Brasserie Rebecca in De Waal

Brasserie Rebecca heeft een eigen parkeerplaats.

• OV

1614120733 90
1630201105 89
1670402035 88

1. Mirella Markus

Eten bij Rebecca is een zeer positieve beleving we hadden een verrassingsmenu met vlees en een vegetarisch verrassingsmenu. Wat was het heerlijk. Beide verrassingsmenu's waren wat ons betreft een Michelinster waardig.

2. Heerlijk 4 gangen diner gegeten. Mooie, bijzondere gerechten met heerlijke sauzen. Aardige bediening en veel kennis over de wijnen. Elke keer als we op Texel zijn, eten we hier en zijn altijd een heerlijk avondje uit.

3. Rob de Vos

Fantastisch. Mooi kerstdiner; heel gebalanceerd qua smaken; licht verteerbaar
    Verrassend
    Waarom geen 8 voor sfeer?
    aandacht voor verlichting en akoestiek….

4. Dirk Breedveld

De ontvangst vonden wij rommelig. We waren iets te vroeg maar je kunt wel gelijk een drankje aanbieden toch? Ook het lichtvolume in het bargedeelte kan echt sfeervoller. Het is er ook wat kaal.
    We hebben lekker gegeten, en een fijne avond gehad. Maar we hadden allemaal het gevoel dat er iets eigens in miste, iets waardoor je verrast wordt.
    De bediening heeft ons goed verzorgd, maar toch vinden we dat er inhoudelijk beter moet worden gecommuniceerd over de geschonken wijnen: herkomst (noem tenminste het land en de streek) en leg uit waarom je er voor gekozen hebt. Leer ook de namen van druiven juist uitspreken. We vonden het fijn dat er een bob-arrangement kan worden gekozen. Ook hier kan het wel iets uitdagender.
    De kaastrolley was trouwens voortreffelijk( *****), met ruime porties en een hele goede uitleg.

5. Brasserie Rebecca ontgoochelt niet.
    Nouvelle cuisine met verrassende verwerking van de producten.
    Mooi geserveerd en zéér persoonlijke bediening zonder familiair te worden.
    Aanrader!

6. Heel verrassend, de kok had zich helemaal verdiept in mijn dieet, super.

7. 3 gangen zonder dessert: Vegetarische maaltijd van mijn partner was goed maar mijn 3 porties waren matig van kwaliteit en kwantiteit. De service is stijfjes en de teksten die de borden begeleiden worden opgezegd met weinig oog voor een persoonlijke noot. Stuitend was het onderling gniffelen en grapjes maken over gasten bij hun “werkstation” .

5,1
  8. Jeroen en Jolanda

We hebben heerlijk zitten te genieten van de rustige ambiance, de heerlijke gerechten waarbij goed rekening werd gehouden met dieet wensen. De bediening was super vriendelijk, kortom een heerlijk avondje uit. Een aanrader!

9. Ciske Veltkamp

Erg lekker gegeten in leuke tent met hele fijne sfeer. Voor deze prijs verwachtte ik stiekem misschien nog een tikje meer, maar overall een hartstikke mooie avond gehad.

10. Fam. Dubbeld

Hele gezellige avond gehad in vol sfeervol restaurantje en lekker gegeten. Alle gerechten met zorg gemaakt, subtiele smaken en mooi afgewerkt. Paar kleine puntjes: wel heel erg weinig op de borden, en de losse spijkerbroek van de mannelijke bediening vonden we afdoen aan wat Rebecca wil uitstralen. Maar we gaan zeker nog eens terug!

11. Burnie de greef

In 1 woord? Geweldig!
    Heerlijk gegeten, goede combi met de wijn.
    En kaasplankje… al vaak, heel vaak besteld, maar hier. Top! En een sommelier die weet waar ze mee bezig is. Komen hier zeker terug!

12. Huug de Graaf

Verrassend goede en mooie gerechten.
    Aardige bediening. Prima aanrader.
    Restaurant ruimte was wel wat aan de warme kant.

