Brasserie Rebecca in De Waal

Cuilinair genieten midden op Texel.

Brasserie Rebecca heeft een eigen parkeerplaats.

Texelhopper

Uitzonderingen

Gesloten

• Corona – 16 mrt t/m 31 mei

Brasserie Rebecca.
Brasserie Rebecca is gelegen in het kleine dorpje de Waal op Texel. Brasserie Rebecca is een onderdeel van het hotel maar met een eigen ingang. Rebecca is licht en open, het restaurant straalt warmte en rust uit met een gezellige sfeer. Iedereen moet zich op zijn gemak voelen en een plezierige middag of avond beleven. Rebecca is een sfeervol en informeel restaurant, een restaurant waar voor iedereen de keuken toegankelijk is met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
U mag een verrassend en creatief bezoek bij ons verwachten, maar de combinaties houden wij simpel, om elk ingrediënt volledig tot zijn recht te laten komen. In Brasserie Rebecca gaat het om een pure keuken en om zuivere smaken. Dit is een restaurant waar je je gerecht deelt met elkaar, wat zorgt voor dynamiek en gezelligheid aan tafel en een ongedwongen sfeer. Dit is voor ons het restaurant waar kwaliteit op het bord samen gaat met gezelligheid en een gemoedelijke, losse sfeer. Laat u overtuigen op deze buiten gewone plaats op het eiland, en beleef!

• Veganistisch

1461955620 81
1540205803 86
1584920193 92

1. Marieke Bruijn

Hoera, hotel Rebecca is weer open, wat een feest was het. Allereerst werden we zeer hartelijk ontvangen, men had tijd voor een praatje en vragen die we hadden werden direct doorgespeeld naar de persoon voor wie het bedoeld was. We vroegen voor de dag van vertrek een speciaal lunchpakket, even later stond de kok naast onze auto waar we inmiddels naar toe gelopen waren om naar specificaties te vragen van onze wensen. Bij mijn kopje thee deed de serveerster haar best er iets bijzonders van te maken :) Het diner 's avonds was echt subliem! Het smaakte fantastisch, het zag er prachtig uit, ongevraagd kwam er een extra tussengerecht (asperge speciaal), er was rekening gehouden met onze wensen. Steeds werd er ongevraagd iets extra's gedaan. Het weer was prachtig en we konden van het achterterras gebruik maken, als hotelgasten zijnde. Doordat iedereen van Rebecca zo vriendelijk was en echt hun best deden om ons in de watten te leggen, voelden we ons zeer welkom.

2. Heerlijk gegeten en gedronken, in een mooie rustige ruimte met bijzonder vriendelijke bediening.

3. Lidy Lem

Het eten, de sfeer, de gastvrijheid was fantastisch. Je voelt je erg welkom.
    Het 4 gangen menu, de wijn super goed. Dit is weer zo'n etentje die je altijd onthoud. En met plezier op terugkijkt.

4. Sandra Ruurs

Heerlijk 3 gangen menu met spannende gerechten.
    Zeer vriendelijk geholpen we voelden ons echt te gast!

5. Joke de Boer

Het was een geweldige ervaring. Een hartelijke ontvangst door de eigenaar. Goede sfeer, prachtige, gezellige ruimte, veel smaakverrassingen, mooi opgemaakt en netjes opgediend met goede uitleg. Een klein minpuntje waren de stukjes biefstuk, waarvan een groot deel niet te eten was vanwege een zeen. Maar er waren zoveel andere lekkere dingen dat het geen afbreuk deed aan de avond.
    We komen nog eens terug hoor.

6. M.luijrink

Echt geweldig gegeten in het mooie dorpje de Waal. Wij komen hier zeer zeker nog weer terug.

7. Met vrienden bij Rebecca gegeten op eerste Kerstdag. En zoals eerder ervaren, hier komt alles samen, kookkunst, bediening, sfeer, alles klopt. Op Texel staat Rebecca’s restaurant op nummer één voor ons.

