Brasserie Rebecca in De Waal

Cuilinair genieten midden op Texel.

Brasserie Rebecca heeft een eigen parkeerplaats.

Texelhopper

Brasserie Rebecca.
Brasserie Rebecca is gelegen in het kleine dorpje de Waal op Texel. Brasserie Rebecca is een onderdeel van het hotel maar met een eigen ingang. Rebecca is licht en open, het restaurant straalt warmte en rust uit met een gezellige sfeer. Iedereen moet zich op zijn gemak voelen en een plezierige middag of avond beleven. Rebecca is een sfeervol en informeel restaurant, een restaurant waar voor iedereen de keuken toegankelijk is met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
U mag een verrassend en creatief bezoek bij ons verwachten, maar de combinaties houden wij simpel, om elk ingrediënt volledig tot zijn recht te laten komen. In Brasserie Rebecca gaat het om een pure keuken en om zuivere smaken. Dit is een restaurant waar je je gerecht deelt met elkaar, wat zorgt voor dynamiek en gezelligheid aan tafel en een ongedwongen sfeer. Dit is voor ons het restaurant waar kwaliteit op het bord samen gaat met gezelligheid en een gemoedelijke, losse sfeer. Laat u overtuigen op deze buiten gewone plaats op het eiland, en beleef!

• Veganistisch

1429472000 89
1442009572 85
1586191649 92

1. Wil Van katwijk

Hoewel de eigenaar en koks veranderd zijn hebben wij als van ouds weer een heerlijke avond gehad. Heerlijk eten opgediend als schilderijtjes. Fijne wijn erbij. En zeker niet te vergeten, zij weten nog, dat de dames eerst uitgeserveerd moeten worden.

2. Marianne Adolfs

Uitzonderlijk goed gegeten. Prettige bediening en goede sfeer. Kortom: meer dan tevreden.

3. Avond klopte van begin tot eind, gastvrouw maakt de hele avond compleet. Komen zeker keer terug

4. Adri Klaver

Hartelijk, tijd voor een praatje en vooral veel smaaksensatie.

5. Uitstekend restaurant. Origineel bedachte, verse gerechten. Uitstekende wijnen. Prettig personeel. Vooral het verrassingsmenu met bijbehorende amuses en wijnarrangement is de moeite waard. Ben inmiddels in veel restaurants op Texel geweest, maar Brasserie Rebecca is voor mij het sterrenrestaurant van het eiland! Ga zo door mensen!

6. We hebben heerlijk gegeten bij Rebecca. Het was een natte winderige dag en zo’n heerlijk etentje maakte de dag weer goed.
    We werden erg vriendelijk ontvangen. De huiswijn was heel lekker en het driegangen menu smaakte heerlijk, nadat onze monden alvast waren verwend met bijzondere amuses.
    Als we weer op Texel zijn, komen we weer eten!

7. Marcella Bense

Heerlijk gegeten. Bijzondere gerechten. Desert van kaas was uitstekend. Verschillende wijnen bij de gerechten waren heel erg lekker en passend.

8. Goede bediening, maar restaurant is koud en sfeerloos. Het eten was lekker, de wijn (een “bodempje” gênant weinig) was goed.
    Wij gaan daar geen tweede keer heen.

9. Hans en Corine

Prettige ontvangst. Er werd goed rekening gehouden met de lactose intolerantie van een van ons. Alle gerechten waren daarop aangepast. Zeer verrassende smaken en presentatie. Uitstekende bijpassende wijnen. Heerlijke avond.

10. Joëlle Bartels

Een fijne avond gehad bij Brasserie Rebecca. Genoten van heerlijk eten op een leuke locatie! Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Aanrader!

11. Prima gegeten.
    Mooie moderne kaart.
    Lekkere menuutjes en zeer leuke professionele bediening.

12. Van der Meulen

Het was voor ons een culinaire reis die we mochten meemaken!
    Wij vonden het SUPER!!
    Zeker wederom een bezoek waardig!

13. It was again a very nice evening, with delicious food, tasty wines, outstanding. Thanks to Michel Arends and Leon van Sambeek for their passion to take local ingredients and also their staff being so friendly. We are looking forward to our next dinner.