13. Thorsten Dreistein-Faustmann
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir waren wieder einmal ausserordentlich zufrieden mit Essen und Service bei Rebecca. Die Überraschung-Gänge-Menues sind geschmacklich eine Wucht. Jedes Jahr freuen wir uns auf diesen Abend.

14. Ik heb hier heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer. Ik raad het verrassingsmenu aan! Hierbij wordt goed rekening gehouden met je dieet / wensen.

15. Het vegetarische verrassingsmenu was met liefde, vol details klaar gemaakt en had diverse smaakervaringen.

16. Tijdens een uitzonderlijk zwoele avond buiten op het terras gegeten en gedronken van het 4-gangen verrassingsmenu met halve wijnarrangement.
    Genoeg privacy door de grote tafels op behoorlijke afstand van elkaar. Eerst heerlijke amuses met roséprosecco samen met dochter en zoon met de eerste van de vele soorten bier van het eiland. De 4 gangen waren (op 1 na; was wat minder) heerlijk samen met de bijpassende wijn die steeds met goede uitleg vergezeld ging. We hebben genoten.
    Er had wat meer verlichting opgehangen mogen worden zodat we ook ons dessert nog hadden kunnen zien alhoewel men mij hierover belde om eerder te komen. Een paar simpele lichtbronnen opgehangen in de middelste parasol had prima volstaan en kunnen gasten komen wanneer zij dit willen.

17. Bjorn de klerk

Een fantastische eetbelevenis met een perfect team

18. Wij hebben ons laten verrassen met een 3 gangen menu en dat beviel heel goed!
    Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.

19. Silvia Balke
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

War alles super. Ein schöner Abend in einem sehr schönen Restaurant.

20. Voortreffelijk gegeten, mooi opgemaakte borden, prima prijs, kwaliteit! Vriendelijke en klantgerichte bediening. Kortom een aanrader!

21. Schilgen Sebastian

Gisteren hebben we met z'n achten een onvergetelijke avond doorgebracht in Brasserie Rebecca. De sfeer was veelbelovend, het verrassingsmenu was een culinair genot en eerste klasse. De wijnaanbevelingen voor het menu waren perfect en het dessert was het absolute hoogtepunt. Het serviceteam was zeer bekwaam en erg vriendelijk. Een jong team dat exemplarisch is voor de vernieuwende keuken van Texel! Gefeliciteerd en ga zo door! (Vertaling van Duits naar Nederlands met Google)

22. Yvonne Hokke

Vriendelijk ontvangen. Schone kamers, soms wat gedateerd maar ze vertelde dat ze hier hard mee bezig zijn dit beetje bij beetje op te knappen.
    Ontbijt super geregeld en erg lekker.
    Het eten in De brasserie alleen maar complimenten voor, er werd rekening gehouden met evt. wensen. Alles is vers bereid. Het menu was voor ons allen een verassing en word mooi uitgeserveerd.
    Wij zijn super tevreden en hebben genoten van de gastvrijheid, de service en de vriendelijkheid.
    M.v.g. Jaap en Yvonne Hokke en de vriendengroep.

23. dick de groot

In een rustige en ongedwongen omgeving lekker gegeten met een redelijke prijs/kwaliteit verhouding.

24. 5 gangenmenu was een culinair avontuur, waar we door de gastvrouw kundig doorheen werden geleid, met uitleg en drankadviezen.
    Goede prijs-kwaliteitverhouding.
    Je moet er even naar zoeken, maar daar krijg je iets moois voor terug.

25. Johannes Stalenburg

We hebben een geweldige ervaring gehad op Texel. Het eten was echt goed en van hoge kwaliteit en ook mooi geserveerd. Het verrasingsmenu is het verrassen waard en we hebben van iedere minuut genoten.