8. Leerentveld John

Kerstdiner genoten.
    Prima kwaliteit en afstemming.
    Goede bediening.
    Was helaas met de auto, had graag de wijnbeleiding per gang genomen.

9. J.c.van Houten

Heerlijk gegeten prachtig menu met uitstekende (kerst)sfeer en bediening.
    Een dikke10.

10. Prima! Kerstdiner was fantastisch, voor herhaling vatbaar…

11. Wij hebben heerlijk gegeten en er van genoten.
    Zeer aardige bediening.
    Mooie locatie en een gezellig restaurant.

12. Theo de Ruiter

Bijzonder smakelijke maaltijd genuttigd. Alle gerechten verfijnd op smaak. Subtiele combinaties. Lekkere wijnen en goede service. Een van de top adressen van Texel met zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding.

13. Heerlijk eten, zeer gastvrije en vriendelijke medewerkers, leuke entourage. Aanrader!!

14. Vertaal van English naar Nederlands

Thanks to the rebecca team for an enjoyable evening and super tasting überraschung menü. focussing on local ingredients of high quality, with a touch of asian spices, and for me as a german "genious toppings", the best restaurant of texel. Also the cocktails and the wine (south african with a touch of barrique) were great. They also take care in case of allergies and adapt the food to it.

15. Op 5 november 2019 hier een 6 gangen verrassingsdiner gegeten. Ontvangst door sommelier met een glas champagne. Van de amuse tot en met de kaasplank een feest van verrassende smaken, begeleidt door heerlijke wijnen. De keukenbrigade en bediening hebben ons met recht een heerlijke avond bezorgd. Aanrader voor iedereen die op Texel lekker wil eten!

16. Onno en Els

Wat een geweldig restaurant! Niet te groot, idee van een gezellige huiskamer.
    Ontspannen en vriendelijke ontvangst, losjes maar netjes: heel prettig, we voelden ons meteen thuis. En zo was het de hele avond. Fantastische gerechten, mooie producten, enthousiaste bediening, fijne sfeer. Een geweldig team wat goed op elkaar is ingespeeld. Ook de chefs liepen mee, niets was te veel. Fantastische avond gehad. Zodra wij weer op Texel zijn, komen we graag weer genieten! *Met een speciaal bedankje aan Michel.

17. Het eten en de sfeer is fantastisch. De muziek mag wel wat moderner.

18. hhw van den Brink

Prima eten op het dessert na, dat was o.i. veel te zoet en veel te weinig ijs.

19. Heerlijk gegeten, een bijzondere gewaarwording. De rekening was pittig maar daar waren wij op voorbereid. De dessertwijn was verrukkelijk! Alleen de prijs van het (niet bijzondere) mineraal water vond ik buiten alle proporties en deed wat afbreuk aan het geheel.

20. We hebben heerlijk gegeten. Een 4 gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. Er werd heel goed rekening gehouden met mijn lactose-intolerantie. Het is er gezellig en de bediening is super!

21. Een heerlijke avond met verrukkelijke gerechten en wijnen.
    Zeer vriendelijke bediening : oplettend en voorkomend.
    We gaan zeker nog eens terug.

22. Vera de bruyn

Zeer lekkere ingrediënten vergezeld van crèmes en zalfjes die allemaal naar hetzelfde smaken of het nu erwten of curry was! Topwijnen!
    Goede bediening.
    Te duur!

23. Yvonne vd B

Ik heb mij afgelopen dinsdagavond heerlijk laten verrassen door de keuken van Brasserie Rebecca. Het ging hier om een glutenvrij diner. Ik maak het weinig mee dat er zo zorgvuldig en smaakvol aandacht wordt geschonken aan het eten als je glutenvrij uit wilt gaan eten. Ook dan moet het wat mij betreft een feestje zijn. Het afscheid van Texel heb ik hiermee succesvol afgesloten en tot een volgende keer natuurlijk en hoort hoort zegt het voort. Dit wil ik nog wel vaker beleven. Ik kom elk jaar wel een keer op Texel. Het was met recht een smaakbeleving. Kunstig in de zin van het op elkaar afstemmen van smaken zonder dat de ene smaak de ander teveel overheerst en kunstig in het opmaken van de gerechten. Je kunt proeven en zien dat hier mensen in de keuken staan die met plezier hun vak uitoefenen. Ook voor de bediening alle complimenten. Er werd op een gepaste afstand aandacht gegeven op het juiste moment, niemand uitgezonderd. Ook mijn plekje op het terras was zorgvuldig uitgekozen. Ik was alleen en had zo het overzicht op het hele terras zonder mij bekeken te voelen. Ik heb uitzonderlijk genoten.