14. Elise Thijssen

Hele bijzondere gerechten, heerlijke smaak combinatie. Complimenten!! Super.

15. Philip Baumgarten

Prachtige gerechten (ook visueel), zorgvuldig en goed gekozen wijnen erbij en een heel prettigevriendelijke en vakkundige bediening.

16. Vertaal van English naar Nederlands

We had a fantastic meal here with our two children (11 and 14 years). We all chose a 3-course surprise menu, and it was delicious. The staff were very friendly and told a little about each dish which was a nice touch. The restaurant is nicely decorated and has a lovely peaceful atmosphere. This is not a cheap restaurant, but the creativity of the chef and the mouth-watering dishes that were put in front of us were well worth the treat. Our kids love to try new foods, and both really enjoyed our visit to this restaurant. We would definitely eat here again and certainly recommend this restaurant to anyone who enjoys fine dining.

17. Helaas een wat kleine, beperkte diner keuze alsmede de wijnkaart.
    Maar wat er geserveerd werd overtrof onze verwachtingen.

18. Heel gezellige ambiance. Bediening gaf veel uitleg en wist ook waar het over ging. Enthousiaste brigade.
    Eten was qua prijs qualiteit verhouding goed.

19. Goddelijke combinaties van spijs en drank in verrassingsmenu. Perfecte garing; zeebaars net niet meer glazig; garnalen nog beetje zalvig; dat werk. Die staan niet te slapen in de keuken! Ontspannen enthousiaste bediening, niet te dicht bij en niet te afstandelijk. Prijs kwaliteit meer dan prima. Wat zijn wij blij met dit restaurant in de buurt Ik zeg: Absolute aanrader; de oversteek waard. Hier wil ik nog wel vaker wat zakgeld verbrassen..

20. Stans Koole

Brasserie Rebecca slaagt er telkens weer in om in een rustige, gastvrije en vriendelijke setting, culinaire juweeltjes op je bord te toveren.
    De gerechten zijn origineel, vernieuwend, eerlijk en puur. De begeleidende wijnen zijn verrassend en worden met zorg en passie gekozen.
    Het verantwoordelijke team kenmerkt zich door samenwerking, vakmanschap en een grote liefde voor het vak.
    Wij hebben wederom een topervaring gehad.

21. Het was lekker eten, maar vrij prijzig.
    Heel erg mooi gemaakt en smaakte ook goed.
    Veel werk aan besteed. Maar neem je niet de verrassingsmenu, dan is er weinig keus.

22. Dick Hooijschuur

Heerlijk eten op niveau, goede wijnen en prima service in een ongedwongen sfeer. Kortom, een aanrader voor iedereen.

23. Bert Langius

We hebben heerlijk Gegeten. Ze hebben zelfs op Verzoek pasta voor een van de jongere onder ons pasta gemaakt en in overleg de saus gemaakt. Op de kaart stond geen patat maar onze kinderen hebben gewoon patat met een frikandel kunnen bestellen. Al met al een leuke ervaring en heerlijk eten.

24. Voor mijn verjaardag mee uit eten genomen en het was geweldig.
    Het eten, bijpassend wijnarrangement en de bediening: allemaal uit de kunst.
    De start met de amuses en het (op ons verzoek alcoholvrije) aperitief was alvast veelbelovend.
    We kozen voor het 5-gangen verrassingsmenu, waarbij een tussengerecht van één van ons werd aangepast met een à la carte-gerecht en voor de chauffeur was een BOB-wijnarrangement mogelijk. Ook aanpassen aan een allergie was geen probleem. De bediening was vriendelijk, dacht mee en deed er steeds alles aan om het ons zoveel mogelijk naar de zin te maken.
    Alle gerechten waren zonder uitzondering heerlijk, met subtiele smaakjes en prachtig opgemaakt. De wijnen kwamen meestal van kleinere, onbekende (voor ons dan toch) producenten uit de oude wereld en pasten uitstekend. De porties waren ook precies goed.
    Kortom een heel geslaagde avond, zeer aan te bevelen!

25. Rebecca is een toprestaurant! Heerlijk gegeten. Er wordt goed rekening gehouden met de verschillende allergieen en met vegetariers. Alle bordjes zagen er prachtig uit. Het was een zeer leerzame avond, waarbij we van de kok/eigenaar allemaal interessante weetje leerden over koken en over hoe je op een vrije manier kunt leven. Wij komen volgende keer zeker weer terug!

26. Verrassingsmenu was heerlijk met bijpassende wijnen… voor de chauffeur een aangepast wijnarrangement.

27. Peter van Doesum

Fantastisch en met veel liefde bereid engeserveerd.

28. Lekkere culinaire verrassing voor je smaakpapillen met bijpassende wijnen

29. Het was weer heerlijk eten, fijne rustige sfeer.
    We komen terug!

30. Petra Koorn

Het was weer geweldig. Alles klopt. Een echte aanrader voor iedereen die Texel bezoekt en culinair wil genieten.

31. Van Wassenberg

De tuin is geweldig, de drankjes ook, de eetgelegenheid prima en de bedienende dame top.
    Helaas was Michel de eigenaar dominant in kaart, advies verrassingsmenu, a la Carré eigenlijk overbodig.
    We kozen echter voor de fantastische sucade. Hij liet zijn teleurstelling, eigenlijk ergenis openlijk blijken en gaf dan ook aan thuis kun je dat nemen, maar hier ga je voor de verrassing, daarvoor zijn de mensen in de keuken de hele dag bezig,
    Hij vroeg ons nog wel of we brood wilden. Ja graag, dat kwam dus niet meer. Het eten duurde wel te lang, het leek of de hotelgasten zo wie zo voor gaan in aandacht. De dame verexcuseerde zich, liet het brood komen van het huis en we genoten van de heerlijke kazen.
    Het maakte heel veel goed, maar Michel gaf niet de gastvrijheid mee, we begrepen dat hij normaal in de keuken staat en adviseren dat er ook maar bij te laten.
    Nogmaals complimenten voor de gastvrouw en de keuken van die avond.

32. Johannes

Het restaurant van Rebecca maakt zijn reputatie zonder meer waar: wij zouden zo geen minpuntje kunnen noemen: eten, bediening en sfeer zijn zeer goed.

33. Jaap en Marion

We kozen voor het 3-gangen verrassingsmenu van 41 euro.
    Een kaart hebben we niet gezien - er werd zo enthousiast over het verrassingsmenu verteld dat we daarvoor kozen.
    De amuses, het brood (apart betalen) en het eten: grote klasse, echt heerlijk.
    Bij het dessert mochten we kiezen uit zoet of kaas. We kozen allebei voor kaas.
    Pas bij het betalen van de rekening zagen we dat er voor de kaas 7,50 euro per persoon extra was berekend. Dit was niet van te voren verteld.
    Wij ervaren wel vaker supplementen (2 of 3 euro), maar dit wordt altijd van te voren gemeld. Nu werd het 3 gangen menu ineens een stuk duurder.
    Dus: voortaan even van te voren melden.

34. Jan willem van Raaij

Heerlijk gegeten goede service en goede kwaliteit prijs verhouding.

35. Het 4 gangen verrassingsmenu gekozen met wijnarrangement. Heerlijk. Alleen de gepureerde groenten (babyhapjes) onder het lam vond ik niks. Het wijnarrangement was top! Bij het dessert en de zelfgemaakte bonbons heb ik spreekwoordelijk, mijn vingers afgelikt!

36. Rob en Karin

Een heel vriendelijk, gemoedelijk hotel, met een attente gastheer en -dames. Heerlijk eten, borrelen in de zonnige achtertuin. Kortom een aanrader.

37. Fam Kraijpoel

We hebben genoten van het 5 gangen menu met bijbehorend wijn arrangement. Het eten was lekker, de wijnen pasten goed bij de betreffende gang en de sfeer en het tempo waren helemaal OK. Als we weer op Texel zijn, gaan we zeker langs!

38. Dirk Jan Koops

Heerlijk gegeten, de bediening was uitstekend. Het wijn arrangement was geweldig hij het verrassingsmenu!