26. Giedo Trogh

Wij hebben het verrassingsmenu met 3 gangen genomen.
    Wij vonden alle gerechten zeer verfijnd en gevarieerd; de wijnen sloten goed aan bij de verschillende gerechten.
    De bediening was prettig en informatief t.a.v. gerechten en wijn.
    De sfeer was goed, het zou beter kunnen, maar dat heeft veel te maken met de leeftijd van het gebouw en wat daaraan nog moet worden veranderd. In gesprek met de ober werd dit ook bevestigd.

27. Wij hadden gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu en het was echt geweldig. Het waren gewoon schilderijtjes op het bord en de smaken waren voortreffelijk. Ook de bediening was top. Erg vriendelijk en zeer kundig. Echt een nog onontdekt pareltje op Texel. Wij komen daar zeker nog eens terug.

28. Marc Duvel

Hele leuke avond in stijlvolle brasserie - Gault & Millau kwaliteit 5 gangen menu met schitterende kaas-selectie. Leuke toets dat onze vraag naar kalfszwezerikken (met klein supplement) in het menu ingepast werd. Ook onze verlate aankomst (die we gemeld hadden) was geen probleem en werd mooi opgevangen door het personeel.
    Kortom: zeer geslaagde avond - warm aanbevolen!

29. Krijgsman

Een heerlijke avond uit in een sfeervolle ambiance. Het verrassingsmenu is vol verrassingen en verschillende smaken. Echt een feestje! Ietwat veel vis maar is voor de liefhebber niet erg. Jullie kaasplankje is enorm… veel keus en rijkelijk om van te snoepen. Wijnkaart zeer gevarieerd. Enige minpuntje voor de sommelier. Praat niet te snel… voor de rest: pluim voor de kok en jullie als team. Tot gauw weer!

30. De ontvangst is hartelijk, de bediening zeer ter zake kundig, vlot en attent.
    Het eten is voortreffelijk, verrassend met tussengerechtjes; kortom: het voldeed geheel aan onze verwachtingen.
    Zeker de moeite waard om nog eens te gaan!

31. Marc Van Gaalen

Fantastische ervaring. Heerlijk gegeten en gedronken met veel verassingen.

32. Dideric Lock

Heerlijke gerechten en bijzondere wijnen!
    We hebben ons laten verrassen met het 4 gangen verrassingsmenu van de chef-kok.
    Ook onze kinderen hebben genoten!!!

33. Wil Van katwijk

Elk jaar minimaal 2 keer op Texel, voor ons is Rebecca een must! Verrassingsmenu is echt een verrassing en heerlijk. Tot snel.

34. Huib Opschoor

Eten was prima, service en vriendelijkheid perfect!

35. Na een eetlustopwekkende en dorstig maken fietstocht, de tegenwind trotserend (leve de e-bike...) vanuit de Koog neergestreken in het pittoreske dorpje de Waal. Brasserie Rebecca blijkt een "Herberg" in de ware zin des woords! Een warm welkom door de enthousiaste gastheer viel ons ten deel, al snel bekrachtigd door een niet in gastvrijheid en vriendelijkheid daarvoor onder doende gastvrouw. Nauwelijks gezeten vulden zich de glazen, ja, óók doe voor het water. De kaart nodigt subtiel, met zachte dwang, uit je te laten verrassen, wat we dan ook maar gedaan hebben.... Doe dat gerust!! Mooie gerechten, hier wordt met plezier én vaardigheid gekookt, verrassende én smakelijke combinaties. Heerlijke vis, de eend perfect bereid. Af en toe snelde de bereider van dit alles door de zaak, maar als "a man on a mission" snel weer terug naar de kachel! Mooie wijnkaart, maar geef u gerust over aan het wijnarrangement. Ook halve glazen mogelijk, nu niet aan de orde, maar altijd fijn als het kán. Méér dan nette prijzen ook. Aanrader!

36. Van tevoren had ik gereserveerd voor een vegan 3-gangen verrassingsmenu. Het is altijd even afwachten hoe creatief de kok hiermee omgaat, maar hier werden we blij verrast. We kregen creatieve combinaties voorgeschoteld die er mooi uitzagen en ook erg lekker waren! Echte aanrader dus!

37. Peter Rieken

Heerlijk gegeten met het verrassingsmenu met bediening die weet waarom er welke wijnen bij het wijn arrangement geschonken wordt. Een van de top restaurants op Texel. Een aanrader

38. Willemien Smits

Héérlijk en verrassend gegeten in hotel/brasserie Rebecca. Gerechtjes waren met zorg en styling klaargemaakt en verrassend lekker.
    Prima prijs/kwaliteit-verhouding!

39. Het eten is geweldig, je eet niet op de normale manier, maar heel special. Ik werd in de week voor het eten, gebeld door de kok of we mosselen wilde eten, omdat wij dat daar vaker doen, omdat het daar erg goed is. We voelen ons speciaal daardoor, dat er meegedacht wordt, we zijn voor het 4 gangen menu gegaan, wat geweldig is. We komen eind van de zomer terug, als er dan mosselen zijn.
    Het was onze 3 jarig jubileum, waardoor we wat extra's kregen, zo attent.
    De prijs en kwaliteit, is er geweldig!

40. Het was een prachtige belevenis, heerlijke gerechten, goede passende wijnen en goede bediening.

41. We hebben genoten van het vier gangen menu met de heerlijke smaken. Voortreffelijke kwaliteit met een prima bediening.

42. Ineke Westerbeek

Vriendelijke ontvangst, tijd voor de gasten, heerlijk bereid eten waarbij rekening gehouden wordt met allergieën, dieetwensen, etc. Mooi en stijlvol restaurant. Voor herhaling vatbaar. 👍🏻

43. Mark Nefkens

We hebben 3 nachtjes doorgebracht bij Rebecca, en er ook 3 keer gedineerd. Een verademing na enkele verblijven in de Koog. Uitstekend adres voor fijnproevers. In drie dagen niet een keer hetzelfde gerecht gekregen, ondanks dat we twee arrangementen hadden. Iedere avond twee amuses. Wijnkaart een beetje beperkt en niet echt goedkoop. De Chardonnay en de rode Portugees waren onze favorieten.

44. Nicolette vd Geest

Heerlijk gegeten bij Rebecca. Het eten was met zorg bereid en de sfeer was gemoedelijk en fijn. De gerechten waren echt smakelijk

45. Sanne Kortland

Bij binnenkomst een warm welkom gekregen!! Een hele vriendelijke ober die duidelijk wist wat hij serveerde en daar enorm veel plezier in beleefd!!
    Gekozen voor het 5 gangen verrassingsdiner, dit is ons erg goed bevallen!!
    Een kaasplankje wat op maat van de gasten wordt afgestemd, hoe bijzonder en hoe gastvriendelijk wil je het hebben..?!
    Al met al een mooie avond, met fantastisch lekker eten en een top ober!!!!

46. Wat een pareltje in een minidorp op Texel. Echt genoten van het complete plaatje; eten, ambiance en bediening.
    We komen zeker terug.

47. André de Groot

Vol verwachting - een prachtige bisque van langoustines- daarna gerechten zonder gezicht en een kalszwezerik die slechts hard en krokant is - waar is het zachte mooi van zoiets moois - zonde want de bedoelingen zijn goed.

3,4
  48. Bijzonder goed gegeten bij brasserie Rebecca. Goede uitleg over gerechten en de wijn.
    Lekkere en uitgebreide tussen gerechtjes. Communicatie tussen medewerkers over afrekening kan iets beter. Een aanrader en aanwinst voor De Waal.

49. We hebben heerlijk gegeten gastvrij ontvangen en veel aandacht aan het eten en drinken.

50. Mariska van haarst

Heerlijk gegeten, goede vriendelijke bediening! Aanrader!

51. Laat ik beginnen met te zeggen dat het personeel erg vriendelijk was en dat ze uitgebreid de gerechten toelichten. Er was voldoende parkeergelegenheid. Mijn man en ik hebben een verschillende ervaring gehad qua eten. Mijn man had à la carte (wel een heel beperkte keuze met slechts 1 hoofdgerecht) 2 gerechten gekozen, paling met buikspek en rundersucade. Beide gerechten waren goed, vooral het vlees was erg zacht. Mijn 3 gangen verrassingsmenu viel tegen. De opmaak van de borden was prima. De eidooier op de overigens lekkere garnalen was te stevig geworden waardoor het eigeel niet over de garnalen kon uitvloeien. Bij het hoofdgerecht was de wilde eendenborst te ver gegaard waardoor de typische eendensmaak verloren was gegaan, erg jammer. Het toetje van melkchocolade pannacotta was erg flauw van smaak. Al met al een wisselend gevoel.

6,7
  52. Adry Ruiter

Het eten was geweldig. We hadden een 3 gangen menu, elk gerecht werd uitgebreid uitgelegd en met bijpassende wijn. De sfeer was uitstekend en de gastvrouw uiterst bekwaam en vriendelijk, ze legde alles perfect uit zodat je precies wist wat alles was.

53. Bea en arjen

Een prima locatie, met uitstraling en prachtige aankleding. Perfecte gastvrije bediening met aandacht voor jou. Het dineren is Bib- gourmand waardig.

54. John en Stans Koole

Het was niet de eerste en zeker niet de laatste keer dat we hier gegeten hebben. De gerechten zijn van een hoogstaande kwaliteit en de balans is helemaal op orde. Uitermate vriendelijke ontvangst en bediening gedurende de avond. Klein verbeterpuntje is de achtergrond muziek: bij drukte zijn alleen dreuntjes waarneembaar, maar hoor je geen melodie. Meer alsof er een slecht afgestelde motor buiten stationair loopt. Tip: verhoog de sfeer door licht klassieke muziek te draaien en verbeter het geluidssysteem.

55. Marieke Lamain

Een feestje! Heerlijk eten, schilderijtjes op je bord en gastvrije en vriendelijke bediening.

56. Nicole Ketelaars

Wij hadden een 4 gangen verrassingsdiner.
    Alles smaakte geweldig en de borden waren mooi opgemaakt. Echt een aanrader.

57. S. J. Swart

We hadden gekozen voor een verrassingsmenu. Nog nooit meegemaakt dat elk gerecht uitgebreid werd toegelicht zodat we precies wisten welke ingrediënten er in zaten. En als extra verrassing was het bord met de zoete toetjeshapjes versierd met gespoten chocolade tekst: 50 jaar getrouwd. Heel apart wat we nooit meer mee zullen maken. Bedankt horeca!

58. Voor fijnproevers een must. Met het wijnarrangement erbij (ook met halve glazen mogelijk) helemaal af!

59. van den Heuvel

De bediening weet veel te vertellen over de verschillende gerechten.
    Het diner heeft een breed smaken pallet.

Als je alleen van de 'Hollandse pot' houd zou ik dit restaurant niet adviseren.

60. Hugo en Chris

Heerlijk gegeten: Snoepjes voor de tong en oogstrelend.
    Bediening: Ontspannen in stijl.
    Avondvullend!

61. Snoeck Guy

WoW, wat was dit de ideale afsluiter van ons vakantieweekje op Texel.
    Het is lang geleden dat ik zo culinair verfijnd heb gegeten. In een heel rustige sfeer, met een perfecte service, was het smakenpallet echt top. Zeker een aanrader. Daar komen we met veel plezier terug bij ons volgend verblijf op Texel.

62. Vincent Verspeek

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer. Mooie uitleg over de wijnen. Werd ook mooi rekening gehouden met de voorkeur van 1 pers. geen vis in het verrassings menu.
    Een aanrader om toch ook eens te gaan eten in een klein dorpje.
    Bovendien een mooie rustige tuin achter het restaurant waar we vooraf een drankje hebben genoten.