24. Pieter Puijn

Wederom zeer goed gegeten met prachtige wijnen erbij, wij komen weer terug:)

25. Peter de Haan

We hebben ons weer heerlijk laten verrassen met het menu top top. Zeker een ster waardig.
    Super.

26. Heerlijk eten en waanzinnige bediening!

27. Matthias Kurrig
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Es wäre in wunderschöner Abend. Hervorragendes Essen, sehr gute Weinempfehlungen vom Sommelier, netter unverkrampfter Service, sehr angenehmes Ambiente im Restaurant. Wir waren bestens zufrieden.

28. Tijdens onze mini vakantie op Texel begin juli dineerden wij bij Brasserie Rebecca. Wij genoten een 5 gangenmenu met begeleidende wijnen. Zowel wijn als spijs waren van uitstekende kwaliteit. Toen wij bij het opnemen van de menukeuze grapjes maakten over wie er van ons nu moest gaan rijden na afloop, bood de sommelier aan om ons na afloop naar ons hotel terug te rijden. Wat een fantastische service! We hebben er dankbaar gebruik van gemaakt. En we komen zeker terug!

29. Loes Duin

Een heerlijke avond bij de Brasserie, we komen zeker terug voor weer een avond met "smaakexplosies"!

30. Dinsdag een fantastisch 4-gangen-verrassingsmenu genoten inclusief bijbehorende wijnen. Amuses en de gangen zelf zijn perfect, de wijnen top en de koffie met bijbehorend lekkers ook heerlijk!

Gastheer Steven en zijn rechterhand Mika laten je echt thuis voelen, geven tips, advies en met gepaste humor zorgen ze voor een onvergetelijke avond. We zijn al een aantal keer terug geweest en gaan dat zeker nog vaker doen! Een aanrader derhalve!

31. Verhoef
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir haben in toller Atmosphäre ein hervorragendes Überraschungsmenue gegessen.

32. We hebben voor het vier gangen verrassingsmenu gekozen.
    Vriendelijke ontvangst door twee heren. Iedere gang was een plaatje om te zien en verrukkelijk om te proeven. Lekkere wijnen erbij en tot slot een keuze aan kaas waar je u tegen zegt.
    Tja, als je verwend wilt worden…

33. Heerlijk diner met mooie bijpassende wijnen. Vriendelijke bediening en goed prijs-kwaliteitverhouding. Kortom een aanrader. Wij komen graag terug.

34. Noor Adriaansen

Wat een verwennerij. We hebben heerlijk gegeten en werden echt in de watten gelegd.
    We kregen meteen een vakantiegevoel en zouden hier zeker terug komen.

35. Henk Klop

Zeer smakelijk en plezierig gegeten in een uitstekend restaurant.

36. Enno van Tulder

Weer fantastisch gegeten bij Brasserie Rebecca. Heerlijk 4-gangen-verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. En dan daarna nog de heerlijkste kazen van de kaaswagen. Echt top allemaal: sfeer, bediening en uiteraard het eten!!

37. griet proost

Zeer lekkere wijn, gaat perfect bij het lekkere eten.
    Heel vriendelijke bediening.

38. Carli vd berg

Wat een fantastisch restaurant met zulk heerlijk verfijnd en creatief eten. Genoten van de service de goede bediening en de heerlijk passende wijn.

2 vorige recensies
  39. Petra van Waarden

We hebben heerlijk gegeten met goede bijpassende wijnen. De gerechten smaken goed en zien er prachtig uit met hier en daar een knipoog. Er wordt gebruik gemaakt van de lokale producten van het seizoen en meegedacht met de klant. De vrouwen kregen net wat kleinere porties. Voor de wijn is daar een apart arrangement en ook bijpassend prijskaartje voor, zou helemaal fantastisch zijn als dat er ook voor het eten was.

40. Doryan Voorneveld

Heerlijk met vrienden gegeten en prachtige kwaliteit.

41. MJ Platzer

Uistekende keuken en zeer professionele bediening. Prijs-kwaliteitverhouding is top. Meerdere keren hier gegeten.
    Restaurant en bar hebben een mooie re-styling ondergaan.

42. Maya Sluyter

Heerlijk gegeten, het verrassingsmenu was een beleving van smaken en de wijn was voortreffelijk, fijne bediening, wij kommen zeker terug als wij Texel weer bezoeken in augustus!

43. Tjeu Borremans

Lekker gegeten van een 4 gangen menu, met bijpassende wijnen. De amuses waren heerlijk fris, evenals de witte wijn. Het Texels lam was uitmuntend. Lekker gebakken met pistache en kruiden. Ook het dessert was heerlijk (yoghurt pannacotta met diverse bereidingen van braam. Een aanrader!

44. Met 2 personen hier een 4 gangen verrassingsmenu gegeten op 28-04-2019 en het was voortreffelijk. De ontvangst en bediening was heel hartelijk en gastvrij. De heren konden veel informatie geven over de diverse gerechten en bijbehorende wijn. Erg prettig was de voortgang van de gangen niet te snel maar we hebben ook geen moment gehad waarop wij dachten het volgende mag wel komen. Ieder gerecht van amuse tot dessert was een schilderijtje met mooie, verrassende smaakcombinaties. Een waar feest voor de smaakpapillen.
    Dit restaurant heet "Brasserie Rebecca" maar die naam doet geen recht aan wat men serveert en kan verwarrend zijn voor mensen die op de naam en buitenkant afgaan. Het restaurant is tevens volledig gemoderniseerd en heeft een bijzonder prettige ambiance.
    Kortom voor ons een adres waar wij zeker nog terug gaan komen.
    Chapeau!

45. Feurer C

Overheerlijk 4 gangen menu met fijne wijn etc. Erg vriendelijke, professioneele en deskundige bediening. Alle gerechten vers, vaak locale dingen met een twist. De Waal is rustig pittoresk dorp.

46. Mimi Eelman

Bijzonder smakelijk gegeten met traditionele Texelse en nieuwe smaken (o.a. ongeraffineerde suiker) in mooi vormgegeven jas. Lust voor oog en tong, fijne wijnen. Ook de vegetariër in ons gezelschap was zeer tevreden met de gerechten!

Eén vorige recensie
  47. Een beleving in geuren en smaken en een kundige bediening voor een absoluut redelijke prijs! Wij komen hier vast en zeker weer terug! 👍🏻

48. joost bauwens

Een prima restaurant, goede gastheren en zeer correcte bediening. Ze hebben verstand van zaken. Het 3 gangen menu was erg lekker en de borden waren mooi opgemaakt. Het wijnpakket paste prima bij het eten maar er mag soms wel eens bijgeschonken worden. De naam brasserie doet voor mij de geleverde kwaliteit te kort: noem het gewoon restaurant.

49. ruud nooij

Het was niet de eerste keer dat wij aten bij Rebecca. Ook ditmaal was het weer een culinair genoegen. We hebben ons laten leiden door de gerant, die een verrassingsmenu voorstelde. Zeer smakelijke amuses en bijzonder lekker zelfgebakken brood met goede olijfolie. Het hoofdmenu bestond uit lamsvlees met een stukje lamshart aan een spies. Alhoewel ik niet zo'n groot fan ben van lam, was dit stukje vleed zeer goed.

De sfeer in Rebecca is zeer gastvrij. De bediening is nooit opdringerig maar wel attent. Het is zeker niet de laatste keer dat wij hier dineren.

50. Top restaurant, super bediening en bevlogen creatieve kok die met kakelverse ingrediënten werkt van het eiland. Een omweg meer dan waard!

51. Verrukkelijk gegeten in een heel aangename ambiance. De bediening is zorgvuldig en persoonlijk, het eten is verrassend van de verfijnde amuse, via een kunstig driedelig voorgerecht, tot het hoofdgerecht rond een werkelijk botermals stukje reerug met een koffiesaus en diverse groenteaccenten. Bij de keuzes voor het kaasplankje werd deskundig geadviseerd.
    Eten bij brasserie Rebecca is altijd weer een feestje op zichzelf.

52. Richard Immink

Fantastisch gegeten en gezeten.
    Eten is top en de bediening idem dito. Aanrader!

53. Ellen Schouten

Heerlijk avondje uit met voortreffelijk eten (verrassingsmenu) en zeer goede bediening!

54. We hebben enorm genoten van de attente en persoonlijke bediening en van het eten werden we echt gelukkig, perfecte en verrassende wijntjes erbij. We hadden allebei een verrassingsmenu, heerlijk.

55. Vriendelijke en geïnteresseerde bediening. Eten was meer dan lekker elke hap was een smaakbeleving. Koffie na afloop daar is ook echt een aanrader.

56. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening!
    Komen vast en zeker nog eens terug.

57. We gaan vaker uit eten maar dit was echt een feestje. De gerechten werden met zorg en prachtig opgemaakt opgediend. De smaken waren subliem en de bediening was heel goed. Het liefst zou ik er elke paar weken gaan eten.

58. Ron van den Hoven

Geweldig eten, geweldig personeel, helemaal top!!

59. Ilona witte

Wij lieten ons verrassen en we kunnen niks anders zeggen dan dat het gewoon helemaal top was! Elk gerecht was super smaakvol, echt heerlijk! En we werden super goed ontvangen en bediend. Alles volgens het etiket! En dat allemaal voor een normale prijs. Bedankt, wij komen zeker nog eens terug.

60. Ansgar van der Spek

Fantastisch gegeten! Verfijnde gerechten geserveerd met heerlijke wijnen door vakkundige mensen met een glimlach en liefde voor het product. Topzaak voor Texel!

61. Jan en Rita Dogger

We hebben ons laten verrassen met een 4-gangen verrassingsmenu. Het was voortreffelijk, een variatie van vis- en vlees en een heerlijk toetje. De (rode) huiswijn was zeer goed. De bediening was correct en vriendelijk. We hebben een heerlijke avond gehad bij Rebecca.

62. Marcel Hamers

Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Vooral de amuse waren erg goed. De inrichting kan wel wat gezelliger.

63. Top eten in een gezellige ambiance met super attente en vriendelijke bedienende medewerkers waar het (nog) steeds een heerlijk avondje uit is. Overheerlijke wijnen en super "artistieke" nagerechten en aangeklede koffie!!
    CHAPEAU EN GRAAG TOT DE VOLGENDE KEER

8 vorige recensies
  64. Lilian Tekstra

Wederom heerlijk gegeten in dit super restaurant. Bijzonder vriendelijke en attente bediening en prachtig opgediende, heerlijke gerechten. Als wij op Texel zijn proberen we hier (met of zonder onze gasten) altijd minstens een keer te gaan eten. Top!

65. Arie Pieter Grootjen

Eigenlijk alles perfect! Bediening en eten! Sfeer was ook goed maar interieur blijft achter!

66. Heerlijk gegeten bij Rebecca. Het personeel is vriendelijk, netjes, maar niet te stijf waardoor je je écht welkom voelt. Het eten was overheerlijk. We hadden met verrassingsmenu gekozen waarbij rekening werd gehouden met eventuele dieetwensen. De amuses en friandises die je aangeboden worden, maken de avond helemaal compleet. Prijs/kwaliteit is prima.

67. j.h.kalkwarf

Ls,

koffie ok, de appeltaart was afgrijselijk, te hard, te koud, niet vers en ik heb 1 noot ontdekt en kaneel heb ik ook niet geproefd.
    Jarenlang lekkere appeltaart gegeten en voor omgereden zonder probleem.
    Het zal wel aan mij liggen, maar mijn 2 metgezellen vonden de appeltaart ook naar niets smaken. Supermarkt kwaliteit maar dan erger.

68. Het 4-gangen verrassingsmenu was werkelijk een leuke verrassing, waarbij goed rekening werd gehouden met onze wensen. Een aanrader.

69. Josje Peters

Enige jaren terug heerlijk gegeten hier in gezellige sfeer, we hadden dus ook nu goede verwachtingen van brasserie Rebecca. Het viel dit keer echter tegen. De amuses en het voorgerecht van het door ons gekozen verrassingsmenu beloofden veel, maar het hoofdgerecht was -hoewel kwalitatief niet slecht- volkomen fantasieloos (sucadestuk met een groene asperge en een bakje stoofvlees erbij). We moesten bovendien anderhalf uur op dit hoofdgerecht wachten. De indruk werd gewekt dat men ons geheel vergeten was en toen nog even snel iets heeft gemaakt van keukenrestjes van het bib gourmand menu. Niet klantvriendelijk vonden wij bovendien dat we extra moesten betalen voor een stukje brood bij de maaltijd, dit hebben wij nog nooit meegemaakt! Alles overziende vonden wij de prijs van 40,00 euro van dit tegenvallende verrassingsmenu, exclusief brood en drankjes, behoorlijk aan de prijs.

70. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Tolles Essen, sehr gute Weinbegleitung. Service und Küche waren tadellos. Wir kommen bestimmt wieder.

71. D.Stolte

Zeer kleine kamer, totaal geen beweegruimte, frisse lucht toelaten was alleen mogelijk via deur. Door niet aanwezig zijn van hormateriaal enorm last van vliegen. TV kijken was een crime wegens twee stoelen die bijna niet verplaatsbaar waren wegens beperkte ruimt buiten zitten was bijna niet mogelijk door bedrijfskeuken waarbij wij geregeld getuige waren van ruzieachtige sfeer van keukenpersoneel. Bovendien was de aanwezigheid van afgedankte materialen wasautomaat, oude friteuse geen aanlokkelijk uitzicht. Het enige goede was het ontbijtbuffet waarbij alles moest worden afgedekt voor de vele vliegen. Kortom een hotel dat op vele plaatsen een frisse opknapbeurt heel erg nodig heeft door armoedige uitstraling.

72. Jaap Krulder

Heerlijke avond gehad hier. Service en eten zijn prima, voor het eerst kabeljauw wangetjes gegeten en lamsgehakt als een kluif om een stengel sereh. Minpuntje is dat een grotere groep snel voor "geluidsoverlast" zorgt. Chef kwam naar aanleiding van een vraag van ons na de maaltijd nog wat uitleggen over de bereiding. Wij komen er graag nog eens terug; het was nu ook al een tweede ontmoeting na een eerdere vakantie op Texel.

73. Thorsten Dreiatein
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Das Überraschungsmenü war eine absolute überraschende Genussreise für uns. Die Weinbegleitung und der äußerst zuvorkommende Service runden das Erlebnis ab. Toll dass insbesondere auch regional-typische Früchte und Speisen angeboten werden und mit asiatischen und mitteleuropäischen Einflüssen wunderbar überraschend kombiniert werden. Das Chiboust war als Dessert ein weiterer Höhepunkt und leider dann auch das Ende der Genussreise.

74. Erikaden Daas

Hartelijk ontvangen, onbevangen sfeer en heerlijk gegeten, verrassingsmenu met bijpassend wijn arrangement. Hopelijk blijft deze informele sfeer bij een zeker te verwachten stijgende belangstelling!! Kom zeker terug.

75. Mooie gerechten met Texelse ingrediënten en een top service.

76. I. Bockwinkel

Een leuk restaurant met attent personeel. Oesters vooraf waren heerlijk daarna Texels lam die goed bereid was. Een dessert was te veel maar kregen heerlijke friandises bij de koffie die je in de lounge kan drinken. Zeker een aanrader.

