Brasserie Rebecca in De Waal

Texel heeft nu ook een Bib Gourmand.

Brasserie Rebecca heeft een eigen parkeerplaats.

Texelhopper

Texel heeft nu ook een Bib Gourmand.

Brasserie Rebecca.
Brasserie Rebecca is gelegen in het kleine dorpje de Waal op Texel. Brasserie Rebecca is een onderdeel van het hotel maar met een eigen ingang. Rebecca is licht en open, het restaurant straalt warmte en rust uit met een gezellige sfeer. Iedereen moet zich op zijn gemak voelen en een plezierige middag of avond beleven. Rebecca is een sfeervol en informeel restaurant, een restaurant waar voor iedereen de keuken toegankelijk is met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
U mag een verrassend en creatief bezoek bij ons verwachten, maar de combinaties houden wij simpel, om elk ingrediënt volledig tot zijn recht te laten komen. In Brasserie Rebecca gaat het om een pure keuken en om zuivere smaken. Dit is een restaurant waar je je gerecht deelt met elkaar, wat zorgt voor dynamiek en gezelligheid aan tafel en een ongedwongen sfeer. Dit is voor ons het restaurant waar kwaliteit op het bord samen gaat met gezelligheid en een gemoedelijke, losse sfeer. Laat u overtuigen op deze buiten gewone plaats op het eiland, en beleef!

• Veganistisch

1435042031 83
1443208112 86
1492204600 81
1512619803 85

1. We hebben hier fantastisch gegeten. Echte aanrader! Komen zeker weer terug!
    Gerechten worden mooi gepresenteerd, zijn een smaakbeleving en met ingredienten waar ik nog geen weet van had. Salty fingers en oesterblad. Prachtig!

2. chef

3. Heerlijk culinair gegeten met zeer vriendelijk personeel.

4. Eten was erg lekker we vonden de wijn te duur en de bediening was erg voorkomend! We komen hier wel weer 👍

5. Andre Boon

Het eten was voortreffelijk, bijzonder goede smaak combinaties, goede presentatie en vlotte bediening.
    Zeker weer een keer terug.

6. Was heerlijk zal zeker vervolg krijgen👍🏻
    Die Texelse bluf was ontzettend lekker.

7. Fris restaurant, leuk modern ingericht. Mooie menukaart, verrassende gerechtjes. Wij hadden een amuse van een mousse van kaas in een witlofroomsoepje. Als voorgerecht hadden we de bavette en de zalm tartare. Beide erg mooi om te zien en heerlijk. Hoofdgerechten de gegrilde griet en de spareribs zonder bot. Beide heel geslaagd. Als dessert de pannacotta, zeer aan te bevelen. Wij hadden een gezellige, ontspannen avond. Voor herhaling vatbaar.

8. Pieter Stein

Verrassende amuse van witte bonensoep en truffel opgediend in een bijzondere dubbele glazen bol. Verfijnde en smaakvolle uitvoering voorgerechten. Royale porties hoofdgerechten hoog op smaak. Originele nagerechten prima uitgevoerd. Bijpassende wijnen goed gekozen.

Attente bediening, nabij, toegankelijk en "gewoon" in contrast met formeel en afstandelijk. Het voelt meer als "wij" dan "U" en "gast".
    Goede prijs/kwaliteit, betaalbare manier om jezelf te laten verwennen.

Kortom een leuk huis met heerlijk eten en prettige mensen. Kun je gerust een blokje voor omfietsen.

9. Herman Schep

Echt een avond verwend. Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Aanrader. Komen zeker terug.

10. Frank van der Graaf

Ons laatste bezoek aan Rebecca was al weer enige jaren geleden. Maar de keuken is nog steeds erg goed. Bijzondere gerechten die zeer goed smaken. Wel merk ik dat ik bij de keuze van gerechten meerdere gerechten niet heb gekozen omdat ze ingrediënten bevatten die ik niet lekker vind. Kortom het zijn uitgesproken gerechten.
    Bediening is goed. De aanbevolen Roemeense wijn was voor ons een avontuur dat uitstekend beviel.
    Omdat er veel tafels in de kleine ruimte staan en het altijd vol is moet je wel tegen wat geluid kunnen.

11. moontje

Bijzonder lekker gegeten, waarbij heel attent rekening is gehouden met het feit dat het een feestelijk tintje had!
    Eetzaal is bijzonder rumoerig maar er was voor ons toch een rustiger plekje gecreëerd! Prima service!
    Al met al gaan we hier absoluut nogmaals heen!!!

12. Onlangs bij Brasserie Rebecca gegeten wat was het super! Prijs kwaliteit helemaal in orde en de bediening was vlot, gastvrij en je zag dat ze samen een mooi team vormde. Het huisaperitief verraste zeer en de amuse (asperge soep) top, De vitello tonato was overheerlijk alsook het lamsvlees mooi op smaak dessert met aardbeien en kaas dit in combinatie met heerlijke wijnen die met zorg waren gekozen. Het was kortom een reden om nog eens terug te gaan.

13. Elk jaar verblijven wij een weekje op Texel en laten ons dan een aantal avonden verwennen bij Rebecca.

Vooraf verheugen we ons al op de oesters. De kaart is zeer verfijnd en gevarieerd. Vaak is er een bijzonder verrassings menu of speciaal extraatje. De geselecteerde wijnen passen goed bij de gerechten.

Het personeel neemt de tijd voor de gasten en straalt uit een hecht team te zijn. Ze vinden het leuk om de gasten goed en zeer loyaal te behandelen.

Wij komen zeker nog vaak terug bij Rebecca!

14. Frank Paape

Afgelopen weekend weer van culinaire hoogstandjes mogen genieten. Dit was niet de eerste keer en zeker niet de laatste. Wij hebben deze keer gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu met, op ons verzoek, oesters vooraf. Deze waren zo heerlijk dat zowel mijn dochter als ik ze ook als dessert hebben besteld. Tot onze verbazing hebben wij als tussengerecht haai gegeten, hmmm. Uiteraard lekker blijven slapen en na het heerlijke ontbijt op zondagochtend nog even nagenoten van de zon op het terras. De rekening was ietwat aan de hoge kant, maar eigen schuld dikke bult, met zoveel heerlijke oesters.

15. Vorige week weer een heerlijk weekendje bij Hotel Brasserie Rebecca doorgebracht, deze keer gezellig met onze twee meiden. Uiteraard, zoals altijd, gekozen voor een verrassingsmenu. Michel en Leon weten namelijk altijd bijzondere, spannende en vooral smaakvolle gerechten op tafel te toveren, die door de opmaak een lust voor het oog zijn. Het was dan ook regelmatig 'stil' aan tafel; Genieten... Met recht dus de benaming Verrassingsmenu! Daarnaast is natuurlijk ook de bediening bepalend; dat je je thuis voelt, dat je ontspannen kan genieten, de snelheid waarmee de gangen worden opgediend, met gepaste aandacht voor hun gasten. Zij zijn de belangrijke schakel tussen gast en keukenteam. Ze zijn wederom geslaagd met een tien en een griffel.
    Prijs/kwaliteit: misschien dat de prijzen iets hoger liggen dan gemiddeld maar wie met het juiste oog kijkt en ziet met hoeveel passie, tijd en aandacht de gerechten zijn bereidt, dan is de prijs absoluut gerechtvaardigd.

Op Texel genieten in een ontspannen, gemoedelijke, huiselijke sfeer? Brasserie Rebecca!!

16. Eten was lekker maar niet zo bijzonder om de gevraagde prijzen te kunnen rechtvaardigen.
    Het verassingsmenu was weinig creatief culinair te noemen. Onze verwachtingen heeft de chef
    niet waar gemaakt

Wat heel jammer is dat wanneer je opheldering over de niet kloppende rekening vraagt je als een klein kind wordt afgeblaft door de 'chef '
    Wij komen niet meer terug

17. Arie en Nel van den Herik

Uitstekend gegeten. Mooie gerechten met verse producten. Bij nadere bestudering was de rekening onduidelijk. Er waren wijnarrangementen op vermeld terwijl we die niet bewust hadden besteld. Ons in ziens per glas besteld. Was enig smetje. Verder helemaal ok.

18. S. Demir

Heerlijk gegeten met zeven vrouwen. Een klein restaurant met een prettige sfeer en zeer vriendelijke bediening. De chef komt persoonlijk met je overleggen bij dieetwensen. Heel erg fijn. En niets was vervelend voor hem, vegetarisch, lactose vrij, geen geitenkaas etc. Dat is nou een echte kok. Helemaal top.