63. Heerlijk gegeten. Genoten van een goed 3 gangen verrassingsmenu met een goed passend wijn arrangement.

64. Kristina Dr.Schröder-Frerkes
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Ik do het in het Duits - om dat ik Duitser ben. Es war ein wunderbarer Abend. Wir sind kulinarisch bestens versorgt worden. Und wir haben das sehr gute Essen von einem unglaublich freundlichen und versiertem Team serviert bekommen! Man bekommt etwas für sein Geld👌🏻! Kommen sicherlich wieder!

65. A. Verheij

Gewoon goed en rustig. De serveersters legde goed uit wat er voor eten was met bijpassende wijnen veel verstand van alle ingrediënten.

66. Tom Jongerius

Wij moesten zelf om tafelwater vragen, tussen de 2e en 3e zat veel tijd en de aan tafel gesneden truffel was bedorven en smaakte nergens na. Heel vreemd want 4 weken geleden hebben wij daar heel goed gegeten en was de bediening top.
    De kaaswagen van Rebecca is heel goed.

5,5
  67. Op advies van een "Texelaar" hier gaan dineren. Dat was geen slecht advies, integendeel. De amuses waren van een hoog en verzorgd niveau. Het was direct duidelijk dat hier een jonge talentvolle kok aan het werk was. Goede wijnkaart en fijne bediening die bovendien over een bijzonder goede vreemde taalvaardigheid beschikken. Enig kritiekpunt maar niet storend was de tijd tussen voor,- en hoofdgerecht in ons geval (bij andere tafels ging het wat sneller). Los daar van een absolute aanrader. De beperkte menukaart zie ik als een grote plus, want dit betekent dat de kok louter met dagverse produkten werkt en dat proef je.

68. Uitstekend eten; vlotte en attente service; lekkere wijn en informele sfeer

69. Annette Veenstra

We hebben wederom fantastisch gegeten. Een 5 gangen verrassingsmenu. Alle gerechten smaakten weer verrassend lekker en ook de bediening was super.
    Leon en team bedankt! We komen zeker terug

70. Gonnie En joost

Prettige sfeer en zeer vaardig personeel. Gerechten stuk voor stuk om van te genieten! Minpuntje is dat bij nagerecht keuze was uit kaasplateau of zoet dessert. Dat het kaasplateau een flinke toeslag opleverde werd niet gecommuniceerd vooraf. Het leek een keuze zonder consequenties. De toeslag op zichzelf is niet onterecht maar ik had het graag vooraf geweten. Verder alleen maar positief. Ga zo door!

71. Mooi menu, leuke amuses, vriendelijke bediening, ook gaan dus …

72. Henrich

Een culinaire topavond in De Waal. Vriendelijke bediening in een moderne ambiance. Het a la carte menu is beperkt en dus kiest bijna iedereen voor het verrassingsmenu. En daar kregen wij geen spijt van. Mooi opgemaakte gerechten, twee amuses en bij de thee nog de nodige extra's. Goede uitleg over de samenstelling van de gerechten en zeer veel informatie over de ruime sortering aan kazen. Prettig is dat je zelf kunt kiezen uit de diverse soorten kazen.

73. Wilma van Meenen

Geweldig 2 avonden gegeten, als vanouds, fantastisch 🤗🤗
    Eigenaren & team, ga zo door en heel veel succes. Liefs. Pieter en Wilma van Meenen

74. Tamara Hoogesteger

Heerlijk gegeten vegetarisch, 5 gangen verassingsmenu. Is een aanrader wat ons betreft een verbeterpunt 1 gerecht had er als hoofdgerecht meer uit mogen springen .

75. Met 2 personen gegeten op een woensdagavond. Restaurantkamer waar wij aten stonden 8-10 tafels op ruime afstand van elkaar. Wij kozen voor het 4 gangen keuzemenu met bijpassende wijnen. Het begon al goed met een lekker bubbeltje. Niet veel later een amuse vd zaak. En dan de 4 gangen. Heerlijk gegeten en genoten van een paar lekkere glazen wijn en zelfs een glas sherry. 2 Kleine puntjes van kritiek zorgen dat ze géén 10 scoren: 4 gangen duurde van 18:30 tot 22:00. Dat is m.i. iets te lang. En de borden: Volgens mij hebben alle goede restaurants op Texel de borden van de dezelfde leverancier: Héél mooi design, maar door de ribbeltjes kan je het laatste beetje heerlijk eten niet zonder "lawaai" van je bord krijgen.

