carli vd berg

Ik had een verrassingsmenu, dit was een ware smaaksensatie, waarbij het dessert een prachtig kunstwerk was wat heerlijk smaakte. Wat kom ik graag in dit restaurant waar klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat.