Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in De Veenhoop verdeeld zijn.

Gekozen voor het 5 gangen verrassingsmenu. Een avondje genieten! Inspiratie opgedaan voor thuis. Alles goed op smaak met heerlijke combinaties. De bediening is erg plezierig, relaxed. Eigenlijk zoals een avond uit eten, dineren, moet zijn. Het blijft een traktatie. Wanneer er weer iets te vieren valt, gaan we zeker weer! De prijs kwaliteit is zeer goed. Luxe dineren voor een heel schappelijke prijs!

J.Veenstra

Gisteravond 1 juli heel lekker gegeten bij 't Polderhûs, 7 personen hadden gekozen voor een 4-gangenverrassingsmenu, dat bleek een hele goede keuze. Fijne uitleg bij de gerechten, gemoedelijke sfeer en leuk personeel. Alles bij elkaar wel iets om aan te bevelen en nog eens terug te komen.

Zo gezegd een gevalletje jammer. De amuze was wel verrassend maar de andere gerechten kloppen niet, weinig smaak. Kogelbiefstuk met een vaag prutje. Aardappeltjes met weinig smaak. Rode huiswijn vlak en niet lekker. Dit in combinatie met de bediening krijg ik niet het gevoel een avondje uit te zijn. Er moet steeds gevraagd worden wie welk gerecht heeft en wie wat te drinken had. Krijg je toch wat snackbar gevoel van.

Vanavond mochten wij weer uit eten. It Polderhûs te De Veenhoop! Voor ons een zeer aangename verrassing! De ontvangst is allerhartelijkst. Omdat mijn vrouw de middag al uitgebreid had geluncht, nam zij geen voorgerecht. Ik koos voor de carpaccio van Black Angus met Zanetti Grana Padano (is een geraspte Italiaanse kaas samengesteld uit diverse harde Italiaanse kazen) met olijfolie uit Umbrië ( olie uit Umbrië heeft een zeer lage zuurgraad, een onmiskenbare briljante groene tint en een licht fruitige smaak). Prima!
    Aangeraden werden Asperges met ham of zalm. Ik koos voor de Asperges met Ham, waarbij ook spinazie met ei werd geserveerd. een leuke vondst. Mijn vrouw nam als hoofdgerecht de Scholfilet uit de ov en met pijnboompitten en limoenboter. Perfect klaargemaakt. Inderdaad boterzacht! Ná Koffie kompleet voor de dame en voor mij de Crème Brûlée met Likeur 43 en Mango-sorbet-ijs. Erbij dronken wij een huiswijn en een (gratis!) karaf kraanwater. Zo hoort het! Wij komen zeker terug! Bravo.

Ilonka Tolsma

We hebben hier al meerdere malen gegeten en zal zeggen het is echt een aanrader. Het eten is er heerlijk en je krijgt er genoeg bij :). De sfeer is er ook gezellig, zowel 's winters als zomers. En 's zomers kun je er heerlijk buiten zitten.

De service is ook helemaal top, ze zijn heel gastvriendelijk en alles wordt netjes verzorgd. De prijzen vallen super mee en het is het geld echt waard om daar uit eten te gaan.

We komen er zeker weten weer terug :)

Leuke locatie. Het eten is niet wat het geweest is zoals we gewend waren bij de vorige uitbater.
    De smaak van de gerechten weinig verfijnd. Het personeel heeft weinig ervaring of geen goede leerschool gehad. Komt amateuristisch over.

Marcel sandra

Zoals vanouds heerlijk gegeten, we hebben ons laten verrassen met het menu en dat is zeker een aanrader. Je kon kiezen uit vlees of vis. Het was weer zeer smaakvol en de opmaak van de gerechten was zeker ook onze complimenten waard. Wij zullen zeker nog eens gaan genieten.

Gisteravond gegeten in De Veenhoop. 70 man in t restaurant en nog steeds alle aandacht voor ons. Heerlijk in de serre gezeten. Gekozen voor t verrassingsmenu. We kregen een amuse, gebakken gambas (engeltje op mn tong), spinaziesoep, varkenoester en een grand dessert. Mooie locatie, heerlijk eten. Aanrader.