Enig puntje voor verbetering: de vooraf geserveerde aspergesoep was flauw en had van mij weg mogen blijven. De getrokken zeewiersoep was echter heerlijk.

Het huisgemaakte brood was echt geweldig. Knapperig van buiten en smakelijk en zacht van binnen.
    De drie gangen die daarop volgden waren heerlijk. Sommigen hadden kreeft, iemand een salade, een andere de garnalencocktail. Iedereen was tevreden. Als hoofdgang viel de lam niet echt in de smaak, maar de kalf, gnocchi en vis waren werkelijk hemels. Toetjes ook helemaal fijn.

De hele eetervaring werd nog eens versterkt door professionele gezellige bediening en een fijn publiek.

Aanrader!

19. We hebben een heerlijke avond gehad bij Brasserie Rebecca. Het eten was super en de bediening erg prettig. Gezien de goede prijs/kwaliteitverhouding komen we zeker nog eens terug!

20. Sabine Middendorp

We hebben heerlijk gegeten bij Rebecca. Personeel is vriendelijk, leuk dat de kok af en toe langskomt. Het eten was voortreffelijk en erg verrassend (we hadden een verrassingsmenu). Ook de extraatjes zijn lekker en bijzonder: zelfgemaakte kroepoek, lekker gekruide nootjes, heerlijke bonbons bij de koffie en zelfs zelfgemaakte perpermunt bij het afrekenen.

21. carli vd berg

Ik had een verrassingsmenu, dit was een ware smaaksensatie, waarbij het dessert een prachtig kunstwerk was wat heerlijk smaakte. Wat kom ik graag in dit restaurant waar klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat.

22. Frank Jongeneel

Hoewel ik ruim een maand vooraf, vanwege mijn 60e verjaardag, had gereserveerd werden wij verrast door een gesloten restaurant. Na een telefoontje kwam de exploitant die dacht dat we voor het hotel kwamen. Na controle gaf hij aan dat deze reservering "er doorheen was geslipt". Zoveel dagen van te voren was blijkbaar niet genoeg. Er werd geen alternatief aangeboden zoals bijvoorbeeld tip waar we wel terecht zouden kunnen. Had eerlijk gezegd verwacht vandaag wel iets van excuses te ontvangen maar absolute radiostilte.
    We hebben overigens (weer) fantastisch gegeten bij de concurrent in Oudeschild. Fantastische keuken en topbediening. Een echte aanrader.

23. Pech met luidruchtige groep van zes maar lekker gegeten met prima service. Verlichting mag van ons iets sfeervoller dus minder.

24. jeroen en Lara

Wij hebben hier op advies van een vriend gegeten en het was super.
    4-gangen verrassingsmenu gekozen en elke gang was een feestje.
    De bediening was uitstekend. Zeker een aanrader.

25. J.v.d.Boogaard

Wij zijn verrast en verwend door top culinaire gerechten, begeleid door personeel die hun job bijzonder goed uitvoeren en het naar je zin maken. Zeker aan te bevelen!!!

26. Wij hebben hier met nog 4 vrienden met 1e kerstdag het 7-gangenmenu gekozen, maar bij de 5e gang konden we niet meer alles op, dus werd gevraagd of we de andere 2 gangen nog wel wilden. We hebben nog 1 gang genomen, de 7e gang werd van de rekening gehaald. We hebben verrukkelijke gegeten en gedronken, het was echt perfect en de bediening is uitstekend, het is een heel goed team waar je trots om mag zijn.
    Onze avond was perfect. Hartelijk bedankt voor alles (wij komen zeker nog eens terug).

27. We hebben heerlijk gegeten, 4 gangen; zeer gevarieerd, ook het vegetarische diner was super lekker!
    Het nagerecht een grote verrassing uit een kerstbal!

28. Aanrader! Goed en bijzonder, dank voor de mooie avond.

29. Paul Langendijk

Op een doordeweekse dag in een bijna leeg restaurant gegeten. Prima kwaliteit eten en goede wijnen. Servies en m.n. de waterglazen waren wat oubollig. Keurige bediening.
    Zoals bij vele restaurants is de espresso het ondergeschoven kindje. Een barista training kan veel opleveren.
    Voor het eiland is het zeker aan aanrader.