77. We hebben hier heerlijk met z’n tweeen gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening, gezellig huiskamer entourace en het eten was ook heerlijk. Als we nog een keer naar Texel gaan dan komen we hier zeker terug.

78. Lekker eten, originele gerechten en goed wijnen.

79. De amuse en het voorgerecht (ganzenlevermousse) van het Bib gourmand-menu beloofden veel voor wat erna zou komen. Hoewel de mousse een traditioneel entree is, was het toch een mooi en verrassend smaakpallet. Het hoofdgerecht (runder diamanthaas) viel mij echter tegen. Beetje fantasieloos gereserveerd. Vlees wat taai, droog en middelmatig van smaak, groenten lafjes, net zoals de zwarte bonensaus. Wat mij betreft een Bib gourmand onwaardig. Het door ons gekozen dessert (assortiment van verschillende Texelse- en buitenlandse kazen) was gelukkig weer een beetje op niveau. Het wijnarrangement was uitstekend. Vriendelijke en kundige bediening.
    Tip: het interieur is aan een update toe. Een tafel met happen eruit en de sjofele stoelen zijn niet echt sfeerverhogend.

80. Peer en YOlanda De Haan

Zo'n 3x per jaar vind je ons op Texel. Elke keer boeken we Rebecca om ons culinair te laten verwennen. Need we say more...

Eén vorige recensie
  81. Deftig, degelijk, vriendelijk. Sommelier, bediening, chef: uitleg oké. 'Bib gourmand'-menu smaakte mijn tafelgenoten, en mijn 'verrassingsmenu' voldeed aan de verwachtingen.
    Eén minpuntje: enkel bij het citroentaartje had ik de indruk dat het de deur uit moest. En nog een tweede, maar eigenlijk een compliment natuurlijk: ik had zuinig twee oesters genomen als extra entree, maar dat mochten er meer geweest zijn! Eigen schuld.

82. Natasja van Dwingelen

We hadden vooraf gevraagd of we met hond welkom waren. We kregen een tafel in de hoek waar de hond rustig kon liggen.
    Het eten was zeer smaakvol en afwisselend.
    De alcoholvrije cocktail is een aanrader!
    De bediening (Steven) stond open voor onze suggesties en opmerkingen tav het dessert. Dat was overigens lekker, maar kon volgens ons nóg lekkerder.
    We hebben een heerlijke avond gehad.

83. Vispren

Onverwacht goed. Een persoonlijke service, een prima kok, en fraai uitgeserveerde gerechten.
    Overweeg het bezoek aan de basserie te combineren met het verblijf in het hotel; biedt meer mogelijkheden om van de wijnen te genieten.

84. Heel erg lekker gegeten, mijn dochter het 3 gangenmenu en ik alleen het hoofdgerecht met lam in de tahin. Zo lekker van 3 verschillende stukjes lam en beetgare groenten.
    Wij komen zeker nog een keer terug en nemen dan verrassingsmenu en nachtje overnachten. Het is de moeite waard om alleen voor diner bij brasserie Rebecca naar Texel te komen. Top was het!

85. Sander Visser

Wederom fantastisch gegeten en gezeten. Altijd weer een feestje om hier te mogen zijn.

86. Stan van Vijfeijken

Eten bij Rebecca is prima. Lekkere gerechten, die prima bereid en creatief opgemaakt en gecombineerd zijn. Ook de bediening is prima. Professioneel en met alle kennis van zaken. Ligging van dit restaurant is ook mooi: middenin het dorpje De Waal. Eigenlijk is alles prima aan dit restaurant, ook de prijs-kwaliteitsdienst verhouding.
    Tip: laat de kok een mooi 3,4 of 5 gangen menu samenstellen. Dan krijg je het lekkerste wat er dan beschikbaar is. En, mocht je iets niet lusten, dan passen ze het menu zo voor je aan. Wat mij betreft een pareltje van een restaurant op Texel. Ik kom er zeker terug!