76. Jeannette

Gastvrij ontvangen. Het eten was heerlijk. We hadden een viergangenmenu met bijpassend wijnarrangement met halve glazen. Eigenlijk het enige minpuntje. Die halve glazen waren wel heel leeg. Maar de rest was geweldig. Het eten wordt zoals je verwacht in de iets hogere prijsklasse mooi gepresenteerd. Fijn afgestemde smaken. De bediening is vriendelijk en ontspannen. Je voelt je welkom en het is niet stijf, maar toch evengoed wel met een zekere klasse. Absolute aanrader het kaasplankje. Wordt aan tafel bereid en afgestemd op je eigen voorkeur. Ik zou er zo weer heengaan, alleen dan de wijn delen met mijn partner.

77. Albert Kooistra

De à la carte kaart was summier, dus met enige reserve gekozen voor het driegangen verrassingsmenu. Wel aangegeven wat we liever niet wilden nuttigen. Nou, dan blijkt Rebecca wel voor heel veel verrassingen te kunnen zorgen. En ook nog rekening houdend met de eet-beperkingen als glutenvrij en geen kip/ei-producten. We mogen deze verrassingen natuurlijk niet verklappen, maar het was uitzonderlijk, aantrekkelijk, kostelijk, smakelijk, voortreffelijk, kortom goddelijk. En die drie gangen werden afgewisseld met amuse, tussendoortje, afzakkertje en een toefje humor. Dank je wel Rebecca! Een culinaire ervaring rijker.

78. Carpentier

Mooie omgeving, gezellig restaurant, attente bediening, veel aandacht voor presentatie, smask.

79. Marianne Adolfs

Uitzonderlijk goed gegeten. Prettige bediening en goede sfeer. Kortom: meer dan tevreden.

80. Avond klopte van begin tot eind, gastvrouw maakt de hele avond compleet. Komen zeker keer terug

81. Adri Klaver

Hartelijk, tijd voor een praatje en vooral veel smaaksensatie.

82. Uitstekend restaurant. Origineel bedachte, verse gerechten. Uitstekende wijnen. Prettig personeel. Vooral het verrassingsmenu met bijbehorende amuses en wijnarrangement is de moeite waard. Ben inmiddels in veel restaurants op Texel geweest, maar Brasserie Rebecca is voor mij het sterrenrestaurant van het eiland! Ga zo door mensen!

83. We hebben heerlijk gegeten bij Rebecca. Het was een natte winderige dag en zo’n heerlijk etentje maakte de dag weer goed.
    We werden erg vriendelijk ontvangen. De huiswijn was heel lekker en het driegangen menu smaakte heerlijk, nadat onze monden alvast waren verwend met bijzondere amuses.
    Als we weer op Texel zijn, komen we weer eten!

84. Marcella Bense

Heerlijk gegeten. Bijzondere gerechten. Desert van kaas was uitstekend. Verschillende wijnen bij de gerechten waren heel erg lekker en passend.

85. Goede bediening, maar restaurant is koud en sfeerloos. Het eten was lekker, de wijn (een “bodempje” gênant weinig) was goed.
    Wij gaan daar geen tweede keer heen.

86. Hans en Corine

Prettige ontvangst. Er werd goed rekening gehouden met de lactose intolerantie van een van ons. Alle gerechten waren daarop aangepast. Zeer verrassende smaken en presentatie. Uitstekende bijpassende wijnen. Heerlijke avond.

87. Joëlle Bartels

Een fijne avond gehad bij Brasserie Rebecca. Genoten van heerlijk eten op een leuke locatie! Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Aanrader!