39. Relaxte sfeer, heerlijk gegeten!

40. Marieke Bruijn

Hoera, hotel Rebecca is weer open, wat een feest was het. Allereerst werden we zeer hartelijk ontvangen, men had tijd voor een praatje en vragen die we hadden werden direct doorgespeeld naar de persoon voor wie het bedoeld was. We vroegen voor de dag van vertrek een speciaal lunchpakket, even later stond de kok naast onze auto waar we inmiddels naar toe gelopen waren om naar specificaties te vragen van onze wensen. Bij mijn kopje thee deed de serveerster haar best er iets bijzonders van te maken :) Het diner 's avonds was echt subliem! Het smaakte fantastisch, het zag er prachtig uit, ongevraagd kwam er een extra tussengerecht (asperge speciaal), er was rekening gehouden met onze wensen. Steeds werd er ongevraagd iets extra's gedaan. Het weer was prachtig en we konden van het achterterras gebruik maken, als hotelgasten zijnde. Doordat iedereen van Rebecca zo vriendelijk was en echt hun best deden om ons in de watten te leggen, voelden we ons zeer welkom.

41. Heerlijk gegeten en gedronken, in een mooie rustige ruimte met bijzonder vriendelijke bediening.

42. Lidy Lem

Het eten, de sfeer, de gastvrijheid was fantastisch. Je voelt je erg welkom.
    Het 4 gangen menu, de wijn super goed. Dit is weer zo'n etentje die je altijd onthoud. En met plezier op terugkijkt.

43. Sandra Ruurs

Heerlijk 3 gangen menu met spannende gerechten.
    Zeer vriendelijk geholpen we voelden ons echt te gast!

44. Joke de Boer

Het was een geweldige ervaring. Een hartelijke ontvangst door de eigenaar. Goede sfeer, prachtige, gezellige ruimte, veel smaakverrassingen, mooi opgemaakt en netjes opgediend met goede uitleg. Een klein minpuntje waren de stukjes biefstuk, waarvan een groot deel niet te eten was vanwege een zeen. Maar er waren zoveel andere lekkere dingen dat het geen afbreuk deed aan de avond.
    We komen nog eens terug hoor.

45. M.luijrink

Echt geweldig gegeten in het mooie dorpje de Waal. Wij komen hier zeer zeker nog weer terug.

46. Met vrienden bij Rebecca gegeten op eerste Kerstdag. En zoals eerder ervaren, hier komt alles samen, kookkunst, bediening, sfeer, alles klopt. Op Texel staat Rebecca’s restaurant op nummer één voor ons.

47. Leerentveld John

Kerstdiner genoten.
    Prima kwaliteit en afstemming.
    Goede bediening.
    Was helaas met de auto, had graag de wijnbeleiding per gang genomen.

48. J.c.van Houten

Heerlijk gegeten prachtig menu met uitstekende (kerst)sfeer en bediening.
    Een dikke10.

49. Prima! Kerstdiner was fantastisch, voor herhaling vatbaar…

50. Wij hebben heerlijk gegeten en er van genoten.
    Zeer aardige bediening.
    Mooie locatie en een gezellig restaurant.

51. Theo de Ruiter

Bijzonder smakelijke maaltijd genuttigd. Alle gerechten verfijnd op smaak. Subtiele combinaties. Lekkere wijnen en goede service. Een van de top adressen van Texel met zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding.

52. Heerlijk eten, zeer gastvrije en vriendelijke medewerkers, leuke entourage. Aanrader!!

53. Op 5 november 2019 hier een 6 gangen verrassingsdiner gegeten. Ontvangst door sommelier met een glas champagne. Van de amuse tot en met de kaasplank een feest van verrassende smaken, begeleidt door heerlijke wijnen. De keukenbrigade en bediening hebben ons met recht een heerlijke avond bezorgd. Aanrader voor iedereen die op Texel lekker wil eten!

54. Onno en Els

Wat een geweldig restaurant! Niet te groot, idee van een gezellige huiskamer.
    Ontspannen en vriendelijke ontvangst, losjes maar netjes: heel prettig, we voelden ons meteen thuis. En zo was het de hele avond. Fantastische gerechten, mooie producten, enthousiaste bediening, fijne sfeer. Een geweldig team wat goed op elkaar is ingespeeld. Ook de chefs liepen mee, niets was te veel. Fantastische avond gehad. Zodra wij weer op Texel zijn, komen we graag weer genieten! *Met een speciaal bedankje aan Michel.

