Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in De Steeg verdeeld zijn.

1. Gisteren bij deze cafetaria een grote zak frites gehaald (6 pers.) 4 fricandellen speciaal, 1 kroket en 1 fricandel en een klein bakje satesaus met uitjes, afrekenen: € 27,50!! Frites was minimaal, we zijn geen grote eters, maar hadden hieraan veel te weinig en de frites was daarbij taai, kroket klein en slechte kwaliteit. Geen aanrader dus!

1,8
  2. Phillipina

Super, nog nooit iets gegeten daar wat niet lekker was of niet goed bereid. Een feestje. Bediening super, aardig, maar niet opdringerig. Heerlijke wijnen, wij dronken de Italiaanse van een importeur uit de buurt. Ze gaven ons het adres en wij zijn daar geweest. Staat met stip op mij favorietenlijst. Wij gingen ook al eens met een hele groep, iedereen vond het heerlijk.

3. stien

4. Eén van onze vaste favorieten; ik zou in de omgeving Arnhem niets weten wat echt beter is. Gewoon lekker eerlijk eten; prima klaargemaakt met mooie garnituren. Goed gegaard, mals, lekkere sausjes. Lekkere wijnen; dit zijn mensen die van lekker en heel goed eten houden! KLassieke Tong-Picasso; s c h a n d a l i g lekker! Geen poeha, geen sterren-ambities. Jammer voor hen (ze verdienen echt alle lof); fijn voor ons (anders kun je hier nooit meer in een opwelling gaan eten).

Toppertje!

5. willy

6. willy

Dit is een adres dat je het liefst voor jezelf wilt houden; Zo goed.

Niet alleen door de verrukkelijk klaargemaakte gerechten, maar ook door de attente, geinteresseerde bediening.

Men kwam met een geimproviseerd stoofje, zodat ik wat comfortabeler zat. ( Ik ben wat kleiner dan de gemiddelde Nederlandse vrouw.) daarna werd gevraagd of ze nog iets voor mij konden doen.

Van voorgerecht tot en met dessert en koffie in een woord subliem.

Zelden zo'n heerlijke kalfszwezerik geproefd en de morieljesaus maakte het helemaal af.

En ondanks dit alles geen poeha.

De waterplassen op het parkeerterrein, met regen, neem ik dan ook graag voor lief.

7. Erg lekkere friet en erg gastvrij.....

8. henk de bruijn

Ach wat moeten we hier nog over schrijven. Baal er wel van als ik bel om te reserveren dat restaurant al vol zit. Ook hier kun je geweldig eten en drinken, een mooie avond uit. Geen Michelinsterren nodig, want dan zou men maar de neiging hebben om deftig te gaan zitten doen, en dat is hier niet nodig. Mooie gerechten, dito wijnen, creatief, exlusief en toch gewoon mooi of mooi gewoon. Tesamen met Rest de Bronckhorst mogen Rheden en de Steeg trots zijn op deze twee culinaire Alpentoppen. Daar komen we graag voor over uit Arnhem.

9. Lekkere snacks en aardige mensen.

10. Gisteren bij het Wapen van Athlone gedineerd. Het is een fraai en goed bereikbaar pand met eigen parkeerplaats.

De bediening is prettig, vooral nadat je in gesprek komt over de gerechten en de wijnen die er bij passen. Ze geven een prima advies hierin.

De gerechten zijn uitstekend klaargemaakt en worden mooi gepresenteerd. Een duidelijk eigen stijl met daardoor verrassende gerechtjes.

Als amuse een tartaartje van zalm, een voorgerecht van malse duif op een bedje van sla. Het hoofdgerecht een duo van patrijs en fazant. Alles heel smakelijk en goed getroffen portionering. De duif en het gevogelte duo werden weggespoeld met een aangename Gigondas. Het gemberijs toe was een plaatje en smaakte voortreffelijk.

De prijs kwaliteit verhouding is passend.

Al met al verrassend lekker gegeten in een prima sfeer.

Een aanrader.

11. Louis Ekas

Prachtige en rustige locatie om even iets te eten of te drinken, bijvoorbeeld om een lange wandeling te onderbreken.

Wim Kan was hier niet voor niets 26 jaar lang vaste klant!

Vriendelijk personeel en hele schappelijke prijzen. Keurig sanitair.

Let wel goed op de openingstijden.

12. Gisteren prima gegeten, vlotte bediening, smaakvolle gerechten en prima wijnen.

Prima prijs kwaliteitsverhouding.

13. Fantastisch eten, aardige mensen. Prijs kwaliteit verhouding ook helemaal ok. Misschien iets te veel lampjes, maar ach, dat is niet het ergste. Mooi pand ook, echt sfeervol. Zijn een beetje ondergewaardeerd denk ik: ze timmeren niet echt met veel poeha aan de weg, maar goed zijn ze!
    Een absolute aanrader. Lekkere Italiaanse wijnen gedronken, ook goed geprijsd.

14. Vond het wel lekker maar jammer genoeg heel vettig.

3,4
  15. Klein, maar goede cafetaria.

En Frida is een gastvrij vrouwtje.

16. Heel lekker eten, vriendelijke medewerkers.

Hele goede kwaliteit!

17. Hier samen met mijn vriend lekker gegeten. Goede bediening.

18. we waren met 5 pers en hadden iets te vieren rond kerst, het was erg gezellig, prima eten en goed verzorgd

19. al jaren aan de top!

20. jannet bonset

Een ontdekking met franse allure.
    Mooie, betaalbare menu's
    Absolute aanrader!