30. Albert van der Beesen

Verrassingsmenu + wijnarrangement was een heel positieve verrassing. Aan te bevelen!!

31. Tijdens mijn veganistische dieet wezen eten bij dit restaurant. De keuken heeft voor mij een speciaal menu samengesteld. Dit was echt genieten. Heerlijke salade, vers brood, groente mousses en zelfs het toetje was zonder dierlijke producten! Overheerlijk!

32. Heerlijke, originele gerechten van topkwaliteit. Heel vriendelijke en kundige bediening. Wij voelen ons altijd heel welkom in deze brasserie.

33. Erg gezellig, pittoresk, maar toch modern, leuke mensen en heerlijk gegeten en gedronken

34. Overheerlijke gerechten in een sfeervolle ambiance met een fantastische bediening - een 10 met een griffel. We hebben alle vier enorm genoten!

35. Genoten van een origineel, heel lekker en leuk opgediend 4gangen diner.

36. H.W.F.Swart

Wij hebben genoten van een heerlijk drie gangen diner in de sfeervolle tuin met geweldig mooi weer.

Het voorgerecht was een bijzonder vis gerecht. Een plaatje.
    Het tussengerecht een lekkere kabeljauw op een bedje van kruiden. Het hoofgerecht een lamsrack echt een topper. Nog nooit zo lekker lam gegeten.

Een gastvrij welkom door de vriendelijke en deskundige gastheer.

Alles bij elkaar een feestelijke avond

Prijs/kwaliteit: prima.

37. Onlangs wederom heerlijke lunch gebruikt met onze vrienden: smakelijk, leuk opgediend, verse producten, vriendelijke bediening.

38. Samen met mijn man heb ik heerlijk gegeten bij Brasserie-Rebecca. We hebben een 5 gangen verrassingsmenu gekozen en wat een heerlijke smaken. Afwisselend vlees en vis gegeten met heerlijke sausen en pure smaken. Aangezien we een avondje zonder alcohol wilden hebben we gevraagd naar alcohol vrije drankjes bij het eten. We waren zeer verrast over de drankjes ze waren heerlijk van smaak en zagen er erg feestelijk uit. Daarnaast was de bediening erg gastvrij!

39. Het eten was heerlijk. Mooi opgemaakte borden, goede wijnen en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. De bediening is heel vriendelijk en deskundig. We vonden het een geweldige ervaring. We hebben nog een keer geboekt!

40. PEer en Yolanda de Haan

BIj elke vakantie op Texel eten wij bij Rebecca. ZIj weten ons telkens te verwennen met hun culinaire hoogstandjes. Het is genieten. Geen vlakke smaken maar gedurfde smaakexplosies. Heerlijk!

41. van ravensberg

We zijn bij Brasserie Rebecca ongelofelijk verwend! Een letterlijk en figuurlijk heerlijk avondje uit eten!

42. thielthomas@gmx.de

Wir waren heute dort zwei Chocomel met Slag trinken. Als Kakaoliebhaber haben wir uns schon den ganzen vormittag darauf gefreut dort einzukehren. Jedoch war die Freude umsonst. Die Stühle waren sehr schmutzig, der Herr welcher uns mürrisch bediente war nicht sehr freundlich. Das Glas meiner Frau auch nur zur Hälfte mit Milch gefüllt. Sehr merkwürdig...war die Milch aus? Die Sahne war aus einer Sprühdose, es gab keinen Keks oder ähnliches dabei und das alles für schlappe 7,90 Euro. Ach ja, bezahlt haben wir, wie auch die anderen Gäste drinnen. Die freundliche Bedienung hat sich draussen nicht blicken lassen. Für eine Brasserie absolut enttäuschend und nicht zu empfehlen.
    Wir wollten heute abend dort das 5 Gänge Menü bestellen, jedoch nach dieser Erfahrung werden wir die Brasserie Rebecca auf unsere No-go-Lieste setzen und Abstand von userem Vorhaben nehmen.