55. Het eten en de sfeer is fantastisch. De muziek mag wel wat moderner.

56. hhw van den Brink

Prima eten op het dessert na, dat was o.i. veel te zoet en veel te weinig ijs.

57. Heerlijk gegeten, een bijzondere gewaarwording. De rekening was pittig maar daar waren wij op voorbereid. De dessertwijn was verrukkelijk! Alleen de prijs van het (niet bijzondere) mineraal water vond ik buiten alle proporties en deed wat afbreuk aan het geheel.

58. We hebben heerlijk gegeten. Een 4 gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. Er werd heel goed rekening gehouden met mijn lactose-intolerantie. Het is er gezellig en de bediening is super!

59. Een heerlijke avond met verrukkelijke gerechten en wijnen.
    Zeer vriendelijke bediening : oplettend en voorkomend.
    We gaan zeker nog eens terug.

60. Vera de bruyn

Zeer lekkere ingrediënten vergezeld van crèmes en zalfjes die allemaal naar hetzelfde smaken of het nu erwten of curry was! Topwijnen!
    Goede bediening.
    Te duur!

61. Yvonne vd B

Ik heb mij afgelopen dinsdagavond heerlijk laten verrassen door de keuken van Brasserie Rebecca. Het ging hier om een glutenvrij diner. Ik maak het weinig mee dat er zo zorgvuldig en smaakvol aandacht wordt geschonken aan het eten als je glutenvrij uit wilt gaan eten. Ook dan moet het wat mij betreft een feestje zijn. Het afscheid van Texel heb ik hiermee succesvol afgesloten en tot een volgende keer natuurlijk en hoort hoort zegt het voort. Dit wil ik nog wel vaker beleven. Ik kom elk jaar wel een keer op Texel. Het was met recht een smaakbeleving. Kunstig in de zin van het op elkaar afstemmen van smaken zonder dat de ene smaak de ander teveel overheerst en kunstig in het opmaken van de gerechten. Je kunt proeven en zien dat hier mensen in de keuken staan die met plezier hun vak uitoefenen. Ook voor de bediening alle complimenten. Er werd op een gepaste afstand aandacht gegeven op het juiste moment, niemand uitgezonderd. Ook mijn plekje op het terras was zorgvuldig uitgekozen. Ik was alleen en had zo het overzicht op het hele terras zonder mij bekeken te voelen. Ik heb uitzonderlijk genoten.

62. Pieter Puijn

Wederom zeer goed gegeten met prachtige wijnen erbij, wij komen weer terug:)

63. Peter de Haan

We hebben ons weer heerlijk laten verrassen met het menu top top. Zeker een ster waardig.
    Super.

64. Heerlijk eten en waanzinnige bediening!

65. Matthias Kurrig
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Es wäre in wunderschöner Abend. Hervorragendes Essen, sehr gute Weinempfehlungen vom Sommelier, netter unverkrampfter Service, sehr angenehmes Ambiente im Restaurant. Wir waren bestens zufrieden.

66. Tijdens onze mini vakantie op Texel begin juli dineerden wij bij Brasserie Rebecca. Wij genoten een 5 gangenmenu met begeleidende wijnen. Zowel wijn als spijs waren van uitstekende kwaliteit. Toen wij bij het opnemen van de menukeuze grapjes maakten over wie er van ons nu moest gaan rijden na afloop, bood de sommelier aan om ons na afloop naar ons hotel terug te rijden. Wat een fantastische service! We hebben er dankbaar gebruik van gemaakt. En we komen zeker terug!

67. Loes Duin

Een heerlijke avond bij de Brasserie, we komen zeker terug voor weer een avond met "smaakexplosies"!

68. Dinsdag een fantastisch 4-gangen-verrassingsmenu genoten inclusief bijbehorende wijnen. Amuses en de gangen zelf zijn perfect, de wijnen top en de koffie met bijbehorend lekkers ook heerlijk!