88. Prima gegeten.
    Mooie moderne kaart.
    Lekkere menuutjes en zeer leuke professionele bediening.

89. Van der Meulen

Het was voor ons een culinaire reis die we mochten meemaken!
    Wij vonden het SUPER!!
    Zeker wederom een bezoek waardig!

90. It was again a very nice evening, with delicious food, tasty wines, outstanding. Thanks to Michel Arends and Leon van Sambeek for their passion to take local ingredients and also their staff being so friendly. We are looking forward to our next dinner.

91. Elise Thijssen

Hele bijzondere gerechten, heerlijke smaak combinatie. Complimenten!! Super.

92. Philip Baumgarten

Prachtige gerechten (ook visueel), zorgvuldig en goed gekozen wijnen erbij en een heel prettigevriendelijke en vakkundige bediening.

93. Vertaal van English naar Nederlands

We had a fantastic meal here with our two children (11 and 14 years). We all chose a 3-course surprise menu, and it was delicious. The staff were very friendly and told a little about each dish which was a nice touch. The restaurant is nicely decorated and has a lovely peaceful atmosphere. This is not a cheap restaurant, but the creativity of the chef and the mouth-watering dishes that were put in front of us were well worth the treat. Our kids love to try new foods, and both really enjoyed our visit to this restaurant. We would definitely eat here again and certainly recommend this restaurant to anyone who enjoys fine dining.

94. Helaas een wat kleine, beperkte diner keuze alsmede de wijnkaart.
    Maar wat er geserveerd werd overtrof onze verwachtingen.

95. Heel gezellige ambiance. Bediening gaf veel uitleg en wist ook waar het over ging. Enthousiaste brigade.
    Eten was qua prijs qualiteit verhouding goed.

96. Goddelijke combinaties van spijs en drank in verrassingsmenu. Perfecte garing; zeebaars net niet meer glazig; garnalen nog beetje zalvig; dat werk. Die staan niet te slapen in de keuken! Ontspannen enthousiaste bediening, niet te dicht bij en niet te afstandelijk. Prijs kwaliteit meer dan prima. Wat zijn wij blij met dit restaurant in de buurt Ik zeg: Absolute aanrader; de oversteek waard. Hier wil ik nog wel vaker wat zakgeld verbrassen..

97. Het was lekker eten, maar vrij prijzig.
    Heel erg mooi gemaakt en smaakte ook goed.
    Veel werk aan besteed. Maar neem je niet de verrassingsmenu, dan is er weinig keus.

98. Dick Hooijschuur

Heerlijk eten op niveau, goede wijnen en prima service in een ongedwongen sfeer. Kortom, een aanrader voor iedereen.

99. Bert Langius

We hebben heerlijk Gegeten. Ze hebben zelfs op Verzoek pasta voor een van de jongere onder ons pasta gemaakt en in overleg de saus gemaakt. Op de kaart stond geen patat maar onze kinderen hebben gewoon patat met een frikandel kunnen bestellen. Al met al een leuke ervaring en heerlijk eten.

100. Voor mijn verjaardag mee uit eten genomen en het was geweldig.
    Het eten, bijpassend wijnarrangement en de bediening: allemaal uit de kunst.
    De start met de amuses en het (op ons verzoek alcoholvrije) aperitief was alvast veelbelovend.
    We kozen voor het 5-gangen verrassingsmenu, waarbij een tussengerecht van één van ons werd aangepast met een à la carte-gerecht en voor de chauffeur was een BOB-wijnarrangement mogelijk. Ook aanpassen aan een allergie was geen probleem. De bediening was vriendelijk, dacht mee en deed er steeds alles aan om het ons zoveel mogelijk naar de zin te maken.
    Alle gerechten waren zonder uitzondering heerlijk, met subtiele smaakjes en prachtig opgemaakt. De wijnen kwamen meestal van kleinere, onbekende (voor ons dan toch) producenten uit de oude wereld en pasten uitstekend. De porties waren ook precies goed.
    Kortom een heel geslaagde avond, zeer aan te bevelen!

Volgende pagina