Na een zeer hartelijk welkom hebben wij heerlijk gegeten in het Polderhus. Het eten was ster waardig!! Bij ieder gerecht een heerlijke wijn. De bediening vakkundig en vriendelijk. Het restaurant ziet er mooi en gezellig uit. Al met al een top locatie!!

Tanja de Jong

Ontzettend sfeervol restaurant. Heerlijk gegeten, en vriendelijk bediening. We hebben genoten.

Heerlijk gegeten met de kerst! Sinds december zit er een nieuwe eigenaar. Vriendelijke gastvrije gastvrouw. Alle 5 gangen waren top! We hebben genoten!

Wiebren en Roely de Jong

Begin December nieuwe eigenaar. Vriendelijke ontvangst door zowel de eigenaar als het attente personeel. We hebben heerlijk gegeten.

We komen zeker weer terug.

Sinds december 2014 een nieuwe eigenaar. Wat lekker eten zeg! Gezellige uitstraling. Gisteren met collegas 4 gangen gegeten. Heerlijk!

Deze week gegeten. Paling en snoekbaars heel goed gebakken en deze biefstuk was om te zuigen. Voor- en hoofdgerechten werden verzorgd geserveerd en de bijgerechten: gebakken aardappel, bloemkool, sla en rabarber van goede kwaliteit. Een rekening van 110 euro voor 3 voor-, 3 hoofdgerechten, wijn en koffie is een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Service slecht, biefstuk taai, meerdere klanten ontevreden.
    Geen aanrader, zonde van een gezellig avondje uit.

Erik

AnnickB

Heerlijk gebakken paling en snoekbaars gegeten.
    Prijs/kwaliteit verhouding prima.
    Een aanrader.

Geweldig!

Super gegeten, buffet zeker een aanrader.
    Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
    Kortom een goed bord eten voor een goede prijs!

Super lekker gegeten voor een goede prijs.

Attente bediening met kleine extra's voor het ongemakt van even wachten ( wat naar onze beleving helemaal niet lang was).

Zeker aanrader en de omgeving is net zo fantastisch.

Hans Hoekstra

Goed eten voor een eerlijke prijs.

S. P.

Niet erg attente bediening, meerdere malen wijn vergeten te serveren, geen bezieling mijns inziens. Biefstuk was van zeer matige kwaliteit.

Mij zien ze er niet weer terug.

Het zit er wel gezellig met een mooi uitzicht.

Sonja en Klaas Jansen

De bediening was vriendelijk. Het eten was goed en ruim voldoende. Een super landelijk locatie. Heerlijk en goed gegeten. Ga zo door!!

jeannette stok

slecht eten, er waren slechts 3 tafels bezet, en tochmoesten we een half uur op ons voorgerecht wachten en daarna weer een half uur op de hoofdmaaltijd. de biefstuk was niet goed, en verkeerde suas erbij. komen hier niet weer

Recent paar keer hier gegeten, zowel met groep als in kleiner gezelschap. Is mij zeer goed bevallen.Kom hier zeker weer naar toe.

T.J. Boringa

Heerlijk eten met verse groenten en heerlijke gebakken aardappeltjes! Uiterst vriendelijke en vlotte bediening ondanks dat het helemaal vol zat! Een absolute aanrader voor als je voor een redelijke prijs lekker wil eten in een rustgevende omgeving!

J. de Haan

Echt hele lekkere carpaccio en de mix grill is ook een aanrader. Heerlijk zelfgemaakte kruidenboter. En voor zeker niet te veel geld! Wij vinden het een aanrader!

O. Vleeshouwer

Asperges:slecht van kwaliteit,géén smaak,géén botersaus,hard en draderig.Zeer zoute ham.Gele onsmakelijke aardappelpuree.
    Gebakken aardappelen:niet gaar en smakeloos.
    Schandalig weinig salade: 1 klein bakje voor vier personen.Verder géén groenten.
    Wachttijd voor dit alles.... 5(!)kwartier bij een bezettingsgraad van ca 50%.
    Jammer,dit was de eerste maar ook het laatste bezoek.