Gastheer Steven en zijn rechterhand Mika laten je echt thuis voelen, geven tips, advies en met gepaste humor zorgen ze voor een onvergetelijke avond. We zijn al een aantal keer terug geweest en gaan dat zeker nog vaker doen! Een aanrader derhalve!

69. Verhoef
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir haben in toller Atmosphäre ein hervorragendes Überraschungsmenue gegessen.

70. Heerlijk diner met mooie bijpassende wijnen. Vriendelijke bediening en goed prijs-kwaliteitverhouding. Kortom een aanrader. Wij komen graag terug.

71. Noor Adriaansen

Wat een verwennerij. We hebben heerlijk gegeten en werden echt in de watten gelegd.
    We kregen meteen een vakantiegevoel en zouden hier zeker terug komen.

72. Henk Klop

Zeer smakelijk en plezierig gegeten in een uitstekend restaurant.

73. Enno van Tulder

Weer fantastisch gegeten bij Brasserie Rebecca. Heerlijk 4-gangen-verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. En dan daarna nog de heerlijkste kazen van de kaaswagen. Echt top allemaal: sfeer, bediening en uiteraard het eten!!

74. griet proost

Zeer lekkere wijn, gaat perfect bij het lekkere eten.
    Heel vriendelijke bediening.

75. Carli vd berg

Wat een fantastisch restaurant met zulk heerlijk verfijnd en creatief eten. Genoten van de service de goede bediening en de heerlijk passende wijn.

2 vorige recensies
  76. Petra van Waarden

We hebben heerlijk gegeten met goede bijpassende wijnen. De gerechten smaken goed en zien er prachtig uit met hier en daar een knipoog. Er wordt gebruik gemaakt van de lokale producten van het seizoen en meegedacht met de klant. De vrouwen kregen net wat kleinere porties. Voor de wijn is daar een apart arrangement en ook bijpassend prijskaartje voor, zou helemaal fantastisch zijn als dat er ook voor het eten was.

77. Doryan Voorneveld

Heerlijk met vrienden gegeten en prachtige kwaliteit.

78. MJ Platzer

Uistekende keuken en zeer professionele bediening. Prijs-kwaliteitverhouding is top. Meerdere keren hier gegeten.
    Restaurant en bar hebben een mooie re-styling ondergaan.

79. Maya Sluyter

Heerlijk gegeten, het verrassingsmenu was een beleving van smaken en de wijn was voortreffelijk, fijne bediening, wij kommen zeker terug als wij Texel weer bezoeken in augustus!

80. Tjeu Borremans

Lekker gegeten van een 4 gangen menu, met bijpassende wijnen. De amuses waren heerlijk fris, evenals de witte wijn. Het Texels lam was uitmuntend. Lekker gebakken met pistache en kruiden. Ook het dessert was heerlijk (yoghurt pannacotta met diverse bereidingen van braam. Een aanrader!

81. Met 2 personen hier een 4 gangen verrassingsmenu gegeten op 28-04-2019 en het was voortreffelijk. De ontvangst en bediening was heel hartelijk en gastvrij. De heren konden veel informatie geven over de diverse gerechten en bijbehorende wijn. Erg prettig was de voortgang van de gangen niet te snel maar we hebben ook geen moment gehad waarop wij dachten het volgende mag wel komen. Ieder gerecht van amuse tot dessert was een schilderijtje met mooie, verrassende smaakcombinaties. Een waar feest voor de smaakpapillen.
    Dit restaurant heet "Brasserie Rebecca" maar die naam doet geen recht aan wat men serveert en kan verwarrend zijn voor mensen die op de naam en buitenkant afgaan. Het restaurant is tevens volledig gemoderniseerd en heeft een bijzonder prettige ambiance.
    Kortom voor ons een adres waar wij zeker nog terug gaan komen.
    Chapeau!

82. Feurer C

Overheerlijk 4 gangen menu met fijne wijn etc. Erg vriendelijke, professioneele en deskundige bediening. Alle gerechten vers, vaak locale dingen met een twist. De Waal is rustig pittoresk dorp.