Vrije vertaling door Eet.nu

We zijn hier tweemaal geweest om Chocomel met slagroom te drinken. Als cacao-liefhebber hadden wij ons hier de hele middag op verheugd. Echter, de vreugde was tevergeefs. De stoelen waren vies en de meneer die ons bediende was niet erg vriendelijk. Het glas van mijn vrouw was ook maar voor de helft met melk gevuld... was de melk op? De slagroom was uit een spuitbus, er zat geen koekje of iets dergelijks bij en dat voor slechts 7,90 euro. Ach ja, we hebben betaald, net zoals de andere gasten binnen. De vriendelijke bediening heeft zich niet laten zien.
    Voor een brasserie is het absoluut teleurstellend en niet aan te bevelen. We hadden eigenlijk voor de avond het 5-gangenmenu willen bestellen, echter na deze ervaring zullen wij Brasserie Rebecca op onze no-go-lijst zetten en ons voornemen om hier het 's avonds te gaan eten, wijzigen.

43. Prima vers eten met zorg voorbereid en prettige bediening in het leuke dorp de Waal op Texel. Een aanrader om heen te gaan.

44. AdW 9 punten

We hebben het 5 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement genomen. Wens van geen orgaanvlees prima opgelost bij één gerecht. Laatste wijn vonden we iets minder lekker, maar hij paste absoluut wel bij het gerecht. Service perfect.
    Natafelen in de bar waarbij we absoluut alle tijd kregen om in alle rust van onze drankjes te genieten.
    Aan de prijs, maar zeker de moeite waard!

45. Wij hadden een fijne, sfeervolle avond bij Rebecca. Het Bib Gourmand menu voldeed helemaal aan onze verwachtingen. Heerlijke voorgerechten als "proeverij van oesters komkommer/bieslook/oosters" en gemarineerde zalm/ tomaat/ zure room/ avocado/ ui, en als hoofdgerecht hadden we perfect gebraden rundersukade en mooie kabeljauw. De bijpassende wijnen maakten het geheel compleet. Complimenten ook voor de uitstekende bediening, precies zoals wij het graag zien.
    We hebben genoten en komen zeker terug.

46. Zeer goede bediening. Heel persoonlijk en kundig. Dat valt meteen op. Ze voelt je op en top gast. We hebben genoten van de keuken. Alles even smakelijk en zeer mooi opgediend.
    Voor mij mogen er nog meer lokalen producten worden verwerkt. Hoe dichter bij huis des te beter. Texel heeft veel te bieden. Leuke wijnkaart en vergeet niet naar 'het wijnboekje' te vragen als je iets bijzonders of exclusiefs wilt drinken.

47. A.j.f.a.kerst

Bediening is uitmuntend. Maaltijdkeuze en bereiding voortreffelijk! Vraag Michelinster aan!

48. Heerlijk met z'n tweeën een 4-gangen verrassingsmenu gegeten! Vooraf aangegeven dat 1 gast niet van kaas en lever hield, dit werd helemaal goed vervangen door andere lekkernijen. Alle borden waren prachtig verzorgd opgemaakt! We hebben al veel verschillende restaurants bezocht op Texel, maar deze springt er echt uit! Smaken zijn gedurfd en zeer smakelijk! Ook wat de service betreft van alle drie de heren is het echt een avondje uit, alert, beleefd en goed op de hoogte van de kaart. Super!

49. Anja Talle

Prima gegeten, zoals altijd. Goede bediening.

50. Joost Albers

Gisteren weer een fabelhaftig diner bij Michel... de verschillende gerechten in een perfecte mix! Super service, relaxt en kundig. Een feest vanaf de gerookte paling; via de langoustine.. naar de diamanthaas van het rund.. en eindigend met de heerlijke dessert mousses en dessertwijn. Echt een feest!!

51. Met onze vriendengroep een fantastische avond gehad met heerlijk eten en mooie wijnen. Zullen hier zeker terugkomen tijdens onze regelmatige bezoeken aan Texel.

52. Regula Linck

Ausgezeichnete Küche, fantasievoll, überraschend, ausgewogen. 1. Qualität. Der empfohlene Wein passte perfekt. Aufmerksamer Service.

Vrije vertaling door Eet.nu:

Uitstekende keuken, fantasievol, verrassend, evenwichtig. Nummer 1 kwaliteit. De aanbevolen wijn paste er perfect bij. Opmerkzame bediening.

53. We zijn een weekend naar brasserie/hotel Rebecca geweest. Lekker ontbijt. We kregen de bruidssuite in plaats van een kleine kamer. Vriendelijk personeel.

We hadden niks te klagen. Alles top!