87. Uwe Beu
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir hatten ein 4 - Gang Überraschungsmenu, konnten dabei Lebensmittel vorab ausschließen. Die Zubereitung und Geschmack waren sehr gut, die begleitenden Weine wurden hevorragend ausgesucht. Der Service war zuvorkommend, lediglich das Interieur (besonders die Stühle) sind optisch nicht mehr schön.

88. Yvonne Reifler

We hebben een heerlijke en super smakelijke avond beleefd bij Rebeca.

89. roel smallenbroek

Weer heerlijk gegeten!

90. Eten bij brasserie Rebecca op valentijnsdag. Wát een bijzondere en geweldige ervaring was dat. Bij binnenkomst lag er op elk servet een roosje, heel lief. We kregen eerst een heerlijk drankje van lychee, witte wijn, bessen en sinaasappel. Het was overheerlijk. We kozen voor het 4 gangen verassingsmenu. Totaal geen spijt van de keuze. Wat een heerlijke smaakcombinatie's, prachtige opmaak en de perfecte afwisseling tussen vis en vlees. Het dessert met blauwe bessen was ook subliem. En de wijn, mmm. De chileense rode wijn was erg lekker en de dessertwijn die volgens de bediening mooi combineerde met het nagerecht was super. Grote shout out naar het personeel. Ontzettend lief, duidelijk en correct. Ze zagen er ook prachtig uit. Ik (en de drie andere met wie ik was) vonden het eten bij brasserie Rebecca overheerlijk en als ik terugkeer naar Texel, ga ik hier zeker weer eten. Ik heb na het diner zelfs gezegt dat ik zelden zo lekker heb gegeten, en daar blijf ik bij. Hele mooie prijzen voor heerlijk, hoogstaand en culinair eten. Dank jullie wel!

91. Van Steenberge Elke

Reeds voor de derde keer gegeten in Brasserie Rebecca. Elke keer dat we op het eiland zijn gaan we hier eten. En telkens weer is het een heerlijke etentje. Zeer smaakvol, zijn "Bib Gourmand" zeker waardig. Omdat we overtuigd zijn van de kwaliteit kiezen we dan ook voor het verrassingsmenu. Fijne muziek, attente, voorname bediening, heerlijk en verrassend eten. Een aanrader!

92. Peter cnudde

Super lekker vlees !
    Ip de mulle sfeer

93. Annette Zegers

Gisteravond hebben we ontzettend goed en lekker gegeten. We hadden het vijf gangen verassingsmenu genomen. Daar hebben we geen spijt van gekregen. De bediening is heel aardig en weet waar ze het over hebben. Echt een heerlijke avond uit. Genieten!

94. We hebben hier fantastisch gegeten. Echte aanrader! Komen zeker weer terug!
    Gerechten worden mooi gepresenteerd, zijn een smaakbeleving en met ingredienten waar ik nog geen weet van had. Salty fingers en oesterblad. Prachtig!

95. chef

96. Heerlijk culinair gegeten met zeer vriendelijk personeel.

97. Eten was erg lekker we vonden de wijn te duur en de bediening was erg voorkomend! We komen hier wel weer 👍

98. Andre Boon

Het eten was voortreffelijk, bijzonder goede smaak combinaties, goede presentatie en vlotte bediening.
    Zeker weer een keer terug.

99. Was heerlijk zal zeker vervolg krijgen👍🏻
    Die Texelse bluf was ontzettend lekker.

100. Fris restaurant, leuk modern ingericht. Mooie menukaart, verrassende gerechtjes. Wij hadden een amuse van een mousse van kaas in een witlofroomsoepje. Als voorgerecht hadden we de bavette en de zalm tartare. Beide erg mooi om te zien en heerlijk. Hoofdgerechten de gegrilde griet en de spareribs zonder bot. Beide heel geslaagd. Als dessert de pannacotta, zeer aan te bevelen. Wij hadden een gezellige, ontspannen avond. Voor herhaling vatbaar.

Volgende pagina