83. Mimi Eelman

Bijzonder smakelijk gegeten met traditionele Texelse en nieuwe smaken (o.a. ongeraffineerde suiker) in mooi vormgegeven jas. Lust voor oog en tong, fijne wijnen. Ook de vegetariër in ons gezelschap was zeer tevreden met de gerechten!

Eén vorige recensie
  84. Een beleving in geuren en smaken en een kundige bediening voor een absoluut redelijke prijs! Wij komen hier vast en zeker weer terug! 👍🏻

85. joost bauwens

Een prima restaurant, goede gastheren en zeer correcte bediening. Ze hebben verstand van zaken. Het 3 gangen menu was erg lekker en de borden waren mooi opgemaakt. Het wijnpakket paste prima bij het eten maar er mag soms wel eens bijgeschonken worden. De naam brasserie doet voor mij de geleverde kwaliteit te kort: noem het gewoon restaurant.

86. Top restaurant, super bediening en bevlogen creatieve kok die met kakelverse ingrediënten werkt van het eiland. Een omweg meer dan waard!

87. Verrukkelijk gegeten in een heel aangename ambiance. De bediening is zorgvuldig en persoonlijk, het eten is verrassend van de verfijnde amuse, via een kunstig driedelig voorgerecht, tot het hoofdgerecht rond een werkelijk botermals stukje reerug met een koffiesaus en diverse groenteaccenten. Bij de keuzes voor het kaasplankje werd deskundig geadviseerd.
    Eten bij brasserie Rebecca is altijd weer een feestje op zichzelf.

88. Richard Immink

Fantastisch gegeten en gezeten.
    Eten is top en de bediening idem dito. Aanrader!

89. Ellen Schouten

Heerlijk avondje uit met voortreffelijk eten (verrassingsmenu) en zeer goede bediening!

90. We hebben enorm genoten van de attente en persoonlijke bediening en van het eten werden we echt gelukkig, perfecte en verrassende wijntjes erbij. We hadden allebei een verrassingsmenu, heerlijk.

91. Vriendelijke en geïnteresseerde bediening. Eten was meer dan lekker elke hap was een smaakbeleving. Koffie na afloop daar is ook echt een aanrader.

92. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening!
    Komen vast en zeker nog eens terug.

93. We gaan vaker uit eten maar dit was echt een feestje. De gerechten werden met zorg en prachtig opgemaakt opgediend. De smaken waren subliem en de bediening was heel goed. Het liefst zou ik er elke paar weken gaan eten.

94. Ron van den Hoven

Geweldig eten, geweldig personeel, helemaal top!!

95. Ilona witte

Wij lieten ons verrassen en we kunnen niks anders zeggen dan dat het gewoon helemaal top was! Elk gerecht was super smaakvol, echt heerlijk! En we werden super goed ontvangen en bediend. Alles volgens het etiket! En dat allemaal voor een normale prijs. Bedankt, wij komen zeker nog eens terug.

96. Ansgar van der Spek

Fantastisch gegeten! Verfijnde gerechten geserveerd met heerlijke wijnen door vakkundige mensen met een glimlach en liefde voor het product. Topzaak voor Texel!

97. Jan en Rita Dogger

We hebben ons laten verrassen met een 4-gangen verrassingsmenu. Het was voortreffelijk, een variatie van vis- en vlees en een heerlijk toetje. De (rode) huiswijn was zeer goed. De bediening was correct en vriendelijk. We hebben een heerlijke avond gehad bij Rebecca.

98. Marcel Hamers

Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Vooral de amuse waren erg goed. De inrichting kan wel wat gezelliger.

99. Top eten in een gezellige ambiance met super attente en vriendelijke bedienende medewerkers waar het (nog) steeds een heerlijk avondje uit is. Overheerlijke wijnen en super "artistieke" nagerechten en aangeklede koffie!!
    CHAPEAU EN GRAAG TOT DE VOLGENDE KEER

8 vorige recensies
  100. Lilian Tekstra

Wederom heerlijk gegeten in dit super restaurant. Bijzonder vriendelijke en attente bediening en prachtig opgediende, heerlijke gerechten. Als wij op Texel zijn proberen we hier (met of zonder onze gasten) altijd minstens een keer te gaan eten. Top!

Volgende pagina