54. Wim Westdorp

Vrijdag en zaterdag een 4 verrassing menu en wijnarragement gehad. Genoten van de mooie gerechten en prima wijnen. Genieten. Bedankt Michel en team!

55. Oda de Vries

Weer een heerlijk weekend gehad op Texel in hotel brasserie Rebecca. Het eten was wederom super, 4 gangen. We hadden gekozen voor een wijn arrangement. De uitleg van de gekozen wijnen bij het gerecht was goed.

56. We hebben het drie gangen menu genomen, die wij zeer prijzig vonden naargelang de hoeveelheid die we te eten kregen. Het zijn allemaal zeer afgemeten porties en vooral verrassende maar niet altijd de beste combinaties, eerder de haute cuisine van een aantal jaar geleden, waar je nog met honger van tafel ging. Je krijgt een potje popcorn als hapje vooraf, wat je niet echt verwacht in een restaurant, eerder in een café...
    Schandalig dat je hier het brood extra moet betalen, dat hebben we nog nooit in een ander restaurant meegemaakt. Hier laten ze zich echt aan kennen. De prijs die je in het totaal achteraf betaald is me dunkt hoog genoeg dat er wel een stukje brood af kan denk ik.. We hebben voor de drie gangen menu en een 5-tal glazen wijn in het totaal 125€ moeten betalen.
    De ober die ons bediende was nogal hautain en wist het allemaal beter, hij liet ons niet echt op ons gemak voelen en we voelden dat hij ons liever kwijt dan rijk was, ze begonnen dan ook alle tafels af te ruimen als we nog aan ons dessert zaten, dit geeft niet echt een welkomgevoel.
    Wij komen hier niet meer terug, er zijn genoeg lekkere restaurantjes op Texel, waar men zeer gastvrij is en het totaal anders aanpakt.

57. Onze eerste ervaring bij "Rebecca" werden goed ontvangen, gekozen uit diverse gerechten uit het bib gourmand menu, allemaal waren smaak makers! Zeer lekkeren originele wijnen der bij gedronken! Al men tal heerlijke avond gehad! Komen terug! Konden alleen geen Rebecca vinden! Niet dat we der hebben gemist..

58. M J de Klerk

Heel lekker gegeten. Het is niet goedkoop, maar je krijgt wel waar voor je geld. Het verrassingsmenu genomen. Het was inderdaad verrassend wat er werd geserveerd, origineel, smaakvol opgediend en niet overdreven te veel. De kelner neemt de tijd voor je, maar is niet opdringerig. Het restaurant gedeelte zou met iets meer gevoel voor smaak en sfeer ingericht kunnen worden, zodat het meer authentiek is.

60. Ik heb hier een zeer mooie ervaring gehad, afgelopen zondag hier gegeten, ongekende gastvrijheid, en een zeer mooie eet ervaring! Gekozen voor het verrassings menu van 4 gangen met bijpassende wijnen!
    Tot snel Michel en al het anderen betrokken personeel!
    In één woord ''Top'!
    Knaller van de avond Piepkuiken met saus van gevogelte, wijn: Binz-Bratt, licht gekoelde rode wijn, pinot noir, en carbernet sauvignon..

61. Wederom (na vele eerdere top-ervaringen) erg lekker gegeten bij Rebecca. Het beste restaurant van Texel qua eten en service! Echte liefde voor het vak en echte drive om de klant tevreden te stellen. Voor iedereen die kan genieten van lekker eten een absolute aanrader.

62. Tegenvallende ervaring. Helaas. Ondanks alle loftrompetten die elders worden opgestoken, ervaar ik toch een ander iets. Voor ruim negentig euro mag ik meer verwachten op mijn bord als gehalveerde en koude groentes met een overigens mooi gegaard stukje ossenhaas, een drankje en een dessertwijn. Ik schaamde me voor de houding van de kok die vond dat zijn gerechtjes niet buiten op tafel mochten verschijnen, aangezien deze dan te snel koud zouden worden. Het was een prachtige en warme na-zomeravond. Onbegrijpelijk gedrag! Het is de gast die betaalt, en dus diezelfde gast die bepaalt. Als de gasten buiten wensen te eten, gebeurt dat. Ze kunnen echt nog veel leren over werkelijke gastvrijheid op het ene talent na dan.